…és még időt is spórolsz, nem keveset. Oké! Bevallom a cím kicsit klikkvadász lett, de emiatt kattintottál most ide, de kedvezzünk kicsit a Google-nak is, a címe ez is lehetett volna: A landing oldalad segítséget nyújt, tippet ad még a Facebook és a többi közösségi oldal kampányodban is. Pár hónapja írtam egy cikket, amiben lenyűgözött az, hogyha 10 landing oldalad van, akkor már 55%-kal több lead érkezik, azzal szemben, ha 1-6 érkező oldalt használnál. Már ez az információ aranyat ért számomra, de van itt még valamit, amit tudnod kell és lehet, hogy nem gondoltál rá. (előbbi cikk linkje a tartalom végén).

Mi van a landimg oldaladon?

(Ez a cikk nem arról szól, hogy milyen a hatékony landing oldal.) Szóval a landing oldaladon szerepel:

  • termékek/szolgáltatások jellemzői, bemutatása
  • előnyök
  • kifogáskezelés
  • valamilyen probléma leírása, amire megoldást nyújt
  • vásárlás menete
  • vásárlói vélemények
  • egyéb információk (a cégről, rólad,…)

Ezek váltakoznak, más-más szövegezéssel attól függ, hogy ki a célcsoport, nekik mik a kifogásaik vagy problémáik.

A landing oldalak titka – tipp

Ha már kész a landing oldalad, akkor ideje azt reklámozni. De mi legyen a reklámon? A válasz egyszerű, és ez a titok, amit sokan nem használnak. Az, hogy azonnal legalább 30 különböző hirdetési szöveget és témát tudsz beállítani a hirdetésekbe a landing oldalad szövegezése alapján. Tehát elég egyszer kitalálnod, ötletelned, hogy mi legyen a landing oldalaidon és azt használd fel a marketingedben. Ezek jelenjenek meg a FB posztokban, Google hirdetésekben.

Rövid példa:

A Minner üzleti kapcsolatépítés oktatás landing oldalának első blokkjában ez szerepel:

Kinek szól ez a kurzus?

Hallottad már azt, hogy a kapcsolati tőkéjének köszönheti a sikereit?
Máig érvényes az, hogy az erős kapcsolati hálónak, tőkének köszönhetően még nagyobb sikereket érhetünk el, vagy az is hozzájárul a sikereinkhez. 

  • Szeretnél bátrabban kommunikálni találkozókon, üzleti eseményeken?
  • Üzleti reggelire, ebédre, vacsorára mész és szeretnél sikeresen részt venni rajta? 
  • Tudni szeretnéd, hogy mivel tudod elérni, hogy azt mondják rólad:  “Igen, ő jó beszélgetőtárs, többször is szeretnék vele találkozni!”
  • Szeretnél úgy ajánlásokat kérni, hogy az ne legyen tolakodó?

Ezek a fenti pontokban lévő szövegek mind-mind szerepeltek (néha átírva, röviden) egy-egy hirdetésben. Más-más szöveg, felhívás győzi meg az egyes érdeklődőket. Ne várd el, hogy legörget a landing oldalad aljáig! Menj elébe és használd a szövegeket a hirdetésekben! Nem is beszélve arról, hogy ezek még a SEO-ban (keresőoptimalizálás) is sokat segítenek, ha szerepelnek az oldaladon.

Landing oldalakra fel! Indíts már ma ezek alapján reklámokat! 

Kapcsolódó cikkek:

Fotó: creativemarket.com