Napi 1 vállalkozói küldetés a Minnertől, hogy a vállalkozásod legalább napi 1%-ot fejlődjön

Javítsd naponta 1%-ot a cégedet, vagy próbálj ki új dolgokat, lehetőségeket! A Minner az elkövetkező időszakban napi 1 tippet, küldetést oszt meg veled a Minner Instantban. Sok kicsit sokra megy. Ezeket a tippeket a Minner is nap mint nap alkalmazza, korábban is, és most veletek együtt. A küldetéseket lejjebb görgetve éred el (folyamatosan jönnek az újak). Ha pedig bővebben olvasnál erről a napi 1% dologról, akkor az alábbi linken teheted meg, de az alatt lévő kép is elmond mindent én úgy gondolomArrébb teszel egy gombot 1 millió forint, bemész a bankba 100 000 forint

Vállalkozói küldetések – vállalkozói challenge

Csinálj meg minél többet az alább küldetésekből, naponta egyet, vagy heti legalább 3-at (a legjobb, ha napi 1-et). Ezeket dokumentáld és küldd el a Minnernek az eredményeket, vagy példákat, amit te csináltál (info@minner.hu -ra). Ezért ajándék jár, továbbá esettanulmányként be tudlak linkelni, ami neked is jó lehet.

Példát akarunk venni rólad!

A küldetéseket a Minner Instantban közlöm, de itt a minner.hu/kuldetes oldalon is mindig el fogod érni. Ezeket a napi tippeket folyamatosan töltöm fel. Lássuk is, hogy mi van kész!

MinnerInstant

21. küldetés: Kalandozva fedezd fel a hozzád hasonló külföldi cégeket! – Napi 1%

Nem kell görcsösen csinálnod ezt a feladatot! Írd be Googleba angolul a mivel foglalkozol és írj mellé egy várost! Pl New York, Chicago, akkor németül is ugyanezt és írd mellé München. Ne görcsölj rajta, a nyelven csak nézd milyen árba vannak, milyen a honlap, milyen marketinget alkalmaznak. Milyen termékeik vannak, milyen szolgáltatásaik…, a közösségi oldalukon mit posztolnak. Csak barangolj 30-40 percen át.

Meglátod kinyílik előtted a világ és rengeteg ihletet kapsz. Hajrá!

További küldetésekért görgess lejjebb! 

MinnerInstant

20. küldetés: Tedd fel magadnak: De miért? – 5 miért analízis (Lean Six Sigma eszköz)

Jó most gonosz voltam, direkt Fluimucil Ábel, De miért? szövegét írtam ide. Ami most a küldetésed, hogy folyamatosan azt kell majd kérdezned magadtól, hogy: MIÉRT.

Ez a módszer talán a leggyakrabban alkalmazott Lean Six Sigma eszköz problémamegoldás és folyamatfejlesztés során. Na még tanulunk is közben valamit!
Tehát keress egy problémát és kövesd az alábbi példa alapján, hogy mikor kell miért-et kérdezned. Persze gyakorolni kell, de később is nagyon sokat segíthet, hogy elemezz egy helyzetet.

Probléma felvetése, majd utána folytatni a kérdezést.
Erre példa:

  • Miért olajos a padló?
    Válasz: Mert az egyik gépből szivárog a folyadék.
    Megoldás: Folyadékot feltörölni.
  • Miért szivárog a folyadék?
    Válasz: Mert az egyik tömítés elhasználódott.
    Megoldás: Tömítést kicserélni.
  • Miért használódott el a tömítés?
    Válasz: Mert nem a megfelelő folyadékhoz lett megválasztva.
    Megoldás: Tömítés típusát megváltoztatni.
  • Miért nem a megfelelő folyadékhoz választották a tömítést?
    Válasz: Mert azt gondolták, hogy ebben a gépben is olyan folyadék van, mint a többiben a gyártósoron.
    Megoldás: Tájékoztatni az érintetteket az új folyadékról.
  • Miért gondolták, hogy minden gépben azonos folyadék van? Mert nem mentek ki a sorra az érintettektől megkérdezni.
    Megoldás: Le menni és tájékozódni!

További küldetésekért görgess lejjebb itt a Minner Instantban!

Mi ez? Javítsd naponta 1%-ot a cégedet, vagy próbálj ki új dolgokat, lehetőségeket. A Minner az elkövetkező időszakban napi 1 tippet, küldetést oszt meg veled itt a Minner Instantban! Sok kicsit sokra megy. Ezt a Minner nap mint nap alkalmazza. Olvasnál bővebben a napi 1% dologról? Itt teheted megArrébb teszel egy gombot 1 millió forint, bemész a bankba 100 000 forint

Forrás: Leanszótár

MinnerInstant

19. küldetés: Javítsd a Google keresőben a helyezésedet képekkel – Napi 1%

Alt tag használata SEO -ban

A legtöbb vállalkozó erősen érdeklődik a SEO iránt, szakembert megbízva meg is történik e legfontosabb keresőoptimalizáló beállítások. Egy valami viszont legtöbbször kimarad, főleg akkor érvényes ez, amikor új képet töltünk fel. A képeknél az alt tag és a kép fájlneve az, ami árulkodó lehet, hogy mi van a képen, továbbá a weboldalon. Ez marad el. Oké persze, a programok egyre jobban felismerik mi van a képen, de a Google kereső előszeretettel pásztázza a tartalomban az alt-tag-et. És bizony számít a helyezésnél! Minél jobban “olvassa” a Google az oldaladat, annál előrébb kerülsz. Fontos! Ez nem csak a képkeresőben segít előrébb kerülni, nem is az a célunk ennél, hanem természetesen a “fő, szöveges keresőben”.
A küldetés:
Ellenőrizd a képeknél, hogy ki van-e töltve nálad az alt tag. És töltsd ki minél több helyen.  Pl. Székesfehérváron vagy pszichológus, akkor legyen ott a képeknél a felirat, hogy: Székesfehérvár pszichológus
Küldetés “b” része, amit még jó megcsinálsz: A képek fájl neve is legyen olyan, ami arra utal, hogy mi van rajta, vagy a te kulcsszavaidat tartalmazza.

Alt tag jelentése: Kép leírás, ami a programkódba kerül, a keresőknek szánjuk, vagy akkor jelenik meg, amikor a kép nem töltődik be. Más néven helyettesítő szöveg, vagy alternatív szöveg. (Nem jelenik meg a kép alatt). Általában ahol a képet feltöltöd ott tudod beállítani.

Ezzel mérföldekkel előrébb fogsz kerülni a Googleban! Na megyek én is beállítom annyi képnél, amennyinél csak lehet. Hm lehet megbízok egy asszisztenst.

A kódban így néz ki (nem itt kell átírnod, csak mutatom ezt látja a Google):

További napi 1%-os, üzleti küldetésekért görgess lejjebb!

MinnerInstant

18. küldetés: Mihez nem értesz, amihez kellene? Így kezd el megtanulni

Cégvezetőként, vállalkozóként időből van a legkevesebb. És általában az olyan dolgok tolódnak későbbre, mint a tovább fejlődésünk. Nem arra gondolok, hogy valami üzleti dologban képzed magad, marketing és hasonló, hanem a saját szakterületeden, vagy amiben éppen még dolgozni szeretnél. Biztosan van olyan, amibe úgy látod el kellene mélyülni, de valahogy még nem léptél. Érdemes apránként kezdeni, szakaszosan, mert úgy ragad rád a tudás, és indul el a tudásszomj.
Tehát a küldetés: Azon a területen, ahol még képeznéd magad

  • keress könyvet, nézz bele a tartalomjegyzékébe, csak olvass bele,
  • aztán keress webodalakon tartalmakat, nem kell mélyen olvasni, csak kalandozz, ugrálj egyikről a másikra.
  • Szánj rá kb 30 percet és kész!

Ezzel eléred, hogy egy idő után sokkal nagyobb motivációd lesz rá és már 1-2 órát is leülsz, mert könnyebben átlátod mi ez az egész, nem tűnik sok anyagnak majd. Aztán egyre több órát. Én így voltam mostanában az agile projekt managementtel.

Görgess lejjebb a többi küldetésért!

MinnerInstant

17. küldetés: Keress egy szövegírót, adj megbízást néhány tartalomra

Szövegek mindig kellenek a kampányainkhoz, weboldalunkra, blogunkra. Keress egy szövegírót és rendelj tőle 4-5 tartalmat. Például az céges blogodra, vagy akár lehet csak a Facebookra is. Tudod mennyit ér, ha azt a 4 cikket felteszed a weboldaladra? És mondjuk pont jó tartalomról írtok. Kb. 10 000 – 15 000 forintodba kerül. És a tartalom ott lesz.
Írhatsz magadtól is tartalmat, jó kihívás az is, de szervezd ki, egy külsős időnként sokkal jobban látja a tartalmat.

Lehet még az is, hogy blog.hu -ra írtok tartalmat és elindítasz ott egy kampányt. Ha jó a tartalom, akkor az Index címlapra is teheti a tartalmadat, vagy index2 oldalára. Arról nem is beszélve, hogy a blog.hu-s blogok SEO-ja nagyon jó, akár ott is vezetheted a céges blogodat, ha éppen nem tudod megoldani a weboldaladon. Kell a kontent marketing a cégednek, mert a Google is szállítja a látogatókat, érdeklődőket.

Kapcsolódó cikk: Blog (tartalom) marketing tipp, ötlet Facebook és hírlevél-kampányhoz

MinnerInstant

16. küldetés: Kapcsolat menüpont – Le vele!

Ez egy érdekes küldetés lesz, de igazából több fontos elemet is tartalmazni fog, több tippet egyszerre. Szóval először is, ha a weboldaladon van kapcsolat menüpont, akkor azt vedd ki! Tedd be alulra a footer-be, értsd az oldal aljára! Ott is lehet linkelni, ami egyébként nem baj, ha van olyan, hogy weboldalad.hu/kapcsolat link, de legyen alul. Hidd el, aki keresi meg fogja találni! De lehet, hogy oda kiírod teljesen alulra. DE! A kapcsolat menüpont helyett így be tudsz tenni valami mást, valami fontosat!
Mások dolog, ami egy bírság elkerülésére is szolgálhat. Ki tudja mikor állnak rá a hatóságok. Szóval a weboldalon valahol, általában a kapcsolat menüpontban, vagy az impresszumban tüntesd fel

  • a tárhely szolgáltatódat
  • ha céged van érdemes még oda írni a helyi cégbíróságot
  • ha webshopod van, akkor egyenesen kötelező:
    – Név, székhely, levelezési cím, email cím
    – Adószámod, cégjegyzékszámod, nyilvántartó cégbíróság neve.
    – A tárhely-szolgáltatód székhelyét, telephelyét, az elérhetőségét.
    – Engedélyköteles termékekhez kapcsolódó engedélyek.

Elvileg kötelező a tárhely szolgáltató feltüntetése, gyakorlatilag nem nagyon tartják be a cégek, nem is nagyon ellenőrzik, de jobb félni, mint megijedni.

MinnerInstant

15. küldetés: Remarketing adatbázis beállítása, frissítése – napi 1%

Ezt akkor is csináld meg, ha éppen nem akarok mostanában használni, mert addig is gyűjti a Google a Facebook az oldalad látogatóit.

A küldetés:

  • Álltasd be a remarketingedet, vagyis helyezd el a remarketing kódokat a Google Ads-ből és a Facebook hirdetés kezelőből. Kérlek ezt csináld meg mindenképpen, mert nagyon hasznos eszköz. Így folyamatosan tárolod el a látogatókat, és amikor hirdetned kell, majd meglátod milyen jó lesz. Kell idő, míg elkezdi tölteni az adatbázist.
  • Ha már van Facebook remarketing beállításod, akkor:
    • Nézd át újra milyen lehetőségek vannak a két cégnél, vannak mindig új funkciók, új beállítási lehetőségek
    • Csináld újra a hasonmás célközönségeket, mert azok mindig adott pillanatra vonatkoznak, nem frissül (legalábbis Facebooknál így van, Googlenál ott dinamikusan frissül).
    • Használd a kizárásokat a hirdetésekben. Pl. zárd ki azokat akik jártak az elmúlt 2 hétben az oldaladon (sok eset van, amikor rájuk felesleges hirdetni, mondom nem mindig igaz ez).

Remarketing példa ebben a cikkben: Mit taníthat egy bróker az online marketingről?

További küldetésekért görgess lejjebb!

MinnerInstant

14. küldetés: Tervezd meg a szórólapod! És csinálj szórólap kampányt!

Nem mehetünk el az offline marketing mellett! Használni kell, és meglepődsz milyen eredményessége van. Megéri egy szórólapozás? Egy kis matek:

Számoljunk úgy, hogy egy szórólap 10 Ft-ba kerül (ennél olcsóbban is ki lehet hozni, de számoljunk átlagos értékkel). És mondjuk cégen belül megoldjuk a szórását, így az nem kerül pénzbe. Számoljunk egy kedvező esettel 20%-a az embereknek megnézni a szórólapot és ténylegesen el is olvassa (igazából lehet, még sok is a 20%), nem csak rápillant, fel is fogja, mi áll rajta.

  • 10 Ft/szórólap
  • Az emberek 20%-a ténylegesen el is olvassa (durván számolva, adok a szórólapnak egy esélyt), megnézi, értelmezi.
    80% majdhogynem egyből kidobja, vagy igazából fel se fogja, mi áll rajta. Velük nem foglalkozunk.
  • 1000 darab szórólap így 10 000 Ft-ba kerül

Tehát 200 embert értünk el valójában, akik ténylegesen felfogták a szórólapunkon írtakat.
10 000/200 = 50 Ft/fő – Nem is rossz, mivel offline egészen 200 Ft-ig is elmennék egy ilyen kalkulációnál! Annyit megér egy ember, aki valóban odafigyel.

Tervezd meg a szórólapod:

Görgess lejjebb az előző tippért, küldetésért! 

MinnerInstant

13. küldetés: Nézd át a weboldalad, landing oldalad szövegezését

Ezt folyamatosan alkalmazom. Mindig azt mondom magamban, van 5 percem? Igen, akkor átnézek egy olyan oldalt, ahol fontos reklámszöveg található és megnézem, mit lehetne átírni, átfogalmazni. És bődületes milyen változásokat lehet elérni. Ezt akár úgy is csinálhatod, hogy ilyen challenge keretében 20-30 napon keresztül mindegyik ilyen szövegezést átnézitek és megpróbáljátok átírni, bővíteni, vagy éppen elvenni belőle. Van olyan promóciós oldal, ahol néhány mondat megváltoztatásával 200%-os bevétel növekedést tudtam elérni. Ugye! A szavak ereje, no meg az érthetőségé!
A küldetés tehát az, hogy nézd át a szövegeket és javítsál ahol csak lehet!

MinnerInstant

12. küldetés: Le a gagyi képekkel! Cseréld le őket minőségire (ingyen is lehet) – Napi 1%

Apró dolog, de egyszerűen nem teheted meg, hogy cégként gagyi képekkel dolgozol a marketingedben, Facebookon, weboldaladon, vagy bármi más kiadványodban, szórólapodon. Nem kell félni a stock photoktól, azt is ugyanolyan fotós csinálta, akit te bíznál meg. Találsz olyat, ami jó lehet neked. Amikor nem kell a terméket, vagy a szolgáltatásodat fotózni és azt a képet használni, akkor használj ingyenes vagy fizetős stock képeket.

Próbáld ki, küldetéshez ez is hozzátartozik: Tegyél ki egy minőségi képet Facebookra vagy Instagramra, máris többen látják, többen megnézik. Bármit, ami a cégedhez kapcsolódhat. Egy idő után rááll a szemed, és gondolj bele, alig kell 100 képet találnod a weben egy évben! Ezzel olyan minőséget adsz a cégednek, hogy több %-ot fog javulni.

Honnan szerezz képeket?

  • Ingyen: Van egy cikk a Minneren, ahol összegyűjtöttem több olyan oldalt, ahol minőségi képeket találni. Jogtiszta képek marketinghez, Facebook posztokhoz, reklámhoz
  • A fizetős sem drága. 123rf, Shutterstock
  • Plusz, amikor Facebookon, vagy Googleban adsz fel hirdetést, akkor tudod használni az ő adatbázisukat, amikor a képeket fel kell tölteni ott felajánlják. Együtt működnek stock photo oldalakkal.
  • És persze érdemes profi fotós is megbízni, 3 óra alatt csináljon annyi képet amennyit csak tud, dolgozzatok előre!

Görgess lejjebb az előző tippért, küldetésért! 

MinnerInstant

11. küldetés: Pályázatoknak nézz utána! Régiós és helyi – Napi 1%

Negyedévente érdemes átnézni a pályázati lehetőségeket. Egyrészt lehet, hogy éppen a céged akkor érett meg egy pályázatra, vagy találsz egy jót, amit nem vettél észre, vagy lecsúsztál róla, de közben kitolták a határidőt. Utóbbi több jelenlegi pályázatnál is megtörtént, így többnél is van még lehetőség pályázni. Akkor ott vannak az önkormányzati pályázati lehetőségek, érdeklődj a helyi önkormányzatnál! Többnél is a weboldalukon fent van. Ha nem, akkor telefonálj! Most aktuális is, tudod önkormányzati választások… Több helyen láttam friss kiírást.

Görgess lejjebb az előző tippért, küldetésért! 

Mi ez? Javítsd naponta 1%-ot a cégedet, vagy próbálj ki új dolgokat, lehetőségeket. A Minner az elkövetkező időszakban napi 1 tippet, küldetést oszt meg veled itt a Minner Instantban!

MinnerInstant

10. küldetés: Mit lehet még eladni, szolgáltatni? – Napi 1%

Ezt a kérdést negyedévente mindig tedd fel magadnak. Néha annyira magas labdák vannak! Többször is belefutottam cégekbe, akik eladnak egy valamit egy vásárlónak és vége. Így nehéz fenntartani egy biznisz. Tehát kezdj el gondolkodni:

  • Mit lehet még eladni? – Vizsgáld meg a célcsoportodat, mi még a szokásuk, mi a napi rutinjuk, mi kapcsolódik még a termékedhez, szolgáltatáshoz, vagy az ő tevékenységükhöz, ami pont átfedésben lehet veled és terméket, szolgáltatást tudsz rá kitalálni. Mi a piaci terület, amit még nem aknáztál ki.
  • Lehet-e prémium terméket eladni. Valószínűleg van egy réteg, aki ezt is megvenné tőled. Ott hagysz egy csomó pénzt az asztalon!

Meg van? Gondolkodj rajta mindennap pár percet, nem kell sokat! Ha meg van, és úgy látod érdemes megcsinálni, akkor hajrá!

További küldetésekért görgess lejjebb itt a Minner Instantban! 

MinnerInstant

9. küldetés: Kattintgass az üzletedért! Ezt imádni fogod! – Napi 1%

Minden tanítványomnak elszoktam mondani, ha egy adott platformot használ (hírlevél, Facebook hirdetés, CRM, Trello,WordPress…), hogy negyedévente kattintgassa végig milyen lehetőségek, funkciók vannak még benne. Amit nem ismer, olvassa el a súgóban vagy próbálja ki.
A Facebook például annyit változik, hogy negyedévente újra át kell néznem minden funkcióját, mi hol van, mi mire való, mi az újdonság. De ez igaz lehet a Google Ads (korábban Adwords)-re is, menj fel most és kattintgasd végig! A lehetőségek ismerete az, ami még előrébb tudja vinni a vállalkozásodat. Ami valójában tudásszerzést is jelent. Hogy tudd miből tudsz dolgozni, mit tehetsz meg, miben van még lehetőség, amit nem aknáztál ki.
A fenti példákon kívül érdemes megnézned más  (online) programokat/weboldalakat, próbáld ki ingyenes fiók (vagy trial) regisztrációkkal. Olvasd el a leírásukat, a user guide-ot.

További küldetésekért görgess lejjebb itt a Minner Instantban!

Mi ez? Javítsd naponta 1%-ot a cégedet, vagy próbálj ki új dolgokat, lehetőségeket. A Minner az elkövetkező időszakban napi 1 tippet, küldetést oszt meg veled itt a Minner Instantban! Sok kicsit sokra megy. Ezt a Minner nap mint nap alkalmazza. Olvasnál bővebben a napi 1% dologról? Itt teheted megArrébb teszel egy gombot 1 millió forint, bemész a bankba 100 000 forint

MinnerInstant

8. küldetés: Nézd meg céges a bankszámla kivonatodat. Kérj jobb kondíciókat! – Napi 1%

Mindig van jobb! Én ezt már megtanultam. A Minner.hu első időszakában be kellett húzni a gyeplőt és még jobban minden forintot megfogni, így megtanultam akkor, hogy félévente nézzem át a kivonataimat. Általában félév alatt 10-20 ezer forintnyi téves tranzakciós díjat találtam (rosszul számolt, kétszer levonták…). Devizás ügyleteknél még inkább ez volt a jellemző. Nos erre is megkaptam a választ, hogy miért lehet, annyira bonyolultak a háttérrendszerek és annyi egyedi csomag van, hogy bizony a hiba megesik a bankoknál. Másik kedvencem, hogy mindig találtam olcsóbb megoldást ugyanannál a banknál.
A küldetés tehát az, hogy nézd át a bankszámla kivonatodat, és menj be a bankodba és kérdezd meg tudnak-e jobbat. Ahol tudsz reklamálj! Kiszámoltam, hogy akár évente 20-50 000 forint eltérés is lehet!

További küldetésekért görgess lejjebb itt a Minner Instantban! 

MinnerInstant

7. küldetés: Kérj vásárlói véleményt / értékelés. Ha ezeket a számokat meglátod, akkor megérted! – Napi 1%

Kutatások bizonyítják, hogy az emberek 91%-a olvas online véleményeket/értékeléseket egy vásárlás előtt. 10 véleményt elolvasnak előtte, hogy kialakulna a bizalmuk, pozitív véleményük a cégről. 40%-uk csak a 2 héten belüli véleményeket tartja relevánsnak, és csak 18% az, akik 1 éves véleményeket is számba vesznek a döntésükkor. Tehát mit kell tenned most? Küldetés: Kérj vásárlói véleményt most! Mert azonnal növeled az eladásaidat! Ma így kért tőlem véleményt egy cég, akiktől vásároltam 2 hete (mobilról küldte, itt-ott van elírás, de mobilon ki az aki észre veszi. Nem?:

Görgess lejjebb az előző tippért, küldetésért! 

Mi ez? Javítsd naponta 1%-ot a cégedet, vagy próbálj ki új dolgokat, lehetőségeket. A Minner az elkövetkező időszakban napi 1 tippet, küldetést oszt meg veled itt a Minner Instantban! Sok kicsit sokra megy. Ezt a Minner nap mint nap alkalmazza. Olvasnál bővebben a napi 1% dologról? Itt teheted megArrébb teszel egy gombot 1 millió forint, bemész a bankba 100 000 forint

MinnerInstant

6. küldetés: Keress egy keresztmarketing partnert!

Kezdj​ ​ el​ ​ kutatni​ ​ olyan​ ​ keresztmarketing​ ​ partner​ ​ után,​ ​ akivel​ ​ együtt​ ​ hasonló​ ​ piacot​ ​ szolgáltok ki!​ ​ Mint​ ​ a​ ​ McDonald’s​ ​ és​ ​ a​ ​ Pöttyös​ ​ túró​ ​ rudi​ ​ közös​ ​ kampánya​ ​ például.

Mit​ ​ érsz​ ​ el​ ​ vele?

  • Ezzel​ ​ újdonságot​ ​ is​ ​ elérsz
  • olcsóbb​ ​ lesz​ ​ a​ ​ marketing,​ ​ vagyis​ ​ inkább​ ​ úgy​ ​ fogalmazok​ ​ ugyanannyi​ ​ emberhez​ ​ fele annyiból​ ​ juttok​ ​ el,​ ​ vagy​ ​ ugyanannyi​ ​ pénzből​ ​ dupla​ ​ akkora​ ​ tömeghez

Nézz​ ​ körül​ ​ a​ ​ weben,​ ​ használd​ ​ a​ ​ Googlet!​  Nézd​ ​ meg​ ​ mennyi​ ​ követő​ ​ tábora​ ​ van​ ​ 500​lájk​ ​ felett már​ ​ azért​ ​ jó​ ​ partnered​ ​ is​ ​ lehet,​ ​ de​ ​ nem​ ​ a​ ​ lájk​ ​ számít.​ ​ Költsetek​ ​ el​ ​ együtt​ ​ 30-50​ ​ 000​ ​ forintot promócióra.​ ​ 2-3​ ​ óra​ ​ kutatás​ ​ után​ ​ már​ ​ lesz​ ​ egy​ ​ kis​ ​ listád.​ Keresd​ ​ fel​ ​ őket,​ ​ mondd​ ​ el​ ​ nekik, hogy​ ​ van​ ​ egy​ ​ jó​ ​ ötleted.

Görgess lejjebb az előző tippért, küldetésért! 

Mi ez? Javítsd naponta 1%-ot a cégedet, vagy próbálj ki új dolgokat, lehetőségeket. A Minner az elkövetkező időszakban napi 1 tippet, küldetést oszt meg veled itt a Minner Instantban!

MinnerInstant

5. küldetés: Tervezd meg a vásárlást megköszönő emaileket – Napi 1%

Ezekkel a küldetésekkel, feladatokkal naponta átlagosan 1%-ot tudod javítani a cégedet. Persze nem kell mindet megcsinálni és csinálhatsz mást is, ez csak rávilágít arra, hogyha picit is javítasz valamin később egy nagy egésszé állnak össze.
5. küldetés: Amikor valaki vásárol nálad és megadja az email címét, akkor tervezz rá email kampányt. Nem hírlevél kampányra gondolok, hanem akár a vásárlás követően egy személyes üzenet az alapítótól, valamilyen egyedi email legyen. Én is így teszek most, mert el lehet érni, hogy várják tőlünk az emailt. És tudod! A következő években még jobban felértékelődik a vevőmegtartás. Hajrá!

Görgess lejjebb az előző tippért, küldetésért! 

Mi ez? Javítsd naponta 1%-ot a cégedet, vagy próbálj ki új dolgokat, lehetőségeket. A Minner az elkövetkező időszakban napi 1 tippet, küldetést oszt meg veled itt a Minner Instantban!

MinnerInstant

4. küldetés: Tedd rendbe a privát Facebook profilodat! – Napi 1%

Ha üzletember akarsz lenni, sikeres vállalkozó, akkor el kell fogadnod, hogy a Facebook oldalad megszűnik privát lenni. Sok időbe telik, de el kell fogadnod! Nos képzeld csak el, hogy egy leendő partner megnézi. És nem elég tiltani mindent, érdemes úgy beállítani, hogy lássák ki vagy, mivel foglalkozol…
A küldetés tehát:
Tudják az emberek, hogy tiéd a cég? Milyen a Facebook profilod? Tedd rendbe minél előbb!
Nézd meg, hogy milyen képeket, és milyen információkat ki láthat az oldaladon. A sikeres
cégvezetőknek mind-mind rendbe van téve a Facebook oldala. Későbbi partnereid is meg
fogják ezt nézni. Milyen bejegyzéseket osztasz meg? Pl. Politikai posztok? Te tudod, hogy
felvállalod-e, de visszatetsző lehet, sőt el is riaszthatod a másik oldalon lévő vásárlókat.

Görgess lejjebb az előző tippért, küldetésért! 

Mi ez? Javítsd naponta 1%-ot a cégedet, vagy próbálj ki új dolgokat, lehetőségeket. A Minner az elkövetkező időszakban napi 1 tippet, küldetést oszt meg veled itt a Minner Instantban! Sok kicsit sokra megy. Ezt a Minner nap mint nap alkalmazza. Olvasnál bővebben a napi 1% dologról? Itt teheted megArrébb teszel egy gombot 1 millió forint, bemész a bankba 100 000 forint

MinnerInstant

3. küldetés: Az ingyenes könyv trükk. Ihletet fogsz kapni 0 forintból! – Napi 1%

Még olvasnod sem kell, mármint sokat! A feladat egyszerű! Menj be egy könyvesboltba! Menj oda egyrészt az üzleti könyvekhez, továbbá azokhoz, amelyeket a vevőid valószínűleg megvásárolnak. Mit csinálj ott?
a, Lapozz bele üzleti könyvekbe. Már 1-1 gondolt is inspirálni fog. Nem kell megvenni a
könyveket minden esetben 🙂
b, Nézz körül! Nézd meg a könyvcímeket, nézz bele a tartalomjegyzékekbe! Miért? Mert
marketing szempontból a könyvek adják a legnagyobb támpontot arra vonatkozóan, hogy
mire kíváncsiak az emberek adott területről. A könyvcímek rövidek, tömörek, amik segíthetnek egy kampány kitalálásában. Keresd meg azokat a könyveket, amiket
valószínűleg a vásárlóid is megvesznek és nézz bele a tartalomjegyzékükbe!
A tartalomjegyzékek és a könyvcímek aranyat fognak neked érni. 

Görgess lejjebb az előző tippért, küldetésért! 

Javítsd naponta 1%-ot a cégedet, vagy próbálj ki új dolgokat, lehetőségeket. A Minner az elkövetkező időszakban napi 1 tippet, küldetést oszt meg veled itt a Minner Instantban! Sok kicsit sokra megy. Ezt a Minner nap mint nap alkalmazza.

MinnerInstant

2. küldetés: Több mobilnet és havi több ezer forint megtakarítás – Napi 1%

Mikor nézted meg utoljára milyen lehetséges tarifáid vannak a mobilszolgáltatódnál? Tapasztalatom szerint félévente lehet váltani eggyel jobb csomagra úgy, hogy a hűségidő sem változik. Meglepődsz, amikor 2 gb helyett 5 GB netet és több száz percet adnak valójában ugyanannyi havidíjért, mint amit most fizetsz. Vagy éppen kevesebbért. Fel kell hívni a mobilszolgáltatódat, vagy bemenni az üzletbe. Apróság, de tudod ez is hozzájárul ahhoz, hogy napi 1%-kal még jobb legyen a céged, vállalkozásod!

Javítsd naponta 1%-ot a cégedet, vagy próbálj ki új dolgokat, lehetőségeket. A Minner az elkövetkező időszakban napi 1 tippet, küldetést oszt meg veled itt a Minner Instantban! Sok kicsit sokra megy. Ezt a Minner nap mint nap alkalmazza.

Görgess lejjebb az előző tippért, küldetésért! 

MinnerInstant

1. küldetés: Adj fel apróhirdetést – Napi 1%

Javítsd naponta 1%-ot a cégedet, vagy próbálj ki új dolgokat, lehetőségeket. A Minner az elkövetkező időszakban napi 1 tippet, küldetést oszt meg veled itt a Minner Instantban! A 0. küldetés az, hogy naponta nézz fel majd ide! Nem kell mindennap mindent megcsinálnod, de ha ezek közül hetente 2-3 küldetést teljesítesz, az javítani fogja a cégedet és a pénztárcádban és érezni fogod. Majd meglátod! Sok kicsit sokra megy. Ezt a Minner nap mint nap alkalmazza.

1. küldetés: Adj fel apróhirdetést

Mikor voltál utoljára a Jófogás-on? Havonta 19 milliószor látogatják a felhasználók az oldalt (sőt 170 millió lapletöltést generálnak), tehát érdemes vele neked is számolnod. Tedd fel az egyik termékedet, szolgáltatásodat, hirdesd cégként az adott kategóriában! Vagy keress más alternatíva oldalt! Keresőoptimalizálásban sem utolsó. 10 perc alatt megvagy és számlát is tudsz kérni!

Olvasnál bővebben a napi 1% dologról? Itt teheted meg: Arrébb teszel egy gombot 1 millió forint, bemész a bankba 100 000 forint

Fotó: Envato License, Ábra: jamesclear.com,

2020-as vállalkozási ötletek szeptember 30-tól a Minner hírlevélben!

Iratkozz fel most! A hétfőnként kiküldött Minner hírlevélben az üzleti hírszemle mellett a 2020-as üzleti ötleteket, trendeket is első kézből olvashatod! Feliratkozás