Kampánymarketing, a marketing stratégiád szintlépése a nagyok ligájába [kutatás]

Te is már mindent megpróbáltál a marketingben? Tölcsérmarketinget, nyereményjátékok, aktív posztolás valamelyik social média oldalon. Persze ezek is hozhattak eredményt, főleg mondjuk egy tölcsérmarketinget nézünk. Ezt még egészen biztosan nem próbáltad (így ebben a formában). A kampánymarketing új távlatokat nyit meg számodra, ahol nemcsak tervezettebb lesz a marketinged, hanem propaganda szerűen éred el, hogy a márkád piacot szerezzen. Nem beszélve arról, hogy könnyebben dolgozol együtt az ügynökségeddel (vagy szabadúszóddal), tartósabb és kiszámíthatóbb lesz a forgalmad. 8 kutatást hoztam a témában. Ahogy megszokhattad a Minnertől, mi nem csak a levegőbe beszélünk, a mélyére ásunk az adott témának, kutatással támasztjuk alá mondandónkat és példákat is hozunk. Itt most lubickolni fogunk az adatokban, több oldalról is megvizsgáltam.

A tölcsérmarketing is új neked, vagy nem ismered még milyen marketing stratégiák léteznek? Van egy gyűjtő cikkünk, ahol a hazai piacon legjobban működő marketingmegoldásokat gyűjtöttük össze. Itt éred el: Marketing stratégiák, szemléletek röviden, összegyűjtve.

Mi a kampánymarketing?

A marketingstratégiád középpontjában 2-3 hónapon át tartó összefüggő marketingkampányok állnak. Egy téma, termék, kategória köré kampányolsz. A kampányüzeneteid már-már a legjobb propaganda szöveggel vetekedve ragadnak meg az emberek fejében.

Tudom mire gondolsz!

De nem fogják megunni a marketingem, a kampányom?

A nagyok, ahol az igazi nagy pénzt keresik szintén ezt csinálják.

#kutatás: A McKinsey 15 éven át vizsgált 600 közepes és nagy részvénytársaságot. A hosszabb távú marketing stratégiát, kampányokat használó cégek 47%-kal nagyobb növekedést értek el és 36%-kal magasabb üzemi eredményt.

#kutatás: Hasonló eredményre jutott egy brit kutatás is, az Institute of Practitioners in Advertising (IPA) 20 éven át 500 marketing esettanulmányt vizsgálva arra jutott, hogy

a hosszú távú marketing kampányok háromszor hatékonyabbak a rövidebb kampányoknál.

Ahogy a kutatók megállapították: A rövid távú kampányok rövid eladási csúcsokat döntenek, majd elhalnak, míg a hosszú távú marketingkampányok eladás növekedést eredményeznek. (olvasd el ezt többször is)

Mi a kampány? Mondasz még több példát? Kampányszemléletről készítettünk egy videót: Ingyenes 25 perces videó vásárlás és regisztráció nélkül az új Kampánykészítés kurzusunk. Kattints ide és az intro utáni videót is el tudod indítani a videók listájánál.

Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!

A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó

Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)

Van még hasonló?

Fotó: Envato License

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Kapcsolódó cikkek