Azonnali értékelés bármilyen platformon. Hoteleknek, éttermeknek, magánklinikáknak

Dátum

Megosztás

A vélemény, értékelés kérése több szempontból is profitot hoz a konyhára. A fogyasztó az értékelés közben érzi, hogy számít a véleménye, hiszen publikus lesz, a másik oldalon pedig a fogyasztók döntését segítik ezek az értékelések. A cikkben bemutatott FastReview most érkezett meg Magyarországra, a környező országokban már bizonyított, neves hotelek (Hilton, Sheraton) használják ezt az értékelés adást ösztönző, segítő NFC-s kártyát, sőt éttermek, magánklinikák.

Mi is az a FastReview? 

A céged megigényli az NFC chippel és QR kóddal ellátott prémium kártyákat. Beállítjátok azokat a platformokat, közösségi média profilokat, ahol a fogyasztó értékelést tud adni hozzátok. Amikor az ételt elfogyasztotta a vendég, vagy a szállásról éppen kicsekkolás történik, na akkor átadja a pincér vagy a recepciós a kártyát. És megkéri, hogyha a mobilja NFC képes, akkor érintse hozzá, vagy más esetben olvassa le a QR kódot és írjon azonnal értékelést. Ezután a vendég a kártyát visszaadja. Utóbbi még érdekes, mindjárt írok is róla. 

A fogyasztókat leköti, érdekli, hogy ez mi.

Továbbá sokkal motiváltabbak így az értékelés adásában, mint más egyéb módokon. És tudod, még ott van a fogyasztó, sokkal nagyobb eséllyel ad értékelést, sőt úgy érzi, hogy dolga van, feladata van. Mivel digitális, ezért könnyen teljesítik, érdekli őket, és a nyelvi akadályokat is hamar leküzdi a megoldás. Itt az, hogy vissza kell adnia a kártyát, egy érdekes momentum. Először nem értettem, hogy ezt miért is kell, vagy miért is jó. Nos, ha nem így lenne, és a fogyasztó elvihetné a kártyát, abban az esetben elhalasztja a véleményírást. 

A működése az alábbi Youtube videóban látható: 

A weboldalukon további részleteket találsz, de én is még körbejárom a témát, mert voltak kérdéseim.

Mit szóltam én a FastReview-hoz? 

Sok kérdésem volt! Értettem, hogy NFC, hogy QR, hogy a megfelelő közösségi platformokra navigáljuk a fogyasztót, vagy éppen Tripadvisor-ra. DE! Meg lehet ezt mással is oldani, miért nem elég csak a QR kód? Kérdeztem mindezt azért is, mert akkor ajánlunk itt a Minneren valamit, ha az hasznos, megéri, segíti a vállalkozásokat. Meggyőztek! Egyrészt a számokkal, csatlakozott partnerekkel, másrészt magával a folyamattal. Van egy óriási plusz abban, ahogy átadják a prémiumkártyát, elmondják, hogy kell használni. Más esetben, ha ott egy QR kód az étlap alján, vagy ki van téve egy kis tábla, abban a verzióban elmaradnának az értékelések. Az NFC-s megoldás külön érdekes, mert az emberek érdeklődve használják, a gyerekek noszogatják a szüleiket, sőt ők is ki akarják próbálni.

A kártyát átadva, elmondva, mit kell csinálni, a személyzet könnyebben beszélgetésbe elegyedik. És az azonnaliság eredménye, hogy eszméletlen számokat tudnak felmutatni. Ami még izgalmas, hogy egyre több helyen használják már, például a környező országokban (Ausztria, Németország, Horvátország), és ahogy elterjedt lesz a fogyasztók körében, már tudják mihez kötni, rutinosan használják. Már USA-t és Dubai-t is kezdi meghódítani a FastReview.

Ezt ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor anno a Minner Pókerverseny volt. Alapból az emberek nem check-oltak be az eseményre, nem jelölték be a Minnert. Nem akarták megkérni az asztalnál ülő társukat, hogy fotózza le őket, ha fotózták is magukat, maximum a zsetonokat, lapjukat. Nos bevetettük a nehéztüzérséget. Hostesseink mentek körbe és elkérték a mobilt, fotóztak, sőt már kérdezték is, hogy Instagramra, vagy Facebookra menjenek a képek. Ment a poszt, hashtaggel, esemény becsekkolással. Az előtte lévő eseményhez képest máris 30X több kép került fel, és mindenhol ott volt a Minner hashtag. 

Mit kap a cég (hotel, étterem) akkor, ha igénybe veszi a FastReview szolgáltatását? 

A FastReview legyártja az egyedi, prémium, logózott (saját céged logója) kártyákat, NFC chipet belehelyezi, a linkeléseket elvégzi, QR kódot beállítja. Az ügyfelek kapnak egy felületet, ahol nyomon tudják követni. Akár azt is meg tudod tenni, hogy a munkatársaknak odaadod, és a fogyasztói elégedettség maximalizálása miatt méred is, hogy a munkatársak mennyire aktívan adják át a kártyát. Továbbá minden segítséget megkapnak a FastReview ügyfelei, hogy a legtöbbet kihozzák a kártyákból, szakmai segítségtől a technikai segítségig mindent.

Nézd meg a további részleteket, kattints ide! 

Apropó! Ne felejts el az értékelésekre válaszolni! Az tovább növeli az érdeklődők számát!

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!