Marketingszemlélet a 10X cégeknél. Gyorsan növekvő cégek 3. rész

A címben leírt „10X cég” alatt gyorsan növekvő cégeket értek. Azt kutatjuk, hogy mi jellemző azokra, akik át tudták törni a növekedést gátló plafont. Most a marketingszemlélet oldalát nézzük meg. A növekedés kéz a kézben jár a még több vevővel, ami teljesen más marketinget követel meg a részedről. A régi eszköztárral nem fogsz még nagyobb skálázódást elérni, új módszerek, rutinok, szokások kellenek. Választ keresünk arra, hogy mit csinálnak máshogy, jobban a marketingben a gyorsan növekvő cégek? Számít az, hogy mennyit költünk marketingre? Hová helyezzünk még költségvetést (ahol meg is térül)? A marketing sok-sok P-je közül mivel foglalkozzunk?

Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!

A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért.

Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Kapcsolódó cikkek