Több millió forintot gyűjtött össze pár nap alatt egy magyar cég az okos vízadagoló ötletükkel közösségi finanszírozó kampányon keresztül

Több millió forintot gyűjtött össze pár nap alatt egy magyar cég az okos vízadagoló ötletükkel közösségi finanszírozó kampányon keresztül

2018. márciusában elindult a Q&C Nano vízadagoló közösségi finanszírozó kampánya. A cég már több éve a “vizes” piacon tevékenykedett, például ballonos vizet árul. És pár éve elkezdtek fejleszteni egy okos vízadagoló készüléket. Látod a képen? Olyan mint egy kávéfőző. Tavaly ősszel már több helyen lehetett olvasni a termékről, ami azt is jelenti, hogy hosszas előkészület előzte meg a közösségi pénzgyűjtő kampányt. Látszik is, mert minőségi kampány oldalt készítettek.

Ide kattintva láthatod az Indiegogo oldalon elindított kampányukat. Már a start után rövid időn belül összegyűlt 5 millió forint. Egy hónap van még a kampányból, a megcélzott összeg 18 millió forint. Már most látszik, hogy ez felkúszhat a célárig, főleg akkor, ha felkapja a nemzetközi média is. Az Indiegogo sajátossága, hogyha nem is gyűlik össze a kitűzött célösszeg, akkor is megkapják a pénzt. Na, de mi ez? Mi a készülék? 

Naponta akár 36 liter vizet is meg tud tisztítani, melyet akár forralva, normál hőmérsékleten, vagy hűtve rendelkezésünkre is tud bocsátani. Otthoni használatra lett tervezve, ez látszik a dizájnból is. Sőt, okos készülék, nyomon tudja követni a használati szokásokat, így sok energiát is megspórol, továbbá Bluetoothon és Wifin keresztül tud csatlakozni egy applikációhoz is.

Mennyibe kerül? Közösségi finanszírozás >>> elővásárlás, előlegfizetés

A közösségi finanszírozó kampányban a készülék legolcsóbb konstrukcióban 112 000 forint. Érdemes megnézni a reward szinteket, vagyis hogy milyen támogatási összeg mellé mit kapunk az adott startuptól. A Q&C Nano első körben 59 dollárért (14 000 ft) két darab (üveg) vizes palackot tudunk kapni, és a második szinten kezdődik először a “termékvásárlás” 449 dollárért, amiért a készüléket és egy vizes palackot is kapunk. Természetesen vannak nagyobb “csomagok” is. Ahogy már régebbi cikkekben olvashattad a közösségi finanszírozás egyik legnagyobb előnye, hogy nagy marketing megjelenéssel is bír, de még inkább a legfontosabb az, hogy elővásárlókat tudunk szerezni, akik előleget is fizetnek.

Az alábbi idővonalon láthatod, hogy a cég már ebben az évben kiküldi a készülékeket a “támogatóknak”. Továbbá nekem nagyon tetszik az infografikán, hogy leírták mióta vannak ebben a szektorban, sőt ez a kampányoldalukon is olvasható. Ez megerősíti az érdeklődőket abban, hogy nem kezdő cégről van szó.

Kapcsolódó tartalmak: