A címben leírt „10X cég” alatt gyorsan növekvő cégeket értek. Azt kutatjuk, hogy mi jellemző azokra, akik át tudták törni a növekedést gátló plafont. Most a marketingszemlélet oldalát nézzük meg. A növekedés kéz a kézben jár a még több vevővel, ami teljesen más marketinget követel meg a részedről. A régi eszköztárral nem fogsz még nagyobb skálázódást elérni, új módszerek, rutinok, szokások kellenek. Választ keresünk arra, hogy mit csinálnak máshogy, jobban a marketingben a gyorsan növekvő cégek? Számít az, hogy mennyit költünk marketingre? Hová helyezzünk még költségvetést (ahol meg is térül)? A marketing sok-sok P-je közül mivel foglalkozzunk?
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)