Tanulj azoktól, akik elbuktak a növekedésben. Gyorsan növekvő cégek 5. rész

Nemcsak a pozitív példákat érdemes megvizsgálni, hanem azokat is, akik próbálkoztak, de elbuktak. Az első 4 részben sok tényezőt megvizsgáltunk, sőt belementünk a részletekbe, erősen szakmai oldalt is nézve, így most egy könnyedebb cikket hoztam nektek, nehogy itt az üzleti fejlődés közben elmenjen a kedved. A kudarcokról egyébként is jó olvasni, hiszen sokszor azokból még többet tanulhatunk, és kapunk egy mintát, hogy mire figyeljünk a saját vállalkozásunkban.

Itt van máris a Blockbuster vs Netflix szituáció. Utóbbit majdnem fel is vásárolhatta volna egy időben a BB, ám nem láttak a Netflixben fantáziát. Ma már egészen biztosan bánják, de ahogy majd olvashatod, nem véletlen vezetett az útjuk a csődhöz, sőt egyáltalán bele sem léptek az igazi növekedési fázisba. A Netflix pedig történelmet írt. De ott van a Kodak is, aki bár most fel-fel támadni látszik, de 2013-ban csődbe került. Mit csináltak rosszul?

Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!

A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó

Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)

A cikksorozat további részei – Csak Előny előfizetőknek

Fotó: angelo Yap

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Kapcsolódó cikkek