Miközben megakadt a szemed ezen a Minneres cikken, jelenleg is több vasat tartasz a tűzben a Facebook hirdetéskezelőjében? Netán megbízásból csinálsz másoknak pénzt a platformon? Bármi is motivált a kattintásra, ez a cikk a hirdetésszövegek írásához biztosít némi kapaszkodót.
A cél az, hogy a néhány perc olvasás után biztosabb kézzel ragadhass billentyűzetet. Ebben egy konkrét példa, illetve hirdetésformula is a segítségedre lesz. Úgyhogy csapassuk!
Amit nem söpörhetünk csak úgy a szőnyeg alá Facebook hirdetéseknél
Mielőtt elkalauzolnálak a Facebook hirdetések írásának kitaposott ösvényén, előtte hadd vágjam egy kicsit magam alatt a fát. Tudnod kell ugyanis, hogy Facebookon hirdetve figyelemmágnes fotók nélkül a legprofibb hirdetésszöveg is haszontalan.
Itt vannak alátámasztásként egy átfogó teszt eredményei. Durva, de százalékosítva 75-90%-ban a képeken múlhat a hirdetéseid célba érése. Néhány dolgot viszont gyorsan szögezzünk le, mielőtt az „ugye, hogy nem olvasnak az emberek” jellegű gondolatok szárba szökkennének:
- a látványos képek a figyelem megragadásához kellenek;
- figyelmet megtartani viszont csak ütős szöveggel tudsz;
- ha pedig kattintásokat is vársz a hirdetésektől (miért ne várnál), akkor végképp kell a szövegírás.
A külső megfog, a belső megtart, szokták tanácsolni párválasztásnál. Gondolj erre az analógiára a következő Facebook hirdetésed írásakor. Azt pedig mindjárt mutatom, mivel láncolhatod magadhoz a célközönséged.
A cikkben erről lesz még szó:
- Kapsz egy formulát, sémát, amit követhetsz a Facebook hirdetéseidnél.
- Segítünk jobb szöveget írni, hogy szinte rohanjanak az üzletedhez, szolgáltatásodhoz az érdeklődők.
- Sokkal jobban megérted, hogy mitől függ a posztod sikeressége. Miért fognak rád figyelni és hogyan tudod ezt előnyödre fordítani, vagyis vásárlót, ügyfelet generálni.
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)
Kapcsolódó tartalmak. Erre folytasd tovább!
- 1 millió forintból marketing. Így csináld!
- Kevés pénzből marketing? Így szerezz vevőket pénztárcakímélő módon
- Így marketingelj mindenhol, akár 8 csatornán is, anélkül hogy belehalnál
Fotó: Canva