A landing oldalak egyik titka, amit a marketingesed még nem mondott el, pedig rengeteget kereshetsz vele

…és még időt is spórolsz, nem keveset. Oké! Bevallom a cím kicsit klikkvadász lett, de emiatt kattintottál most ide, de kedvezzünk kicsit a Google-nak is, a címe ez is lehetett volna: A landing oldalad segítséget nyújt, tippet ad még a Facebook és a többi közösségi oldal kampányodban is. A landing oldal másik neve promóciós oldal. Pár hónapja írtam egy cikket, amiben lenyűgözött az, hogyha 10 landing oldalad van, akkor már 55%-kal több lead érkezik, azzal szemben, ha 1-6 érkező oldalt használnál. Már ez az információ aranyat ért számomra, de van itt még valamit, amit tudnod kell és lehet, hogy nem gondoltál rá. (előbbi cikk linkje a tartalom végén).

Mi van a landing oldaladon?

(Ez a cikk nem arról szól, hogy milyen a hatékony landing oldal.) Szóval a landing oldaladon szerepel:

  • Vevőről szól. Főleg ezzel érdemes indítani, hogy mi a problémája, igénye, aminek a kielégítésére szolgál a termék, vagy szolgáltatás, amit éppen promózol.
  • termékek/szolgáltatások jellemzői, bemutatása
  • előnyök
  • kifogáskezelés
  • valamilyen probléma leírása, amire megoldást nyújt
  • vásárlás menete
  • vásárlói vélemények
  • egyéb információk (a cégről, rólad,…)
  • továbbá lehetnek tematikus promóciós oldalaid, amik csak egy-egy kampányhoz kapcsolódnak, vagy egy-egy termékcsoporthoz, vagy egy téma köré

Ezek váltakoznak, más-más szövegezéssel attól függ, hogy ki a célcsoport, nekik mik a kifogásaik vagy problémáik.

A landing oldalak titka – tipp

Ha már kész a landing oldalad, akkor ideje azt reklámozni. De mi legyen a reklámon? A válasz egyszerű, és ez a titok, amit sokan nem használnak. Az, hogy azonnal legalább 30 különböző hirdetési szöveget és témát tudsz beállítani a hirdetésekbe a landing oldalad szövegezése alapján. Tehát elég egyszer kitalálnod, ötletelned, hogy mi legyen a landing oldalaidon és azt használd fel a marketingedben. Ezek jelenjenek meg a FB posztokban, Google hirdetésekben. Imádom az ilyen dolgokat, amikor ennyire időhatékonyan lehet dolgozni! Főleg a marketing időigényes lehet a sok tartalom elkészítésében. Igaz? Én is és az ügyfeleim, tanítványaim ezt alkalmazzuk és a kampányaink is sokkal több profitot hoznak.

Rövid példa:

A Minner üzleti kapcsolatépítés oktatás landing oldalának első blokkjában ez szerepel:

Kinek szól ez a kurzus?

Hallottad már azt, hogy a kapcsolati tőkéjének köszönheti a sikereit?
Máig érvényes az, hogy az erős kapcsolati hálónak, tőkének köszönhetően még nagyobb sikereket érhetünk el, vagy az is hozzájárul a sikereinkhez. 

  • Szeretnél bátrabban kommunikálni találkozókon, üzleti eseményeken?
  • Üzleti reggelire, ebédre, vacsorára mész és szeretnél sikeresen részt venni rajta? 
  • Tudni szeretnéd, hogy mivel tudod elérni, hogy azt mondják rólad:  “Igen, ő jó beszélgetőtárs, többször is szeretnék vele találkozni!”
  • Szeretnél úgy ajánlásokat kérni, hogy az ne legyen tolakodó?

Ezek a fenti pontokban lévő szövegek mind-mind szerepeltek (néha átírva, röviden) egy-egy hirdetésben. Más-más szöveg, felhívás győzi meg az egyes érdeklődőket. Ne várd el, hogy legörget a landing oldalad aljáig! Menj elébe és használd a szövegeket a hirdetésekben! Nem is beszélve arról, hogy ezek még a SEO-ban (keresőoptimalizálás) is sokat segítenek, ha szerepelnek az oldaladon.

Landing oldalakra fel! Indíts már ma ezek alapján reklámokat! 

Kapcsolódó cikkek:

Tanulj tőlem!

Gyere és helyezd új szintre a Facebook marketingedet. Középhaladóknak szánt tanfolyamomban megtanítalak az apró trükkökre, hogy te is növelni tudd a bevételeidet, márkát is építs, sőt a céged növekedjen is. Kattints ide! Gyakorlati példák, amiben nem azt mutatom meg, hogy húzz fel egy újabb Minnert, hanem olyan tippeket kapsz, amit te is meg tudsz csinálni a saját cégednél. A kapcsolódó marketing képzéseket is nézd meg!

Fotó: creativemarket.com

2021 -es vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem csak kezdőknek!

Iratkozz fel, hogy előbb megkapd! Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner 2021- es ötletekre!!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!