Gondolnád, hogy egy randioldalnak az a jó, ha a felhasználói később találnak párt? De akkor, hogy csinálja, hogy azt kommunikálja, hogy megtalálod a párod? Erről is lesz szó! De először: Most hol állsz a vállalkozásoddal? Van működő céged? Vagy még vállalkozás indítás előtt állsz? Szerencse, hogy látod ezt cikket! Az alábbiak valamelyike igaz rád? Van egy új ötleted, de még mindig nem indítottad el a vállalkozásodat? Nincs meg az első vevőd? Úgy érzed túl sok az információ, nehéz megtalálnod a fókuszt? Van már vállalkozásod, de jönnek az új ötletek és nem tudod hogy állj neki? Vagy ismeretlen vizekre eveztél? Na nézzünk ezzel kapcsolatban néhány sztorit, tanácsadói konzultációimból példákat!

Természetesen az egész konzultációt nem írom le, csak egy-két részletet, de az is már elég lesz ahhoz, hogy lásd mikor is van szükség egy tanácsadóra, vagyis rám.

Speciális webshop indítók – Van egy (kis) gond!

Néha nagy mellénnyel jöttök, elvileg a saját projektet már kívülről fújjátok, aztán mindig kiderül, hogy sok dolgot nem vettetek számításba, figyelembe. De ez így van rendjén, pont ezért kerestek meg, amikor benne vagyunk egy projektben nehéz mindent átrágni, valahogy meggátol minket, hogy a vállalkozásunkba beleszerelmesedünk. És a nagy mellényt nem is érezzük ilyenkor magunkon, vagy azt, hogy rossz irányba tapogatózunk.

Ez történt a mostani példában is azokkal, akik megkerestek egy speciális webshoppal. Csak vázlatosan írom le az ötletüket, bár nagyon védeni nem kell az ötletet, mert közben elvetettük azt amivel jöttek, mást találtunk ki, más formában vágnak bele.

Egy olyan webshop ötlettel jött hozzám két informatikus, hogy ők leszerződnek webshopokkal, árulják az ő termékeiket, az ő webshopjukban fizetnek a vevők, de a partner webshop szállítja ki. Ők tehát eladnak jutalékért, a profit egy részéért, a pénz hozzájuk jön be, utána elszámolás. Jól is hangzik! Csak nem gondolták át a logisztikát. Pont ezzel ölik meg, hogy magas kosárérték legyen, mi van ha több webshop termékét vette meg a vevő, hogy szállítják ki…? És még sorolhatnám, mennyi mindenre nem gondoltak. Na de ez jó! Rájöttünk egy problémára, amit meg kell oldani, ha lehet. Csak egy baj volt még. Nem is számoltak azzal, hogy ez egy webshop, és bizony van marketing költsége, egy ilyen marketplace szerűnek főleg. Nem is foglalkoztak még webshoppal, tehát nem volt nekik, nem ismerik egy webshop tulajdonos tényleges problémáját,napi rutinját, és úgy összességében a webshop piacot. Ez se lenne baj, de akkor nem ilyen horderejűbe kell belevágni. Hiszen még meg kell ismerniük. Sőt a webshop fejlesztésről nem is beszélve, vagy a végén a profit…, a matek, mi marad. És így végigbeszéltünk mindent, majd ezek alapján és hozzátéve a piacismeretét, 2 olyan megoldást is találtunk, ami az eredeti céljukhoz illik, és a meglévő ismereteikkel könnyen elindítható. Kidolgoztuk a lépéseket, megérte eljönniük. Egyébként nem szeretek senkit lebeszélni, utálom, mert ezzel nem motivállak titeket, na de persze utána igen, amikor megtaláljuk a megoldást.

Randioldal, társkereső biznisz

Na ez érdekes! Aki randioldallal jön hozzám mindig kiderül, hogy jelenleg piacismeret nincsen, a piacra lépési terve nagyon hézagos. Pedig egy jó randioldalt üzemeltetni nehéz. Ott például az algoritmuson áll vagy bukik a dolog. Ezt eddig senki nem ismerte. Ez nem csak a weblapot jelenti, hanem kinek mit (milyen partnert) ajánlj, mennyiszer, hogy éri el hogy, találjon is párt meg nem is. Tudod abból él egy randi oldal, hogy a felhasználók fizetnek! Na most ha gyorsan talál partnert, sokat nem fizetett. Bizony ez egy érdekes piac!

És akkor a marketing. Kedvencem, amikor mondjátok lesz social marketing, meg sokan megosztják, meg… Aztán a piacra lépés, természetesen, amit soha nem terveztek meg úgy igazán! Hype kell, de úgy igazán! És tudod! Minél előbb piacra lépni, nem megvárni, míg elkészül minden. Erről már annyiszor írtam a Minneren, de szerencsére sokatok már így jön, felkészülve, hogy mivel tudja lebutítani, lecsupaszítania vállalkozását. 

Gyere hozzám konzultációra! És segítek abban, hogy a vállalkozásod működését minden oldalról megvizsgáljuk. Ahol probléma van megoldást találunk, ahol lehetőség azt megfogjuk! Több száz tanácsadói munka, rengeteg terület, üzleti modell áll mögöttem, ami arra vár, hogy nálad alkalmazzuk!

1,5-2 óra személyes üzleti konzultáció – Ebben tudok neked segíteni – BÁRHOL AZ ORSZÁGBAN

Először is ára, mert úgy is az érdekel téged. 25 000 Ft-ba kerül, ami nem óradíj, hanem alkalom, tehet ennyit kell összesen fizetned, és 1,5-2 órás konzultációra kell számítanod. Ahogy én szoktam mondani, nem nézem az órát.

Üzleti modell tanácsadó vagyok, plusz marketinges.

Az alábbi dolgokban tudok segíteni: 

  • Üzleti modelled átalakítása, kitalálása – termékek, szolgáltatások meghatározása, kitalálása, ezek összekapcsolása. A cél, hogy még nagyobb bevételed és profitod legyen.
  • Célcsoport meghatározása, kommunikációs terv
  • Marketing terv, kommunikáció, online marketing ötletek, tippek, ezen belül főleg Facebook marketing és a céged marketingjét alapjaiban tudom megváltoztatni.
  • Értek a webfejlesztéshez (PHP, WordPress,) és webes projektmenedzsmenthez, így tanácsot tudok adni, hogy online vállalkozás esetén merre indulj el, mikor, hogyan, mit fejlesz és természetes ehhez kire van szükséged.
  • Segítek a vállalkozásod elindításában, vagy újragondolásában.

Vélemények, visszajelzések a tanácsadásról:

Foglald le a helyedet a te városodban! Kattints ide! 

Más dolog érdekel, vagy nem férsz be a létszámba? 

A videós képzést pont azért hoztuk létre, hogy ne kelljen utaznod egy üzleti tanfolyamra, hanem otthonról, kényelmesen szerezz tudást. Sőt olyan videóanyagokat találsz, amelyeknél a megszerzett tudást azonnal használni tudod, annyira gyakorlatiasak a videók. Néhány kapcsolódó üzleti kurzus:

Több száz millió a tét! Befektető kereső show döntő. Június 21. Ez nem egy unalmas üzleti rendezvény! Kattints ide!