MinnerInstant – A Minner rövid üzleti tartalmai, posztjai. Ha csak pár perced van

A Minner rövid posztjait, újdonságait láthatod itt. A MinnerInstantot fenn a menüből is eléred, vagy a Minner főoldalán keresztül is tudod olvasni.

MinnerInstant

Kérdezd meg tőlük, mit gondolnak a vállalkozásról, mi az, amit szeretnek, és mi az, amit nem. Szerintük min kellene változtatni, hogyan lehetne még jobbá tenni? Mondhatni, hogy ez egy mini-piackutatás, de nem csak neked lehet profitábilis. Az, hogy meghallgatod őket, jótékony hatással lehet a köztetek lévő kapcsolatra, a hűségre és a motivációra is.

Ők az érdekeltjeid (angolul stakeholder-ek), fontos, hogy legyen egy egészséges párbeszéd függetlenül akár attól, hogy bizonyos dolgokban nincs köztetek egyetértés.

MinnerInstant

Ezt a kérdést minimum negyedévente tedd fel magadnak. Könnyen megeshet, hogy van egy jól működő, bevált terméked / szolgáltatásod, de nem aknázol ki minden lehetőségeket. Egy új vagy kiegészítő termék bevezetése jócskán megdobhatja a céged bevételét és hozzájárulhat annak fejlődéséhez, felskálázásához.

Mit tarts szem előtt, amikor új termék bevezetésén gondolkozol?

  • Mindenképpen végezz piackutatást! Nem kell sok pénzt beleölnöd a kutatásba, de próbáld meg minél jobban elemezni a célcsoportodat, az ő viselkedésüket, vásárlási szokásaikat!
  • Nézz szét magad körül: a konkurenciád milyen szolgáltatást nyújt még a fő terméke mellé? Vizsgálj meg olyan cégeket, amelyekkel a célcsoportod nap mint nap érintkezik. Ezek a cégek milyen termékkel indultak, és mivel bővült a paletta?
  • Olvass kommenteket, értékeléseket! Ha a vásárlóknak hiányérzetük van, gyakran belefoglalják azt az értékeléseikbe, így ezekből is inspirálódhatsz.
  • Tedd fel a kérdést: tudok prémium vonalat létrehozni? Ha igen, ne csak árban legyen VIP a terméked / szolgáltatásod, hanem tényleg adj valami pluszt! Például, ha szerelő vagy, prémium szolgáltatásként aznapi vagy azonnali kiszállást biztosíthatsz felárért.
  • Olvasd el ezt a kutatást!

Hol találod az összes küldetést? A minner.hu/kuldetes oldalon összegyűjtöttük neked. Jegyezd meg: minner.hu/kuldetes

MinnerInstant

Akármilyen vállalkozással is rendelkezel, biztosan használsz pár online szoftvert, alkalmazást, amely a vállalkozásodhoz köthető, elég csak megemlíteni a weboldalt, hírlevelet, a Facebook hirdetéseket vagy a CRM rendszert. Nagy valószínűséggel feltűnt már, hogy mindegyik szoftveres cégtől érkeznek olyan email-ek vagy app értesítések, amelyek 1-1 új funkciót és ezek használatát mutatják be. Gondolom figyelmen kívül hagytad ezeket, épp ezért a következő küldetésed most az, hogy nem csinálsz mást, csak az általad használt szoftvereken belül kattintgatsz, felfedezed azokat a sikátorokat, amelyekre emberi kezed még nem tette be a lábát. Számos eddig nem ismert funkciót fedezhetsz fel, amely hozzájárulhat ahhoz, hogy az adott szoftvert a lehető legprofibb módon kihasználd, főleg, ha még fizetsz is érte. Amennyiben rendkívül proaktív vagy és ezt már kipipáltad, keress olyan szoftveres megoldásokat, amelyek előrébb vihetik a vállalkozásodat! Ebben ráadásul tudunk is segíteni, a Digitális Ninja heteken számos online megoldást mutattunk be, és ami a legjobb: szinte mindenhol van trial időszak vagy freemium szolgáltatás, így nem is kell rögtön fizetned a tesztelésért. Ne feledd: a lehetőségek ismerete az, ami még előrébb tudja vinni a vállalkozásodat.

MinnerInstant

Számos kutatás bizonyítja, hogy pár százalék híján az összes vásárló elolvassa az értékeléseket egy adott termékről vagy szolgáltatásról, mielőtt megvásárolná azt. Pontosan ezért eszméletlen erős vásárlóösztönző hatása lehet, ha minél több (pozitív) véleményt olvas a potenciális vásárló, viszont általánosságban elmondható, hogy az emberek nem feltétlenül kommentelnek akkor, ha elégedettek, ellenben nagy eséllyel viszont igen, amikor nem azok.

A küldetés a következő: Kérj be minél több véleményt a vásárlóidtól! Ezt többféleképpen is megteheted, a cégek leggyakrabban email-ben buzdítják vélemény írására a vevőt a vásárlástól számított pár héten belül, amikor már volt ideje kipróbálni, használni a terméket; de találkoztunk már Facebook Messenger-es megkereséssel is. Fontos, hogy ne te írj véleményeket magadról, hanem az értékelések mögött legyenek igazi nevek, arcok, vagy bármilyen hitelességet támogató információ, így az emberek nem érzik majd kamuszagúnak. Továbbá nem csak a legpozitívabb értékelések jelentik mindig a legnagyobb vásárlásösztönző erőt, egy-egy gyengébb értékelés is beleférhet, amivel sokkal megbízhatóbbnak tűnik majd a céged, gondolok itt például arra, hogy egy vásárló lassúnak találta a házhozszállítást. Kutatások is bebizonyították, hogy 5/4,7-es értékelésnél többen vásárolnak, mint 4,9-es átlagnál.

Ebben a cikkben például a Manna szappan esetéről írtunk: A negatív értékelés után is lesz vásárlód? Manna szappan példa

Görgess lejjebb további napi 1% küldetésekért!

MinnerInstant

A mai küldetésed a következő: ha végeztél a munkával, engedd ki a fáradt gőzt egy jó edzéssel! Ha van bevált sportod, űzd azt! Ha már régóta nem látogatott meg a FLOW-hatás, javaslom, hogy próbálj ki valamilyen új, nem megszokott testmozgást! Például menj el egy barátoddal falat mászni vagy squasholni. Ha csapatban szeretsz edzeni, látogass meg egy crossfit órát, vagy a barátaiddal menjetek el a legközelebbi sportpályára rúgni a bőrt. Ha ezt még egy finom – és lehetőleg egészséges – étellel, valamint megfelelő alvásmennyiséggel kombinálod, garantáltan produktív napok következnek!

Figyelem! Ez a küldetés nyomokban izomlázat tartalmazhat.

MinnerInstant

Ezt pedig úgy hívják: cross-selling, azaz keresztértékesítés. Ennek lényege a két vállalkozás közötti összefogás, amely akkor lehetséges, ha az általuk kínált termék / szolgáltatás valamilyen módon összekapcsolható. Mondok példát: a McDonalds-ban kérhetsz Pöttyös TúróRudis, M&M-es fagyit; vagy a MediaMarkt-ban kiterjesztheted az ott vásárolt TV készüléked garanciáját.
A legjobb az egészben, hogy így a marketingköltség feleződik. Lehet közös Facebook kampány, plakát hirdetés…

Miért érdemes keresztértékesítést alkalmazni?

Mert elérsz a sajátodon kívül a partnered táborához is, ő pedig a tiédhez, amely mindkettő fél bevételeit megdobhatja, ráadásul a márkaismertséget is növeli. Tehát amolyan win-win szituáció. Ami fontos: ne szerződj partnerrel mindenáron! Ha az adott márkának nem jó a reputációja – imázsa; vagy nem hajlandó ugyanannyi összeget elhirdetni a közös kampányotokra; esetleg a termékeitek nehezen összeegyeztethetőek, inkább kutass más partner után!

Tudtad, hogy erről már cikket is írtunk? 36. üzleti ötlet: 2in1 reklám készítés, keresztmarketing, marketing szolgáltatás

MinnerInstant

Tervezd meg tudatosan a vásárlást megköszönő email-eket! Ha rendelkezel webshoppal, a vásárlóidnak bizonyára meg kell adniuk azt az emailcímet, amelyre aztán elküldöd a rendelésük aktuális állapotáról szóló üzenetet. Építs erre egy kampányt – és most nem hírlevélkampányra gondolunk -, amelyben írsz neki egy személyesebb hangvételű üzenetet, például:

„Szia!

XY vagyok az XY cégtől, és szeretném megköszönni, hogy minket választottál. Remélem elégedett voltál legutóbbi vásárlásoddal. Szívesen fogadnék Tőled bármilyen jellegű visszajelzést, így, amennyiben van egy kis időd, kérlek oszd meg velem gondolataidat és küldj egy válaszlevelet erre az üzenetre…”

Akár hinnéd, akár nem, az ilyen jellegű üzenetek nem csupán az elköteleződést (engagement) támogatják, de az emberek alapvetően segítőkészek és szívesen megosztják majd a véleményüket, tapasztalataikat; továbbá örülnek annak, hogyha meghallgatják őket.

A vevői értékelések fontosságáról ebben a cikkben olvashatsz: A vásárlók 95%-a elolvassa az értékeléseket vásárlás előtt [kutatás]

Hol találod az összes küldetést? A minner.hu/kuldetes oldalon összegyűjtöttük neked. Jegyezd meg: minner.hu/kuldetes

MinnerInstant
  • Az Amazon megvette az MGM filmstúdiót, amelyhez olyan produkciók tartoznak, mint a James Bond-filmek vagy a Csillagkapu-sorozatok.
  • Az amerikai AT&T telekommunikációs óriáscég elengedte a Warner Mediát, amely összeolvad a Discoveryvel
  • A Sony Pictures Entertainment vezérigazgatója pedig leszögezte, hogy a cég filmes és tévés gyártása nem eladó.

Az Amazon ezzel újabb lépést tesz, hogy erősítse szolgáltatóipari bevételeit.

Forrás: Telex

MinnerInstant

Az első és legfontosabb, amit meg kell tanulnod és el kell fogadnod, ha cégvezető vagy: a privát profilod sosem lesz többé a hagyományos értelemben privát! Számíthatsz arra, hogy a vásárlód, esetleg potenciális üzleti partnered lecsekkol valamelyik felületen, és nagymértékben befolyásolhatja döntését az, amit lát.

Régebbi iszogatós képek a haverokkal, indokolatlan kutyás-macskás videómegosztások, túlzott politikai állásfoglalások és viták… ezek tipikusan azok, amelyek nem segítenek egy jó üzleti kapcsolat létrejöttéhez, ezért ezeket célszerű törölnöd vagy elrejtened.

A küldetés tehát: állítsd be, ki milyen képeket és információkat láthat rólad és a vállalkozásodról! Légy elővigyázatos a megosztó tartalmakkal, mert ezek nem csak a személyes, de a vállalkozásod márkáját is negatívan érinthetik!

Görgess lejjebb további napi 1% küldetésekért!

MinnerInstant

A módszer a következő: sétálj be egy viszonylag nagyobb könyvesboltba – például plázákba -, és keresd meg az üzleti könyveket, valamint a szakterületednek megfelelő írásokat. Azokat, amelyeket a vevőid (is) nagy eséllyel olvasnak. Nézd át, hogy ezek a könyvek milyen könyvcímeket kaptak! A rövid, pár szavas címek segíthetnek abban, hogy például bizonyos kulcsszavakat megfelelően használj, vagy hogy valamilyen módon be tudd építeni azokat a következő kampányodba. Ezeket a könyveket nem kell megvenned, elég, ha az üzletben átlapozod, elolvasod a tartalomjegyzéket, ezekből is már sokat tájékozódhatsz és inspirálódhatsz, igazi aranybányaként szolgálhat!

Na de miért pont a könyvek segítenek? – merül fel benned a kérdés.

Mert marketingszempontból a könyvek adják a legnagyobb támpontot arra vonatkozóan, hogy mire kíváncsiak az emberek egy adott területről. Ami igazán érdekli őket, annak utánaolvasnak, te pedig felfedheted azokat a belső motivációkat, amelyek akár a vállalkozásod sikerét is predesztinálják.

Figyelem! Ezen küldetés végrehajtásának mellékhatása, hogy egy nagy papírzacskónyi könyvvel távozol majd az üzletből!

MinnerInstant

Több éve nem változott a mobil előfizetésed? Menj be a szolgáltatódhoz, vagy hívd fel az ügyfélszolgálatukat, biztosan tudnak kedvezőbb csomagot ajánlani, melynek vagy az összege lesz kevesebb, vagy több szolgáltatást kapsz végül ugyanazért a pénzért. Továbbá érdemes összeszedned az összes olyan (online) szolgáltatást, amelyre valamikor a múltban előfizettél, de lehetséges, hogy hónapok óta nem használod már. Hajlamosak vagyunk ezekről megfeledkezni, viszont a díjak minden hónapban levonásra kerülnek, amelyek éves szinten több tízezer Forint felesleges kiadást jelenthetnek. Amennyiben valamelyik előfizetésed összegét sokallod, szánj időt arra, hogy körülnézz a piacon, hátha egy másik cég sokkal kedvezőbb konstrukciókat kínál ugyanannyiért vagy még alacsonyabb havidíjért.

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!

MinnerInstant

A HPS Reklámügynökség több nagyobb márka marketingjét is vitte. Most Például a Sport szelet, tudod az az edzős kampányt ők találták ki. A Kreatív megkérdezte a vállalkozások marketingvezetőit.

HBO, Mondelez, Vodafone, Nestlé, FrieslandCampina, alig egy hónapjuk állt rendelkezésre a váltásra, vagy megoldásra.

A többségnek volt másik reklámügynöksége, akihez át tudta vinni az éppen futó kampányokat, de például a Mondelez nyárra kiír egy trendert az új reklámügynökségre.

A többség az ACG Reklámügynökséghez ment át, ő lehet az egésznek a nyertese.

A HPS május 31-ig vállalta az ügyfelek kiszolgálását.