13. üzleti ötlet – Vetőmag webshop

Tudtad, hogy még mindig nagy bővülés előtt áll a magyar internetes vásárlás forgalma? Igaz, hogy látszólag gombamód szaporodnak a webáruházak, mégis kevesen tudnak berobbanni a piacra. Érdemes megfogni egy-egy olyan termékkört, kategóriát, amit még nem fedeztek fel. A vásárlók szempontjából is igény van a jó, megbízható, könnyen kezelhető webshopokra.

13. vállalkozási  ötlet: Vetőmag webshop

Ha beírod a keresőbe, és vetőmagot keresel, máris látod, hogy nagyon szegényes webshopok állnak rendelkezésedre. Drágák is, bonyolultak is… Tehát adott egy piac, amiben könnyen első helyre kerülhetsz. Hidd el, nem csak a vetőmagból lesz profitod, hanem az eszközök eladásából, sőt, a vegyszerekből (jó, persze ahhoz több minden logisztikát meg kell teremteni) is – a hobbi kertészekről nem is beszélve. A 2. üzleti ötletben, ami a “Balkonkertészet-webshop, oktatás, közösségépítés” írtam erről. Rengeteg hobbi kertész is van, illetve tapasztalatom az, hogy a vidékiek között is egyre többen rendelnek online, sőt még Ebayről is.

Ha valaki megkérdezné tőlem, hogy miért ilyen webshopot indítson, akkor a válaszom a következő lenne: azért, mert annyira de annyira könnyű marketingelni. Gondolj bele! Egyes vetőmagoknak/terményeknek szezonális a forgalmuk. A vevők sokkal nagyobb motivációval rendelkeznek, elvégre akkor kell megvenniük. Egy vagy két héttel később már felesleges, így az időfaktor (időkorlát) miatt nagyobb arányban fognak vásárolni. Könnyű lesz kampányokban gondolkodnod.

Célpiac: Sokan veteményeznek – és nem csak vidéken -, így a potenciális vásárlói kör nagy.
Konkurencia: Nagyobb kiemelkedő konkurenciád nem lesz
Partnerek: Szerződj le egy olyan üzlettel, akik vetőmag kereskedelemmel foglalkoznak, így a logisztikát már meg is oldottad. Árban biztosan meg tudtok egyezni, neki is jó üzlet lesz. Akár megyénként leszerződhetsz boltokkal, így olcsóbb lesz a kiszállítás.
Megvalósítás, üzlet:
0Webáruház indítás feltételei, lépései. Külön cikkben találsz egy jó kis csekklistát. 
1. Normális minőségű webshopot már évi 50 -70 ezer forintért tudsz bérelni, és abban már olyan extrák benne vannak, amik segítik az eladást is.
2. A környezetedben máris reklámozhatod, illetve kezdd el hírlevélben gyűjteni az embereket.
3. A vevőkörödre fókuszálj, nem elektronikai cuccokat árulsz.
4. Regisztrálj az árösszehasonlító-oldalakra, pl. (árukereső.hu)
Marketing: Könnyű dolgod lesz, mert a terményekről, azok felhasználásáról (pl. ételek) rengeteg tartalom gyártható blogba, közösségi oldalba, vagy bármilyen más marketing csatornára.  Webshop tulajdonosként – főleg egy ilyen piacon – érdemes feliratkoztatnod hírlevélre az embereket, és mérni mindent, amit csak tudsz. Az egyes vetőmagok szezonalitása miatt figyelned kell, hogy mikor indítod a kampányokat. De ez egyben egy nagyon jó lehetőség is. Tudod, miért? Mert van határidőd, amihez lehet kötni a kampányokat, és a vásárlókra is nagy hatással van a szezonalitás, úgymond nagyobb a motivációjuk a vásárlásra.
Ne felejts el apróhirdetés-oldalakon is hirdetni! És olvasd hozzá a 2. üzleti ötletben (Balkonkertészet) leírtakat is!
Profitvárakozás:
Webshopról beszélünk, szóval nézz körül, hogy a többiek milyen árakon szállítanak ki. Érdemes csomagajánlatokat is összeállítani a vásárlási tapasztalatok alapján. 10-30%-os árrésed mindenképpen lesz a termékeken.
Szolgáltatások, amik vonzóvá tehetik a te szolgáltatásod:
Adj tanácsot, küldj a csomag mellé kupont, amit felhasználhat a következő vásárláskor.
További lehetőségek, bővülés
A termékeket rakd fel Ebay-re is, főleg európai vásárlók lehetnek a magyar vetőmagokra is vevők.

Webáruház indítása feltételei, lépései

Külön cikkbe szedtem a webáruház indítás lépéseit, mert ha az is ide bekerült volna, akkor eszméletlenül hosszú lenne ez a cikk. Kattints ide és olvasd el! Sőt mentsd majd el a cikket, vagy nyomtasd ki, mert egy jó kis webáruház indítás csekklistát találsz benne!

További ötletekért gyere vissza a Minnerre minden nap. Biztosan találsz majd olyat, ami felkelti az érdeklődésed.

[adrotate banner=”5″]

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később