Asztalon hagyott pénz az e-mail marketing. Így működik, így növeli a bevételed [podcast]

Dátum

Megosztás

Amikor meglátod, hogy milyen forgalomnövelésre képes az e-mail marketing, akkor egyből elfelejted azt a tévhitet, hogy az emberek már nem olvasnak e-maileket. A célunk, hogy a hazai példákkal hozzuk meg a kedvedet ennek a marketingcsatornának a beüzemelésére. Az e-mail marketinggel kapcsolatban olyan vendégeket hívtam, akik óriási összegeket termelnek e-mailekkel ügyfeleiknek. Pörzsölt Mónival és Boros Lajossal beszélgettem, akik a PinX Marketing ügynökséget vezetik, továbbá a MinnerAkadémia e-mail marketing mesterkurzus oktatói is egyben, vagyis szakértőink. Lássuk, milyen eredményeid lehetnek e-maileket küldve a vevőknek, érdeklődőknek!

Podcast hanganyaga

Spotify-on itt érhető el, Apple Podcast-ben itt érhető el, vagy az alábbi lejátszón keresztül.

A podcast leirata, rövid vázlata

Pörzsölt Móni és Boros Lajos cége: PinX Marketing

Az e-mail marketing kurzusuk a MinnerAkadémián: E-mail marketing mesterkurzus webshopoknak

Senki nem olvas e-maileket” – biztosan te is hallottad már ezt a tévhitet, sőt akár te is gondoltál már erre. Az e-mail marketing az egyik leghivatalosabb kommunikációs csatorna. Bár temették már többször az e-mail marketinget, de nemhogy csökken, növekszik az e-mail fiókok száma.

Az emberek 49%-a szeretne promóciós levelet kapni a kedvenc márkáitól.

Leiratkozás opció ott van az embereknél, mégsem az történik, hogy 10%-a leiratkozik az e-mail kiküldése után, bőven 0,1% alatt van a leiratkozási arány a teljes e-mail listához képest egy-egy levél kiküldése után.

Érdekesség: A statisztikák szerint a címzettek előbb nézik meg azt, hogy kitől kapják a levelet és csak utána a tárgymezőt.

Az e-mail marketingben az a jó, hogy láthatatlan marketing folyamataid lehetnek, így elrejtheted a marketing tevékenységed a konkurencia elől.

A webshoposok nem küldenek hírlevelet, miközben számottevő forgalom származik belőle. A PinX saját felmérése alapján,

  • 35%-a a webshopoknak nem küld hírlevelet,
  • 26%-a hektikusan küld ki levelet,
  • 24%-a heti egyszer,
  • 15%-a rendszeresen (mielőtt ügyfeleik lesznek, akkor átesnek egy felmérésen az érdeklődők).

A leiratkoztatás, az e-mail adatbázis tisztítása, karbantartása fontos terület, hogy még hatékonyabb forgalmunk legyen az e-mailekből.

Kosárelhagyás: A webshoposok szenvednek ezzel, és általában csak egy e-mailt küldenek ki, ha küldenek. A statisztikák alapján 69%-kal több forgalmat hoz, hogyha három e-mailt is kap az érdeklődő a kosárelhagyás után. Az e-mail marketing nemcsak a promócióról szól, hanem valójában az embereknek még több információ kell a vásárláshoz, döntéshez, hiszen még nem tette le mellettünk a voksát.

Újravásárlást is tudsz generálni e-mail marketinggel, tovább gondolj bele 100 weboldal látogatóból 1-2 vásárol általában, tehát 98-99 nem. Fogjuk meg őket!

40-60 óra felépíteni egy szerteágazó, komplex e-mail marketing rendszert, ez 2-3 hónap alatt teljesíthető. A podcastben olyat mondanak Lajosék, hogy már 1-2 hét alatt 15%-os forgalomnövekedést el lehet érni az e-mail marketing bevezetéssel. (35. perc után beszélünk erről).

A forgalom 30-50%-a is jöhet e-mail marketingből, erről számoltak be Lajosék, mind magyar példák alapján.

Hallgasd meg bővebben a podcastot, nem írtunk le mindent!

Van még ilyen e-mail marketinges tartalom a Minneren!

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!