Gondolnád, hogyha 10 promóciós oldalnál többet használsz, máris 55%-kal nő az érdeklődők, vásárlók száma?

Dátum

Megosztás

Mennyi landing oldalt használj egy kampányhoz? A “Hogyan lesz vevőm” cikksorozat 17. részében a landing oldalakhoz kapcsolódóan hozok egy nagyon fontos információt, statisztikát, amit te is ki tudsz használni a kampányaid során. Nem baj, ha még nem használsz landing oldalt, mert kitérek arra is, hogy még mit tudunk leszűrni az információkból, amit bárki hasznosítani tud más marketingcsatornákon is. Vágjunk is bele!

Mennyi landing oldalt használj?

Legyen az egy termékhez vagy egy kampányhoz kapcsolódó érkező oldal, mindenképpen érdemes 10-nél többet használni. Az alábbi ábrán láthatod, hogy

  • ugyanolyan eredményed lesz, ha 1 és 6 közötti landing oldalt használsz egy-egy termékhez, kampányhoz.
  • 6 felett már több beérkező leadet, érdeklődőt, vásárlót érsz el.
  • 11-nél már 55%-kal többet, mintha 1-6-ot használnál.
  • 20 felett már duplázod, és hát utána meredeken emelkedik.
  • 40 érkező oldal felett már 5-ször több lead érkezik???!!!

A HubSpot 7000 ügyfelének jelentéseiből, adataiból készítette ezt a grafikont.

Landing oldalak száma és a beérkező leadek kapcsolata – Forrás: Hubspot

Az alábbi ábrán pedig a B2B (vállalatok közötti) és B2C (vállalat-fogyasztó) landing oldal statisztikáit láthatod
Érdekesség, hogy a B2C piacon 18 és 20 landing között egy nagy ugrás figyelhető meg, tehát a fogyasztóknak értékesített termékek esetében ez egy fontos landing oldal darabszám, amit érdemes figyelembe venni.

B2B és B2C landing oldal statisztikáit láthatod – Forrás: HubSpot

Mi a különbség a landing oldalaid / promóciós oldalaid  között? Miért kell több?

A kutatás arra vonatkozik, hogy vagy egy termékhez, vagy egy kampányhoz kapcsolódóan több landing oldalt is használsz.

  • Egyrészt online kampányaidban változatos reklámokkal találkoznak az emberek. (Google Adwords, Facebook reklám)
  • Másrészt SEO-szempontból is előnyös, hogy változatos tartalmaid vannak az oldaladon, akár több keresőszóról, ami szintén növeli az érdeklődők számát.
  • De a legfontosabb, hogy így több Headline-nal, képpel, tartalommal, elrendezéssel találkozik a látogató.

Változatos tartalom, felhívás – több vásárló

A kutatás jó arra is, hogy bebizonyítsa azt, hogy igenis nem lehet mindenkit ugyanazzal meggyőzni. Azért kell több landing oldal, más címekkel, képi világgal, tartalommal, mert így meg tudjuk találni a beérkező látogatóknál, hogy mi az a pont, amikor azt mondják:

“Igen, én ezt akarom, ez kell nekem!”

Továbbá azt is jól mutatja, hogy érdemes blogolni, bár ez kicsit más megközelítés, de ismersz, mindig keresem a kapcsolódási pontokat. Egy blogbejegyzéssel szintén el tudod érni, hogy többen jöjjenek SEO-ból, reklámból más-más tartalomra, ami szintén jó arra, hogy így megtaláld azt a pontot, információt, ami adott érdeklődőből vásárlót generál. Erről itt olvashatsz: 5 dolog, amit a céges blogoddal mindenképpen el kell érned. Mire való a céges blog?

Ezt még olvasd el!

A cikksorozat további részei:

Forrás: HubSpot
Fotó: Joe The Goat Farmer/Flickr

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Miért nem tud a marketingesed eredményeket szállítani?

Ismerős a következő szituáció? Megbízol egy marketingest vagy marketinges csapatot, ügynökséget az online marketinged kezelésével. A szerződést követően aztán egy olyan szituációval találkozol, mint...

Mivel tűnhet ki egy vállalkozás a tömegből? [+kutatás] [+Podcast]

Hogyan érik el a sikeres vállalkozások, hogy ostromolják őket a vevők? Mennyire jó lenne tudni egy általános, bármikor érvényes receptet igaz? Nehéz a teljes...

Az intrapreneurship segíthetné innovációban a KKV-kat, vállalkozásokat. Teret adunk az alkalmazottnak [kutatás]

Innováció, termékfejlesztés. Honnan is indulhatna ki, mint a cégből belülről! Egy érdekes ötletről, külföldön már működő megoldásról írok ebben a tartalomban. Amennyiben már elültetem...

Az 5 legnagyobb szervezetfejlesztési és HR hiba, amit a kisvállalkozóknak el kell kerülniük

Amikor belevágtam a munkaerő-felvételbe, felhívtam egy HR-es ismerősömet, és azt mondtam neki: "A marketing után a szervezetfejlesztés, HR olyan, mintha eddig csak egy kávét...

Pénzjutalom helyett így motiváld a munkavállalóidat. Motiváció, ösztönzés tippek

Mindenki szeretne lelkes, motivált, jól dolgozó munkavállalót alkalmazni, de vajon hogyan érhetjük ezt el? Ebben a cikkben leszámolunk azzal a feltételezéssel, hogy elég vaskos...

10-ből 7 cég nem éli túl a generációváltást. Te készülsz rá?

Bár az egy család által birtokolt vállalatok és vállalkozások adják globálisan az összes cég 80%-át, nagyon kevés éli túl az alapító kiöregedését. Mindössze 30%...

Többfelé is tudsz figyelni egyszerre? Multitaskolsz? A produktivitásod kockáztatod

A multitasking legendája Talán már hallottál róla, de most a Minner is kijelenti, hogy a multitasking egy mítosz. Amikor egyszerre próbálsz több feladatot végezni, többfelé...

A webshopok új bevételi forrása: Affiliate marketing, sikerdíjas vevőszerzés

Már tavaly év elején is írtam, hogy az újgenerációs termékkeresők miatt lendületet kaphatnak a partner program együttműködések. Sikerdíjas vevőszerzés? És működik! Sőt akár kiugrási...