30. üzleti ötlet: A szórakoztatóiparban nagy pénz van, hát még a programtippekben. Szabadidőtipp portál ötlet

Dátum

Megosztás

Tudod mennyien küzdenek azzal, hogy milyen programot találjanak a hétvégén, vagy például hová menjenek randira. Sőt olyan weboldalt sem találni, ahol minden hazai program fent van. Konkrét tippeket is elvétve találni, ami tényleg használható. Szóval az ötletet már sejted, szinte már adott.

Oké-oké! Tudom mire gondolsz! Akkor miújság a port.hu- val, vagy a WeLoveBudapesttel? Természetesen ezek jó oldalak, de biztos minden igényt kielégítenek? És egyébként is, ha te programot keresel, akkor csak egy oldalt nézel? Na ugye!

Figyelem! Ez az ötlet is frissítve lett 2018-ban, mert egyébként már 2015-ben íródott az első verziója.

30. vállalkozás ötlet: Program, szabadidő és randi tippek egy weboldalon, vagy applikációban

Olvasd végig a leírást, mert van bent több érdekes ötletmorzsa, ötlet is, amit tovább tudsz gondolni! Az ötlethez sok munka kell, hiszen folyamatosan frissíteni kell, de sokszor előre be tudod őket írni az eseményeket, programtippeket, hiszen 2-3 hónapra előre már sokszor megvannak az események. Sőt a látnivalók listája szintén jó. Egy portálként indítanám el először, ahol olyan cikkeket is létrehoznék az oldalon található tippeket, eseményeket felhasználva, minthogy „10 hely, ahová érdemes elvinned a barátnődet”, „5 legjobb első randi hely”, „10 program, ahol a gyerekek is jól érzik magukat”
Érdemes a túrázókra is gondolni, mert például a hazai túra oldalak nagyon elmaradottak. Persze nem csak erre, mert nem csak ez lehet program. Sőt lehet bármi igazából, például futóversenyek? Miért ne?

Applikáció vagy weboldal?
Először elég egy weboldal és akár annak a natív applikációs megoldása (valójában a weboldalt egy applikációba integrálják).

Program adatok, naptár, ajánlások
Mi lenne, ha nem csak te töltenél fel adatokat, hanem a felhasználók. Lenne egy űrlap, amit keresztül fel tudnának tölteni, sőt ezzel akár pontokat is gyűjthetnek. A pontokat pedig beválthatják utazásra, programokra…

Programajánlatok szponzorokkal együtt – újragondolt kuponos ötlet.
Csinálj úgy programtippeket, ajánlatokat, hogy egy-egy szponzort is beleépítesz a programajánlóba. Például:
– Bowlingozás +mozi,
– vagy túra a … helyre… aztán kávé a … xy.. kávézóban (sütivel),
– komplett randi csomag, ajánló
Akár csinálhatod azt is, hogy nálad „lefoglalják” a programötletet, és mellé jár egy kupon, meg hasonlók. Természetesen ezek mellett legyen sok-sok ingyenes tipp, tudod érdemes megtartani az egyensúlyt. Picit egyébként ezzel egy újragondolt kuponos oldal is lennél. 

Célpiac: Tartalomszolgáltatóként minden ember, bevételed belőlük viszont nem lesz, az főleg reklámozókból.
Konkurencia: Már sokan vannak a piacon, de lazán elfér még egy ilyen site, szerinted én hány oldalon nézem a programokat, amikor hétvégére keresek programot? (5-6 oldalon.)
Megvalósítás, üzlet:
1. Indulj el amennyire alacsony költségvetésből csak tudsz. Nem kell csilivili oldal, az indulásnál elég egy WordPress oldal. Rengeteg olyan sablon van, ami ilyenhez kapcsolódik, sőt még hozzá kapcsolva naptár modullal, térkép modullal… (event és trip témákat/sablonokat keress)
2. Keresni a programokat, nézz körül melyik oldalakról tudsz átvenni tartalmat… – Sőt nézz utána a Facebookról miként tudod leszedni a programokat (van rá néhány megoldás)
3. Az oldalon található programtippekből csinálj listákat.
4. Legyen Facebookod, Instagrammod is, de főleg Instára koncentrálj majd.
5. Miután beindult a látogatottság növekedés (ezt pl olcsón eléred Facebook reklámmal, napi 500-1000 forint), máris keresheted a reklámozókat.

Profit várakozás:
Kiemelt kategóriát csinálj, és oda (főoldal) keress meg rendezvényszervezőket azzal, hogy fizessenek a reklámért. Sőt tartalommarketing cikket is írhatsz, ami még jobb, mint egy banner. Pl. Gumicsizmában a Balaton Soundon…
Például jó szponzorok lesznek a hotelek, utazási irodák, utazáshoz kapcsolódó termékeket értékesítő cégek….
Már 1 év után (jól felhúzva), havi 500 ezer -1 millió forint között kereshetsz. És akkor még az applikációról nem is beszéltünk.

[adrotate banner=”5″]

Fotó: Free-Photos / pixabay

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!