16. üzleti ötlet: Cukiságból kiszámítható vállalkozás. Kutya, macska webshop, PetPack havi ételcsomag egyben

Már mindenki tényként kezeli azt, hogy az internetet ellepték a kutyák és a macskák. Itthon is nőtt az állattartási kedv az utóbbi időben. Tehát adott egy nagy lehetőség, amit még kevesen használtak ki. Szerinted bármilyen kutyás, macskás terméket nehéz interneten reklámozni? Hát nem, a kedvenceknek sokkal könnyeben megvesznek egy terméket a gazdik, imádnak olvasni róluk…, posztolni, játszani… Erre van egy jó vállalkozási ötletem!

16. vállalkozási ötlet: Kutya, macska webshop, PetPack havi ételcsomag egyben (a nevet akár le is nyúlhatod, de inkább gondold tovább)

Igaz, hogy már van sok állat webshop is, igazán befutott még nem sok van, és senki nem mondja, hogy nem érdemes újat indítani. Ezek között is kiemelném, hogy főleg olyan terméket érdemes árulni, amiből rendszeresen tudnak venni tőled. Pl. étel, vitaminok.
Vitaminokra akár külön rá lehet menni, főleg olyanokra, amit webshopban is lehet árulni. De első körben a tápokra helyezném a hangsúlyt.
Az alap ötlet az lenne, hogy kutyás, macskás webshopot indítasz termékekkel. A specialitása viszont az lenne, hogy kialakítasz olyan csomagokat, aminél a vásárlóid időszakra tudnak rendeléseket leadni. Például havonta előre összeállított csomagot kap. Több olyan rendszer is van, ami havonta le tudja vonni az összeget a vásárlótól, és automatikusan viszi a futár a csomagot. Kutya/macska ételrendelésnél egyébként is könnyen kiszámítható ez, és erre könnyen tudsz adni kedvezményt is.
Ezt hívják előfizetéses, vagy subscriptions boxnak. Egy cikkben összegyűjtöttem ehhez hasonló ötleteket, itt találod:  “Havidíjas” webshop / vállalkozási ötletek. Azonnali törzsvásárlóid lesznek!!! Inspirálódj belőlük! 

A címben láthatod, hogy kitaláltam hozzá egy fantázianevet is, amiből ki tudsz már indulni, ha a sajátodat tervezed. Piackutatásra lent a 4. pontban adok tippet. További lehetőség még, hogy összekapcsolod ezzel az ötlettel: 135. ötlet – kutya, macska apartman, óvoda + állateledel webshop

Célpiac: Kutya, macska tulajdonosok
“Szállítók”, partnerek: Érdemes leszerződni nagykereskedelmi cégekkel, és raktáron csak kevés árut tartani.
Konkurencia: Tűnj ki a tömegből, pl. egy jó mobil alkalmazással
Megvalósítás, üzlet:
0. Ha webshop indításban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe a Minner Vállalkozói képzését, ahol külön oktató videók szólnak a webshopokról. Például az egyik tananyagnak ez a címe: Így indíts be úgy egy webáruházat, hogy a második évben háromszor annyit hozzon, mint egy átlagos webshop. Az oktatás eléréséhez kattints ide! 
1. Kell egy olcsó webshop, ezt bérelni is lehet, évi 60-80 ezer forintért már tud annyit, ami indulásra megfelelő. Webáruház indítás feltételei, lépései Külön cikkbe szedtem a webáruház indítás lépéseit, mert ha az is ide bekerült volna, akkor eszméletlenül hosszú lenne ez a cikk. Kattints ide és olvasd el! Sőt mentsd majd el a cikket, vagy nyomtasd ki, mert egy jó kis webáruház indítás csekklistát találsz benne!
2. Amennyi beszállítóval fel tudod venni a kapcsolatot, annyival vedd fel! Kérj ajánlatokat! Akár azt is csinálhatod, hogy már meglévő webáruházakat csatornázol így be (partnerprogram megoldással, vagy valamilyen speciális üzleti modellel), de természetesen a nagykereskedőktől származó árun lesz a legnagyobb a hasznod.
3. Ismétlődő fizetést is el tudod intézni. A Barion még nem mindenkinek adja, a SimplePay-nél lehet esélyed, illetve a Braintree is megoldás lehet. Mindegyiknél érdeklődj, pushold őket!
4. Mérd fel az igényeket! Menj el egy kutyafuttatóra, ha nincs kutyád, akkor kérd meg egy ismerősödet, hogy kísérjen el! És kérdezősködj!
– Mennyi idős a kutyus?…Sokszor jártok erre…? (Szerencsére ott nem néznek majd hülyének)
– ..
– Beszélgessetek!
– Te online rendeled a kutyusnak az ételt? …. Majd kérdezz rá! Mond el, hogy egy ilyenben gondolkodsz. Ő rendelne. Hogyan szokott…. .

Erre PetPack is lehet akár a neve. 🙂 És egy hónapnyi terméket zsúfolnék bele, mivel így kedvezményt tudsz rá adni, illetve kapni.
Marketing: Vezess blogot a webshop mellett, adjál tanácsokat, ötleteket…., szerencsére a kisállat tulajdonosok szeretnek olvasni, keresni a témában. Sőt saját képeket küldeni például a termékekhez, amiben leírják a véleményüket. Az állattartókra könnyen tudsz Facebookon szűrni. Fogadd még meg azt a tippet is, hogy szervezz eseményeket! Kisebb találkozókat, programokat például kutyafuttatókra. Macskák esetében pedig jó ötlet lehet macskakávézóban találkozó, vagy valamelyik kisállat apartmanban.
A piackutatásban említettem fent a 4. pontban a kutyafuttatókat. Oda én szerveznék offline, például szórólap kampányt is, de bármilyen eseményt is, ahogy már írtam.
További jó ötlet lehet, ha a weboldaladon, vagy blogodon állatokhoz kapcsolódó eseményeket is megosztasz. Ezekkel ki tudsz tűnni a tömegből.

Profitvárakozás:
Ha a csomagajánlatot vesszük alapul, és csak erre reklámozol, akkor azon egy-egy vásárlón 15-25%-os profitod lesz, ami állattól függően 3-8 ezer forint profit lehet/vásárló. Ez már a kedvezményekkel csökkentett érték, mert ezzel a megoldással könnyen kiszámítható, előre tervezhető bevételed lehet.

Webáruház indítása feltételei, lépései

Külön cikkbe szedtem a webáruház indítás lépéseit, mert ha az is ide bekerült volna, akkor eszméletlenül hosszú lenne ez a cikk. Kattints ide és olvasd el! Sőt mentsd majd el a cikket, vagy nyomtasd ki, mert egy jó kis webáruház indítás csekklistát találsz benne!

[adrotate banner=”5″]

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Több weboldal üzemeltetőiként mi is kiemelten fontosnak tartjuk a biztonsági mentéseket, hiszen gyakran van rá példa, hogy pillanatok alatt beüt a krach, és rengeteg munkaórányi anyag válhat semmivé a másodperc törtrésze alatt. Ha nincs viszonylag friss, visszaállítható mentésed, nagy eséllyel építhetsz vissza sok mindent a nulláról, vagy egy olyan régi állapotról, ami rengeteg kapacitásodat emészti fel feleslegesen.

Az alábbi eszközöknél mindenképp szentelj nagy figyelmet a biztonsági mentésre, lehetőleg minél gyakrabban:

  • Weboldal, webshop, bővítmények, stb.
  • Szerverek, adattárolók
  • Telefon, számítógép, tablet stb.

Légy előrelátó, kíméld meg magad az elkerülhető bajlódásoktól!

MinnerInstant

Jelen küldetést különösen ajánljuk olyan vállalkozásoknak, ahol a munkatársaknak egész nap beszélniük, egyeztetniük kell egymással. A cégek belső kommunikációjukhoz leginkább telefont és email-t használnak, de gyakran előfordul a Messenger vagy Whatsapp / Viber alkalmazása is. Ezen applikációkkal csupán az a gond, hogy végeláthatatlan üzenetváltások születnek, ráadásul a csoportbeszélgetésekben sokan nem is érintettek egy-egy megbeszélnivalóban, így gyakran némítják is az értesítéseket, a nekik címzet, fontosabb üzeneteket is figyelmen kívül hagyják.

A Slack.com ezekre a problémákra kínál megoldást:

  • Míg az email-nél véget nem érő láncokon kereshetsz vissza egy-egy fontos információt, a Slack-nél minden projektedhez külön, dedikált csatornát tudsz létrehozni, így hamar megtalálod, amit keresel.
  • A Slack valahol az email és a Messenger között áll: lendületesen és gyorsan történik az üzenetváltás, de átlátható marad később is.
  • Míg az email-nél lemaradhat egy-két fontosnak vélt személy, a Slack adott csatornáiban mindenki látja az üzenetváltásokat, így későbbi konfliktusokat is el lehet vele kerülni.

De hogy kínáljunk más alternatívát is, a projektmenedzsment szoftvereken (pl. ClickUp, Trello) belül is tudsz egyeztetni, feladatokat létrehozni, ezekhez személyeket társítani, ráadásul a folyamatokat is nyomon tudod majd követni. Ha pedig nagyon ragaszkodnál a Messenger alapú üzenetváltásokhoz, a Facebook Workplace szolgáltatását érdemes lehet kipróbálnod.

MinnerInstant

Mindig csak azok a fránya kifogások… Mivel ma már sokkal tudatosabbak vagyunk – főleg az online vásárlásoknál -, sokszor „kifogásokat” keresünk, hogy lebeszéljük magunkat egy olyan termékről, amely izgatja ugyan a fantáziánkat, de nem vagyunk benne biztosak, hogy jó befektetés lesz-e, vagy megtérül-e a befektetett összeg. Biztosan te is hallottál már a saját látogatóidtól, vásárlóidtól, vagy pletykákból különböző vásárláskerülő érveket. Na de mit tudsz tenni ez ellen vállalkozóként?

Szedd össze, hogy milyen kifogásokat kereshet a te termékednél / szolgáltatásodnál egy látogató! Miután ez megvan, próbálj meg minél erősebb érveket kitalálni a kifogás ellen! Pl. egy törékeny terméknél felmerülhet az a kifogás, hogy biztosan összetöri majd a futárszolgálat, mire te érvelhetsz azzal, hogy gondosan becsomagolod minden termékedet, így emiatt nem kell aggódnia.

Ha ezzel is végeztél, építsd be ezeket a termékelírásokba, de használhatod a kommunikációdban is! Ha beválik, magasabb konverziót érhetsz el, de ha mégse lenne sikere, bizonyos tesztidőszak után egyszerűen csak eltávolítod a termékleírásból, így egyáltalán nincs veszítenivalód!

Mi is alkalmazzuk a kifogáskezelést a MinnerAkadémián, például a Személyes konzultációnál vagy a Marketing kampánykészítés minikurzus leírásában.

MinnerInstant

Április 26 óta vezették be az iOS 14.5 frissítést, ami lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy blokkolják az ő követésüket. Az applikációk egyesével megkérdezik, hogy engedélyezi-e a felhasználó, hogy követhesse a tevékenységét az adott applikáció. Ez a Facebooknak a legnagyobb érvágás. Az alábbi képen látod, hogy mit kérdez meg a felhasználótól, mit kell kötelezően kiírnia. És ha ott rányom a felhasználó a tiltásra, ott bizony az tiltva is lesz Na, de mennyien nyomkodnak a követést mellőzésére? A Wall Street Journal riportja alapján az iPhone-osok 67%-a tiltja a követést.

Idén júniusban az iPhone-on megjelenő hirdetésekre költött összeg egyharmadával csökkent, míg Androidon az összes reklámra költött pénz tíz százalékkal nőtt. És akkor mire költik a maradék pénzt? Egyrészt egyre több cég kezdi el a TikTok reklámot (még igazi vadnyugati helyzet van ott, olcsó), másrészt szponzorált cikkeket, tartalmakat vesznek. Utóbbi információk saját gyűjtés (hova költi), körbeszondáztam több Minner vállalkozót is.

Az iOS 15 még szigorúbb dolgokat hoz, ami megnehezíti majd a követést. Például az e-mailben érkező követőkódokat is szűri.

Az Android-ra ősszel jönnek a fentiekhez hasonló blokkolások, de ott eltart jövő tavaszig, míg mindenhol lefrissül.

Fel kell kötnie a marketingeseknek a gatyát! Konverzióoptimalizálás egyre nehezebb, webáruházaknak is nehezebb lesz a marketing. Lehet ez fogja megerősíteni majd az affiliate marketinget? Most lehet majd jó alternatíva lehet. Ez a piacteremnek jó hír, amit most indítunk, tudod aminek haladását élő esettanulmányként mutatom be. Vállalkozás indítás: Piactér születik üzleti esettanulmány

Forrás: www.wsj.com, Index

MinnerInstant

Száz nap után szerdán újra felvonta a horgonyt az Ever Given konténerszállító hajó, miután a japán tulajdonosvállalat és a biztosítók megegyeztek a Szuezi-csatornát működtető hatósággal a kompenzációról. Az Ever Given márciusban hat napig vesztegelt a Szuezi-csatornában, miután megfeneklett. A több mint 200 ezer tonna kapacitású konténerszállító észak felé, a Földközi-tenger irányába indult útnak – írja az MTI.

A Szuezi-csatorna Hatóság (SCA) kezdetben 916 millió dollár kompenzációt követelt a mentési műveletekért és a kieső bevételekért, amelyet később 600, végül pedig 550 millió dollárra csökkentett. 18 300 konténer van a hajón. Egyiptom a pénzügyi kártérítésen kívül egy 75 tonnás kapacitású vontatóhajót kap az Ever Given tulajdonosától.

Forrás: Index

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek