Instant: A „Vásárolj most, fizess később” B2B piacon még sikeresebb

Dátum

Megosztás

Egyre híresebbek a fogyasztókat célzó BNPL (Buy now, Pay later) szolgáltatók, viszont a recesszió árnyékában sokat vesztettek értékeltségükből. Az olyan B2C szereplőket, mint a Klarna vagy az Affirm ráadásul fenyegeti a nagy cégek belépése is, pl. Apple és Revolut. Akik viszont továbbra is jól tartják magukat, sőt, sikeresebbek, mint valaha, azok a vállalatokat célzók.

A BNPL szolgáltatók új típusa vállalatoknak kínál gyors, rugalmas és teljesen digitális fizetési megoldásokat, kamatok nélkül. A várásolj most, fizess később olyan, mint egy ingyenes forgóeszköz hitel, amivel a cégek a rendszeresen felmerülő és operatív költségeiket tudják kisebb részletekre elosztani.

A B2B szektor előnye, a sokkal nagyobb kosárérték, és hogy a cégek nem impulzusvásárlásra költik a hitelt. A fogyasztói szektor ráadásul komoly szabályozásokra számít a következő években, hogy védjék az embereket az új fajta eladósodástól.

A várakozások szerint a következő pár évben az USA+EU piacon a BNPL tranzakciók forgalma elérheti a 200 milliárd dollárt.

Ez érdekes volt! Olvasnék még!

Forrás: cnbc.com
Fotó: Canva

Nyiri Donát
Nyiri Donát
Több, mint 6 éve foglalkozom tartalomgyártással. Máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.

Insant: Növekvő marketing trend a nosztalgia. Építs te is a retrora

Felívelőben lévő trend jelenleg a retro. Egyrészt nagyon divatosak a retro termékek. Az Amazonon tavaly 290%-al nőtt a keresés például a retro home decor...

Instant: Megéri-e egy vállalkozásnak zöldnek lenni?

A mostani energiahelyzet és az elszálló költségek mellett pénzügyileg is egyre jobban megéri kevesebbet fogyasztani, na de mi most nem csak erre gondolunk. Megéri-e...

Instant: Felejtsd el a logózott bögrét, ilyen a jó merch

Időnként a csoportban felmerül a kérdés, mi lehet jó, nem szokványos céges ajándék. A Google-ben keresve is silány a céges ajándékok felhozatala. A partnereidnek...

Instant: A rövid videók uralják az Instagramot. Kontent kannibalizmus vagy fejlődés?

2020-ban debütált Instagramon a Reels nevű TikTok klón funkció. A Reels-ben kezdetben max 15 másodperces videókat lehetett feltölteni majd zenét alávágni, de mostanra már...

Instant: Megérkezett a TikTok SEO Újfajta tartalomgyártás jöhet?

Egyre több helyen látni, hogy említésre kerül a TikTok SEO. Több milliárd ember használja a videós platformot, és az emberek többsége bár feedből nézi...

Instant: Amazon Prime Day – Nyáron terméket eladni? Naná, még rekord is született!

Tudtad, hogy az Amazonnak saját szezonja van nyáron? Mintha egy kis karácsonya lenne a cégnek. 2022-ben július 12-13-ra esett az Amazon Prime Day. Az...

Kabalák a marketingben. Hogy ne csinálj gagyit?

Nemrég megszületett a Nerf kabalája Murph. A nerf gun szivacslövedékekből álló emberszerű lény. Első ránézésre ötletesnek tűnik, tekintve, hogy van kapcsolódási pont a márkához,...

Instant: A Tesla már nem a legnagyobb EV értékesítő? De igen, még…

Több befektetői oldalon és FB csoportban is nagyot ment a hír, hogy már nem a Tesla adja el a legtöbb elektromos autót. Egy friss...

Instant: Megéri Twitchen reklámozni? Így csinálj sikeres kampányt

Egyre népszerűbb platform a Twitch, főként videójáték streaming platform. Az alkotók akár órákon keresztül élő adásban vannak, és közben aktívan bevonják a közönségüket is....