szerda, augusztus 12, 2020
Kezdőlap 2020

Archívum

MinnerInstant

Sokan tapasztaltuk már ezt. Igaz? Te is? Egy korábbi Minner Instant posztban, már beszámoltam egy kutatásról, ahol bebizonyították, hogy nem küldd el a mobil a Facebooknak olyan adatot, ami mondjuk hang lenne. Persze ettől még lehet az is, hogy akkor küldi, mikor wifizünk és hasonló megoldások. A korábbi poszt szövegét ide bemásolom:

Kimondtál valamit, beszéltél róla és utána megjelent a Facebookon, vagy megjelent reklámban? Biztos te is voltál már ilyen helyzetben. A Wander kiberbiztonsági cég szakemberei négy okostelefon segítségével tesztelték le, hallgatóznak-e a mobilok.

Röviden: semmilyen kimenő adatforgalmat, vagy szokásosnál nagyobb tevékenységet nem észleltek.

A szakemberek három napon át ismételték  meg a kísérletet, mindig ugyanabban az időben. Kiderült, sem a reklámok megjelenítésében, sem az akkumulátor- vagy az adatforgalom használatát illetően nem történt jelentős változás. Forrás: HVG

További, korábbi hét kérdései posztok itt!

MinnerInstant

Miért költ reklámra a Coca-Cola?

Pontokba szedem a miérteket:

  • Ő is az FMCG szektorban van, vagyis a gyorsan forgó fogyasztási cikkek között. Ezeknél a leghatékonyabb marketing stratégia az, ha folyamatosan reklámoznak, köztudatban vannak. Amint leáll a kampány egy kicsit is, már csökken a forgalom.
  • Azért, mert vannak konkurenciái. Pepsi, Dr Pepper, de ezek csak a kólák, mert bizony az üdítőital piacon tevékenykedik, így a konkurenciái nagyobb számban vannak jelen, nem csak a kólás cégeket jelenti, hanem bármely más üdítőitalt is.
  • Emlékeztetik az embereket, hogy léteznek. A legnagyobb márka a világon, ám még így is emlékeztetni kell az embereket arra, hogy “hahó, még létezünk! Jusson ma eszedbe, hogy kólát fogyassz!”
  • Újdonságot, új terméket reklámozni. A Coca is sokszor dob új terméket a piacra, azokat bizony reklámozni kell. Tudod az újdonság nagyon jó marketing eszköz, neked is érdemes használni. Ilyenkor van igazán apropója a reklámnak és közben a régebbi termékeidnek a forgalma is megnő.
  • Arról nem is beszélve, hogy generációs trendek változnak, mások az igények, más győzi meg az egyes generációkat. Tehát az ifjúságot is meg kell fogniuk, meg kell ismerniük a márkát… Tudod, mindennap születnek új emberek, akik számukra új fogyasztók lesznek néhány év múlva.

Reklámozz te is! Ha a Coca-Colának

, ennek a nagy brandnek is folyamatosan reklámoznia kell, akkor neked is! Láttad? A bevételének 13%-át reklámra költi, pedig befutott brand. Te mennyit költesz? Vagy mennyit kellene? Erről mindjárt látsz egy belinkelt cikket itt alul. Marketingre fel! Itt vannak izgalmas cikkek: 50+ cikk marketingről, vevőszerzésről. Esettanulmányok, ötletek, tippek

Háttérfotó: Laura Chouette / Unsplash

MinnerInstant

A TikTok éppen most veszítette el Indiát a kínai-indiai konfliktus miatt. Ez óriási érvágás a cégnek. Na, de ez csak felvezető hír volt. A legfontosabb válasz a kérdésedre, hogy több statisztikából is az látszik, hogy a felhasználók 30 napig használják az alkalmazást, majd otthagyják. Bár a felhasználók átlagéletkora nőtt a koronavírus alatt, de még mindig nem a fizetőképes kereslet van ott (túl fiatalok). A cégek 95%-ának jelen körülmények között nem érdemes foglalkoznia a Tiktok-kal. Ha kell, szólunk! Forrás: TheVerge Fotó: Kon Karampelas / Unsplash

További friss cikkek