16. üzleti ötlet: Cukiságból kiszámítható vállalkozás. Kutya, macska webshop, PetPack havi ételcsomag egyben

Már mindenki tényként kezeli azt, hogy az internetet ellepték a kutyák és a macskák. Itthon is nőtt az állattartási kedv az utóbbi időben. Tehát adott egy nagy lehetőség, amit még kevesen használtak ki. Szerinted bármilyen kutyás, macskás terméket nehéz interneten reklámozni? Hát nem, a kedvenceknek sokkal könnyeben megvesznek egy terméket a gazdik, imádnak olvasni róluk…, posztolni, játszani… Erre van egy jó vállalkozási ötletem!

16. vállalkozási ötlet: Kutya, macska webshop, PetPack havi ételcsomag egyben (a nevet akár le is nyúlhatod, de inkább gondold tovább)

Igaz, hogy már van sok állat webshop is, igazán befutott még nem sok van, és senki nem mondja, hogy nem érdemes újat indítani. Ezek között is kiemelném, hogy főleg olyan terméket érdemes árulni, amiből rendszeresen tudnak venni tőled. Pl. étel, vitaminok.
Vitaminokra akár külön rá lehet menni, főleg olyanokra, amit webshopban is lehet árulni. De első körben a tápokra helyezném a hangsúlyt.
Az alap ötlet az lenne, hogy kutyás, macskás webshopot indítasz termékekkel. A specialitása viszont az lenne, hogy kialakítasz olyan csomagokat, aminél a vásárlóid időszakra tudnak rendeléseket leadni. Például havonta előre összeállított csomagot kap. Több olyan rendszer is van, ami havonta le tudja vonni az összeget a vásárlótól, és automatikusan viszi a futár a csomagot. Kutya/macska ételrendelésnél egyébként is könnyen kiszámítható ez, és erre könnyen tudsz adni kedvezményt is.
Ezt hívják előfizetéses, vagy subscriptions boxnak. Egy cikkben összegyűjtöttem ehhez hasonló ötleteket, itt találod:  “Havidíjas” webshop / vállalkozási ötletek. Azonnali törzsvásárlóid lesznek!!! Inspirálódj belőlük! 

A címben láthatod, hogy kitaláltam hozzá egy fantázianevet is, amiből ki tudsz már indulni, ha a sajátodat tervezed. Piackutatásra lent a 4. pontban adok tippet. További lehetőség még, hogy összekapcsolod ezzel az ötlettel: 135. ötlet – kutya, macska apartman, óvoda + állateledel webshop

Célpiac: Kutya, macska tulajdonosok
“Szállítók”, partnerek: Érdemes leszerződni nagykereskedelmi cégekkel, és raktáron csak kevés árut tartani.
Konkurencia: Tűnj ki a tömegből, pl. egy jó mobil alkalmazással
Megvalósítás, üzlet:
0. Ha webshop indításban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe a Minner Vállalkozói képzését, ahol külön oktató videók szólnak a webshopokról. Például az egyik tananyagnak ez a címe: Így indíts be úgy egy webáruházat, hogy a második évben háromszor annyit hozzon, mint egy átlagos webshop. Az oktatás eléréséhez kattints ide! 
1. Kell egy olcsó webshop, ezt bérelni is lehet, évi 60-80 ezer forintért már tud annyit, ami indulásra megfelelő. Webáruház indítás feltételei, lépései Külön cikkbe szedtem a webáruház indítás lépéseit, mert ha az is ide bekerült volna, akkor eszméletlenül hosszú lenne ez a cikk. Kattints ide és olvasd el! Sőt mentsd majd el a cikket, vagy nyomtasd ki, mert egy jó kis webáruház indítás csekklistát találsz benne!
2. Amennyi beszállítóval fel tudod venni a kapcsolatot, annyival vedd fel! Kérj ajánlatokat! Akár azt is csinálhatod, hogy már meglévő webáruházakat csatornázol így be (partnerprogram megoldással, vagy valamilyen speciális üzleti modellel), de természetesen a nagykereskedőktől származó árun lesz a legnagyobb a hasznod.
3. Ismétlődő fizetést is el tudod intézni. A Barion még nem mindenkinek adja, a SimplePay-nél lehet esélyed, illetve a Braintree is megoldás lehet. Mindegyiknél érdeklődj, pushold őket!
4. Mérd fel az igényeket! Menj el egy kutyafuttatóra, ha nincs kutyád, akkor kérd meg egy ismerősödet, hogy kísérjen el! És kérdezősködj!
– Mennyi idős a kutyus?…Sokszor jártok erre…? (Szerencsére ott nem néznek majd hülyének)
– ..
– Beszélgessetek!
– Te online rendeled a kutyusnak az ételt? …. Majd kérdezz rá! Mond el, hogy egy ilyenben gondolkodsz. Ő rendelne. Hogyan szokott…. .

Erre PetPack is lehet akár a neve. 🙂 És egy hónapnyi terméket zsúfolnék bele, mivel így kedvezményt tudsz rá adni, illetve kapni.
Marketing: Vezess blogot a webshop mellett, adjál tanácsokat, ötleteket…., szerencsére a kisállat tulajdonosok szeretnek olvasni, keresni a témában. Sőt saját képeket küldeni például a termékekhez, amiben leírják a véleményüket. Az állattartókra könnyen tudsz Facebookon szűrni. Fogadd még meg azt a tippet is, hogy szervezz eseményeket! Kisebb találkozókat, programokat például kutyafuttatókra. Macskák esetében pedig jó ötlet lehet macskakávézóban találkozó, vagy valamelyik kisállat apartmanban.
A piackutatásban említettem fent a 4. pontban a kutyafuttatókat. Oda én szerveznék offline, például szórólap kampányt is, de bármilyen eseményt is, ahogy már írtam.
További jó ötlet lehet, ha a weboldaladon, vagy blogodon állatokhoz kapcsolódó eseményeket is megosztasz. Ezekkel ki tudsz tűnni a tömegből.

Profitvárakozás:
Ha a csomagajánlatot vesszük alapul, és csak erre reklámozol, akkor azon egy-egy vásárlón 15-25%-os profitod lesz, ami állattól függően 3-8 ezer forint profit lehet/vásárló. Ez már a kedvezményekkel csökkentett érték, mert ezzel a megoldással könnyen kiszámítható, előre tervezhető bevételed lehet.

Webáruház indítása feltételei, lépései

Külön cikkbe szedtem a webáruház indítás lépéseit, mert ha az is ide bekerült volna, akkor eszméletlenül hosszú lenne ez a cikk. Kattints ide és olvasd el! Sőt mentsd majd el a cikket, vagy nyomtasd ki, mert egy jó kis webáruház indítás csekklistát találsz benne!

[adrotate banner=”5″]

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Ipari ingatlanok, ipari telkek, pörög az ingatlan piac ezen a területen.

Úgy beindult a magyarországi e-kereskedelem, hogy elfogynak a raktáraknak való telkek – HVG
Soha nem látott mértékben nőtt a kereslet a jó helyen lévő, nagy ipari telkek iránt – írta az Mfor.hu. A jelenségnek egyértelműen a koronavírus-járvány alatti e-kereskedelem gyors felfutása az oka. A portál azt is írja, hogy a telekárak a járvány másfél éve alatt legalább 20-40 százalékkal nőttek, és ma már nemcsak a raktárakat, csarnokokat fejlesztők, hanem a végfelhasználók is a vevők között vannak.
A lap megszólaltatta VLK Cresa befektetési igazgatóját, Takács Pétert, aki azt mondta, hogy

egyre több hazai és külföldi ingatlanfejlesztő szeretne pozíciót fogni, vagyis olyan területet vásárolni, ahol aztán logisztikai központot, gyártócsarnokot, raktárt hoz létre, és bérbe adja azt.

Emlékszel mit írtam arról, hogy mi történne, hogyha az Amazon bejönne Magyarországra? Pont az ilyen telkek, logisztikai központok felértékelődéséről írtam. Nos ez most a 2020-as e-kereskedelmi boom miatt pörgött fel jobban, mintha az Amazon jött volna. Olvasd el azt a cikket is! 

MinnerInstant

Az IoT (Internet of Things) világában elég maradinak tűnhet ez a tipp, de mindenképp próbáld ki! Legyen szó egy széljegyzetről, egy meeting „jegyzőkönyvéről”, vagy akár brainstromingról, a papírra leírt jegyzetek nem csak a memorizálásban segítenek, hanem a feldolgozásban is. Míg gépi jegyzetelésnél szóról szóra követjük az elhangzottakat, papírra történő jegyzeteléskor szelektálunk, a lényeget írjuk le, az összefüggéseket (később is) jobban átlátjuk és értelmezzük. Nem beszélve arról a pozitív hatásról, hogy a memóriánkat is fitten tartja, így aki gyakran ír kézzel, akár a demencia kialakulásának esélyét is nagymértékben csökkentheti. További jegyzetelős tippeket itt olvashatsz.

MinnerInstant

Amennyiben a weboldalad már rendelkezik titkosítással, válassz egy másik küldetést a minner.hu/kuldetes oldalról!

Mit jelent ez a tanúsítvány, és miért van rá szükség?

SSL (Secure Sockets Layer): egy olyan eszköz, amely azért felel, hogy titkosított és biztonságos csatorna jöjjön létre a kliens és a szerver között. Ez akkor igazán fontos, amikor bizalmas információkat kezelsz (nevek, címek, bankkártyaadatok, stb.), de a Google keresője is előrébb sorolja a tanúsítvánnyal rendelkező weboldalakat.

Sőt már a böngészők többsége figyelmeztet rá, ha SSL nélküli oldallal találkozik, hogy NEM BIZTONSÁGOS az oldal.

Bizonyára nem örülne neki a vásárlód és te sem, ha adatvédelmi szivárgás történne, ezzel akár a bizniszed sikerét is kockáztathatod. Ezért ma már alapelvárás, hogy rendelkezz SSL tanúsítvánnyal. Ha egy weboldal titkosított, a http:// url kiegészül, így https:// lesz a tanúsítvány megszerzése után, így könnyen ellenőrizhető bárki által. Hogyan tudod megszerezni? Mindenképp a tárhelyszolgáltatódnál érdeklődj! Mivel valószínűleg nem te leszel az első ezzel a kéréssel, nagy eséllyel meg tudják oldani pár ezer Forintért. Amennyiben még nem rendelkezel weboldallal, mindenképp járj utána, hogy rögtön titkosított weboldallal indulhass és ne utólag kelljen megszerezned a tanúsítványt.

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!

MinnerInstant

Tavaly csődöt jelentett, több milliárdos tartozás, dühös partnerek, vevők, sőt emiatt még egy Minneres üzleti ötlet is született (lásd itt).

Hogy áll most?

  • Túl élte a csődöt
  • Csak a fele tartozást kell kifizetnie a hitelezők, partnerek felé.
  • A látogatottsága a tizedére csökkent, korábban havi 750-900 000 -szer nyitották meg a felhasználók a Bónuszbrigád oldalát, ma már csak alig havi 75 000-szer. Egy kisebb kuponos oldallá zsugorodott.
  • Szerződés kötött olyan platformokkal, mint a jegy.hu, hogy feltöltsék ajánlatokkal az oldalt.
  • A Facebookon már tiltják a kommentelési lehetőséget. Láthatóan sokan dühösek még (joggal).

A BónuszBrigád üzleti modellje alapjaiban hibás, ami egy következő hasonló esetet hozhat. Lényegében nem kezelik külön partnerek pénzét. Pedig egyébként még adózás szempontból is jobban tennék, ha letétként kezelnék.

Ugye! Érdemes elolvasni a cikket, ötletet! Piaci rés lett a hazai kuponos oldalak piacán. Te indítod a következőt? Üzleti ötlet…

MinnerInstant

Már 7 éves a Minner, és most is még egy újabb szintre került az oldal. Ebben a szegmensben a leglátogatottabb hazai oldal, így kell is villantani, diktálni a trendet. Ezt egyébként nem nagyon mondja el itthon senki a vállalkozóknak, de valóban nincs olyan, hogy a vállalkozásod kész van (Minneren írunk erről természetesen).

Folyamatosan újítani kell, akár az üzleti modellt, akár új terméket létrehozni, akár más területen. Én egy olyan média oldalt üzemeltetek, amihez hasonló még nem volt itthon, sőt ennyire nem foglalkoztak azzal, hogy például mi is legyen a menüben, hogyan is olvasnak a felhasználók, mi a rutinjuk. Nincs előttem minta, de talán ez jó is, mert nincs mi bekorlátozzon.

Sokan szokták kérdezni, hogy: “Milán, mi a lelkesedésed titka, hogy tudod már több éve ugyanazzal a lendülettel csinálni a vállalkozásodat?” – A válasz több is lehet, és nem lennék én, ha nem csak annyival intézem el a választ, hogy szeretem, amit csinálok. Főleg, mert azért vannak pillanatok, amikor… …. …
A válasz: pont az ilyen kis újítások, akkora lendületet adnak nekem, az oldalnak, és most már a munkatársaknak is, ami azonnal átvált lelkesedéssé.

Most éppen egy új menüpontot helyeztünk el az oldalra, aminek röviden ezt a nevet adtuk: Hol tartok Igen, ezzel az olvasó a vállalkozása életciklusa alapján tud a cikkeink közül szemezgetni. Új aloldalakat hoztunk létre. Majdhogynem egy újragondolt tartalomjegyzék. És, hogy a legjobb élmény legyen a Minneren lenni, mindezt megfelelő dizájnnal tálaljuk.

Az új aloldalakat elneveztük:


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek