A 200 érdeklőtől az 5200 rendelésig: Így csináld! Biobubi sztori [podcast]

100 látogatójukból 14 vásárol a weboldalon. Már ez az információ annyira sokkoló, hogy biztosan érdekel téged is, hogy ez az alig 1 éves vállalkozás hogyan is csinálja. Bérgyártásban készíttetik a sajátmárkás biomosószerüket, flakoncserével védik a környezetet. Már most igazi lovebrand lett a Biobubi. És az alapító mindössze 24 éves. Hallgasd meg a sztoriját, mert te is sokat inspirálódhatsz belőle, és sokat is tanulhatunk a sikeréből. Háromfai Balázzsal beszélgettem, a Biobubi alapítójával, aki már az országos hálózat kialakításán dolgozik a már aktív partnereivel, de közben természetesen online adják el a sajátmárkás mosószert. Balázs már volt a Minnernél, a 19. podcastban beszélt az akkor még indulás előtt álló tisztítószer vállalkozásáról. Most pedig itt vagyunk 1,5 évvel az indulás után.

A podcast hanganyaga

Spotify-on itt éred el, Apple Podcast-ben itt éred el, vagy az alábbi lejátszón keresztül is meghallgathatod.

A podcast vázlata, leirata

Kép a már új dizájnnal felvértezett mosószerről:

Mondanám, hogy ezt 1000%-ban meg kell hallgatnod, de ha éppen nem érsz rá, akkor itt egy kis ízelítő a podcastból:

Balázs 2019-ben vágott bele úgy a vállalkozásba, hogy az autókozmetikai vállalkozásból befolyó profitot egy új tisztítószerbizniszbe teszi. Először a név Semmiszemét volt, sőt főleg tisztítószereket értékesítettek, természetesen online. A gyártást kiszervezték egy bérgyártónak (ahogy azt egyébként teszik más cégek is). Elővásárlókat gyűjtöttek úgy, hogy megkérdezték a fogyasztókat a környezettudatos tisztítószerekkel kapcsolatban. 2019 őszén járunk, szeptember környékén.

Aztán rájöttek, hogy ez emberek nem akarnak annyit takarítani

főleg nem annyit nem, amennyiből fenntartható egy ilyen kezdő vállalkozás, olyan kis volumen (értsd rendelési mennyiség) mellett. Aztán kiderült, hogy mosni viszont mosnak, pont annyit, amennyiből már sikeres vállalkozást lehet építeni.

Így lett meg a Biobubi termékük, aminél szintén alkalmazták a mosószereknél is már bevált flakoncserés rendszert, vagyis a semmiszemét, környezettudatos gyakorlatot. Ezzel a termékkel 2020 februárjában indultak.

A fogyasztók annyira érdeklődnek a termékeik iránt, és úgy megtalálták a célcsoportot, hogy már a kezdeti időszakban 10%-os konverziót értek el. Ez a mai nap már 14%-ot tesz ki, tehát a weboldalukon 100 látogatóból 14 vásárol. Ennek jó része persze visszatérő vásárló, de hát pont ez az, ami egy vállalkozást igazán működőképessé tesz.

Először csak Érden és környékén szállítottak ki, majd elkezdtek terjeszkedni, és most már az ország több pontján vannak franchise partnereik. Az elmúlt 1 évben dizájnváltás is történt, hogy a márka igazán versenyképes legyen, sőt a Semmiszemét nevet teljesen elhagyták és maradt a Biobubi.

Közben egy befektető is beszállt. De az alapító, vagyis Balázs részesedése még így is 70%-os a Biobubiban.

Minden adatot vezetnek, a rendelésektől elkezdve a benzinfogyasztást is (terv, hogy áttérnek elektromos autókra). Ehhez egy CRM rendszert, illetve már egy vállalatirányítási rendszer szintű digitális megoldást használnak. Élőben látják azt, hogy mennyi is a profit, hogyan állnak pénzügyileg.

A marketinget már kiszervezték egy ügynökségnek, akiknek egészen biztosan könnyű dolguk van egy ilyen terméknél.

Franchise partnerek jelentkezését a balazs@biobubi.hu -ra várja Balázs, Minneresek előnyben!

Na, de ez csak a vázlat, hallgasd meg az egész beszélgetést!

Bérgyártás, Biobubi előző anyag itt:

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később