Napi 1 vállalkozói küldetés a Minnertől, hogy a vállalkozásod legalább napi 1%-ot fejlődjön

Javíts naponta 1%-ot a cégeden, próbálj ki új dolgokat és lehetőségeket! A Minner az elkövetkező időszakban folyamatosan küldetést oszt meg veled a Minner Instantban, próbálj meg naponta egyet teljesíteni ezek közül. Sok kicsi sokra megy, tartja a mondás. Ezeket a tippeket a Minner is nap mint nap alkalmazza, korábban is, és most veletek együtt. A küldetéseket lejjebb görgetve éred el, az újak automatikusan legalulra kerülnek. Ha pedig bővebben olvasnál a napi 1% dologról, akkor azt ezen a linken teheted meg, de az alábbi kép is sok mindent elárul:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

Vállalkozói küldetések – Példát akarunk venni rólad!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challenge, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni, továbbá jutalommal honoráljuk az igyekezetedet!

A küldetések teljes listáját ezen az oldalon (minner.hu/kuldetes) éred el. Hajrá!

MinnerInstant

Több éve nem változott a mobil előfizetésed? Menj be a szolgáltatódhoz, vagy hívd fel az ügyfélszolgálatukat, biztosan tudnak kedvezőbb csomagot ajánlani, melynek vagy az összege lesz kevesebb, vagy több szolgáltatást kapsz végül ugyanazért a pénzért. Továbbá érdemes összeszedned az összes olyan (online) szolgáltatást, amelyre valamikor a múltban előfizettél, de lehetséges, hogy hónapok óta nem használod már. Hajlamosak vagyunk ezekről megfeledkezni, viszont a díjak minden hónapban levonásra kerülnek, amelyek éves szinten több tízezer Forint felesleges kiadást jelenthetnek. Amennyiben valamelyik előfizetésed összegét sokallod, szánj időt arra, hogy körülnézz a piacon, hátha egy másik cég sokkal kedvezőbb konstrukciókat kínál ugyanannyiért vagy még alacsonyabb havidíjért.

MinnerInstant

A módszer a következő: sétálj be egy viszonylag nagyobb könyvesboltba – például plázákba -, és keresd meg az üzleti könyveket, valamint a szakterületednek megfelelő írásokat. Azokat, amelyeket a vevőid (is) nagy eséllyel olvasnak. Nézd át, hogy ezek a könyvek milyen könyvcímeket kaptak! A rövid, pár szavas címek segíthetnek abban, hogy például bizonyos kulcsszavakat megfelelően használj, vagy hogy valamilyen módon be tudd építeni azokat a következő kampányodba. Ezeket a könyveket nem kell megvenned, elég, ha az üzletben átlapozod, elolvasod a tartalomjegyzéket, ezekből is már sokat tájékozódhatsz és inspirálódhatsz, igazi aranybányaként szolgálhat!

Na de miért pont a könyvek segítenek? – merül fel benned a kérdés.

Mert marketingszempontból a könyvek adják a legnagyobb támpontot arra vonatkozóan, hogy mire kíváncsiak az emberek egy adott területről. Ami igazán érdekli őket, annak utánaolvasnak, te pedig felfedheted azokat a belső motivációkat, amelyek akár a vállalkozásod sikerét is predesztinálják.

Figyelem! Ezen küldetés végrehajtásának mellékhatása, hogy egy nagy papírzacskónyi könyvvel távozol majd az üzletből!

MinnerInstant

Az első és legfontosabb, amit meg kell tanulnod és el kell fogadnod, ha cégvezető vagy: a privát profilod sosem lesz többé a hagyományos értelemben privát! Számíthatsz arra, hogy a vásárlód, esetleg potenciális üzleti partnered lecsekkol valamelyik felületen, és nagymértékben befolyásolhatja döntését az, amit lát.

Régebbi iszogatós képek a haverokkal, indokolatlan kutyás-macskás videómegosztások, túlzott politikai állásfoglalások és viták… ezek tipikusan azok, amelyek nem segítenek egy jó üzleti kapcsolat létrejöttéhez, ezért ezeket célszerű törölnöd vagy elrejtened.

A küldetés tehát: állítsd be, ki milyen képeket és információkat láthat rólad és a vállalkozásodról! Légy elővigyázatos a megosztó tartalmakkal, mert ezek nem csak a személyes, de a vállalkozásod márkáját is negatívan érinthetik!

Görgess lejjebb további napi 1% küldetésekért!

MinnerInstant

Tervezd meg tudatosan a vásárlást megköszönő email-eket! Ha rendelkezel webshoppal, a vásárlóidnak bizonyára meg kell adniuk azt az emailcímet, amelyre aztán elküldöd a rendelésük aktuális állapotáról szóló üzenetet. Építs erre egy kampányt – és most nem hírlevélkampányra gondolunk -, amelyben írsz neki egy személyesebb hangvételű üzenetet, például:

„Szia!

XY vagyok az XY cégtől, és szeretném megköszönni, hogy minket választottál. Remélem elégedett voltál legutóbbi vásárlásoddal. Szívesen fogadnék Tőled bármilyen jellegű visszajelzést, így, amennyiben van egy kis időd, kérlek oszd meg velem gondolataidat és küldj egy válaszlevelet erre az üzenetre…”

Akár hinnéd, akár nem, az ilyen jellegű üzenetek nem csupán az elköteleződést (engagement) támogatják, de az emberek alapvetően segítőkészek és szívesen megosztják majd a véleményüket, tapasztalataikat; továbbá örülnek annak, hogyha meghallgatják őket.

A vevői értékelések fontosságáról ebben a cikkben olvashatsz: A vásárlók 95%-a elolvassa az értékeléseket vásárlás előtt [kutatás]

Hol találod az összes küldetést? A minner.hu/kuldetes oldalon összegyűjtöttük neked. Jegyezd meg: minner.hu/kuldetes

MinnerInstant

Ezt pedig úgy hívják: cross-selling, azaz keresztértékesítés. Ennek lényege a két vállalkozás közötti összefogás, amely akkor lehetséges, ha az általuk kínált termék / szolgáltatás valamilyen módon összekapcsolható. Mondok példát: a McDonalds-ban kérhetsz Pöttyös TúróRudis, M&M-es fagyit; vagy a MediaMarkt-ban kiterjesztheted az ott vásárolt TV készüléked garanciáját.
A legjobb az egészben, hogy így a marketingköltség feleződik. Lehet közös Facebook kampány, plakát hirdetés…

Miért érdemes keresztértékesítést alkalmazni?

Mert elérsz a sajátodon kívül a partnered táborához is, ő pedig a tiédhez, amely mindkettő fél bevételeit megdobhatja, ráadásul a márkaismertséget is növeli. Tehát amolyan win-win szituáció. Ami fontos: ne szerződj partnerrel mindenáron! Ha az adott márkának nem jó a reputációja – imázsa; vagy nem hajlandó ugyanannyi összeget elhirdetni a közös kampányotokra; esetleg a termékeitek nehezen összeegyeztethetőek, inkább kutass más partner után!

Tudtad, hogy erről már cikket is írtunk? 36. üzleti ötlet: 2in1 reklám készítés, keresztmarketing, marketing szolgáltatás

MinnerInstant

A mai küldetésed a következő: ha végeztél a munkával, engedd ki a fáradt gőzt egy jó edzéssel! Ha van bevált sportod, űzd azt! Ha már régóta nem látogatott meg a FLOW-hatás, javaslom, hogy próbálj ki valamilyen új, nem megszokott testmozgást! Például menj el egy barátoddal falat mászni vagy squasholni. Ha csapatban szeretsz edzeni, látogass meg egy crossfit órát, vagy a barátaiddal menjetek el a legközelebbi sportpályára rúgni a bőrt. Ha ezt még egy finom – és lehetőleg egészséges – étellel, valamint megfelelő alvásmennyiséggel kombinálod, garantáltan produktív napok következnek!

Figyelem! Ez a küldetés nyomokban izomlázat tartalmazhat.

MinnerInstant

Számos kutatás bizonyítja, hogy pár százalék híján az összes vásárló elolvassa az értékeléseket egy adott termékről vagy szolgáltatásról, mielőtt megvásárolná azt. Pontosan ezért eszméletlen erős vásárlóösztönző hatása lehet, ha minél több (pozitív) véleményt olvas a potenciális vásárló, viszont általánosságban elmondható, hogy az emberek nem feltétlenül kommentelnek akkor, ha elégedettek, ellenben nagy eséllyel viszont igen, amikor nem azok.

A küldetés a következő: Kérj be minél több véleményt a vásárlóidtól! Ezt többféleképpen is megteheted, a cégek leggyakrabban email-ben buzdítják vélemény írására a vevőt a vásárlástól számított pár héten belül, amikor már volt ideje kipróbálni, használni a terméket; de találkoztunk már Facebook Messenger-es megkereséssel is. Fontos, hogy ne te írj véleményeket magadról, hanem az értékelések mögött legyenek igazi nevek, arcok, vagy bármilyen hitelességet támogató információ, így az emberek nem érzik majd kamuszagúnak. Továbbá nem csak a legpozitívabb értékelések jelentik mindig a legnagyobb vásárlásösztönző erőt, egy-egy gyengébb értékelés is beleférhet, amivel sokkal megbízhatóbbnak tűnik majd a céged, gondolok itt például arra, hogy egy vásárló lassúnak találta a házhozszállítást. Kutatások is bebizonyították, hogy 5/4,7-es értékelésnél többen vásárolnak, mint 4,9-es átlagnál.

Ebben a cikkben például a Manna szappan esetéről írtunk: A negatív értékelés után is lesz vásárlód? Manna szappan példa

Görgess lejjebb további napi 1% küldetésekért!

MinnerInstant

Akármilyen vállalkozással is rendelkezel, biztosan használsz pár online szoftvert, alkalmazást, amely a vállalkozásodhoz köthető, elég csak megemlíteni a weboldalt, hírlevelet, a Facebook hirdetéseket vagy a CRM rendszert. Nagy valószínűséggel feltűnt már, hogy mindegyik szoftveres cégtől érkeznek olyan email-ek vagy app értesítések, amelyek 1-1 új funkciót és ezek használatát mutatják be. Gondolom figyelmen kívül hagytad ezeket, épp ezért a következő küldetésed most az, hogy nem csinálsz mást, csak az általad használt szoftvereken belül kattintgatsz, felfedezed azokat a sikátorokat, amelyekre emberi kezed még nem tette be a lábát. Számos eddig nem ismert funkciót fedezhetsz fel, amely hozzájárulhat ahhoz, hogy az adott szoftvert a lehető legprofibb módon kihasználd, főleg, ha még fizetsz is érte. Amennyiben rendkívül proaktív vagy és ezt már kipipáltad, keress olyan szoftveres megoldásokat, amelyek előrébb vihetik a vállalkozásodat! Ebben ráadásul tudunk is segíteni, a Digitális Ninja heteken számos online megoldást mutattunk be, és ami a legjobb: szinte mindenhol van trial időszak vagy freemium szolgáltatás, így nem is kell rögtön fizetned a tesztelésért. Ne feledd: a lehetőségek ismerete az, ami még előrébb tudja vinni a vállalkozásodat.

MinnerInstant

Ezt a kérdést minimum negyedévente tedd fel magadnak. Könnyen megeshet, hogy van egy jól működő, bevált terméked / szolgáltatásod, de nem aknázol ki minden lehetőségeket. Egy új vagy kiegészítő termék bevezetése jócskán megdobhatja a céged bevételét és hozzájárulhat annak fejlődéséhez, felskálázásához.

Mit tarts szem előtt, amikor új termék bevezetésén gondolkozol?

  • Mindenképpen végezz piackutatást! Nem kell sok pénzt beleölnöd a kutatásba, de próbáld meg minél jobban elemezni a célcsoportodat, az ő viselkedésüket, vásárlási szokásaikat!
  • Nézz szét magad körül: a konkurenciád milyen szolgáltatást nyújt még a fő terméke mellé? Vizsgálj meg olyan cégeket, amelyekkel a célcsoportod nap mint nap érintkezik. Ezek a cégek milyen termékkel indultak, és mivel bővült a paletta?
  • Olvass kommenteket, értékeléseket! Ha a vásárlóknak hiányérzetük van, gyakran belefoglalják azt az értékeléseikbe, így ezekből is inspirálódhatsz.
  • Tedd fel a kérdést: tudok prémium vonalat létrehozni? Ha igen, ne csak árban legyen VIP a terméked / szolgáltatásod, hanem tényleg adj valami pluszt! Például, ha szerelő vagy, prémium szolgáltatásként aznapi vagy azonnali kiszállást biztosíthatsz felárért.
  • Olvasd el ezt a kutatást!

Hol találod az összes küldetést? A minner.hu/kuldetes oldalon összegyűjtöttük neked. Jegyezd meg: minner.hu/kuldetes

MinnerInstant

Kérdezd meg tőlük, mit gondolnak a vállalkozásról, mi az, amit szeretnek, és mi az, amit nem. Szerintük min kellene változtatni, hogyan lehetne még jobbá tenni? Mondhatni, hogy ez egy mini-piackutatás, de nem csak neked lehet profitábilis. Az, hogy meghallgatod őket, jótékony hatással lehet a köztetek lévő kapcsolatra, a hűségre és a motivációra is.

Ők az érdekeltjeid (angolul stakeholder-ek), fontos, hogy legyen egy egészséges párbeszéd függetlenül akár attól, hogy bizonyos dolgokban nincs köztetek egyetértés.

MinnerInstant

Lehet most azt gondolod, hogy ugyan már, ilyen apróságokkal ne raboljuk a drága időt, de hidd el, hogy nagy mértékben számít az, hogy a (potenciális) vevőid mit látnak a weboldaladon, közösségimédia oldalaidon, vagy a hirdetéseidben.

Mitől lehet „gagyi” egy kép? Néhány példa:

  • rossz a felbontása, pixeles
  • túl sok rajta a szöveg, vagy túl sűrű az átadni kívánt üzenet, ezáltal nehezen értelmezhető
  • a képen szereplő ember / tárgy / mozgás / cselekvés egyáltalán nem összeköthető a vállalkozás tevékenységi körével
  • arculati elemek alkalmazásának hiánya, mindig más színek és betűtípus használata
  • ugyanazon kép állandó használata, a kreatív kifárad egy idő után
  • érdektelen, nem üti meg az emberek ingerküszöbét

Ha van lehetőséged, add ki a feladatot egy professzionális szakembernek, de ha nincs erre kapacitásod, a következőket teheted:

Forrás: Unsplash.com
MinnerInstant

Minden segítség jól jön, függetlenül attól, hogy kezdő vagy haladó vállalkozásról beszélünk. Az állam és az EU is tudja, hogy a vállalkozások a gazdaság fontos mozgatórugói, éppen ezért viszonylag sokféle támogatás elérhető cégek számára. Nézz utána, te milyen támogatást tudnál igényelni! Ehhez jó kiindulási pont lehet egy Google keresés indítása, valamint Facebook-on is több csoportban lehet tájékozódni az aktuális támogatásokról, azok feltételeiről, tapasztalatokról.

Görgess lejjebb további napi 1%-os küldetésekért!

MinnerInstant

A mai feladat a következő: olvasd át a weboldalad marketingszövegeit! Nézd át a kávészünet alatt egy-egy (landing) oldalad szövegét és tedd fel a kérdést: ha kívülállóként olvasnám ezt, megvenném ennek hatására az adott terméket? Ha nem, miért? Evidensnek hangzik, de előfordulhat, hogy még akkor írtál meg egy-egy marketingszöveget, amikor az oldaladat indítottad, így nem árt frissíteni, gatyába rázni, nem beszélve az esetleges melléütésekről, helyesírási hibákról. Egy kis érdekesség, hogy motiváljalak: egy promóciós oldalunkon néhány mondat megváltoztatásával 200%-os bevételnövekedést értünk el. KÉT-SZÁZ-SZÁZALÉK!

Adunk egy kis ihletet:

Ezt a termékleírást a vevők készítették. Jobb is lett! Termékleírás minta, ötlet

Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…

MinnerInstant

Ha vállalkozó vagy, nem ismeretlen fogalom számodra a SEO, azaz a keresőoptimalizálás. Sokan még külsős szabadúszókat és vállalkozásokat is megbíznak a SEO megfelelő beállításaival. A Google motorjai minden elérhető adatot átnéznek, hogy a lehető legpontosabb találatokat jelenítsék meg. Nem csak a weboldalad szövegezésével, követőkódok beágyazásával javíthatsz a helyezéseden, hanem a feltöltött képeiddel, azok leírásával is. Természetesen az algoritmusok egyre fejlettebbek, képesek már felismerni, mi található a képen, de ha pontosan megadod a kép címét és metaadatát, magasabb score-t érhetsz el. A küldetés: ellenőrizd a képeidnél, hogy rendelkeznek-e címmel és ALT TAG-gel. Tehát az összes kép tartalmazza a te kulcsszavaidat, így garantáltan javíthatsz a SEO-n.

Sőt a képek fájlnevei is fontosak a keresőoptimalizálás szempontjából!

Íme pár másik tipp, ha javítanál a helyezéseden:

A keresőoptimalizálás (SEO) alapjai

Így állítsd be profin a Google Cégem fiókodat!

MinnerInstant

A küldetés: írd be a Google-be angol nyelven, hogy mivel foglalkozol, és írj mellé városneveket, például Berlin, France, New York, stb. Az sem baj, ha nem beszélsz angolul, csak

  • nézd meg ezen cégek weboldalait! Hogy néz ki, hogy épül fel, milyen képeket, CTA gombokat alkalmaznak és milyen termékeket, szolgáltatásokat kínálnak. Ne görcsölj rá, 30 perc alatt fuss át párat és fogd fel egyfajta felfedezésnek, melyből milliónyi ötletet meríthetsz és valósíthatsz meg. Csak kattintgass, nem kell mást csinálnod!
  • Továbbá nézd meg a közösségi média posztjaikat!
  • Inspirálódj, beindítja az ötleteidet!
  • Írd is le mit találtál, és használd fel!

Hol találod az összes küldetést? A minner.hu/kuldetes oldalon összegyűjtöttük neked. Jegyezd meg: minner.hu/kuldetes

MinnerInstant

Nyugodj meg, csak az oldalad tetején lévő kapcsolati menüpontra gondolunk: a látogatók megszokták, hogy a „Footer”-ben, azaz a weboldal legalján megtalálják a vállalkozásod elérhetőségét, így ne vedd el a „Header”-ben (weboldalad felső része, ahol a menü van)) a helyet fontosabb menüpontok elől! Először lehet ellenezni fogod, de próbáld ki, teszteld le! Tipp, lehet olyan, hogy a Footer-ben link is megy a kapcsolat menüpontra, de ki is írhatod az adatokat.

Továbbá összeszedtük, mely információkat szükséges megjelenítened a kapcsolatban vagy impresszumban, hogy ne legyen belőle bünti:

  • Tárhelyszolgáltatód neve
  • Helyi cégbíróság, amely felügyel

Ha webshopod van, az alábbiakat KÖTELEZŐ feltüntetni:

  • Név, székhely, levelezési cím, email cím
  • Adószámod, cégjegyzékszámod, nyilvántartó cégbíróság neve.
  • A tárhelyszolgáltatód székhelye, telephelye, elérhetősége.
  • Engedélyköteles termékekhez kapcsolódó engedélyek.
  • Tippek még:
    • Ha olyan címed van, ahová a fogyasztók mehetnek, akkor azt próbáld kimásolható formátumba tenni!
    • A telefonszámba ne tegyél / jelet, mert nehéz lesz kimásolni. A legjobb, ha úgy írod ki, ahogy Milán telefonszáma is ki van írva a kapcsolat menüpontba +36703684026

Tudtad, hogy a Minner most módosította a menüjét? Egy podcastban fel is dolgoztuk ezt: Így dolgozunk a Minnernél. A weboldal menüjét gondoljuk, szabjuk újra [podcast]

Milyen a jó weboldal? Íme pár támpont: Milliárdos forgalmuk van. Mit csinálnak online?

MinnerInstant

Akár cégvezető, akár munkavállaló vagy, és szeretnél valamiben fejlődni, vagy új dolgot tanulni, akkor arra nagyon nehéz rávenned magadat. Ennek oka, hogy megijeszt az a sok új információ, amivel találkozhatsz. És mi kell leginkább ahhoz, hogy fejleszd magad bármiben? Idő. Az önfejlesztés kulcsfontosságú, de sokszor ötleted sincs, hogy állj neki, vagy hogy vedd rá magad. Így a következő küldetést találtuk ki, melyre nagyjából 30 percet szánj most!

  • Keresd meg azokat a könyveket azon a területen belül, ahol fejlesztenéd magad. Nem kell megvenned, még csak elolvasnod sem, de mint már egy előbbi küldetésben tanácsoltuk, olvass bele a tartalomjegyzékbe, szedd össze a kulcsszavakat, kifejezéseket.
  • Összegyűjtöttél pár kifejezést, keress rá konkrétan ezekre a Google-ben! Kalandozva, egyik cikkről a másikra. A Minner keresőjét se hagyd ki 😉
  • Ezzel eléred, hogy a motivációd megnő, egyre több kérdés merül fel benned, amikre választ szeretnél, és a végén azt veszed észre, hogy rengeteget tanulsz, tanultál.
  • Persze ezzel nem állítjuk azt, hogy egyik napról a másikra megtanulsz például könyvelni vagy programozni, de egy erős alaptudásra tehetsz szert, amely hozzájárulhat egy-egy olyan ötlet megvalósításához, amely belendíti a vállalkozásodat.

Ezt alkalmazzuk a Minnernél is! Rengeteg különböző területet kell megismernünk, megtanulnunk, és ehhez nem lenne meg a motivációnk, ha nem a fentiekkel boostolnánk. Most is éppen Milán 3 területen képzi magát. De nem kapkod, először csak bele-bele csipked, felfedez, és egyre jobban élvezi, és észre sem veszi, amikor már elmélyülten képzi magát.

MinnerInstant

Igen, tudjuk, hogy ez pepecselős meló és nem szívesen áll neki az ember, de éves szinten a tranzakciós díjak téves elszámolásából több tízezer forintos mínuszod lehet, ami egy vírusidőszakban is sokat jelenthet. Ezért, ha van bármikor minimális kapacitásod, fusd át a papírokat! Amennyiben valamilyen összeget sokallsz, vagy nem értesz, sétálj be egy bankfiókba, és kérj egy jobb ajánlatot. A bankoknak érdekük, hogy megtartsák az ügyfelet, ezért hajlandóak kedvezőbb csomagajánlatokat tenni, főleg akkor, ha régebbi ügyfelük vagy.

Görgess lejjebb további napi 1%-os küldetésekért!

MinnerInstant

Valamiért, ha egy könyvet kiolvasunk, nem szívesen állunk neki újra – ugyanígy vagyunk egy nem annyira kultikus filmmel, vagy akár egy kevésbé slágeres zeneszámmal. Azonban több kutatás is bebizonyította, hogy a könyves újrázás több szempontból is pozitív hatással bír:

  • Megérted azt, amelyet első olvasásnál nem tudtál értelmezni, vagy nem tudatosult benned
  • Ahogy változol, újraolvasáskor a könyv bizonyos részeit máshogy fogadod majd be, ezáltal egy másik nézőpontból állsz neki a feladatok implementálásának (thinking-out-the-box)
  • Bizonyos kutatások mentális előnyökről is beszámolnak, például az önreflexióról, az agy és memória tornáztatásáról.

Erről még kutatásunk is van! Tudod a Minnernél kutatással, adatokkal alátámasztott információkat találsz. De ezért is vagy itt! A cikk: Érdemes újra elolvasni egy könyvet, megnézni egy filmet? Legyen az üzleti, vagy más… [kutatás]

MinnerInstant

Már több mint 6000 ember várja hétfőnként reggel a Minner hírlevelet, amiben 5-5 üzleti, gazdasági témájú hírt szemlézünk, foglalunk össze. Megszűrjük úgy a híreket, hogy te abból lásd mi történik a világban, tudd, hogy ez miként érinti a vállalkozásodat. Úgy alakítjuk ki a hírlevelet, hogy abból nem feltétlenül kell kikattintanod. A cél, hogy megnyisd, elolvasd az 5 hírt, a hírszemlét és irány a vállalkozásodon való munkálkodás.

Ezzel is hozzájárulva, hogy tájékozott leszel, és szintén segíti majd a vállalkozásod fejlődését. Alig néhány perc alatt megvagy!

Kattints ide! Iratkozz fel most a Minner hírlevélre!

Fotó: Envato License, Ábra: jamesclear.com,

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Már több mint 6000 ember várja hétfőnként reggel a Minner hírlevelet, amiben 5-5 üzleti, gazdasági témájú hírt szemlézünk, foglalunk össze. Megszűrjük úgy a híreket, hogy te abból lásd mi történik a világban, tudd, hogy ez miként érinti a vállalkozásodat. Úgy alakítjuk ki a hírlevelet, hogy abból nem feltétlenül kell kikattintanod. A cél, hogy megnyisd, elolvasd az 5 hírt, a hírszemlét és irány a vállalkozásodon való munkálkodás.

Ezzel is hozzájárulva, hogy tájékozott leszel, és szintén segíti majd a vállalkozásod fejlődését. Alig néhány perc alatt megvagy!

Kattints ide! Iratkozz fel most a Minner hírlevélre!

MinnerInstant

Valamiért, ha egy könyvet kiolvasunk, nem szívesen állunk neki újra – ugyanígy vagyunk egy nem annyira kultikus filmmel, vagy akár egy kevésbé slágeres zeneszámmal. Azonban több kutatás is bebizonyította, hogy a könyves újrázás több szempontból is pozitív hatással bír:

  • Megérted azt, amelyet első olvasásnál nem tudtál értelmezni, vagy nem tudatosult benned
  • Ahogy változol, újraolvasáskor a könyv bizonyos részeit máshogy fogadod majd be, ezáltal egy másik nézőpontból állsz neki a feladatok implementálásának (thinking-out-the-box)
  • Bizonyos kutatások mentális előnyökről is beszámolnak, például az önreflexióról, az agy és memória tornáztatásáról.

Erről még kutatásunk is van! Tudod a Minnernél kutatással, adatokkal alátámasztott információkat találsz. De ezért is vagy itt! A cikk: Érdemes újra elolvasni egy könyvet, megnézni egy filmet? Legyen az üzleti, vagy más… [kutatás]

MinnerInstant

Igen, tudjuk, hogy ez pepecselős meló és nem szívesen áll neki az ember, de éves szinten a tranzakciós díjak téves elszámolásából több tízezer forintos mínuszod lehet, ami egy vírusidőszakban is sokat jelenthet. Ezért, ha van bármikor minimális kapacitásod, fusd át a papírokat! Amennyiben valamilyen összeget sokallsz, vagy nem értesz, sétálj be egy bankfiókba, és kérj egy jobb ajánlatot. A bankoknak érdekük, hogy megtartsák az ügyfelet, ezért hajlandóak kedvezőbb csomagajánlatokat tenni, főleg akkor, ha régebbi ügyfelük vagy.

Görgess lejjebb további napi 1%-os küldetésekért!

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!

MinnerInstant

Tavaly csődöt jelentett, több milliárdos tartozás, dühös partnerek, vevők, sőt emiatt még egy Minneres üzleti ötlet is született (lásd itt).

Hogy áll most?

  • Túl élte a csődöt
  • Csak a fele tartozást kell kifizetnie a hitelezők, partnerek felé.
  • A látogatottsága a tizedére csökkent, korábban havi 750-900 000 -szer nyitották meg a felhasználók a Bónuszbrigád oldalát, ma már csak alig havi 75 000-szer. Egy kisebb kuponos oldallá zsugorodott.
  • Szerződés kötött olyan platformokkal, mint a jegy.hu, hogy feltöltsék ajánlatokkal az oldalt.
  • A Facebookon már tiltják a kommentelési lehetőséget. Láthatóan sokan dühösek még (joggal).

A BónuszBrigád üzleti modellje alapjaiban hibás, ami egy következő hasonló esetet hozhat. Lényegében nem kezelik külön partnerek pénzét. Pedig egyébként még adózás szempontból is jobban tennék, ha letétként kezelnék.

Ugye! Érdemes elolvasni a cikket, ötletet! Piaci rés lett a hazai kuponos oldalak piacán. Te indítod a következőt? Üzleti ötlet…

MinnerInstant

Már 7 éves a Minner, és most is még egy újabb szintre került az oldal. Ebben a szegmensben a leglátogatottabb hazai oldal, így kell is villantani, diktálni a trendet. Ezt egyébként nem nagyon mondja el itthon senki a vállalkozóknak, de valóban nincs olyan, hogy a vállalkozásod kész van (Minneren írunk erről természetesen).

Folyamatosan újítani kell, akár az üzleti modellt, akár új terméket létrehozni, akár más területen. Én egy olyan média oldalt üzemeltetek, amihez hasonló még nem volt itthon, sőt ennyire nem foglalkoztak azzal, hogy például mi is legyen a menüben, hogyan is olvasnak a felhasználók, mi a rutinjuk. Nincs előttem minta, de talán ez jó is, mert nincs mi bekorlátozzon.

Sokan szokták kérdezni, hogy: “Milán, mi a lelkesedésed titka, hogy tudod már több éve ugyanazzal a lendülettel csinálni a vállalkozásodat?” – A válasz több is lehet, és nem lennék én, ha nem csak annyival intézem el a választ, hogy szeretem, amit csinálok. Főleg, mert azért vannak pillanatok, amikor… …. …
A válasz: pont az ilyen kis újítások, akkora lendületet adnak nekem, az oldalnak, és most már a munkatársaknak is, ami azonnal átvált lelkesedéssé.

Most éppen egy új menüpontot helyeztünk el az oldalra, aminek röviden ezt a nevet adtuk: Hol tartok Igen, ezzel az olvasó a vállalkozása életciklusa alapján tud a cikkeink közül szemezgetni. Új aloldalakat hoztunk létre. Majdhogynem egy újragondolt tartalomjegyzék. És, hogy a legjobb élmény legyen a Minneren lenni, mindezt megfelelő dizájnnal tálaljuk.

Az új aloldalakat elneveztük:


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek