Nemcsak a pozitív példákat érdemes megvizsgálni, hanem azokat is, akik próbálkoztak, de elbuktak. Az első 4 részben sok tényezőt megvizsgáltunk, sőt belementünk a részletekbe, erősen szakmai oldalt is nézve, így most egy könnyedebb cikket hoztam nektek, nehogy itt az üzleti fejlődés közben elmenjen a kedved. A kudarcokról egyébként is jó olvasni, hiszen sokszor azokból még többet tanulhatunk, és kapunk egy mintát, hogy mire figyeljünk a saját vállalkozásunkban.
Itt van máris a Blockbuster vs Netflix szituáció. Utóbbit majdnem fel is vásárolhatta volna egy időben a BB, ám nem láttak a Netflixben fantáziát. Ma már egészen biztosan bánják, de ahogy majd olvashatod, nem véletlen vezetett az útjuk a csődhöz, sőt egyáltalán bele sem léptek az igazi növekedési fázisba. A Netflix pedig történelmet írt. De ott van a Kodak is, aki bár most fel-fel támadni látszik, de 2013-ban csődbe került. Mit csináltak rosszul?
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)
A cikksorozat további részei – Csak Előny előfizetőknek
- Mi a titka a gyorsan növekvő cégeknek? Hogyan kell áttörni a növekedést gátló plafont? 1. rész
- Hogyan elemezzem a cégem? Így derítsd ki, hogy mit kell változtatni. Gyorsan növekvő cégek 2. rész
- Marketingszemlélet a 10X cégeknél. Gyorsan növekvő cégek 3. rész
- Mit és hogyan? Kulcstényezők a növekedéshez. Gyorsan növekvő cégek 4. rész
- Innovációs csapat létrehozása. Gyorsan növekvő cégek 6. rész
Fotó: angelo Yap