MinnerInstant – A Minner rövid üzleti tartalmai, posztjai. Ha csak pár perced van

A Minner rövid posztjait, újdonságait láthatod itt. A MinnerInstantot fenn a menüből is eléred, vagy a Minner főoldalán keresztül is tudod olvasni.

Brandépítés hét a Minneren

A március 11-i héten brandépítés hét lesz a Minneren. Ami azt jelenti, hogy a cikkek főleg márkaépítésről fognak szólni. Kivesézzük a témát, ahogy már korábban a webáruház héten, vagy éppen a chatbot héten. Iratkozz fel a Minner chatjére (chatbot), és akkor minden cikkről értesülsz, sőt még extra tartalmat is kapsz. Benne vagy? Csak kattints a küldés gombra:

 

MinnerInstant

A Skoda húzott egy újat – elindult az autóbérlés szolgáltatásuk

Havi 70 000 forintért bérelni tudod a legújabb modelljeiket. A bérlésben biztosítás, gumi, szerviz is benne van. 0 Ft induláskor. Csak benzinre kell költened. Ha átszámoljuk annyira nem is rossz ajánlat. http://relax.skoda.hu Remélem elindul a verseny ezen a piacon! Lesz ez még olcsóbb is?

MinnerInstant

MinnerInstant

Chatbot titok, amit csak az Instantosok láthatnak

Nagy felfedezésem volt az elmúlt egy hétben a chatbotokkal kapcsolatban. 1800 feliratkozó és több mint 10 000 kiküldött chatüzenet után észrevettem egy nagyon fontos dolgot. A felhasználók úgy használják a chatbotot, mintha jegyzet/emlékeztető/könyvjelző is lenne egyben. Először is megfigyeltem, hogy egy feliratkozó többször is rákattintott egy tartalomra, vagy éppen reklámozott szolgáltatásomra (nálad lehet pl. termék is).

Gondoltam megkérdezem, hogy miért is. 34 ember válasza egyöntetűen az volt, hogy amikor küldtem akkor megnézték egy részét, majd mikor újra eszükbe jutott a chatbotban keresték egyből. Úgy gyorsabb volt számukra. A jelenlegi statisztikám az, hogy minden chatboton keresztül kiküldött linkre egy felhasználó átlagosan 1,7-szer kattint. (Van, aki 1x, van aki 3-nál is többször, így jön ki az átlag.

Látod a Minner nem az a külföldről átveszünk valami marketing dolgot és azt reklámozzuk szakértő! Én kutatok, tesztelek, elemzek, sőt költök rá, hogy ki tudjátok használni. Ezért is vagy itt! Jó döntés!

Rajta! Merülj el te is chatbot tartalmakban: 

MinnerInstant

Mi történne, ha újra elosztanánk a világ vagyonát?

“A bőség a világegyetem természetes törvénye. A természet mindenütt szinte pazarlóan nagyvonalú, körös-körül bőség uralkodik. Ennek ellenére nyilvánvaló, hogy sokan nem részesülnek ebből a gazdagságból, mert nem ismerik a belső teljesítőképességüket, vagy legalábbis nem használják ki azt optimálisan.
A gazdagság nem újraelosztás, hanem tudat kérdése. Ha a világ minden pénzét összegyűjtenénk és kiosztanánk az emberek milliárdjai között, viszonylag rövid időn belül a gazdagok újra gazdagok, a szegények ismét szegények lennének. A gazdagságot önmagunkban kell felfedeznünk és arra kell kérnünk, hogy terjedjen át az életkörülményeinkre is.” (Kurt Tepperwein)

Kapcsolódó cikk, vagyis erről bővebben: Ha újra elosztanánk a világ összes vagyonát, akkor…

MinnerInstant

Több komment, interakció jön egy posztra a csoportban

Döbbentem néztem, hogy a kis 3000 fős Minner Extra csoportban több komment és lájk érkezik, mint a 30 000-es Facebook oldalamon 28 nap alatt. A legnépszerűbb posztok az elmúlt időszakban.

  • Napi átlagosan 3 poszt kerül fel (átlagosan 2 tag és egy admin poszt),
  • Egy nap átlagosan 14 komment érkezik
  • Egy poszt átlagosan 1300 taghoz ér el.

Imádom a közösségépítést!

MinnerInstant

Tényleg bicikli mániások a hollandok 

Átlagosan 1,3 kerékpár jut egy holland lakosra.

MinnerInstant

Domain vadászat, de más miatt, mint gondolnád! – Imádtam! 

Régen mániám volt, hogy nap mint nap végigmentem a friss .hu domain bejegyzettek listáján. Kerestem a nagyobb cégeket. A bekeretezett cégek például több száz milliós árbevétellel rendelkeznek. Máris hívtam őket, a hivatkozási alap a domain bejegyzésük. Könnyű volt így beszélgetni, onnantól meg már sínen voltam… Kapcsolódó cikk: 8 tipp, hogy mire használd a frissen bejegyzett domainek listáját a domain.hu-n

MinnerInstant

Az online reklámköltés fele a Googlenál és a Facebooknál landol

A digitális szegmensben nem változott a trend: tovább nőtt a globális szereplők piaci részesedése (Facebook, Google), így 2018-ban már a hazai online hirdetésekre költött reklámforintok 55 százaléka landolt a globális szereplőknél (2017-ben 53, míg 2016-ban 51 százalék volt ez). – Index.hu

MinnerInstant