Facebook trükkök, megoldások, amelyekkel aktivizálni tudod a követőidet, vásárlóidat

Facebook trükkök, megoldások, amelyekkel aktivizálni tudod a követőidet, vásárlóidat

Tudom, tudom, egyre kevesebb emberhez érsz el, szigorítottak az algoritmuson ismét… Egy valami azért még fontosabb mint az, hogy mennyi emberhez érsz el “ingyen”. Ez pedig a figyelem. Vagyis, hogy tudod megszerezni az emberek figyelmét. Ehhez kapcsolódó tippeket, ötleteket hoztam nektek.

Tippek, ötletek, trükkök:

  • Minél több formátum: Először is jöjjön egy tényleg egyszerű tipp. Használd ki az összes FB funkciót, tegyél közzé videót, legyen képes posztod, sima szöveges, legyen linkelve oldalad, szúrj be gifet, csinálj olyan hirdetést, ami mondjuk ilyen galériás, vagy éppen vászon hirdetés… Tudod, mindenki másra figyel fel, teszteld mi érdekli az embereket.
  • Chat: Én rengeteg dolgot teszteltem már, illetve szerencsére volt idő, hogy kérdezni is tudtam a Facebook belsős embereitől. Az egyik ilyen dolog volt a chat. Ha csak simán, egyszerűen bárki ír chaten neked üzenetet, akkor abban nem csak az a jó, hogy írt neked, de a Facebook őt elkötelezettebb követődnek, érdeklődődnek tartja, így nagyobb arányban teszi organikusan (ingyen) elé a posztjaidat a chatelést követő kb. 2 hétben.
    Ez azt is jelenti, hogy bizony chatbotban is érdemes gondolkodni. Erről itt írtam részletesebben >>> Chatbot, chatrobot – Kell vagy nem kell ez egy cégnek?
  • Nyereményjáték chatbottal – Máris jöjjön az előző ponthoz egy kapcsolódó tipp. Nagyon népszerű az, hogy nyermeményjátékot szerveznek így chatboton keresztül, és valójában ezt ingyenes chatbot  megoldással, programozói tudás nélkül is bárki meg tudja csinálni. Már csak kreatívnak kell lenned, és hozzá jó kampányt kitalálni, és utána a chatbotodra feliratkozókat ügyesen kezelni, kommunikálni feléjük.
  • Csinálj valami váratlant
    Én időnként elsütöm ezt a dolgot hogy fejre állított idézetes képet osztok meg.

  • Posztolj a vásárlódról! Ez a legzseniálisabb tipp a listában. Szóval hozz létre olyan posztot, amiben az látszik, hogy éppen a vevőddel vagy, éppen vásárol, vagy éppen csomagolod a termékét, vagy bármi, csak a vásárláshoz kapcsolódjon. És miért lesz ez jó? A leendő vevőd látja, hogy bizony vannak nálad vásárlók, sőt neki is eszébe jut, hogy kellene valamit lépni…
  • Kommentek – A Facebook legutóbb azt jelentette be, hogy azokat a posztokat előrébb sorolja, ahol több a hozzászólás. Láthattad erre mostanában a Minner is nagyon rápörgött 🙂 . Neked is ezt tanácsolom! Bátran kérdezz a követőidtől. Erre kedvenc gondolatom az, ha eleve kevés ember szól hozzá a posztodhoz, akkor úgyis kevés ember látja, nem égsz be. Bátran kérdezz, sőt, bátran kérj véleményt például a követőktől. Oké, most elárulok egy titkot. Sokszor van nálam is olyan, hogy lehet, hogy el tudom dönteni az adott dolgot, de mégis úgy vagyok vele, hogy bevonom a követőket, mert lehet hogy adnak jó ötletet, és bizony segíteni akarnak az emberek. Tudod, így érzik, hogy fontosak, és imádják, hogy figyelmet kapnak. Szóval bátran kérdezz, generálj kommentet.
  • Funkciók, melyeket ki kell használnod: 5 Facebook funkció, amit minden cégnek, marketingesnek, vállalkozónak ismernie kell
  • Tetszettek a tippek, de te még többet szeretnél? A következő bekezdés neked szól!

Használjuk ki a május 25. előtti időszakot! – GDPR előtti kampány

Május 25. után változik, szigorúbb lesz itthon is adatvédelmi törvény. Én az ügyfeleimnek is azt tanácsolom, hogy márciusban, áprilisban, és májusban kicsit húzzák meg jobban az online marketinget, főleg a remarketinget, hírlevél feliratkozást… mert még most egyszerűbben gyűjtünk mindent. Főleg a remarketing miatt is. És ugyebár most még könnyebben tudunk több embert is gyűjteni, akikből tudunk hasonmás célközönséget létrehozni… és így tovább. Szóval fogd meg ezt az időszakot. Én miben tudok segíteni?

A Minnernek van ehhez kapcsolódó videós Facebook marketing oktatása (bárhol, bármikor tudod nézni). Videókon keresztül, gyakorlati példákkal szemléltetve hatékony Facebook marketinget tudsz elsajátítani. És most készítem az oktatás frissítését, a jövő héten megjelenő GDPR előtti időszakhoz kapcsolódó anyagot. Szerezd be most az oktatást, kezdd el feldolgozni az anyagokat, videókat és jövő héten kapod új videó formájában a frissítést! A fenti tippekhez kapcsolódóan is adok tippeket, és ki is bővítem a listát. Fogjuk meg a május 25. előtti időszakot! Kattints ide!  Lépj minél előbb!