Asztalon hagyott pénz az e-mail marketing. Így működik, így növeli a bevételed [podcast]

Dátum

Megosztás

Amikor meglátod, hogy milyen forgalomnövelésre képes az e-mail marketing, akkor egyből elfelejted azt a tévhitet, hogy az emberek már nem olvasnak e-maileket. A célunk, hogy a hazai példákkal hozzuk meg a kedvedet ennek a marketingcsatornának a beüzemelésére. Az e-mail marketinggel kapcsolatban olyan vendégeket hívtam, akik óriási összegeket termelnek e-mailekkel ügyfeleiknek. Pörzsölt Mónival és Boros Lajossal beszélgettem, akik a PinX Marketing ügynökséget vezetik, továbbá a MinnerAkadémia e-mail marketing mesterkurzus oktatói is egyben, vagyis szakértőink. Lássuk, milyen eredményeid lehetnek e-maileket küldve a vevőknek, érdeklődőknek!

Podcast hanganyaga

Spotify-on itt érhető el, Apple Podcast-ben itt érhető el, vagy az alábbi lejátszón keresztül.

A podcast leirata, rövid vázlata

Pörzsölt Móni és Boros Lajos cége: PinX Marketing

Az e-mail marketing kurzusuk a MinnerAkadémián: E-mail marketing mesterkurzus webshopoknak

Senki nem olvas e-maileket” – biztosan te is hallottad már ezt a tévhitet, sőt akár te is gondoltál már erre. Az e-mail marketing az egyik leghivatalosabb kommunikációs csatorna. Bár temették már többször az e-mail marketinget, de nemhogy csökken, növekszik az e-mail fiókok száma.

Az emberek 49%-a szeretne promóciós levelet kapni a kedvenc márkáitól.

Leiratkozás opció ott van az embereknél, mégsem az történik, hogy 10%-a leiratkozik az e-mail kiküldése után, bőven 0,1% alatt van a leiratkozási arány a teljes e-mail listához képest egy-egy levél kiküldése után.

Érdekesség: A statisztikák szerint a címzettek előbb nézik meg azt, hogy kitől kapják a levelet és csak utána a tárgymezőt.

Az e-mail marketingben az a jó, hogy láthatatlan marketing folyamataid lehetnek, így elrejtheted a marketing tevékenységed a konkurencia elől.

A webshoposok nem küldenek hírlevelet, miközben számottevő forgalom származik belőle. A PinX saját felmérése alapján,

  • 35%-a a webshopoknak nem küld hírlevelet,
  • 26%-a hektikusan küld ki levelet,
  • 24%-a heti egyszer,
  • 15%-a rendszeresen (mielőtt ügyfeleik lesznek, akkor átesnek egy felmérésen az érdeklődők).

A leiratkoztatás, az e-mail adatbázis tisztítása, karbantartása fontos terület, hogy még hatékonyabb forgalmunk legyen az e-mailekből.

Kosárelhagyás: A webshoposok szenvednek ezzel, és általában csak egy e-mailt küldenek ki, ha küldenek. A statisztikák alapján 69%-kal több forgalmat hoz, hogyha három e-mailt is kap az érdeklődő a kosárelhagyás után. Az e-mail marketing nemcsak a promócióról szól, hanem valójában az embereknek még több információ kell a vásárláshoz, döntéshez, hiszen még nem tette le mellettünk a voksát.

Újravásárlást is tudsz generálni e-mail marketinggel, tovább gondolj bele 100 weboldal látogatóból 1-2 vásárol általában, tehát 98-99 nem. Fogjuk meg őket!

40-60 óra felépíteni egy szerteágazó, komplex e-mail marketing rendszert, ez 2-3 hónap alatt teljesíthető. A podcastben olyat mondanak Lajosék, hogy már 1-2 hét alatt 15%-os forgalomnövekedést el lehet érni az e-mail marketing bevezetéssel. (35. perc után beszélünk erről).

A forgalom 30-50%-a is jöhet e-mail marketingből, erről számoltak be Lajosék, mind magyar példák alapján.

Hallgasd meg bővebben a podcastot, nem írtunk le mindent!

Van még ilyen e-mail marketinges tartalom a Minneren!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Változtatok a marketingszövegen. Lesz több eladásom? Mutatom az eredményt!

Ott a termék, szolgáltatás a weboldalon. Tiszta sor, hogy jó a termék, veszegetik is, vagy ahogyan a kínai importosunk szokta mondani: csipegetik. Nos felmerül...

Így áll a 3 friss vállalkozás néhány héttel az indulásuk óta – Business GYM

A Minner Business GYM-be nem csak cikk formájában szeretnénk tartalmat gyártani, hanem videó formátum is segíteni fog még jobban elmélyülni a vállalkozás indítás rejtelmeibe....

Hírszemle: Saját fizetését emelte a CEO válságban, étel dropshipping, IKEA víztakarékos megoldása

Egy légitársaság vezetője béremelést eszközölt saját magának akkor, amikor is a cég éppen válságban van. Roppant érdekes helyzetet szült, természetesen sokan támadták. A közösségi...

Gerillamarketing: Ízteszt, termelői vs bolti zöldség. Lecsó kóstolás, vakteszt

Na ezt már szeretem! Amikor egy beszélgetésből tettek születnek. Azért vagyunk vállalkozók, hogy problémákat oldjunk meg és persze kipróbáljunk minél több dolgot, hogy lássuk...

Nekem ezért fognak fizetni? Egy leendő és egy veterán szabadúszóval beszélgettem [podcast]

A felvétel még nyáron készült, amikor is összejött egy tucat szabadúszó a Minner főhadiszálláson. Olyan digitális szabadúszók, akiknek mindössze egy laptop is elég a...

Esettanulmány – Így vezette be a Google Workspace-t a Tumblebee

Még a tavasszal volt egy olyan akció a Minnernél, amely esetén ha megvett valaki adott üzleti kurzusokat, akkor a vásárlás után egy hónappal egy...

Hírszemle: Energiaválság, csődhullám. Beszéljünk a fizetésről? Web3 tényleg működő része

A cégek csődjeit hozza a rezsiválság, a cégek áremeléssel és takarékoskodással próbálják elejét venni ennek. 1600 vállalatvezető nyilatkozott erről a Portfóliónak, ezt a hírt...

Csökkenő szállítási díjak Kínából. Jó hír, vagy a recesszió előszele?

Olyan alacsony díjszinteken lehet konténereket Európába szállítani Kínából, amelyek a koronavírus okozta árrobbanást követően sokáig elképzelhetetlennek tűntek. Kétéves mélyponton vannak mind a tengeri-, vasúti és...