Indíts vállalkozást: 150. ötlet – több webshopokhoz tartozó offline bolt üzemeltetése – Kattints, mert lehet nem az, amire gondolsz!

Dátum

Megosztás

Tudtad, hogy a legtöbben még mindig úgy vásárolnak online, hogy előbb szeretnék megtapogatni, megnézni az adott terméket? Főleg igaz ez a különböző egyedi termékekre. Egy kicsi webshopnak tehát hátránya van az olyan nagyokkal szemben, akik rendelkeznek fizikai bolttal. Ezt hidalná át ez az ötlet. Nézzük is miről van szó.

150. vállalkozás ötlet:  több webshopokhoz tartozó offline bolt üzemeltetése
Másként megfogalmazva, adsz egy üzlethelyiséget, amiben több webshop is bérbe vehet polcokat. Sőt akár raktárnak is használhatnák, illetve áruk átvételére, amiből még többet profitálhatnál. Valószínűleg utóbbi nélkülözhetetlen is lesz a sikerhez. Nem is kell sok webshopot megfűznöd ahhoz, hogy ezt sikerre tudd vinni!  Milyen terméket árusító webshopokra gondolok? Lehet bármi, kínai mobiltelefonoktól kezdve a kézműves termékekig, dizájn termékekig. Pl. a www.meska.hu , vagy a www.etsy.com oldalon található magyar eladókat megkeresed, és nálad elhelyezhetnék a termékeiket. Nekik is megéri, mert nem kell fenntartaniuk egy nagy üzlethelyiséget, neked is megéri, mert sok kis webshop bőven kitermeli a bérleti díjat, plusz a te nyereséged. Ahogy pedig fent is említettem, az áruk átvétele ha rajtad keresztül is történne, még nagyobb bevételed lenne.

Extra ötlet: Létrehozol ennek az üzletnek egy webshopot, amibe a feltöltöd az üzletedben bent lévő webshopok termékeit. Mondván a boltodban helyet bérlő gyártók termékeit felviszed egy központi (saját) webshopba is, és te ott helyben tudod intézni az eladásokat, máris még több profitod lesz. Itt írtam erről:  Az új webáruház modell: fulfillment és a benne rejlő milliók, milliárdok

Figyelem! A legnagyobb hazai webáruház vezetője is azt nyilatkozta, hogy egyik legnagyobb előnyük, hogy offline is vannak üzleteik: 2017-es hazai webshop toplista. Kitalálod ki van az első helyen?

Célpiac: Webshop tulajdonosok, kézműves terméket online értékesítők
Konkurencia: ilyen szintű megoldásról még nem hallottam. Jobban belegondolva egy mini pláza.
Megvalósítás:
1. Mérd fel a terepet, kérdezz körbe több ilyen webshopot, főleg olyanokat, amiknek nincs üzlethelyisége, és olyan terméket árul, amit a vevők szeretnének megfogdosni is.
2. Keress olyan helyiséget, ami a célnak megfelelő és a bérleti díj sem drága.
3. Miután felmérted a terepet, már könnyű dolgod is lesz, kalkulálj ki egy árat és vágj bele! Itt nincs más teendőd. Járd körbe a jogi részét is, mert ha nálad csak termék átadás lenne, fizetés nem, akkor adózás szempontjából más vonatkozik rád, mint egy másik boltra. Keress fel egy könyvelőt mindenképpen!
Később akár egy plázába is be tudjátok vinni ezt az üzleti modellt!
4. Szervezz workshopokat, főleg akkor, ha dizájn, vagy kézműves termékeket árulnak a webshop partnereid, bár egy jó kütyü bemutatót is érdemes leszervezni. Ügyfeleidtől függ.

Webáruház indítása feltételei, lépései

Külön cikkbe szedtem a webáruház indítás lépéseit, mert ha az is ide bekerült volna, akkor eszméletlenül hosszú lenne ez a cikk. Kattints ide és olvasd el! Sőt mentsd majd el a cikket, vagy nyomtasd ki, mert egy jó kis webáruház indítás csekklistát találsz benne!


További ötletekért gyere vissza a Minnerre mindennap. Biztosan találsz majd olyat, ami felkelti az érdeklődésed. Ezek az ötletek kisebb költségvetéssel is megvalósíthatók, de azt soha se felejtsd el, munka nélkül egy ötlet sem hoz profitot.

 

[adrotate banner=”5″]

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!