6 probléma, amivel szembesülhetsz a TikTokon – és a megoldásuk

A te éves tartalmi tervedben is helyet kapott a TikTok? Akár 2024-ben akarsz belevágni a videós tartalomgyártásba és még csak ismerkedsz a platform üzleti felhasználásával, akár már rutinosan töltöd fel a videókat, van azért egy-két gikszer, amivel találkozhatsz. Az alábbi zökkenők nem jelentik, hogy elbuktál – inkább a tanulási folyamat természetes részei. Összeszedtük, mit tehetsz ha ezekkel szembesülsz! 

1: A videóm nem kap elég nézettséget

Nem árt, ha felkészülsz rá: ez elő fog fordulni. Azt tapasztaljuk, hogy az első 5 videóból még az algoritmus is tanul rólad, azt több embernek mutatja meg, de a kezdeti sikerek után ne lepődj meg, ha visszaesést tapasztalsz. Teljesen természetes, hogy kicsit bénábbak az első videóid, vagy kínosnak érzed őket, ha még nem sokat szerepeltél a kamera előtt. Gondolj rá úgy, hogy ezen túl kell esni ahhoz, hogy megtaláld a hangod.

Az is előfordulhat, hogy egy szupernek érzett videót nem kap el az algoritmus és alacsony marad az elérése. Lehet, hogy rossz volt az időzítés, vagy nem olyan megkapó a hook mint gondoltad – ne kukázd az ötletet, vedd fel újra más megközelítésből!

Mit tehetsz hosszú távon, hogy kimaxold a nézettséget a TikTok videóidon?

Tesztelj folyamatosan. Mint minden más marketing csatornán, itt is futtass meg különböző ötleteket, teszteld a kameraszögeket, feliratokat, videó hosszt… és a többi. A nézők többsége a Neked oldalon fog találkozni a videókkal, nem a profilodon, ezért nem gond, ha ugyanazt a témát többször, többféleképpen feldolgozod, vagy akár egymás után kirakod tartalmilag ugyanazt a videót, A és B formában, hogy lásd melyik lesz sikeresebb.

#tipp Próbálj ki új nézőpontokat: kamerába beszéd vs hangalámondás, profi kamera vs mobil, beállított háttér vs in-app filterek… 

Figyeld meg, mi működik. Sok tesztelés után látni fogsz egy mintázatot, hasonlóságot a sikeres videóid között. Elkezdheted a saját jól menő tartalmaidat modellezni, kialakítani a saját siker receptedet!

Ne lájkokra törekedj, hanem minőségi tartalom készítésére.

A felvétel gomb megnyomása előtt tervezd meg a videó felépítését, tudd miért akarja majd bárki is megnézni, mit fog belőle tanulni, mitől pörgős… 

A további pontokat csak előfizetőink láthatják. Így kerültök előnybe!

Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!

A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért.

Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)

Ez jó volt! Kell még marketing segítség!

Fotó: Solen Feyissa / Unsplash

Kapcsolódó cikkek