MinnerInstant – A Minner rövid üzleti tartalmai, posztjai. Ha csak pár perced van

A Minner rövid posztjait, újdonságait láthatod itt. A MinnerInstantot fenn a menüből is eléred, vagy a Minner főoldalán keresztül is tudod olvasni.

MinnerInstant

A legnagyobb nehézsége és bírálata a kriptovalutáknak, hogy még mindig nincs elegendő elfogadóhely. Na most! :

  • A Visa hétfőn bejelentette, hogy engedélyezni fogja a USDC nevű stablecoin használatát a fizetési rendszerén végzett tranzakciók lebonyolításához. A Crypto.com oldalon keresztül lehet majd használni a Visa kártyákat. – Portfolio
  • A PayPal amerikai partnerei rövidesen az olyan kriptovalutákat is elfogadják majd, mint az egyre nagyobb értékekkel bíró bitcoin – közölte a pénzforgalmi szolgáltató. A változtatás elsődleges célja, hogy a virtuális fizetőeszközök a hagyományos kereskedelemben is megjelenjenek. – HVG
  • Kriptovaluta cikksorozatunk: Kriptopénz alapozó
MinnerInstant

Miután kiszabadult ott kellett maradnia a hajónak, hogy átvizsgálják Az okozott kár 1 milliárd dollár (kieső tranzakciós díjak, kotrás díja…), és akkor még a felgyülemlett több száz hajót is kártalanítania kell az Evergreen vállalkozásnak.

Forrás: Index

MinnerInstant

Amolyan vásárlói hasonmások! Tudtad, hogy a Google Ads és a Facebook Ads is tudja azt, hogy megkeresni a cégedhez kapcsolódó, hasonló érdeklődési körű embereket a rendszerében? Ha rájuk hirdetsz már faragsz a kattintási költségeken. Olvasd végig! Lesz itt anyázás is! Ezt hívjuk hasonmás célközönségnek. Időnként érdemes használni, beállítgatni, használni újabb kampányaidban. Csak hogy hozzak példát is, hogy mennyire jól működik. Vigyázz! Figyeled kell!

Anno csináltam egy ilyen hirdetést:

Egy korábban már jól futott vállalkozási ötletek hirdetést állítottam be (ütős headline-t használva) a következő paraméterekkel:

  • Mindenkire Magyarországon (18-55 év között)
  • kizárva a követőket
  • kizárva a weboldal látogatókat
  • kizárva a HASONMÁS célközönségeket (vagyis látogatóimra hasonló embereket is)

Nos, 4 nap után inkább leállítottam a hirdetést. Mert ömlöttek a vállalkozás ellenes hozzászólások. Szidták a vállalkozókat, hogy kizsigereljük a munkavállalókat. Anyáztak a cikkben. mocskos kapitalistának hívták az oldalt, volt aki kommunizmust kívánta vissza, néhány Kádár komment is volt, meg persze a szokásás kétkezi munka, meg miért nem csinálunk valami rendes munkát… Huhh!

Tudod mit mutatott ez? Igazán hatékonyan kiszűrtük kit is érdekelnek a vállalkozói tartalmak, és mivel rájuk nem ment hirdetés, maradt akit aztán valóban hidegen hagy.. Azóta tudom igazán, hogy a hasonmás célközönségek valóban hasznosak. Na meg azt is, hogy valóban nem mindenki célközönség. És, hogy ilyen kizárást soha ne csináljak, maximum akkor, ha én állítom be a Való Világ 49-nek a hirdetéseit (tudod a valóságshow). Megmutatom hol találod a Hasonmás célközönségeket.

Nézd csak, a tegnapi cikkbe bele írtam (valahol középen): Facebook remarketing beállítása a FB oldaladdal kapcsolatba kerülő emberekből

MinnerInstant

Igaz még csak március van. A teljes sajtón végigment, hogy az amerikai részlegnek a nevét megváltoztatják Voltswagen -re. Volkswagen of America hétfőn jelentette be a Twitteren, hogy az Egyesült Államokban a cég az elektromos autók iránti elkötelezettsége miatt Voltswagennek fogják hívni a márkát.

Most kiderült, áprilisi tréfa volt. Népszerűsíteni akarták ezzel a húzással az elektromos autó fejlesztéseiket.

Görgess lejjebb! Van itt még instant üzleti poszt!

MinnerInstant

Hiába írok 7 éve szövegeket, a sok napi teendő nem mindig támogat abban, hogy igazán fókuszáljak, emberközeli headline-okat, marketing szövegeket írjak. Na de itt van nekem Kovács Péter marketing szövegírás szakértőm, aki emlékeztet: 

“Milán, lehet ennél jobb headline is! Ezt amúgy magadnak írtad, vagy a fogyasztóknak?

Természetesen nekem mindegyik képzést meg kell néznem, ami felkerül a MinnerAkadémiára. Az új marketing szövegírás képzést hétvégén néztem meg még mélyebben is bámm! Ahogy szoktuk mondani, azonnal használható tudást kapsz. Mondom magamban, akkor már végre adaptáljam is a tanultakat, figyeljek még jobban a hirdetésekre. A Facebook algoritmusa igazán allergiás a rossz szövegekre! Ha túl saleses, ha nem vevőközpontú, akkor húzhatjuk is le a WC-n, vagy a gatyánkat is ráfizetjük. 

Persze a képen már a 9,67 Ft -os aktivitásonkénti költség is derék, de csak egy pici szövegváltoztatással 29%-ot nyertem és lett 6,89 az aktivitásonkénti költség a Facebook hirdetésnél. Mindezt egyébként 24 óra alatt. 

Direkt olyannál teszteltem le, ahol nem magas a napi költségkeret, hogy lásd működik ez kicsiben, akár a te marketingköltségeddel is. Persze nagy marketingköltségnél még fontosabb a jó marketing szöveg. 

Posztolsz Facebookon? Hirdetésszövegeket szoktál írni? Akkor Péter képzése kell neked: Marketing szövegírás képzés

 

MinnerInstant

Az alábbi kép nagyon beszédes! Friss 2020-as kutatás alapján, igaz USA adatok, de hasonlókat tapasztalunk mi is itthon. Átlagos interakciók aránya a követőkből számolva.

Aztán ma már nem lesz több marketinges poszt itt az Instantban!

MinnerInstant

Zuckerbergék tudtad, hogy nagyobb eséllyel tesznek a felhasználók elé egy csoportba betett posztot, mint egy page posztot (céges fb oldal)? Nem véletlen! Sokkal nagyobb az interakciók egy csoport posztnál, lájk, komment, megosztás. Naná, hogy ezt tolja elénk, ez a FB-nak jobb.

A csoportmarketingről szóló cikkek, esettanulmányok a Minneren. Melyiket olvasod el most?

MinnerInstant

Sok üzleti modellben nehézkes a készletezés, vagy éppen nincs az alapítóknak akkora tőkéjük, hogy mindenből is legyen készleten.

A magyar működtetési boros vállalkozás izgalmas ötletet valósít meg. Európából válogatnak borokat, de a vásárlók úgymond helyet foglalhatnak a következő szállításba. Ún ládazárásig lehet vásárlóként csatlakozni. Határidőt is meghatároznak, ami szintén növeli a konverziót. Márkaépítés szempontból is izgalmas koncepció. fillthewinebox.com az oldal, aki csinálja.

Vannak itt még izgalmas posztok! Ez a Minner Instant!
Csak görgess lejjebb!

MinnerInstant
  • 105 millió fontról 40 millióra csökkent a brit whiskyexport a kontinensre.
  • A brit sajtok exportja 45 millió fontról 7 millióra esett vissza.
  • A csokoládé kivitele 43 millió font volt tavaly januárban, az idén mindössze 13 millió. 
  • A halexport Nagy Britanniából az EU-ba 79 százalékkal csökkent egy év alatt. 
  • Összeségében a brit áruk exportja 40 százalékkal csökkent az EU irányában tavaly januárhoz képest

forrás: HVG

MinnerInstant

A Google nagyon pontos adatot szolgáltat nekünk sok mindenben. Most az állás szónál lepődtünk meg nagyon. Ezt nézd:

MinnerInstant

Napok óta eltorlaszolja a tajvani Evergreen Marine hajózási társaság által üzemeltetett 220 ezer tonnás Ever Given nevű teherhajó. A tengeri világkereskedelem mintegy tíz százaléka ezen a csatornán keresztül történik.

Az eltorlaszolás nyomán feltartóztatott áru értéke naponta több milliárd dollárban mérhető. Bár a helyi illetékesek nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy megszüntessék a dugulást, előre figyelmeztettek, hogy ez még napokig, de akár hetekig is eltarthat, nem egy országban áruhiányt előidézve. 

Kiszabadult!

Forrás: Index

MinnerInstant

Igaz, eddig kiszolgáltatottak voltak, szóval lehet inkább 1:10. A Fortnite balhé után, miután kiderült, hogy magasak a jutalékok, amit sápolnak a store-ok, mint az Apple Store, és az Play Áruház.

A Google július 1-től 30 százalék helyett 15 százalékos jutalékot von le az Android-fejlesztőktől a Play alkalmazás áruházban értékesített programjainak bevételéből, a platformon keletkezett első egymillió dolláros bevételre érvényes évente.

Apple már tavaly meglépte a jutalékcsökkentést. A cupertinóiak szintén 15 százalékra csökkentették a díjat, szintén hasonlóan egy millió dolláros határral.

Forrás: Index

MinnerInstant

A legfontosabb változás 2021. július 1-től:

Lehetőség lesz rá, hogy egy adott webáruház csak a saját országában adjon be bevallást a más EU-s országokba történt értékesítésekről, országonkénti lebontásban. Ezzel megszűnik az ÁFA- regisztráció más tagországokba, sőt bevallást sem kell beadni oda. Helyette az értékesítő tagállamának adóhatósága továbbítja majd a bevallás adatait és a befizetett ÁFA összegét a többi EU-s tagállamnak. 

 Eddig előnybe kerülhettek azok a webshopok, akiknek az országában alacsonyabb volt az adókulcs és például magyarországi vevőket is kiszolgáltak. Ez most meg fog változni.

A teljes cikk: Új ÁFA szabályok az e-kereskedelemben 2021. júliustól