Több, mint 1100-an töltöttétek ki a Minner kérdőívet, szerencsére nem csak olvasók, így az eredmények minősége is sokkal jobb lett. 16 és 30 év közöttiek töltötték ki a kérdőívet (online és offline is). Számomra meglepő adat is született. (Fontos információ: ügyeltem arra, hogy a kitöltők több mint fele NE Minner olvasó legyen, hogy megfelelő képet kapjunk). Nézzük is miről van szó, néhány információt leírtam, utána pedig nézd meg a többi adatot az infografikán.

Eredmények, melyekre érdemes figyelni:

  • Végre eltűnt a negatív megítélése a vállalkozóknak. A válaszadók 95% pozitív véleményt írt.
  • Sajnos nehéz a vállalkozóvá válás, vagy cégindítás, ha a fiatalok 60%- ának a környezetében van olyan, aki visszahúzza, leszólja terveit, nem támogatja….
  • Pozitív eredmény, hogy a többség offline és online vállalkozásban is gondolkodik.
  • Melyik tényezők a dobogósok egy vállalkozás életében?
    1. Marketing
    2. Önképzés
    3. Kapcsolatépítés
  • A válaszadók 67%-a rendszeresen olvas könyveket.
  • Ami a legjobban meglepett: A válaszadók 50% megjelölte azt is, hogy pályázati pénzt is bevonna a cégébe. Ezzel a tőzsdeszerzés 2. helyére került a saját pénz után.

minner_infógrafika0714-page-001

Kiemelt kép: Sylvia Fredriksson/Flickr