A Liber8tech (tago arc) dizájn karkötőjéről biztosan hallottál már. Az ő ötletük az volt, hogy e-link karkötődre át tudod küldeni az általad kiválaszott mintát, így változatos karkötőd lehet. Jó ötlet is volt, fel is kapta a média, így több tíz millió forintot gyűjtöttek össze közösségi finanszírozó kampányban, csak a gyártást nem tudták még beindítani, így a projekt közeleg a vég felé. A Sony közben fejlesztett egy picit, ez látható a képen. A karkötő helyett ő az órára koncentrál. Egy applikáción keresztül küldhetünk át mintát az órára. És van itt még valami!
Egy közösségi finanszírozó kampányban indította el az óráját, vagyis először ő is pénzt gyűjt, vevőket, és csak utána fejleszti le teljesen. Ő is ahhoz az eszközhöz nyúl, mint a pici startupok. Valljuk be, neki sikerül is megvalósítani (a legtöbb startup, mint pl. a Codie is hiába gyűjtött pénzt, nem tudta legyártani a terméket). És ezzel el is érkeztünk egy érdekes részhez!
Nem a Sony az első, aki nagy cégként hirdeti meg új termékét közösségi finanszírozó kampányban. Ez nekik is költséghatékony. Tehát még mindig áll az a véleményem, hogy itthon is működhetne egy jó közösségi finanszírozó oldal, csak tálalásban kell ügyesnek lenni. Erről itt írtam: Startup kudarcok – Mit csináltak rosszul? – 10. rész: Magyar közösségi finanszírozó oldal, vagy mi… Rocketside.me
Illetve a Minner FB-ján egy posztban is hasonlóról írtam:
$$$$$ Megálmodtam egy új ötletet!!! $$$$
=====!!!Figyelem!!! =========
Jah, nem most keltem, csak most sikerült gép elé …Közzétette: Minner – 2016. június 5.
Ezért érdemes követni a Minner FB-ját, mert extra tartalmat olvashatsz rajta!
A startup rovatot a Barking közösségi parkoló mobilapplikáció támogatja. Parkolj olcsón, vagy add bérbe a parkolód és keress pénzt! Kattints ide!
Forrás: TheVerge