Instant: A „Vásárolj most, fizess később” B2B piacon még sikeresebb

Dátum

Megosztás

Egyre híresebbek a fogyasztókat célzó BNPL (Buy now, Pay later) szolgáltatók, viszont a recesszió árnyékában sokat vesztettek értékeltségükből. Az olyan B2C szereplőket, mint a Klarna vagy az Affirm ráadásul fenyegeti a nagy cégek belépése is, pl. Apple és Revolut. Akik viszont továbbra is jól tartják magukat, sőt, sikeresebbek, mint valaha, azok a vállalatokat célzók.

A BNPL szolgáltatók új típusa vállalatoknak kínál gyors, rugalmas és teljesen digitális fizetési megoldásokat, kamatok nélkül. A várásolj most, fizess később olyan, mint egy ingyenes forgóeszköz hitel, amivel a cégek a rendszeresen felmerülő és operatív költségeiket tudják kisebb részletekre elosztani.

A B2B szektor előnye, a sokkal nagyobb kosárérték, és hogy a cégek nem impulzusvásárlásra költik a hitelt. A fogyasztói szektor ráadásul komoly szabályozásokra számít a következő években, hogy védjék az embereket az új fajta eladósodástól.

A várakozások szerint a következő pár évben az USA+EU piacon a BNPL tranzakciók forgalma elérheti a 200 milliárd dollárt.

Ez érdekes volt! Olvasnék még!

Forrás: cnbc.com
Fotó: Canva

Nyiri Donát
Nyiri Donát
Több, mint 6 éve foglalkozom tartalomgyártással. Máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.