…és még időt is spórolsz, nem keveset. Oké! Bevallom a cím kicsit klikkvadász lett, de emiatt kattintottál most ide, de kedvezzünk kicsit a Google-nak is, a címe ez is lehetett volna: A landing oldalad segítséget nyújt, tippet ad még a Facebook és a többi közösségi oldal kampányodban is. A landing oldal másik neve promóciós oldal. Pár hónapja írtam egy cikket, amiben lenyűgözött az, hogyha 10 landing oldalad van, akkor már 55%-kal több lead érkezik, azzal szemben, ha 1-6 érkező oldalt használnál. Már ez az információ aranyat ért számomra, de van itt még valamit, amit tudnod kell és lehet, hogy nem gondoltál rá. (előbbi cikk linkje a tartalom végén).
Mi van a landing oldaladon?
(Ez a cikk nem arról szól, hogy milyen a hatékony landing oldal.) Szóval a landing oldaladon szerepel:
- Vevőről szól. Főleg ezzel érdemes indítani, hogy mi a problémája, igénye, aminek a kielégítésére szolgál a termék, vagy szolgáltatás, amit éppen promózol.
- termékek/szolgáltatások jellemzői, bemutatása
- előnyök
- kifogáskezelés
- valamilyen probléma leírása, amire megoldást nyújt
- vásárlás menete
- vásárlói vélemények
- egyéb információk (a cégről, rólad,…)
- továbbá lehetnek tematikus promóciós oldalaid, amik csak egy-egy kampányhoz kapcsolódnak, vagy egy-egy termékcsoporthoz, vagy egy téma köré
Ezek váltakoznak, más-más szövegezéssel attól függ, hogy ki a célcsoport, nekik mik a kifogásaik vagy problémáik.
A landing oldalak titka – tipp
Ha már kész a landing oldalad, akkor ideje azt reklámozni. De mi legyen a reklámon? A válasz egyszerű, és ez a titok, amit sokan nem használnak. Az, hogy azonnal legalább 30 különböző hirdetési szöveget és témát tudsz beállítani a hirdetésekbe a landing oldalad szövegezése alapján. Tehát elég egyszer kitalálnod, ötletelned, hogy mi legyen a landing oldalaidon és azt használd fel a marketingedben. Ezek jelenjenek meg a FB posztokban, Google hirdetésekben. Imádom az ilyen dolgokat, amikor ennyire időhatékonyan lehet dolgozni! Főleg a marketing időigényes lehet a sok tartalom elkészítésében. Igaz? Én is és az ügyfeleim, tanítványaim ezt alkalmazzuk és a kampányaink is sokkal több profitot hoznak.
Rövid példa:
A Minner üzleti kapcsolatépítés oktatás landing oldalának első blokkjában ez szerepel:
Kinek szól ez a kurzus?
Hallottad már azt, hogy a kapcsolati tőkéjének köszönheti a sikereit?
Máig érvényes az, hogy az erős kapcsolati hálónak, tőkének köszönhetően még nagyobb sikereket érhetünk el, vagy az is hozzájárul a sikereinkhez.
- Szeretnél bátrabban kommunikálni találkozókon, üzleti eseményeken?
- Üzleti reggelire, ebédre, vacsorára mész és szeretnél sikeresen részt venni rajta?
- Tudni szeretnéd, hogy mivel tudod elérni, hogy azt mondják rólad: „Igen, ő jó beszélgetőtárs, többször is szeretnék vele találkozni!”
- Szeretnél úgy ajánlásokat kérni, hogy az ne legyen tolakodó?
Ezek a fenti pontokban lévő szövegek mind-mind szerepeltek (néha átírva, röviden) egy-egy hirdetésben. Más-más szöveg, felhívás győzi meg az egyes érdeklődőket. Ne várd el, hogy legörget a landing oldalad aljáig! Menj elébe és használd a szövegeket a hirdetésekben! Nem is beszélve arról, hogy ezek még a SEO-ban (keresőoptimalizálás) is sokat segítenek, ha szerepelnek az oldaladon.
Landing oldalakra fel! Indíts már ma ezek alapján reklámokat!
Kapcsolódó cikkek:
- Gondolnád, hogyha 10 landing oldalnál többet használsz, máris 55%-kal nő az érdeklődők, vásárlók száma? – ez volt a bevezetőben
- Még több vevő kell! Még jobb marketingre van szükségem! Mit csináljak?
Tanulj tőlem!
Gyere és helyezd új szintre a Facebook marketingedet. Középhaladóknak szánt tanfolyamomban megtanítalak az apró trükkökre, hogy te is növelni tudd a bevételeidet, márkát is építs, sőt a céged növekedjen is. Kattints ide! Gyakorlati példák, amiben nem azt mutatom meg, hogy húzz fel egy újabb Minnert, hanem olyan tippeket kapsz, amit te is meg tudsz csinálni a saját cégednél. A kapcsolódó marketing képzéseket is nézd meg!