Gyorstalpaló a Facebook hirdetésszövegeid írásához – konkrét példával

Miközben megakadt a szemed ezen a Minneres cikken, jelenleg is több vasat tartasz a tűzben a Facebook hirdetéskezelőjében? Netán megbízásból csinálsz másoknak pénzt a platformon? Bármi is motivált a kattintásra, ez a cikk a hirdetésszövegek írásához biztosít némi kapaszkodót.

A cél az, hogy a néhány perc olvasás után biztosabb kézzel ragadhass billentyűzetet. Ebben egy konkrét példa, illetve hirdetésformula is a segítségedre lesz. Úgyhogy csapassuk!

Amit nem söpörhetünk csak úgy a szőnyeg alá Facebook hirdetéseknél

Mielőtt elkalauzolnálak a Facebook hirdetések írásának kitaposott ösvényén, előtte hadd vágjam egy kicsit magam alatt a fát. Tudnod kell ugyanis, hogy Facebookon hirdetve figyelemmágnes fotók nélkül a legprofibb hirdetésszöveg is haszontalan.

Itt vannak alátámasztásként egy átfogó teszt eredményei. Durva, de százalékosítva 75-90%-ban a képeken múlhat a hirdetéseid célba érése. Néhány dolgot viszont gyorsan szögezzünk le, mielőtt az „ugye, hogy nem olvasnak az emberek” jellegű gondolatok szárba szökkennének:

  • a látványos képek a figyelem megragadásához kellenek;
  • figyelmet megtartani viszont csak ütős szöveggel tudsz;
  • ha pedig kattintásokat is vársz a hirdetésektől (miért ne várnál), akkor végképp kell a szövegírás.

A külső megfog, a belső megtart, szokták tanácsolni párválasztásnál. Gondolj erre az analógiára a következő Facebook hirdetésed írásakor. Azt pedig mindjárt mutatom, mivel láncolhatod magadhoz a célközönséged. 

A cikkben erről lesz még szó:

  • Kapsz egy formulát, sémát, amit követhetsz a Facebook hirdetéseidnél.
  • Segítünk jobb szöveget írni, hogy szinte rohanjanak az üzletedhez, szolgáltatásodhoz az érdeklődők.
  • Sokkal jobban megérted, hogy mitől függ a posztod sikeressége. Miért fognak rád figyelni és hogyan tudod ezt előnyödre fordítani, vagyis vásárlót, ügyfelet generálni.

Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!

A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért.

Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)

Kapcsolódó tartalmak. Erre folytasd tovább!

Fotó: Canva

Kovács Péter
Kovács Péter
"Miért vásárolnak az emberek?" - mindig is ez a kérdés vonzott a marketing irányába. Aztán kristálytiszta lett a fókusz, és immáron évek óta a szövegírás számít a szakterületemnek. Az egyik legértékesebb vállalkozói készséggel akarlak felruházni: az értékesítési szövegírással. Hogy iparágtól függetlenül képessé válj lebilincselően eredményes szövegekkel eladni.

Kapcsolódó cikkek