A vállalkozások már azt sem tudják, melyik közösségi oldalra figyeljenek, mert szinte mindenhol ott kellene lenniük, de kapacitásuk és tudásuk nem elegendő erre a feladatra. Ennél az ötletnél nem az lesz a cél, hogy te mindenkit meggyőzz, hanem az, hogy aki Instagram fiókot akar, ő téged keressen meg. Nézzük is az ötletet + a hozzá kapcsolódó ebookokat.:

141. ötlet: Instagram fiók kezelő
Ehhez az ötlethez kapcsolódik a 65. ötlet a Facebook oldal kezelő, közösségi oldal menedzser.
Van e létjogosultsága az ötletnek? Természetesen. A cégek már kacsintgatnak az Instával, és bár igaz, hogy főleg a fiatalok használják, az ötlet leírása óta az idősebb célközönség is megjelent, sőt kifejezetten a tehetősebb réteg. Mégis meg szeretnének rajta jelenni, mert a vásárlói rétegük is megtalálható ott. Sőt most a FB hírfolyam szigorítások miatt még nyitottabbak a cégek az Instagram iránt.  Hidd el, még a Facebook oldalaikat sem tudják kezelni, és arra is keresnek embereket, az Instagramra is ugyanígy, sőt ez igaz lesz minimum az elkövetkező 2-3 évre is.

A másik nagy előnye (az ötlet mellett szól), hogy bizony itt a képeké a főszerep. Hiába mond egy kép  1000 szónál is többet, mégis nehéz megtalálni a megfelelő képet, ha pedig videóról beszélünk, szintén meg vannak lőve a cégek. Ez tehát a kiszervezett marketing feladata lesz, vagyis a tiéd. 
Érdemes hozzáolvasnod majd azt is (mármint a 65. ötletet). Tehát a cégek nehezen indulnak el Instagramon, bár már lehet reklámot venni, de még így is nem tudják hogyan is kommunikáljanak rajta. Én is bevallom meglepődök, hogy néhány fiatalnak hogyan lehet több tízezer követője, míg én nehezen értem el az első 100-at. Aztán rátaláltam egy jó kis anyagra, aminek segítségével már szépen húzom fel a követőim számát, és már hatékonyságot is tudok mérni.
Valemennyire a Facebook kezelésbe is bele kell majd menned, mert többször meg kell majd osztanod az Instagram képeket FB-on, hogy még nagyobb eredményt érjetek el a megbízóddal.

Ezeket kell megtanulnod:

  • követők szerzése,
  • hashtagek használata,
  • brandépítés, marketing – az Instagram marketing szempontból nem a konverzió szerzésre a legjobb, hanem branédpítésre, vagy egy már meglévő kampány megerősítésére. Tehát a marketingben el kell mélyülnöd!
  • Instagram képek használata Facebook kommunikációban

Előnyt jelent, ha profi fotós, grafikus vagy, vagy van videós tudásod. Ha ezek nincsenek, akkor érdemes kooperálnod olyannal, akinek van. Mert az Insta-ra minőségibb képek kellenek. Továbbá ez azért is előny, mert akár ráépülő szolgáltatásokat is el tudsz adni, fotózás, egyéb grafika készítése…

Instamarketing ebook

Segítségedre lesznek a Foundr magazin ingyenes ebookjai (Angol nyelvűek, de könnyen megérted, vagy könnyen le tudod fordítani!). Ez az egyik, ami a követő szerzésről szól: HOW TO GET YOUR FIRST 10,000 INSTAGRAM FOLLOWERS Kattints ide a letöltéshez! (emailcímedre küldik a linket)
Illetve még egy ebookot készítettek, ami az Instgramos bevétel növelésről szól: HOW TO CONVERT YOUR FOLLOWERS INTO DOLLAR Kattints ide a letöltéshez! 

Ezeket nézd át, és máris rálátásod lesz a témára.

Célpiac: vállalkozók, vállalatok 
Konkurencia:
 már több van a piacon, de elég nagy lehetőség van még benne, főleg ha plusz egyedi szolgáltatást is tudsz nyújtani
Megvalósítás, üzlet:
0. lépés a fent belinkelt ebookokat tanulmányozd.
1. Egy blogot, és egy weboldalt mindenképpen készíts a cégednek. Nekem ilyen a Minner.hu, ez az én üzleti blogom, innen konvertálom át az ügyfeleket.
2. Először vállalj ingyen munkát ismerőseid cégeinél, ezek jó referenciák is lesznek.
3. Szépen lassan felépítheted azt is, hogy a reklámjait is te kezeled az adott cégnek. A Facebook reklámozásba is hamar belejössz (Instagram hirdetéseket ott is be tudsz állítani, de az applikáción belül is).
4. Sokat kell tanulnod ahhoz, hogy jó legyél. Nagyon sok példa van előtted, nézd meg a legaktívabb oldalakat, gondold át, mit miért csinálnak…

Profit várakozás:
Egy-egy ilyen Instagram oldal/fiók kezeléséért elkérhetsz havi 40-80 ezer forintot, sőt kár többet is. Ha fotósként mész oda, akkor még többet is el tudsz kérni. De képzeld csak el, hogy 60 ezer forintot kérsz el havonta, 10 céget kell meggyőznöd, és havi 600 ezer forint folyik be, KATA-sként alig kell adóznod. Erre már építhetsz további szolgáltatásokat, és fontos, hogy az első éveidben kérsz 60 ezret havonta, később emeld mindenképpen.

Szabadúszó vagy már? Vagy pedig szeretnél az lenni?

Jelentkezz a Minner képzésére most! Szabadúszó képzés + 1 évig ingyen reklámhely
Az oktatás során belemerülünk az online marketingbe is, sőt a blogírásba. Így olyan szolgáltatásokat is tudsz adni az ügyfeleknek, mint Facebook oldal kezelés, vagy blogírás, online marketing. Kattints ide és csatlakozz a tanítványokhoz!

További ötletekért gyere vissza a Minnerre mindennap. Biztosan találsz majd olyat, ami felkelti az érdeklődésed. Ezek az ötletek kisebb költségvetéssel is megvalósíthatók, de azt soha se felejtsd el, munka nélkül egy ötlet sem hoz profitot.

Kövess Instagramon! Kattints ide! 

 

Legyen a Minner a mentorod! Indítsd be a vállalkozásod!
Vállalkozói képzés
, induló vagy már meglévő vállalkozóknak. Kattints ide és csatlakozz a Minner Dream Teambe!
Volt már olyan, hogy valaki megvalósított egy ilyen ötletet?
Naná! Csak nem írom le, mert akkor nem kezdenél bele! Mindenki máshogyan valósítja meg! Gondold tovább az ötleteket! Hogyan kezdjek neki? Ehhez írtam egy cikket:
Így használd a Minner vállalkozás ötleteit Vagy nézd meg én hogyan valósítottam meg az egyiket (videós esettanulmány): Így valósítok meg egy vállalkozás ötletet - vlog
Szeretnéd képezni magad, hogy még jobb vállalkozó legyél?
A Minner Akadémia videós oktatása segítenek benne! www.minnerakademia.hu

 

Iratkozz fel a Minner hírlevélre! Feliratkozás! Minden hétfőn 5 üzleti, gazdasági hír összefoglalóját kapod meg emailben (nem csak a Minner a forrás, hanem Index, HVG, G7/24...). Kattints ide a feliratkozáshoz!