Mi legyen a weboldalamon? – Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 11. rész

Egy cikkben már olvashattad, hogy mennyibe is kerül egy weboldal elkészítése. Most a “Hogyan lesz vevőm…” című cikksorozatban azt nézzük meg, hogy mi is legyen a weboldaladon. Elvégre ezzel találkoznak legtöbbször a látogatóid, igaz? Vágjunk is bele! Mi legyen a weboldaladon?

8 másodperc

A statisztikák szerint 8 másodpercnyi idő alatt eldöntik az új látogatóid, hogy érdekli-e őket a weboldalad vagy sem. Itt is számít az első benyomás. Ezért is kell figyelned, hogy mobilbarát weboldalad legyen, könnyen emészthető, és megfogja a tekintetet.

Rólunk menüpont?

Most magamtól fogok idézni: “A Rólunk rovat rajtad és anyukádon kívül senkit sem érdekel, maximum még az értékesítőket, saleseket”. Így kérlek, ne erre helyezd a hangsúlyt. Senkit se érdekel ki vagy, mit csinálsz, mióta…, vagyis a többséget nem. A vevőid nagy részét az érdekli, hogy miért jó neki, ha megveszi a terméked/szolgáltatásod, miért tőled vegye meg, és azt mennyiért.

Az oldal szövegezése – Miért lesz jó nekem? Mennyi? Hogy jutok hozzá?

Keresőoptimalizálásra figyelni kell a szövegezésben, tehát Google-baráttá tenni az oldalt. Viszont vedd figyelembe, hogy nem a doktori disszertációdat szeretné olvasni a leendő vásárló. Ő arra kíváncsi, hogy

  • Miért vásároljon tőled? Miért lesz jó neki a termék/szolgáltatás?
  • Mennyibe kerül?
  • Hogy jut hozzá?

Ezeket szerepeltesd az oldalon: pl 5 dolog, amit tudnod kell a ….. termékről

Hogy jutok hozzá? Vásárlás folyamata

Bárhol az oldalon – akár nagy számokkal (1,2,3) – jelezd a vásárlási , rendelési folyamatot, vagy külön menüpontban, ábrával… Ez azért fontos, mert így el tudja képzelni a vásárló, hogy mi is történik vele a vásárlás során. Továbbá sokakat visszatart, hogy nem látják előre, hogy mit, hogyan kell fizetniük… Érdemes infografikával is szemléltetni például a blogodon, Facebook oldaladon.

Termékek/szolgáltatások – Árak

Ezzel nem mondok újat, igen szerepeltesd mindenképpen az oldaladon, hogy mivel foglalkozol. Fontos, hogy több olyan oldallal is találkozom, ahol árajánlatot kell kérni. Írd ki minden esetben az árat, ha az nem olyan termék / szolgáltatásra vonatkozik, ami egyedi áras. Még utóbbi esetben is érdemes tól-ig árat megadni. Azért, mert a többség nem fogja beküldeni az árajánlatkérést. Sőt, magadnak csinálsz plusz munkát.
Ez legyen külön kategóriában is, de legyen a főoldalon is láthatóan kiírva.

Blog

Egyre több ember keresi az oldalakon, mert ebből is tudhatják, hogy ténylegesen mivel foglalkozol, ha már a főoldalon nem derül ki. Továbbá szeretnének még jobban elmélyülni akár a témában, akár a termékeidben. Itt szabadabban is fogalmazhatsz, ezért is érdemes lesz céges blogot indítanod. Szerepeljen a menüsorban, de akár a főoldalra is kiteheted a friss vagy népszerű bejegyzéseket.

Legnépszerűbb termékek/szolgáltatások

Annyira egyszerű és triviális. Írd ki, hogy melyek a legnépszerűbb termékeid, szolgáltatásaid. Ezzel két legyet ütsz egy csapásra.
1. A tömeg vonzza a tömeget, nem csak fizikában, hanem eladásokban is. Mikor látják az emberek, hogy melyik termékből fogy a legtöbb, az segíti az újakat is a választásban.
2. Lehetséges, hogy olyan terméket is lát a leendő vevő, amit amúgy észre sem vett volna.

Mutasd meg az ismerőseidnek! Kérd meg őket, hogy

írják le, mit szűrnek le a weboldalból, mit látnak, szerintük mivel foglalkozol…, írják le az első benyomást. Persze kezeld fenntartásokkal az esetleges tippjeiket, de az már jó információ lesz, hogy a többi látogatódnak is mi jön le először a weboldaladról.

Kötelező elemek

Ne felejtsd el, hogy a kapcsolat vagy az impresszum részben szerepeltesd az adataid, vagy a céged adatait (adószám, cégjegyzékszám, cím). Illetve itt kell szerepeltetni a tárhelyszolgáltatód nevét. Amennyiben felhasználókat kezelsz, vagy online rendelés is van, akkor ÁSZF és Adatvédelmi tájékoztató is kell.

A cikksorozat további részei:

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később