hétfő, január 18, 2021

5 dolog, amiért megéri előfizetéses, havi díjas, “dobozos” webshopot indítani

Az utóbbi időben egyre népszerűbbek idehaza is a feliratkozós (subscription box), havi díjas webshopok. Magyarul még nem nevezték el őket, de már szerintem ez a pár szó is jól leírja működésüket. A vásárlók előre meghatározott időszakos díj, összeg (havi, negyedéves…) ellenében valamilyen terméket kapnak. Az ilyen webshopok szép, trendi dobozban küldik ki a termékeket, és a vásárlóknál hamar elérnek egy nagyfokú elkötelezettséget is. Nem véletlen, hogy foglalkozom ezzel a témával a Minner-en, mivel jól tervezhető üzleti modellnek tekintem az ilyen webshopokat, vállalkozásokat. Jöjjön is 5 érv, ami után garantáltan felkeltem a figyelmed, sőt, kellő motivációt indítok el benned, hogy elindulj egy ilyen vállalkozással.

Először is jöjjön néhány példa, hogy el tudd képzelni: Például havi díjas zokni, pipere, tea, kávé, smink…

5 dolog, amiért megéri feliratkozós, havi díjas, “dobozos” webshopot indítani

  1. Nagyon trendik az ilyen “dobozok”
    A legtöbb ezzel az üzleti modellel dolgozó webshop alaposan megtervezi a saját dobozát, ezzel is erősítve a már kialakuló márkája körül kialakuló elköteleződést. Továbbá ez erősíti is a marketingjüket, mert sok vásárló feltölti a közösségi oldalára a megérkezett “boxot”, ami szinte ingyen reklámmal is felér.
  2. Visszatérő vásárlók
    Egyszer kell meggyőzni a vásárlókat, akik több hónapon át vásárlóid lesznek. Ez azért is jó, mert így sokkal kiszámíthatóbb lesz a bevételed, költségeid, időd (lásd lent). A brandépítésben is segít, hiszen lojális vásárlókat úgy lehet “teremteni”, ha van legalább egy olyan terméked, amit újra tudnak vásárolni. Nem kell folyamatosan új vevőkre költened a marketingköltségedet, hanem rá tudsz koncentrálni a meglévőkre. Ez óriási segítség lesz számodra.
  3. Sokkal kiszámíthatóbb a működésed
    Akár a bevételek oldalt nézzük, akár a költségeket (marketinget is ide veszem), vagy a logisztikát, raktározást, mindenképpen kijelenthetjük, hogy a feliratkozós webshopok megkönnyítik majd a vállalkozásod cashflow-jának tervezését, működtetését.
  4. Automatizálható
    Mivel előre tudod, mennyi ügyfélre számíthatsz adott időszakban, így rutinból már pár hónap után könnyen ki tudod számolni a lemorzsolódást, így könnyen tudod majd automatizálni a folyamatokat. Értem itt a számlázástól a csomagoláson át a rendelésekig (sőt, még a  munkaerővel is sokkal jobban tudsz kalkulálni) Természetesen ez időgazdálkodásban sem utolsó szempont, és mint tudjuk az idő pénz (a mondat nyomokban bullshitet tartalmaz), így ez egy nagyon fontos eleme annak, hogy ez a webshop “fajta” vonzó lehet számodra.
  5. Marketing
    Egyrészt egy megszerzett ügyfélre kevesebb költség fog jutni, mivel hosszabb ideig lesznek vásárlóid. Másrészt, ahogy azt már fent is említettem, a vásárlók lesznek a legjobb értékesítőid, mert imádják megosztani a közösségi oldalakon az ilyen vásárlásaikat, dobozaikat.

Milyen termékeket lehet (érdemes) ilyen feliratkozós webshopban árulni? 
Ebben a cikkben több ötletet is hoztam >>> “Havi díjas” webshop / vállalkozási ötletek. Azonnali törzsvásárlóid lesznek!!! Inspirálódj belőlük!

Fotó  www.mysubscriptionaddiction.com

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Már január 16 óta Stellantis néven működik tovább az évente 8,1 millió autót gyártó vállalatbirodalom. Befejeződött a Fiat Chrysler és a PSA hosszú egyesülési folyamata. Már az új részvényeivel is lehet kereskedni a tőzsdén. Az egyesülés lezárása sok megtakarítást hoz magával. Évente 6,1 milliárd dollár költséget lesz képes megtakarítani, mégpedig anélkül, hogy egyetlen gyárat is bezárna. A szinergiák 40 százaléka a platformok és hajtásláncok egységesítéséből, a kutatás és fejlesztés optimalizálásából származhat, 35 százaléka a beszerzések racionalizálásából, 7 százalék az értékesítési műveleteken való spórolásból, a többi általános költségcsökkentésekből ered.

Forrás: HVG

MinnerInstant

A nagy márkák is beszálltak már az elmúlt évekbe na CBD piacba, ahogy a Minneren is írtunk már róla. Nos a Facebook és a Google is tiltja a CBD reklámokat, de láthatóan a nagyobb márkák már kenderolaj, vagy hemp néven hirdetik azt engedi mindkét közösségi oldal.

MinnerInstant

A DPD után a DB Schenker is értesítette a partnereit, hogy nem szállít csomagot az Egyesült Királyságba, mert túl sok adminisztrációt von maga után. Ez baj! Főleg a kereskedelemben ez nemsokára jelentkezni fog problémaként. A BREXIT utáni vámeljárások, feladatok az UK-ban részletesen ebben a Minner cikkben.

A DB Schenker levele a partnereknek:

Tisztelt Ügyfelünk,

Kénytelenek vagyunk azonnali hatállyal ideiglenesen felfüggeszteni a kontinentális Európától az Egyesült Királyságba tartó nemzetközi szárazföldi szállítási szolgáltatásokat.

A Brexit-megállapodás alapján elfogadott megegyezések óriási bürokratikus szabályozásokat jelentettek, különösen az Egyesült Királyságban lévő címzettek számára, akike  jelenleg nem tudunk a törvénynek megfelelő módon kezelni. A legtöbb címzett (importőr vagy címzett/ “consignee”) az Egyesült Királyságban még soha nem foglalkozott vámeljárásokkal, és további útmutatásra van szükségük az új szabályozásokkal kapcsolatban (pl. A helyes tízjegyű árukód megerősítése, meghatalmazás készítése).

Ezért azt tanácsoljuk, hogy halassza el az összes szállítást további értesítésig. Továbbá kérjük,  győződjön meg arról is, hogy a vámkezeléshez szükséges összes papír, azaz az export- és behozatali dokumentáció, valamint az összes címzett, azaz minden közvetlen képviseleti levél és HMRC-információ rendelkezésre áll-e a zökkenőmentes vámkezelés érdekében.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy támogassuk ügyfeleinket mindkét oldalon  a küldő és a fogadó oldalán;; szállítmányozót és a címzetteket, hogy a lehető leghamarabb ismét igénybe tudják venni a  szolgáltatásainkat.

Ha kérdése van, forduljon a helyi DB Schenker csapathoz segítségért  és további információkért.

A DB Schenker csapata

Forrás: Trans.info

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek