13+1 tipp, hogy hatékonyabb legyen a munka

    MinnerX - vendég poszt

    13+1 tipp, hogy hatékonyabb legyen a munka

    Ami bennünk, az körülöttünk. Ugyanez igaz a munkahelyi környezetünkre is. Ahhoz pedig, hogy hatékonyan és kiegyensúlyozottan tudjuk dolgozni, sok egyéb feltétel mellett a munkakörnyezet kialakítása az egyik legfontosabb szempont – melyet az általunk készített felmérés is alátámaszt. De lássuk a szakértőnk tanácsait…

    Szerző: Végvári Zsuzsi –  Az OFFISEVEN munkakörnyezet tanácsadással és kialakítással foglalkozik

    1. Tiszta asztal!

    Káoszban jól dolgozni nem lehet. Ezért különösen fontos, hogy csak az legyen előtted, amire épp szükséged van és az asztalodon lévő dokumentumok sem halomban, hanem rendezetten álljanak. Így mindig tudni fogod, hova is nyúlj, amikor szükséged van valamire.

    1. Legyen világosság!

    A megfelelő világítás létfontosságú az irodai munkához. Nem csupán a szemünk egészségének megőrzésében van nagy szerepe, a hangulatunkra is hat. A legjobb a természetes fény, azonban vannak munkaállomások, ahol ez sajnos nem kivitelezhető, de egy jól megválasztott lámpa és máris megoldottuk a helyzetet.

    1. Szelektálj!

    Már te sem tudod pontosan mi az a sok papír az asztalodon? Számlák, nyomtatványok, jegyzetek…ne halmozd őket. Időről időre nézd át, mi az, amire tényleg szükséged van, a többit pedig dobd ki – vagy még jobb, ha előre gondolkodsz és csak azt nyomtatod ki, amit valóban szükséges (a bolygónk is hálás lesz érte).

    1. A természet közelsége

    Egy-egy növény az irodába nem csupán jól mutat, de a hangulatunkra is pozitív hatással van és még a levegőt is felfrissíti. Cserébe pedig nem vár el többet, mint egy kis locsolás. Jó üzlet, nem igaz?

    1. Semmi csillogás!

    Talán az egyik legnehezebben kivitelezhető dolog, de törekedjünk arra, hogy semmilyen fényforrás ne tükröződjön a monitoron. Nehezebb ilyenkor elolvasni az adott szöveget és a szemünket is rontja a zavaró fény. Ha tudjuk, helyezzük át, forgassuk el az asztalunkat!

    1. Hallgass inspiráló zenét!

    A zene amellett, hogy segít kikapcsolódni, a munkavégzést is hatékonyabbá teszi. Segít koncentrálni, stresszoldó és javítja a közérzetünket. Egy kényelmes fülhallgató és az sem akadály, ha nyitott irodában dolgozunk.

    1. Otthon, az irodában

    Egy színes ülőpárna vagy asztali kiegészítő és máris otthonosabban érzed magad a munkahelyeden, ami a motivációdra is pozitív hatással lehet.

    1. Kábelrengeteg helyett

    Te is mindig beleakadsz a kábelekbe a lábadnál? Némi rendezéssel ezt a zavaró tényezőt is kiiktathatod, ahogyan az asztalodon egymásba gabalyodó zsinórokat is. Hidd el, az informatikusok is hálásak lesznek érte!

    1. Személyre szabva

    Családi fotó az asztalon, egy számodra fontos helyszín a monitorod háttérképén, a nagymamádtól kapott bögre… Dolgok, amik rád jellemzőek és kellemesebbé teszik a környezeted. Nyugodtan rendezkedj be, hiszen a napod nagy részét itt töltöd, így fontos, hogy jól érezd magad.

    1. Cetlik nélkül

    Bár jól mutatnak, egy idő után zűrzavart okoznak a cetlik. Hagyj fel velük! Inkább egy füzetbe jegyzetelj vagy elektronikusan rögzítsd a feljegyzéseid.

    1. Egy szék mind felett

    Sajnos sokan még mindig nem veszik komolyan munkáltatói részről sem, de egy jól megválasztott széknél nincs fontosabb. Nem csak kényelmi, de egészségügyi okokból is elengedhetetlen, hogy megfelelő legyen az a szék, amin a munkaidőnket töltjük.

    1. Nasizzunk!

    Néhány falat az étkezések közt igenis jó szolgálatot tud tenni. Feldob és segíti a gondolkodást, persze csak akkor, ha tápanyagot is tartalmaz. A diófélék, szárított gyümölcsök és egyéb egészséges rágcsálnivalók pont ebben segítenek, szerezz be belőlük párat.

    1. Színezd újra!

    A színek hatással vannak ránk, a munkavégzésünkre és még ha a falakat nem is tudjuk olyan színűre festeni, amilyenre szeretnénk, beszerezhetünk néhány festményt, plakátot, amik nem csak személyesebbé varázsolják a környezetet, de motivációt és inspirációt is adhatnak.

    +1. Gondolj a holnapra!

    Ne hagyj ott csapot-papot, ahogy lejár a munkaidőd. Néhány perc csak, amíg összerakod a papírokat, elrendezed a tollaid, elmosod a bögréd, ugyanakkor ez a pár perc sokat segít abban, hogy jól induljon a másnapod, hiszen nem romeltakarítással kell töltened azt az időt, amikor a legproduktívabb vagy.

    Munkakörnyezet tanácsadás: www.offiseven.hu

    Fotó: Envato License

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    Cikk szerzője: Haláchy Nóra, MarketingFlow, marketing szakértő, kivitelező

    Ez a cikk lehet, hogy fog egy kis port kavarni, viszont szükség van a laikusok számára is kézzelfogható tényekre, hogy el tudják dönteni: mire fizetik a marketingügynökség díját, és vajon tényleg mindent megtesznek-e?

    A cikk olvasása után lehet, kirúgom a marketingügynökségem?

    Ha 2 hete dolgozol valakivel együtt, akkor rá nem vonatkoznak ezek, mert a rendszerépítés időt vesz igénybe. De ha hosszabb idő után még mindig az összes ponton megbukik a szolgáltatód, attól még lehet, hogy Te, mint megrendelő nem támogatod ezen célok elérésében őt. Ügyelj rá, hogy Neked ezeket a törekvések megtörténtét, véghezvitelét segítened kell azzal, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű információt adsz. 

    Rajtad is múlik

    Remélem, nem akarsz havi 20.000 Ft-ért mindent (is). Nem csak a szolgáltatónak kell megfelelőnek lennie, de Neked is fel kell nőnöd ahhoz, hogy igényed legyen magas szintű szolgáltatásra.

    Ha megvan benned az igényesség, akkor biztosan fogsz megfelelő szolgáltatót találni, mert nagyon sok jó szakember van, aki az igényes ügyfelet keresi, hogy végre magas színvonalon szolgáltasson.

    Amennyiben PPC szolgáltatást veszel igénybe, az alábbiakat kell csekkolnod:

    1. Soha nem hangzott el a “konverzió” szó

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Hudák Tibor – I love poló Tatabánya tulajdonosa

    Itthon több hazai vállalkozó is lázban ég, hogy jó dolog-e Wish átvevőpontnak lenni és válasszák-e. Úgy gondolom mindent meg kell próbálni és rengetegen rendelnek arról az oldalról, így én is belevágtam. Milán ötlete az volt, hogy írjam meg tapasztalataimat itt a MinnerX-ben.

    Körülbelül másfél hónapja regisztráltam a Wish Local programba. Néhány információ megadása után (üzlet neve, címe, nyitva tartás, fotó az üzletről) máris Wish Local Partner lettem, amit még egyszer ellenőriztek. A jóváhagyás után pár héttel meg is érkezett az első áru szállítmány. A doboz olyan termékeket tartalmazott, amiket itt helyi szinten sokan vásárolnak. Cicás, kutyás kanál; ékszerek, mobiltartók, ruhák. Körülbelül 50 termék jött. A Wish Local applikációval QR kóddal beolvastam a termékeket és már látható is volt az üzletem, mint átvevő pont.

    Rá 15 percre meg is érkezett az első vásárló. Fontos, hogy csak azt tudják itt helyben átvenni, ami készleten van nálam. Az átadás gyorsan megy, pár másodperc alatt készen vagyunk. Havi kétszeri gyakorisággal fizetik ki az átadásonkénti €0.50 díjat. Az első 3 hónapban pedig garantált extra €25.00 díj jár az átvételekért járó összegen felül. A Wish elég komolyan veszi ezeket az átadó pontokat, még egy mobiltelefont is küldtek teljesen ingyen, amire előre telepítve volt a Wish Local alkalmazás.

    A Minnner már foglalkozott az egyébként amerikai webshoppal: A Wish.com Facebook marketing trükkje napi 3 millió vásárlót eredményez

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX
    Fotó Szabo Viktor / Unsplash

    Cikk szerzője: Szabó Viktor fotós

    Melyik a legjobb ingyenes stock fotó oldal? Az Unsplash.com oldalt tartom a legjobbnak, mivel én fotósként is szeretem feltölteni oda a fotóimat. És hozzám hasonló további lelkes fotósok töltenek fel oda saját képeket. Ezek nagyon, de nagyon jó minőségben tölthetőek le. Az oldalra feltöltött képek mindegyike szinte bármilyen célra felhasználható. Olvastam a szerződési feltételeket, mivel én is fotós vagyok, és használom is aktívan.

    Az oldal egyébként annyira magasan szárnyal hogy az Apple, a keynote-okhoz is innen szedi a képeit. Legutóbb egy zenei videoklipbe is válogattak be világsztárok képeket. Martin Garrix, Macklemore és Patrick Stump of Fall Out Boy a ’Summer Days’ című klipjéhez itt nézelődött fotók után a csapat.

    Szóval ha a legnagyobbak használják, te miért ne tennéd? Főleg akkor, ha teljesen ingyen is van.

    Mivel fotósként is jelen vagyok az oldalon, tudom hogy a legtöbben nagyon hálásak amikor szólnak nekik hogy 1-1 helyen felhasználták a képüket. Vannak persze akik nem olvasták el az oldal feltételeit, és fogalmuk sincs hova töltik fel a képeket, velük nem igazán kell foglalkozni.

    Az én eddigi legnagyobb megjelenésem a Photoshop egyik pluginjának reklámja volt, ahol az én fotómmal reklámozták a terméket. Hazánkban is volt számos példa felhasználásra, az egyik ilyen egy Minner cikk volt! J

    A photoshop pluginhoz tartozó cikkem.

    A Minner foglalkozott még további ingyenes képgyűjtő oldallal: Jogtiszta képek marketinghez, Facebook posztokhoz, reklámhoz

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Németh Márton vagyok jelenleg magyar, német és angol nyelvű webshopok építésével, valamint chatbotok tervezésével foglalkozok csapatommal együtt. A shop lift egyik alapítója.

    Emlékezz mikor először elkezdtél gondolkodni azon, hogy vállalkozásodnak kéne egy webshop. És ezt mennyire jól tetted, mivel 2018-ban még csupán 4.6 millió Magyar vásárolt online, addig ez a szám 2019-ben elérte az 5.4 milliós tábort a felmérések szerint.

    (De, ami számodra érdekesebb az az, hogy egy átlagos vásárlás során szektortól függően 11.000-től 20.000 Ft-ig terjedő összeget költenek a vásárlók.)

    De a megvalósítás valahol félre csúszott és nem jutott rá elég idő, esetleg a kivitelezők akiket megbíztál ugyan szép oldalt készítettek csak épp olyat nem, ami el is ad. A kosárba még csak-csak beteszik a termékeket, de fizetni már csak töredékük fog.

    A Baymard Institute  által készített felmérés alapján a vásárlók 67.97%-a nem fejezi be a megkezdett vásárlást. Ez számokban 4.6 trillió dollár kiesést jelent világszerte. (Most kezdődhet a matek, hogy nálad mekkora kiesés az, ha a vásárlóid 67%-át elveszted.)

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Kovács László vagyok a Follow Marketing alapítója, Instagram specialista. 

    Tudod milyen hatalma van egy igazi véleményvezérnek? Mondom!

    Philipp Plein a Philipp Plein világmárka (ruha) tulajdonosa közzétett egy képet, ahol a cipői a méregzöld Ferrariján nyaraltak.

    Tudnod kell róla, hogy ő nem szerénykedik a vagyonával. Az Instán folyamatosan az arcodba tolja, hogy milyen tehetős és ezt 1.800.000 ember követi.

    Visszatérve a Ferrarihoz: Louis C. Camilleri (Ferrari CEO) írt egy levelet Plein-nek, hogy 48 órán belül le kell vennie a tartalmat, mert nem illik ez a magatartás az autómárkához.

    Nem is kellett több PP egójának: a „My Ferrari, my rules” szlogennel hadjáratot indított Louis és az olasz luxusmárka ellen.

    Megkérte a kevéske -1,8 millió- követőjét, hogy mutassák meg, mekkora ereje van a Philipp Plein tábornak: rakják ki Instagram storiesba a saját luxusautójukat és az azon lévő cipőjüket, majd használják a #ppkicksgang keresőcímkét és tageljék be @philippplein accountját, aki továbbosztja a saját oldalán.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Ami bennünk, az körülöttünk. Ugyanez igaz a munkahelyi környezetünkre is. Ahhoz pedig, hogy hatékonyan és kiegyensúlyozottan tudjuk dolgozni, sok egyéb feltétel mellett a munkakörnyezet kialakítása az egyik legfontosabb szempont – melyet az általunk készített felmérés is alátámaszt. De lássuk a szakértőnk tanácsait…

    Szerző: Végvári Zsuzsi –  Az OFFISEVEN munkakörnyezet tanácsadással és kialakítással foglalkozik

    1. Tiszta asztal!

    Káoszban jól dolgozni nem lehet. Ezért különösen fontos, hogy csak az legyen előtted, amire épp szükséged van és az asztalodon lévő dokumentumok sem halomban, hanem rendezetten álljanak. Így mindig tudni fogod, hova is nyúlj, amikor szükséged van valamire.

    1. Legyen világosság!

    A megfelelő világítás létfontosságú az irodai munkához. Nem csupán a szemünk egészségének megőrzésében van nagy szerepe, a hangulatunkra is hat. A legjobb a természetes fény, azonban vannak munkaállomások, ahol ez sajnos nem kivitelezhető, de egy jól megválasztott lámpa és máris megoldottuk a helyzetet.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Fodor Bence Balázs, az Ijjatek.hu alapítója.

    Minden cégvezető a hatékony, és motivált munkaerőről álmodik, akik egy igazi csapatként küzdenek a célokért.  A cégen belül viszont lehetnek átszervezések, létszámcsökkentések és növekedések egyaránt. Így viszont megbomlanak a jól összeszokott csapatok/részlegek és ez minden bizonnyal a számokban is megfog látszani.

    Hogyan érhetem el, hogy az újonnan alakult részleg jobban megismerje egymást, és összekovácsolódjanak?

    A varázsszó a csapatépítés!

    Igen.. máris látlak magam előtt, ahogy fogod a fejed.. “Jajj, csak a gyerekes játékokat ne.. ”

    Ezeket tegyük félre, és gondoljunk valami extrémebbre, amihez tényleg összefogás kell és kitartás.

    Gondoljunk egy új játékra, ami pár éve robbant be Amerikából, ez az Archery tag. Vagy hívjuk magyarul Ijjátéknak.

    Egy kis ízelítő a hangulatról! (videó)

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Doleschall Anita, Printeraktív Nyomda Webshop, online is lehet nyomdai anyagot rendelni. 

    Vállalkozásindítás előtt számos elintéznivalónk akad.  De mielőtt elvesznénk a bürokrácia útvesztőjében fontos, hogy tudatosan megtervezett marketingstratégiánk legyen, és ahhoz, hogy ez sikeres legyen, az arculati elemekről sem feledkezhetünk meg.

    Fontos, hogy az emberek tudjanak valamit hozzád kötni, ezért kell egy logo, egy olyan szimbólum, amit az emberek könnyen megjegyeznek.

    De mivel a személyes benyomás is fontos, ezért célszerű rendelkezned egy hatásos névjegykártyával, amit személyes találkozókon oda tudsz adni.

    Vállalkozás indítás előtt szánj időt az arculattervezésre!

    A tudatos arculattervezés azért fontos, mert:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Dallos Zoltán, marketing szakértő, a DLX MEDIA Kft. alapítója, és az Alkalmazottból Vállalkozó c. Könyv szerzője.

    Nap, mint nap hallani, hogy már lassan minden területen munkaerőhiány van, az IT szakembertől kezdve a takarítóig. A saját tapasztalataim azonban azt mutatják, hogy egy kis odafigyeléssel megtalálhatjuk a megfelelő embert a megfelelő helyre.

    Nyilvánvalóan vannak olyan munkakörök, amelyekre a legmodernebb toborzási technikákkal is nehéz megfelelő jelöltet találni, de ha megfogadod a tanácsaimat, akkor megkönnyíted a dolgodat és még pénzt is takaríthatsz meg a toborzási költségeiden.

    Tudtad, hogy a felmondások mögött nem a céggel való elégedetlenség áll, hanem sokkal inkább a főnökkel való nem megelégedettség? És ugyanez elmondható akkor is, mikor jelentkezik valaki egy munkahelyre, azt fogja nézni, hogy tud-e a vezetővel azonosulni, tudnak-e együttműködni hosszútávon.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Ami bennünk, az körülöttünk. Ugyanez igaz a munkahelyi környezetünkre is. Ahhoz pedig, hogy hatékonyan és kiegyensúlyozottan tudjuk dolgozni, sok egyéb feltétel mellett a munkakörnyezet kialakítása az egyik legfontosabb szempont – melyet az általunk készített felmérés is alátámaszt. De lássuk a szakértőnk tanácsait…

    Szerző: Végvári Zsuzsi –  Az OFFISEVEN munkakörnyezet tanácsadással és kialakítással foglalkozik

    1. Tiszta asztal!

    Káoszban jól dolgozni nem lehet. Ezért különösen fontos, hogy csak az legyen előtted, amire épp szükséged van és az asztalodon lévő dokumentumok sem halomban, hanem rendezetten álljanak. Így mindig tudni fogod, hova is nyúlj, amikor szükséged van valamire.

    1. Legyen világosság!

    A megfelelő világítás létfontosságú az irodai munkához. Nem csupán a szemünk egészségének megőrzésében van nagy szerepe, a hangulatunkra is hat. A legjobb a természetes fény, azonban vannak munkaállomások, ahol ez sajnos nem kivitelezhető, de egy jól megválasztott lámpa és máris megoldottuk a helyzetet.

    1. Szelektálj!

    Már te sem tudod pontosan mi az a sok papír az asztalodon? Számlák, nyomtatványok, jegyzetek…ne halmozd őket. Időről időre nézd át, mi az, amire tényleg szükséged van, a többit pedig dobd ki – vagy még jobb, ha előre gondolkodsz és csak azt nyomtatod ki, amit valóban szükséges (a bolygónk is hálás lesz érte).

    1. A természet közelsége

    Egy-egy növény az irodába nem csupán jól mutat, de a hangulatunkra is pozitív hatással van és még a levegőt is felfrissíti. Cserébe pedig nem vár el többet, mint egy kis locsolás. Jó üzlet, nem igaz?

    1. Semmi csillogás!

    Talán az egyik legnehezebben kivitelezhető dolog, de törekedjünk arra, hogy semmilyen fényforrás ne tükröződjön a monitoron. Nehezebb ilyenkor elolvasni az adott szöveget és a szemünket is rontja a zavaró fény. Ha tudjuk, helyezzük át, forgassuk el az asztalunkat!

    1. Hallgass inspiráló zenét!

    A zene amellett, hogy segít kikapcsolódni, a munkavégzést is hatékonyabbá teszi. Segít koncentrálni, stresszoldó és javítja a közérzetünket. Egy kényelmes fülhallgató és az sem akadály, ha nyitott irodában dolgozunk.

    1. Otthon, az irodában

    Egy színes ülőpárna vagy asztali kiegészítő és máris otthonosabban érzed magad a munkahelyeden, ami a motivációdra is pozitív hatással lehet.

    1. Kábelrengeteg helyett

    Te is mindig beleakadsz a kábelekbe a lábadnál? Némi rendezéssel ezt a zavaró tényezőt is kiiktathatod, ahogyan az asztalodon egymásba gabalyodó zsinórokat is. Hidd el, az informatikusok is hálásak lesznek érte!

    1. Személyre szabva

    Családi fotó az asztalon, egy számodra fontos helyszín a monitorod háttérképén, a nagymamádtól kapott bögre… Dolgok, amik rád jellemzőek és kellemesebbé teszik a környezeted. Nyugodtan rendezkedj be, hiszen a napod nagy részét itt töltöd, így fontos, hogy jól érezd magad.

    1. Cetlik nélkül

    Bár jól mutatnak, egy idő után zűrzavart okoznak a cetlik. Hagyj fel velük! Inkább egy füzetbe jegyzetelj vagy elektronikusan rögzítsd a feljegyzéseid.

    1. Egy szék mind felett

    Sajnos sokan még mindig nem veszik komolyan munkáltatói részről sem, de egy jól megválasztott széknél nincs fontosabb. Nem csak kényelmi, de egészségügyi okokból is elengedhetetlen, hogy megfelelő legyen az a szék, amin a munkaidőnket töltjük.

    1. Nasizzunk!

    Néhány falat az étkezések közt igenis jó szolgálatot tud tenni. Feldob és segíti a gondolkodást, persze csak akkor, ha tápanyagot is tartalmaz. A diófélék, szárított gyümölcsök és egyéb egészséges rágcsálnivalók pont ebben segítenek, szerezz be belőlük párat.

    1. Színezd újra!

    A színek hatással vannak ránk, a munkavégzésünkre és még ha a falakat nem is tudjuk olyan színűre festeni, amilyenre szeretnénk, beszerezhetünk néhány festményt, plakátot, amik nem csak személyesebbé varázsolják a környezetet, de motivációt és inspirációt is adhatnak.

    +1. Gondolj a holnapra!

    Ne hagyj ott csapot-papot, ahogy lejár a munkaidőd. Néhány perc csak, amíg összerakod a papírokat, elrendezed a tollaid, elmosod a bögréd, ugyanakkor ez a pár perc sokat segít abban, hogy jól induljon a másnapod, hiszen nem romeltakarítással kell töltened azt az időt, amikor a legproduktívabb vagy.

    Munkakörnyezet tanácsadás: www.offiseven.hu

    Fotó: Envato License

    2020-as vállalkozási ötletek szeptember 30-tól a Minner hírlevélben!

    Iratkozz fel most! A hétfőnként kiküldött Minner hírlevélben az üzleti hírszemle mellett a 2020-as üzleti ötleteket, trendeket is első kézből olvashatod! Feliratkozás