Indíts vállalkozást: 117. ötlet – Profi Vatera eladó – Nem az, amire gondolsz. Kattints!

Dátum

Megosztás

Kitől szeretnek az emberek vásárolni a Vaterán? Azoktól, akik több pozitív értékeléssel rendelkeznek. Mivel itthon a legnépszerűbb a Vatera, így szinte mindenkinek van olyan ismerőse, aki már használta az aukciós portált, és persze használni is tudják. Tehát a vevők inkább megvesznek egy (picivel) drágább terméket, de azt megbízható eladótól. És itt jöhet képbe az, aki már akár több száz pozitív eladáson van túl. Nézzük is az ötletet.

117. ötlet: Profi Vatera Eladó jutalékért cserébe
A vállalkozás ötlet pofon egyszerű. Az emberek olyan eladótól szeretnek vásárolni, akinek sok és jó értékelése van. Tehát, ha van már egy jól felépített Vatera fiókod, sok értékeléssel (ezt el tudod érni most is nulláról is), akkor olyan embereket keresel meg, akik el akarnak adni termékeket, de azért nem tudják gyorsan, és jó áron eladni, mert nincs elég értékelésük. Te az ő cuccukat saját magadhoz teszed fel. Persze először meggyőződsz a termékről, akár te készítesz képet róla, megnézed a minőségét… (ez azt is jelenti, hogy először a környékeden keress ilyen eladókat, magánszemélyeket.) De például így egy kezdő webshopnak is tudsz segíteni (csak egy tipp, ez lehet a legjobb része a vállalkozásodnak.)

Erre készíts egy sima weblapot, akár WordPress-es is lehet. Írd le a folyamatot, miért jó ez neki. No és persze a jutalékot, hogy mennyiért csináld. Csinálhatod azt is, hogy pl ő 30 ezerért akarja eladni, (ebbe bent van már a Vatera költség….), akkor te 33 ezerért hirdeted meg, és 3000-et zsebre vágsz. Nos ez csak egy ötletmorzsa a jutalék kidolgozása  a te feladatod, elvégre te csinálod az ötlet, dolgozz meg érte 🙂

Az adózásra viszont figyelni kell ebben az esetben, mert a NAV figyeli ezeket a dolgokat, és a te fiókodból megy minden, szóval ezen majd gondolkodj, meg én is fogok, hogy lehet megoldani jól. Sajnos a Vaterának nincs rá külön opciója. Max talán egy adás-vételi szerződéssel tudnád igazolni, és így neked is csak a jutalék lenne, ami profit lenne. Hm, ezen gondolkodok még.

Célpiac: magánszemélyek, akik elakarják adni használt termékeiket. Webshopok, akik gyorsan fel akarják futtatni a termékeiket, és ehhez kihasználnak téged, mint többszörös pozitív értékeléssel, eladással rendelkező személyt.
Konkurencia: hasonló szolgáltatás nincs, persze minden Vaterás
Megvalósítás, üzlet:
1. Legyen weboldalad, akár landing oldallal, sőt még az aktuális termékeket is kiteheted oda.
2. Mond el barátaidnak, ismerőseidnek, Vedd rá őket, hogy rajtad keresztül adjatok el dolgokat.
3. Keress olyan webshopokat, akik még látszólag kezdők, és tudnál nekik segíteni. Vesd fel nekik az ötletet. Ez lesz a vállalkozás szíve, lelke, mivel innen jön majd a legtöbb bevételed.
4. Hirdesd a szolgáltatásod Facebookon, hidd el megéri.

Profit várakozás:
5-10%-ot rá tudsz tenni az árra, igazából ez elég jó. Webshopoknál pedig nagyobb szerződést is tudsz kötni, akár megbízási díj alapon. Ott is figyelj az adózásra. Kérdezz meg egy könyvelőt!

Friss infók:
A cikken is felbuzdulva egyik Minner olvasó aktívan elkezdte kidolgozni, sőt megvalósítani ezt az ötletet.
Ezen a linken éred a meghirdetett cuccait! http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=Imme069
A srác nem teketóriázott, ezt a cikket mutatta meg ismerőseinek, így el tudta mondani mivel akar foglalkozni. A többi már rajta áll vagy bukik.

[adrotate banner=”5″]

 

Fotó: Vatera.hu

 

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!