8 tipp, hogy mire használd a frissen bejegyzett domainek listáját a domain.hu-n

Dátum

Megosztás

A friss domain bejegyzéseket, igényléseket a domain.hu oldalon ABC és időrendi sorrendben is megtalálhatjuk. Tehát, amikor te is regisztrálsz egy domaint, például a tárhely szolgáltatódnál, akkor ide felkerülsz te is. Ha régóta követed a Minner-t, akkor tudod, hogy én bizony a lehetőségeket keresem az ilyen dolgokban is. Jöttek is az ötletek, és ezeket megosztom veletek. Vágjunk is bele!

Kezdjük egy kis háttér-információval:

Még a Minner elején kerestem az olyan adatbázisokat, amiket könnyedén fel tudok használni, például telefonos megkeresésnél. Ilyen volt a domain.hu fent belinkelt adatbázisa. Marketing és reklám ügyben kerestem olyan cégeket a listáról, akiknek megtaláltam a mobilszámát (ezeket általában megadják). Napi 5-10 telefonszámot ki tudtam nyerni belőle. Nem mindig volt meg a döntéshozó vagy a hozzá tartozó megfelelő mobilszám, illetve válogattam is természetesen, de így jutottam be egy-két nagyobb céghez is. És már ment is a sales. Valójában még jól is fogadták, sőt, kreatívnak találták a megkeresést. Lett is eredménye. Így az első tippek ezekhez kapcsolódnak, illetve amit tapasztaltam az akkori hívások alkalmával. Egyébként a telefonos megkeresésekről a „Minner kulisszák mögött” című cikksorozat 1. részében írtam.

Megkeresheted őket (1-5 tipp):

  • Reklámmal kapcsolatban (pl. blogodra, youtube csatornádra, szponzorációra…)
  • Weboldal-készítéssel
  • Grafikák készítésével
  • Nyomdai anyagok készítésével (névjegykártya, logó, szórólap….)
  • Marketing-kivitelezéssel: Facebook oldalkezelés, hirdetések kezelése (pl. Google Adwords, FB hirdetés), marketing anyagok elkészítése, hírlevél…)

Hogyan keresd meg őket?
Először is arra válasz, hogy milyen csatornán:
a, telefonon felhívod őket: Igen, hideghívás, vagy más néven telemarketing. (x) Ha szeretnél ebben fejlődni, akkor javaslom a Minner hideghívás oktatását, ahol még azt a szöveget is elkészítem, amivel így tudsz telefonálni, illetve a hozzá kapcsoló stratégiát. Kattints ide, ha érdekel!
b, emailben (ez nem annyira hatékony). Erről itt írtam a Minneren: Egy email nem email – Tipp email marketinghez – Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 8. rész
c, DM levélben. Meg fogsz lepődni, de ez hatékonyabb, mint az email. Bár először érdemes telefonon beszélni vele.

Milyen stratégiát alkalmazz?
Ne rohand le őket, hogy te mivel foglalkozol. Már eleve előnyöd van, mert tudtok miről beszélni. Mégis friss domainbejegyzés volt 🙂 Legyen valami csalid. Pl. elküldesz egy leírást, hogy mire figyeljen a weboldalánál, vagy grafika tippek, szövegezési tippek. Küldj ebookot, infografikát…., kérdezz tőle minél többet, a cégéről, milyen marketing csatornákat akar használni… Egyébként pedig a „Hogyan lesz vevőm” cikksorozat segít még. Inspirálódj a cikkekből! 

Egyéb ötletek (6-8.)

  • Kapcsolatépítés: Könnyű velük beszélni, akár még partnereket is találhatsz így. Főleg azért, mert ahogy már fent is említettem, van miért megkeresned őket, megvan az az apropó, amiért felvetted velük a kapcsolatot. És ez a domainbejegyzés. Nem fognak elküldeni (tapasztalat). (x) Tudod, hogy csak jót akarok. Szóval ajánlom figyelmedbe a Minner üzleti kapcsolatépítés oktatását, ami máris hatékonyabbá teszi a kapcsolati hálód növelését.  Kattints ide, ha érdekel!
  • Rendezvénymeghívás: Főleg akkor jó, ha valamilyen üzleti rendezvényed van. Így belegondolva, akár friss domainbejegyzőknek is lehetne készíteni valami jó kis eseményt, főleg olyanoknak, akik még újak az online bizniszekben.
  • Konkurenciafigyelés: Na igen, nem egyszer láttam olyan domaineket bejegyezni, amit egy-egy partnerem konkurenciája helyezett el,  és bizony én egyből küldtem is a partneremnek, hogy figyelje a weboldalakat. Volt, amikor így lefüleltünk egy új, konkurens termék bevezetését is. És bizony, az információ hatalom. Volt idő felkészülni (ők nem is sejtették, hogy látjuk mit csinálnak, hogy fejlesztik a weboldalt….)
Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!