Instant: Magyar óramárka lép az NFT piacra forradalmi ötlettel

Dátum

Megosztás

Az Evolvens óramárka sajátossága a hihetetlen mértékű testreszabhatóság. Van egy szuper konfikurátoruk, ami egyedülálló a világon, és az óra minden apró részletét magadnak rakhatod össze. Míg a nagy márkáknak nem éri meg ilyen szinten egyedivé tenni a termékeket, az Evolvens épp erre céloz. Az órákat kézzel rakják össze és majdnem minden alkatrészük Magyarországon készül.

Eddig is nagyon másgondolkodást követtek és óramárkaként a konfigurátor után az elsők közt lépnek be NFT piacra is. Arról, hogy mi az az nft és hogy mi mindenre használhatók már írtunk nektek. Az egyik fontos terület épp az egyediség és az eredetiség igazolása, amire egyre több divatmárka fog lecsapni a jövőben.

Az Evolvens viszont nem csak simán NFT-vel igazolja az óra egyediségét, épp fordítva, kiadnak egy NFT kollekciót, majd a digitális órák fizikai mását is elkészítik.

Rengeteg NFT kollekció a mintelése, azaz létrehozása során, véletlenszerűen generálódik. Meg van adva egy séma, amire aztán a rendszer húz rá változásokat és az NFT megvásárlása után látjuk csak, mit is vettünk. Ekkor tudjuk meg mennyire ritka vagy átlagos az NFT-nk, kap egy szerencsejáték jelleget a vásárlás. Részben ez is hozájárulhatott, hogy ennyire népszerűek lettek.

Jól láthatóan egy sémára van randomizálva pár testrész, kiegészítő és szín. Forrás: wikipedia.org

Hasonló az elképzelés az Evolvens óráknál is. Veszünk egy NFT-t, amit a rendszer utána legenerál nekünk. A konfigurátoruk fordítva, de már most így működik, hiszen egy alap óra sémán változtat meg egy csomó dolgot, mintha csak erre találták volna ki. A kapott NFT óráról aztán a tulajdonosa eldönheti, hogy szeretné-e élőben is megkapni. Ez viszont teljesen új, nem tudok róla, hogy valaha csináltak-e már ilyet a világon. Az NFT-t ültetik át a valóságba.

Pont egy olyan divatkiegészítőnél, mint az óra, remekül működik az ötlet. Az egyediséggel gyűjtőket az újdonsággal pedig kripto befektetőket is szeretnének megfogni. 2000 darab fog így elkészülni, 400 darab 1200 dolláros „akciós” áron, a többi 1500 dolláros áron. Természetesen mindenért Ethereumban kell majd fizetni.

Jó ez az NFT téma! Olvasnék még!

Érdekel mélyebben a kirptovaluták világa? Irány a MinnerAkadémia: Kriptovaluta képzés kezdőknek

Forrás: forbes.hu
Fotó: evolvens.com

Nyiri Donát
Nyiri Donát
Több, mint 6 éve foglalkozom tartalomgyártással. Máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.

Insant: Növekvő marketing trend a nosztalgia. Építs te is a retrora

Felívelőben lévő trend jelenleg a retro. Egyrészt nagyon divatosak a retro termékek. Az Amazonon tavaly 290%-al nőtt a keresés például a retro home decor...

Instant: Megéri-e egy vállalkozásnak zöldnek lenni?

A mostani energiahelyzet és az elszálló költségek mellett pénzügyileg is egyre jobban megéri kevesebbet fogyasztani, na de mi most nem csak erre gondolunk. Megéri-e...

Instant: Felejtsd el a logózott bögrét, ilyen a jó merch

Időnként a csoportban felmerül a kérdés, mi lehet jó, nem szokványos céges ajándék. A Google-ben keresve is silány a céges ajándékok felhozatala. A partnereidnek...

Instant: A rövid videók uralják az Instagramot. Kontent kannibalizmus vagy fejlődés?

2020-ban debütált Instagramon a Reels nevű TikTok klón funkció. A Reels-ben kezdetben max 15 másodperces videókat lehetett feltölteni majd zenét alávágni, de mostanra már...

Instant: Megérkezett a TikTok SEO Újfajta tartalomgyártás jöhet?

Egyre több helyen látni, hogy említésre kerül a TikTok SEO. Több milliárd ember használja a videós platformot, és az emberek többsége bár feedből nézi...

Instant: Amazon Prime Day – Nyáron terméket eladni? Naná, még rekord is született!

Tudtad, hogy az Amazonnak saját szezonja van nyáron? Mintha egy kis karácsonya lenne a cégnek. 2022-ben július 12-13-ra esett az Amazon Prime Day. Az...

Kabalák a marketingben. Hogy ne csinálj gagyit?

Nemrég megszületett a Nerf kabalája Murph. A nerf gun szivacslövedékekből álló emberszerű lény. Első ránézésre ötletesnek tűnik, tekintve, hogy van kapcsolódási pont a márkához,...

Instant: A Tesla már nem a legnagyobb EV értékesítő? De igen, még…

Több befektetői oldalon és FB csoportban is nagyot ment a hír, hogy már nem a Tesla adja el a legtöbb elektromos autót. Egy friss...

Instant: Megéri Twitchen reklámozni? Így csinálj sikeres kampányt

Egyre népszerűbb platform a Twitch, főként videójáték streaming platform. Az alkotók akár órákon keresztül élő adásban vannak, és közben aktívan bevonják a közönségüket is....