Blog (tartalom) marketing tipp, ötlet Facebook és hírlevél-kampányhoz

Blog (tartalom) marketing tipp, ötlet Facebook és hírlevél-kampányhoz

Érdemes blogmarketinggel is bővíteni a marketing repertoárodat. Nem csak a kampányodat támogatod meg vele, hanem ennek köszönhetően még rásegítesz a weboldalad keresőoptimalizálására is. Most egy rövid példát hozok, amiből már te is ki tudsz indulni, és elkezdeni ötletelni, kidolgozni a blogmarketing-kampányodat. Az ötletet úgy készítettem el, hogy abban röviden bemutatom azt is, hogy remarketing használatával kb. mekkora reklámbüdzsé kell ahhoz, hogy sikeresen reklámozz (érdemes elolvasni a tartalom végén a kapcsolódó anyagokat is).

Nézzünk egy példát!

Ezt a példát blogmarketingben is hasznosítani tudod, vagy például hírlevél-kampányban.
A példa: Egy konditermed van. Azt szeretnéd, hogy még többen vegyenek bérletet, többen járjanak le edzeni.
Cél:  Különböző tartalmak segítségével elérni, hogy felfigyeljenek rád, hogy emlékeztesd őket, hogy “hahó, létezem, ez a termékem!”, hogy megtaláld náluk azt a pontot, hogy azt mondják: “igen, én ezt akarom, ez kell nekem!”.  Ezt a különböző tartalmakkal el tudod érni. 
0. lépés:  Fontos! Már előtte elhelyezed a Facebook remarketing-kódot (célközönség) a weboldaladba, ez fogja gyűjteni, hogy ki látta a blogbejegyzésedet.

  1. Készítesz egy blogbejegyzést
    7 mobilapplikáció, ami segít a sportolásban (ezekhez plusz Facebook posztokat is csinálhatsz.)
    A blogbejegyzés végén legyen sales felhívás. Pl.
    „Használd a mobilappokat, gyere le edzeni, és a kettő együtt meghozza a kellő eredményt. Használd ki ingyenes konzultációnkat!”
    Ezt bereklámozod Facebookon mondjuk napi 700 Ft-tal 10 napon keresztül (ez 7000 Ft-ba fog kerülni neked). Ha jól szűröd a célcsoportodat, így napi 100-150 érdeklődőt rá tudsz vinni a blogodra, összesen 700-1000 főt 10 nap alatt.
  2. Elkészíted az újabb blogbejegyzést, vagy FB posztot (itt mindegy is, mert már van remarketing adatbázisod). És akkor készítesz hirdetést:
    • Azokra hirdetsz, akik már látták az első bejegyzés.
      Erre elköltesz 3000 Ft-ot. (tehát látod, összesen 10 000 Ft-ot költöttél. Ebből már jön minimum 2-5, ha nem több edzésre járó.)
    • Illetve külön hirdetsz újakra is, mert szeretnéd tovább növelni a remarketing-adatbázisodat (FB-nál célközönségnek hívják). Erre elköltesz napi 700 Ft-ot 10 napon át. Így a kampány végére közel 1500-2000 fő lesz az adatbázisodban (eddig elköltöttél 14 000 Ft-ot 1 hónap alatt csak az új látogatókra, érdeklődőkre).
  3. Elkészíted az újabb blogbejegyzést. pl. Ezeket az ételek kerüld, ha jó alakot szeretnél
    Azóta tovább nőtt a remarketing adatbázisod.

    • Így 3-4000 Ft-ot elköltesz arra, hogy az újabb blogbejegyzést reklámozd számukra. Mondjuk 4- 5 napon keresztül összesen 4000 Ft- értékben.
    • Ahogy az előző esetben is, újakra is célzol.
  4. És így tovább. Érted már? Ezzel eléred, hogy valahol, valamelyik tartalmad leköti az adott érdeklődőt, és vásárló lesz belőle.

Kapcsolódó tartalmak: