Az ingatlaneladók új partnere csak 1,5%-ot* kér a segítségért

Dátum

Megosztás

Ha egy mondattal érzékeltetni akarjuk az ingatlan értékesítés jelenlegi élményét, akkor ez az lenne, hogy: miután feltettük a hirdetésünket egy ingatlanportálra, már csörög is a telefon, a vonal másik végén egy ingatlanos. Ha nem akarjuk ezt huzamosabb ideig átélni, akkor egyszer csak beadjuk a derekunkat egy ingatlanosnak. Nem egy pozitív élmény, és akkor még ott a magas %-is. Ennek a problémának a megoldását is célul tűzte ki a legújabb hazai ingatlanportál, a Livlia.  

30-50 MILLIÓ FORINT ÉRTÉKŰ VAGYONTÁRGYAK ELADÁSÁRÓL VAN SZÓ. 

A piac elvárja a minőségi, értékteremtő szolgáltatás meglétét – mondta egy korábbi Minnernek adott interjúban Ercsey-Orbán Péter a Livlia ingatlan startup vezetője. 

Livlia, az újgenerációs ingatlanközvetítő Magyarországon 

Először hibrid ingatlanportált akartam írni. Rájöttem, hogy nem jó a régi, hibákkal rendelkező rendszerek ötvözeteként bemutatni. Ez így egy teljesen új, eddig itthon még nem alkalmazott megoldás.  

Így működik a Livlia az ingatlan eladók szempontjából:  

  1. Online ingatlanközvetítési szerződést köt az ingatlaneladó a Livlia portállal – 1,5% + áfa díjat kell fizetni a sikeres ingatlan tranzakció után. 
  2. A Livlia megvizsgálja az eladni kívánt ingatlan paramétereit, árazását 
  3. Meghirdeti a Livlia az ingatlant a saját portálon is és más ingatlanportálokon is (értsd ők költenek rá).  
  4. Dedikált ingatlantanácsadót kap az eladó. 
  5. Az érdeklődők először a Livlia-val kerülnek kapcsolatba, majd ezután már a szűrt érdeklődők kerülnek az eladóhoz. (Így az ingatlanosokat is kiszűrik).  
  6. Az ingatlanbemutatást az ingatlan tulajdonosa bonyolítja le.  
  7. A vásárlási folyamatot a Livlia nyomonköveti, támogatja.  
  8. Az adás-vételhez kapcsolódó feladatoknál szintén számíthat az eladó a Livlia szakembereire is.  

A legnehezebb részt tehát a Livlia megcsinálja, vagyis az érdeklődők, vevőjelöltek felhajtását és előszűrését. És mindezt saját hirdetési ráfordítással, az eladónak mindössze az ingatlanbemutatást kell lebonyolítania. Ezzel az erőforrásokat a cég a digitalizációra tudja fordítani, ami az ingatlan értékesítés piacán is egyértelműen szükségessé vált.  

A fenti rész az eladókat érinti, bár a Livlia jelenlegi formában új cég, ingatlanajánló-algoritmusát már több éve fejleszti, sőt már több partnernél is bizonyított. Az oldal a vevőjelöltet is támogatja a keresésben. A háttérben az algoritmus a vevőjelölteknek a lehető legalkalmasabb ingatlanokat mutatja.  

Az alábbi táblázatban látod összehasonlítva az ajánlatukat más piaci szereplőkével.  

Irány a Livlia! Tapasztald meg milyen az ingatlan eladás / vásárlás a legújabb hazai ingatlanportálon keresztül!   

*1,5%+áfa a díjuk.

Fotó: Envato License

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ötlettől az értékesítésig, alig 4 óra alatt – Formdealer esettanulmány 1. rész

Készült már útmutató itt a Minneren a Formdealerhez, de miért állnánk meg itt? Úgy döntöttünk egy sokkal jobb módszerrel is megpróbálunk nektek segíteni, egy...

Jövőre megfizetsz a palackodért – LifeTilt dráma – Jobb az EUR bevétel, mint a HUF #hírszemle

Balogh Tamás személyes brandje, a LifeTilt a maga szókimondó tartalmával 2022-ben átkerült a Tutti Kft-hez. Mivel Balogh Tamás személye volt maga a marketing, hogyan...
00:37:17

100 Termékötlet Kínából 9. rész – Canton Fair Phase 2 termékei: élethű plüssök, falidekoráció…

Itt már a Canton Fair-en voltak a Gáborék a kínai útjuk során. Először is a videón egy konténer berakodást is láthatunk. Egy gyűjtőraktárban járunk,...

Gyakorlati útmutató kapcsolatépítéshez. Networking tippek, trükkök

Hallottad már, hogy a kapcsolati tőke aranyat ér, de hogyan lehet tudatosan kapcsolatot építeni? Hogyan találkozz, beszélgess üzleti kapcsolataiddal anélkül hogy úgy éreznék, csak...

Hogyan veszíts el 20 millió dollárt 1 hónap alatt? – Béna márkamegújítók

Még a legnagyobb márkáknak szüksége van a rebrandingre. Gondolj bele: Netpincérből Foodpanda, majd Foodora, vagy Pannon GSM-ből Telenor, majd Yettel. Sokszor jót tesz a...

5 hiba, amit egy webshop indításakor elkövethetsz

Egy webshop elindítása kihívásokkal teli folyamat, mivel számos összetett tényezővel kell számolni. Elsőként, piackutatás és a versenytársak elemzése nélkül nehéz megállapítani, hogy van-e valódi...

Jó kedvében kell lennie a vevőnek, hogy betaláljon a hirdetésed? Gondoltál már erre?

Egy izgalmas felvetésem van, amihez természetesen kutatást is hozok továbbá egy olyan megvilágosodásban lesz részed, ami garantáltan pénzt tesz a pénztárcádba. Te is abba...

Tiktok marketing esettanulmányok, példák. Lehet vevőt szerezni TikTokról!

Te is már gondolkoztál azon, hogy a Tiktokon elkezdd a tartalomgyártást, megszerezd innen az első vásárlód? Ezek az esettanulmányok végigvezetnek azon az úton, ami...

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...