Kreatívabb, hatásosabb Facebook posztok, amelyeknek több értelmet is adunk. Példák [podcast]

Dátum

Megosztás

Több lehetőség is van egy posztban, mint gondolnád. Itt van előttünk több magyar példa is, mint az Ikea, Nissan, Bubbles, Pandora, vagy például a PC Aréna. Ők olyan posztokat is közzétesznek, amivel többlet hatást érnek el. Legyen az akár egy újabb poszt, vagy éppen az, hogy nem nyomulnak annyira a vevőknél. És természetesen ezáltal sokkal jobban eladják a terméküket, sokkal jobban átmegy az üzenet, mindezt nyomulás mentesen. Ezeket elemezzük, továbbá szó lesz még a csoport marketingről is, onnan is merítünk ihletet. Sok-sok példa vár rád! 

A podcast, hanganyag

Spoity-on itt éred el, Apple Podcastban itt, vagy beágyazott lejátszón itt:

A podcast leirata, rövid vázlata

A marketingedben igazán sokat dobnak az olyan posztok, amit fel tudsz ruházni több jelentéssel is. Sőt el tudod érni, hogy a felhasználók maguk kössék össze a pontokat. Ez a hanganyag azért született meg, mert inspirált a PC Aréna következő posztja.

Itt aztán több minden van egyben:

  • A fogyasztó látja, hogy kap ajándékot a vásárlás mellé.
  • Ezzel azt is érzik, hogy jó az ügyfélszolgálat, jó lehet a kiszolgálás.
  • Aktivizálj a követőket, sőt aki már kapott így ajándékot abban újra előhozza ezt a pozitív példát.
  • Az eredményről újabb poszt születik, vagyis melyik mellett döntöttek.

Aztán Scherzer Marcellal a Minner Facebook marketing szakértőjével, oktatójával az az ötletünk támadt, hogy további példákat keresünk.

Aztán itt a következő példa a Bubbles önkiszolgáló mosodától:

Egyszerűen mindenre hatnak! A vevőknek visszajuttatták a korábbi illatos mosószert, így azt mutatják figyelnek a vevőikre. Az illat egy központi elem a mosáshoz kapcsolódó piacon, termékeknél, szolgáltatásoknál. Kutatásokból kiderült, hogy akkor tartunk egy ruhát tisztának, ha jó illata van. Az illat azért is jó eszköz, mert a vásárlóik, ahogy elolvasták a szöveget megelevenedett számukra az illat, az érzékeikre hatott úgy, hogy fizikailag nem is érzik.

És jöjjön a Nissan példája! Nem csak egyszerűen kiírták, hogy megnőtt a hatótávolsága az új Nissan Leaf-nek, hanem olyan példát hoztak, amivel sokkal jobban szemléltették a távolságot.

További példák a podcastban! Hallgasd meg! Szánd rá azt a 26 percet!

Van még ilyen? Facebook marketinggel kapcsolatos anyag, cikk, tipp, ötlet?

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!