Kreatívabb, hatásosabb Facebook posztok, amelyeknek több értelmet is adunk. Példák [podcast]

Dátum

Megosztás

Több lehetőség is van egy posztban, mint gondolnád. Itt van előttünk több magyar példa is, mint az Ikea, Nissan, Bubbles, Pandora, vagy például a PC Aréna. Ők olyan posztokat is közzétesznek, amivel többlet hatást érnek el. Legyen az akár egy újabb poszt, vagy éppen az, hogy nem nyomulnak annyira a vevőknél. És természetesen ezáltal sokkal jobban eladják a terméküket, sokkal jobban átmegy az üzenet, mindezt nyomulás mentesen. Ezeket elemezzük, továbbá szó lesz még a csoport marketingről is, onnan is merítünk ihletet. Sok-sok példa vár rád! 

A podcast, hanganyag

Spoity-on itt éred el, Apple Podcastban itt, vagy beágyazott lejátszón itt:

A podcast leirata, rövid vázlata

A marketingedben igazán sokat dobnak az olyan posztok, amit fel tudsz ruházni több jelentéssel is. Sőt el tudod érni, hogy a felhasználók maguk kössék össze a pontokat. Ez a hanganyag azért született meg, mert inspirált a PC Aréna következő posztja.

Itt aztán több minden van egyben:

  • A fogyasztó látja, hogy kap ajándékot a vásárlás mellé.
  • Ezzel azt is érzik, hogy jó az ügyfélszolgálat, jó lehet a kiszolgálás.
  • Aktivizálj a követőket, sőt aki már kapott így ajándékot abban újra előhozza ezt a pozitív példát.
  • Az eredményről újabb poszt születik, vagyis melyik mellett döntöttek.

Aztán Scherzer Marcellal a Minner Facebook marketing szakértőjével, oktatójával az az ötletünk támadt, hogy további példákat keresünk.

Aztán itt a következő példa a Bubbles önkiszolgáló mosodától:

Egyszerűen mindenre hatnak! A vevőknek visszajuttatták a korábbi illatos mosószert, így azt mutatják figyelnek a vevőikre. Az illat egy központi elem a mosáshoz kapcsolódó piacon, termékeknél, szolgáltatásoknál. Kutatásokból kiderült, hogy akkor tartunk egy ruhát tisztának, ha jó illata van. Az illat azért is jó eszköz, mert a vásárlóik, ahogy elolvasták a szöveget megelevenedett számukra az illat, az érzékeikre hatott úgy, hogy fizikailag nem is érzik.

És jöjjön a Nissan példája! Nem csak egyszerűen kiírták, hogy megnőtt a hatótávolsága az új Nissan Leaf-nek, hanem olyan példát hoztak, amivel sokkal jobban szemléltették a távolságot.

További példák a podcastban! Hallgasd meg! Szánd rá azt a 26 percet!

Van még ilyen? Facebook marketinggel kapcsolatos anyag, cikk, tipp, ötlet?

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...

„Nem merek külföldön értékesíteni, még nem tartok ott” – De miért is nem?

Egy ideje téma már a Minneren, hogy az export nem egy megugorhatatlan dolog egy kisebb cégnek sem. Nem akarunk köntörfalazni, az Everigo szponzori partner...

Hol fogunk a jövőben bankolni? Adócsalásért kapott bírságot az Airbnb. Sminkfilter, mint marketing eszköz? Könyvajánló

A BigTech hozhatja el a pénzügyi forradalmat? A nagy bankok versenytársa a Google és a Microsoft, legalábbis ezt gondolja a bankok 40%-a. 779,5 millió...

Erre a tudásra vágysz szabadúszóként, még ha nem is tudsz róla! A T-típusú vállalkozók

Manapság egyre több olyan munkavállalót keresnek a cégek, akik T-típusúak. Van egy skill, amiben kifejezetten expertek, viszont nem csak abban járatosak, hanem picit mindenhez...

Brandépítés hozza el a céged következő szárnyalását! Márkaépítés lépései, folyamatai

Rengeteg előnye van a márkaépítésnek, de ami a legszembetűnőbb mind közül, hogy nagyobb reklámköltség nélkül is vevőket tudsz szerezni, továbbá sokkal kiszámíthatóbb bevételed lesz....

A LifeTILT dráma vagy egy új kezdet? Exkluzív beszélgetés Balogh Tamással

A napokban belefutottam a LifeTILT legfrissebb posztjába, amiben az új márkatulajdonos leírja, hogy szeretnének visszatérni a LifeTILT korábbi szellemiségéhez, látványvilágához. Nos a kommentelők és úgy...

Tűnj ki a tömegből kézművesként! Kézműves vállalkozó marketing tippek

Kézművesként nem könnyű kitűnni sok száz másik alkotó közül. Főleg, hogy nem is csak velük, de még a tömeggyártott alternatívákkal is versenyzel a lehetséges...

Ajándékozz olyat, ami hasznot termel és az inflációt is kiröhögi

Az ünnepi időszakban is érdemes felnézned a MinnerAkadémiára, mert már ajándékba is vehetsz online üzleti képzést. Garantáljuk, hogy ez az ajándék nem végzi a...

Innovációs csapat létrehozása. Gyorsan növekvő cégek 6. rész

Ha gyorsabban akarunk növekedni, akkor ide bizony új eszközkészlet, új rutinok, új dolgok kellenek. Ehhez elengedhetetlen, sőt már-már magával értetődő, hogy bevonjuk a csapatunkat....