Te is már mindent megpróbáltál a marketingben? Tölcsérmarketinget, nyereményjátékok, aktív posztolás valamelyik social média oldalon. Persze ezek is hozhattak eredményt, főleg mondjuk egy tölcsérmarketinget nézünk. Ezt még egészen biztosan nem próbáltad (így ebben a formában). A kampánymarketing új távlatokat nyit meg számodra, ahol nemcsak tervezettebb lesz a marketinged, hanem propaganda szerűen éred el, hogy a márkád piacot szerezzen. Nem beszélve arról, hogy könnyebben dolgozol együtt az ügynökségeddel (vagy szabadúszóddal), tartósabb és kiszámíthatóbb lesz a forgalmad. 8 kutatást hoztam a témában. Ahogy megszokhattad a Minnertől, mi nem csak a levegőbe beszélünk, a mélyére ásunk az adott témának, kutatással támasztjuk alá mondandónkat és példákat is hozunk. Itt most lubickolni fogunk az adatokban, több oldalról is megvizsgáltam.
A tölcsérmarketing is új neked, vagy nem ismered még milyen marketing stratégiák léteznek? Van egy gyűjtő cikkünk, ahol a hazai piacon legjobban működő marketingmegoldásokat gyűjtöttük össze. Itt éred el: Marketing stratégiák, szemléletek röviden, összegyűjtve.
Mi a kampánymarketing?
A marketingstratégiád középpontjában 2-3 hónapon át tartó összefüggő marketingkampányok állnak. Egy téma, termék, kategória köré kampányolsz. A kampányüzeneteid már-már a legjobb propaganda szöveggel vetekedve ragadnak meg az emberek fejében.
Tudom mire gondolsz!
De nem fogják megunni a marketingem, a kampányom?
A nagyok, ahol az igazi nagy pénzt keresik szintén ezt csinálják.
#kutatás: A McKinsey 15 éven át vizsgált 600 közepes és nagy részvénytársaságot. A hosszabb távú marketing stratégiát, kampányokat használó cégek 47%-kal nagyobb növekedést értek el és 36%-kal magasabb üzemi eredményt.
#kutatás: Hasonló eredményre jutott egy brit kutatás is, az Institute of Practitioners in Advertising (IPA) 20 éven át 500 marketing esettanulmányt vizsgálva arra jutott, hogy
a hosszú távú marketing kampányok háromszor hatékonyabbak a rövidebb kampányoknál.
Ahogy a kutatók megállapították: A rövid távú kampányok rövid eladási csúcsokat döntenek, majd elhalnak, míg a hosszú távú marketingkampányok eladás növekedést eredményeznek. (olvasd el ezt többször is)
Mi a kampány? Mondasz még több példát? Kampányszemléletről készítettünk egy videót: Ingyenes 25 perces videó vásárlás és regisztráció nélkül az új Kampánykészítés kurzusunk. Kattints ide és az intro utáni videót is el tudod indítani a videók listájánál.
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)
Van még hasonló?
- Így érdemes marketinget tervezni! 5 ökölszabály, amiket több milliárd forint marketingköltségen tanultunk meg
- Sikeres ügyfélszerzés blogmarketinggel: Ezzel szerezte meg a Netflixet ügyfelének ez a magyar cég
- 1 millió forintból marketing. Így csináld!
Fotó: Envato License