13+1 tipp, hogy hatékonyabb legyen a munka

    MinnerX - vendég poszt

    13+1 tipp, hogy hatékonyabb legyen a munka

    Ami bennünk, az körülöttünk. Ugyanez igaz a munkahelyi környezetünkre is. Ahhoz pedig, hogy hatékonyan és kiegyensúlyozottan tudjuk dolgozni, sok egyéb feltétel mellett a munkakörnyezet kialakítása az egyik legfontosabb szempont – melyet az általunk készített felmérés is alátámaszt. De lássuk a szakértőnk tanácsait…

    Szerző: Végvári Zsuzsi –  Az OFFISEVEN munkakörnyezet tanácsadással és kialakítással foglalkozik

    1. Tiszta asztal!

    Káoszban jól dolgozni nem lehet. Ezért különösen fontos, hogy csak az legyen előtted, amire épp szükséged van és az asztalodon lévő dokumentumok sem halomban, hanem rendezetten álljanak. Így mindig tudni fogod, hova is nyúlj, amikor szükséged van valamire.

    1. Legyen világosság!

    A megfelelő világítás létfontosságú az irodai munkához. Nem csupán a szemünk egészségének megőrzésében van nagy szerepe, a hangulatunkra is hat. A legjobb a természetes fény, azonban vannak munkaállomások, ahol ez sajnos nem kivitelezhető, de egy jól megválasztott lámpa és máris megoldottuk a helyzetet.

    1. Szelektálj!

    Már te sem tudod pontosan mi az a sok papír az asztalodon? Számlák, nyomtatványok, jegyzetek…ne halmozd őket. Időről időre nézd át, mi az, amire tényleg szükséged van, a többit pedig dobd ki – vagy még jobb, ha előre gondolkodsz és csak azt nyomtatod ki, amit valóban szükséges (a bolygónk is hálás lesz érte).

    1. A természet közelsége

    Egy-egy növény az irodába nem csupán jól mutat, de a hangulatunkra is pozitív hatással van és még a levegőt is felfrissíti. Cserébe pedig nem vár el többet, mint egy kis locsolás. Jó üzlet, nem igaz?

    1. Semmi csillogás!

    Talán az egyik legnehezebben kivitelezhető dolog, de törekedjünk arra, hogy semmilyen fényforrás ne tükröződjön a monitoron. Nehezebb ilyenkor elolvasni az adott szöveget és a szemünket is rontja a zavaró fény. Ha tudjuk, helyezzük át, forgassuk el az asztalunkat!

    1. Hallgass inspiráló zenét!

    A zene amellett, hogy segít kikapcsolódni, a munkavégzést is hatékonyabbá teszi. Segít koncentrálni, stresszoldó és javítja a közérzetünket. Egy kényelmes fülhallgató és az sem akadály, ha nyitott irodában dolgozunk.

    1. Otthon, az irodában

    Egy színes ülőpárna vagy asztali kiegészítő és máris otthonosabban érzed magad a munkahelyeden, ami a motivációdra is pozitív hatással lehet.

    1. Kábelrengeteg helyett

    Te is mindig beleakadsz a kábelekbe a lábadnál? Némi rendezéssel ezt a zavaró tényezőt is kiiktathatod, ahogyan az asztalodon egymásba gabalyodó zsinórokat is. Hidd el, az informatikusok is hálásak lesznek érte!

    1. Személyre szabva

    Családi fotó az asztalon, egy számodra fontos helyszín a monitorod háttérképén, a nagymamádtól kapott bögre… Dolgok, amik rád jellemzőek és kellemesebbé teszik a környezeted. Nyugodtan rendezkedj be, hiszen a napod nagy részét itt töltöd, így fontos, hogy jól érezd magad.

    1. Cetlik nélkül

    Bár jól mutatnak, egy idő után zűrzavart okoznak a cetlik. Hagyj fel velük! Inkább egy füzetbe jegyzetelj vagy elektronikusan rögzítsd a feljegyzéseid.

    1. Egy szék mind felett

    Sajnos sokan még mindig nem veszik komolyan munkáltatói részről sem, de egy jól megválasztott széknél nincs fontosabb. Nem csak kényelmi, de egészségügyi okokból is elengedhetetlen, hogy megfelelő legyen az a szék, amin a munkaidőnket töltjük.

    1. Nasizzunk!

    Néhány falat az étkezések közt igenis jó szolgálatot tud tenni. Feldob és segíti a gondolkodást, persze csak akkor, ha tápanyagot is tartalmaz. A diófélék, szárított gyümölcsök és egyéb egészséges rágcsálnivalók pont ebben segítenek, szerezz be belőlük párat.

    1. Színezd újra!

    A színek hatással vannak ránk, a munkavégzésünkre és még ha a falakat nem is tudjuk olyan színűre festeni, amilyenre szeretnénk, beszerezhetünk néhány festményt, plakátot, amik nem csak személyesebbé varázsolják a környezetet, de motivációt és inspirációt is adhatnak.

    +1. Gondolj a holnapra!

    Ne hagyj ott csapot-papot, ahogy lejár a munkaidőd. Néhány perc csak, amíg összerakod a papírokat, elrendezed a tollaid, elmosod a bögréd, ugyanakkor ez a pár perc sokat segít abban, hogy jól induljon a másnapod, hiszen nem romeltakarítással kell töltened azt az időt, amikor a legproduktívabb vagy.

    Munkakörnyezet tanácsadás: www.offiseven.hu

    Fotó: Envato License

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    Szerző: Fodor Bence Balázs, az Ijjatek.hu alapítója.

    Minden cégvezető a hatékony, és motivált munkaerőről álmodik, akik egy igazi csapatként küzdenek a célokért.  A cégen belül viszont lehetnek átszervezések, létszámcsökkentések és növekedések egyaránt. Így viszont megbomlanak a jól összeszokott csapatok/részlegek és ez minden bizonnyal a számokban is megfog látszani.

    Hogyan érhetem el, hogy az újonnan alakult részleg jobban megismerje egymást, és összekovácsolódjanak?

    A varázsszó a csapatépítés!

    Igen.. máris látlak magam előtt, ahogy fogod a fejed.. “Jajj, csak a gyerekes játékokat ne.. ”

    Ezeket tegyük félre, és gondoljunk valami extrémebbre, amihez tényleg összefogás kell és kitartás.

    Gondoljunk egy új játékra, ami pár éve robbant be Amerikából, ez az Archery tag. Vagy hívjuk magyarul Ijjátéknak.

    Egy kis ízelítő a hangulatról! (videó)

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Doleschall Anita, Printeraktív Nyomda Webshop, online is lehet nyomdai anyagot rendelni. 

    Vállalkozásindítás előtt számos elintéznivalónk akad.  De mielőtt elvesznénk a bürokrácia útvesztőjében fontos, hogy tudatosan megtervezett marketingstratégiánk legyen, és ahhoz, hogy ez sikeres legyen, az arculati elemekről sem feledkezhetünk meg.

    Fontos, hogy az emberek tudjanak valamit hozzád kötni, ezért kell egy logo, egy olyan szimbólum, amit az emberek könnyen megjegyeznek.

    De mivel a személyes benyomás is fontos, ezért célszerű rendelkezned egy hatásos névjegykártyával, amit személyes találkozókon oda tudsz adni.

    Vállalkozás indítás előtt szánj időt az arculattervezésre!

    A tudatos arculattervezés azért fontos, mert:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Dallos Zoltán, marketing szakértő, a DLX MEDIA Kft. alapítója, és az Alkalmazottból Vállalkozó c. Könyv szerzője.

    Nap, mint nap hallani, hogy már lassan minden területen munkaerőhiány van, az IT szakembertől kezdve a takarítóig. A saját tapasztalataim azonban azt mutatják, hogy egy kis odafigyeléssel megtalálhatjuk a megfelelő embert a megfelelő helyre.

    Nyilvánvalóan vannak olyan munkakörök, amelyekre a legmodernebb toborzási technikákkal is nehéz megfelelő jelöltet találni, de ha megfogadod a tanácsaimat, akkor megkönnyíted a dolgodat és még pénzt is takaríthatsz meg a toborzási költségeiden.

    Tudtad, hogy a felmondások mögött nem a céggel való elégedetlenség áll, hanem sokkal inkább a főnökkel való nem megelégedettség? És ugyanez elmondható akkor is, mikor jelentkezik valaki egy munkahelyre, azt fogja nézni, hogy tud-e a vezetővel azonosulni, tudnak-e együttműködni hosszútávon.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Barti Magdolna a Látszol blog írója

    A minap láttam egy óriásplakátot, amin egy viszonylag ismert celeb fotója volt fehér háttérrel és mellette egy felirat, hogy ő is abba az üzletbe jár. Ezt nyilván azonnal elhitte mindenki, aki elolvasta. Gondolom. Aki mégsem, az legfeljebb röhögött egy jót, így elsőre. Mennyire hiteles ez az üzenet egy semmi háttérrel? 

    De mennyire fontos a hitelesség? Fontos ez egyáltalán?

    A másik kérdés, ami felmerül bennem, a felelősség kérdése. Van e felelőssége az influenszernek, a celebnek vagy egyáltalán annak, aki “közkinccsé” teszi a gondolatait, véleményét, akár csak egy komment formájában is?

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    40 év felett karrier, tanfolyamok

    Winter Ádám, TanfolyamOKJ.hu

    Egy kutatás szerint a mai pályakezdőknek átlagosan 14 munkahelyük lesz életük során. Sokszor nem csak munkahelyet, hanem pályát is kell módosítani ahhoz, hogy piacképes tudással rendelkezzünk.

    Ráadásul a pályamódosítással időnként az is együtt jár, hogy az eddig alkalmazottként dolgozók inkább vállalkozóként szeretnének érvényesülni.

    A szakmaváltás nem csak a fiatalok útkeresésének hozadéka, egyáltalán nem ritka, hogy már a negyvenes éveikben járó munkavállalók kezdenek új karrierbe, új vállalkozásba.

    Bár korábban a pályamódosítás egy leépítés vagy a munkahely megszűnésének következménye volt, ma már sokan a jobb érvényesülési esélyek, a magasabb fizetés, az érdeklődés megváltozása, kötetlenebb munkaidő, vagy nagyobb önállóság igénye miatt váltanak.

    Bármelyik okból is kerül sor a pályamódosításra, fontos, hogy azt körültekintően végezzük, hogy ne legyen csalódás a vége.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Kozákné Zsuzsa – pedagógus, emberi erőforrás tanácsadó, kamaszmentor

    Egy könyvajánlóval készültem most nektek, ki tudja. lehet újra kezdők lesztek egyszer még! De legfőképpen a gyermeked kezébe érdemes adnod ezt a könyvet.

    Daniel H.Pink: Johnny Bunk kalandjai

    Egy szuper könyv zanzáját hoztam el nektek! A könyv műfaja: karriermanga, amely a munka világában való érvényesüléshez ad tanácsokat. A fejezetek végén összefoglalt tanulságok, amelyeket egy fiatal srác munkahelyi csetlés-botlásaiból tanulhatunk (kiegészítve saját gondolatokkal):

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Tanai Levente vagyok, jelenleg még egyetemista (remélem már csak fél évig), de már 3 éve foglalkozom marketinggel és lassan 5 éve rendezvényszervezéssel.

    Sziasztok, újra itt a UniCard!

    Az előző cikkben bemutattuk miről is szól a vállalkozásunk és szerencsére napról napra jobban állunk!

    De kicsit nézzünk a dolgok mögé, miért is akarunk kedvezményt szolgáltatni az egyetemistáknak?

    https://www.vg.hu/penzugy/ennyit-koltenek-elelmiszerre-magyar-egyetemistak-606819/

    A cikk és a kép is 2016-os, de a számítások alapján egy átlagos egyetemista évente 3.688.700Ft-ot költ el, vagyis inkább úgy mondom, hogy ennyit kell elköltenie. Ez havi több mint 300.000 Ft-ot jelent.

    Na de hol tud spórolni egy fiatal?

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Feer Marianna, HR szakértő, bérszámfejtő specialista

    Tudtad, hogy regisztrált munkanélkülieket alkalmazhatsz teljes bérköltség támogatással?

    A támogatás összege a minimálbér kétszerese (298.000 Ft) és annak a SZOCHO-ja lehet havonta, de ennél kevesebb is kérhető.

    25 éven aluliak alkalmazásához az „Ifjúsági Garancia” programban lehet pályázni, más esetekben az „Út a munkaerőpiacra” kiemelt munkaerőpiaci programban.

    A VEKOP pályázatok speciálisan Közép-Magyarország hatáskörűek, az ország többi részén a GINOP pályázatokat kell keresni.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Winter Ádám, TanfolyamOKJ.hu

    A Minner.hu cikkekből és a Minner Extra Facebook posztokból egyértelműen kitűnik, hogy nem csak aktív vállalkozók olvassák a portált:

    A látogatók jelentős része még csak tervezgeti vállalkozás indítását.

    Az olvasók között sokan vannak, akik még azt sem döntötték el, mi lesz a vállalkozásuk profilja, pontosan milyen szolgáltatást fognak nyújtani.

    Ha Te is ebbe a kategóriába tartozol, akkor ez a cikk Neked szól:

    Most azokhoz az olvasókhoz szólunk, akik még nem döntötték el, milyen területen fognak vállalkozni.

    Összegyűjtöttünk pár olyan tanfolyamot, melyekkel olyan szakképesítést vagy kompetenciát sajátíthatsz el, amivel vállalkozóként nagy sikered lehet.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Ami bennünk, az körülöttünk. Ugyanez igaz a munkahelyi környezetünkre is. Ahhoz pedig, hogy hatékonyan és kiegyensúlyozottan tudjuk dolgozni, sok egyéb feltétel mellett a munkakörnyezet kialakítása az egyik legfontosabb szempont – melyet az általunk készített felmérés is alátámaszt. De lássuk a szakértőnk tanácsait…

    Szerző: Végvári Zsuzsi –  Az OFFISEVEN munkakörnyezet tanácsadással és kialakítással foglalkozik

    1. Tiszta asztal!

    Káoszban jól dolgozni nem lehet. Ezért különösen fontos, hogy csak az legyen előtted, amire épp szükséged van és az asztalodon lévő dokumentumok sem halomban, hanem rendezetten álljanak. Így mindig tudni fogod, hova is nyúlj, amikor szükséged van valamire.

    1. Legyen világosság!

    A megfelelő világítás létfontosságú az irodai munkához. Nem csupán a szemünk egészségének megőrzésében van nagy szerepe, a hangulatunkra is hat. A legjobb a természetes fény, azonban vannak munkaállomások, ahol ez sajnos nem kivitelezhető, de egy jól megválasztott lámpa és máris megoldottuk a helyzetet.

    1. Szelektálj!

    Már te sem tudod pontosan mi az a sok papír az asztalodon? Számlák, nyomtatványok, jegyzetek…ne halmozd őket. Időről időre nézd át, mi az, amire tényleg szükséged van, a többit pedig dobd ki – vagy még jobb, ha előre gondolkodsz és csak azt nyomtatod ki, amit valóban szükséges (a bolygónk is hálás lesz érte).

    1. A természet közelsége

    Egy-egy növény az irodába nem csupán jól mutat, de a hangulatunkra is pozitív hatással van és még a levegőt is felfrissíti. Cserébe pedig nem vár el többet, mint egy kis locsolás. Jó üzlet, nem igaz?

    1. Semmi csillogás!

    Talán az egyik legnehezebben kivitelezhető dolog, de törekedjünk arra, hogy semmilyen fényforrás ne tükröződjön a monitoron. Nehezebb ilyenkor elolvasni az adott szöveget és a szemünket is rontja a zavaró fény. Ha tudjuk, helyezzük át, forgassuk el az asztalunkat!

    1. Hallgass inspiráló zenét!

    A zene amellett, hogy segít kikapcsolódni, a munkavégzést is hatékonyabbá teszi. Segít koncentrálni, stresszoldó és javítja a közérzetünket. Egy kényelmes fülhallgató és az sem akadály, ha nyitott irodában dolgozunk.

    1. Otthon, az irodában

    Egy színes ülőpárna vagy asztali kiegészítő és máris otthonosabban érzed magad a munkahelyeden, ami a motivációdra is pozitív hatással lehet.

    1. Kábelrengeteg helyett

    Te is mindig beleakadsz a kábelekbe a lábadnál? Némi rendezéssel ezt a zavaró tényezőt is kiiktathatod, ahogyan az asztalodon egymásba gabalyodó zsinórokat is. Hidd el, az informatikusok is hálásak lesznek érte!

    1. Személyre szabva

    Családi fotó az asztalon, egy számodra fontos helyszín a monitorod háttérképén, a nagymamádtól kapott bögre… Dolgok, amik rád jellemzőek és kellemesebbé teszik a környezeted. Nyugodtan rendezkedj be, hiszen a napod nagy részét itt töltöd, így fontos, hogy jól érezd magad.

    1. Cetlik nélkül

    Bár jól mutatnak, egy idő után zűrzavart okoznak a cetlik. Hagyj fel velük! Inkább egy füzetbe jegyzetelj vagy elektronikusan rögzítsd a feljegyzéseid.

    1. Egy szék mind felett

    Sajnos sokan még mindig nem veszik komolyan munkáltatói részről sem, de egy jól megválasztott széknél nincs fontosabb. Nem csak kényelmi, de egészségügyi okokból is elengedhetetlen, hogy megfelelő legyen az a szék, amin a munkaidőnket töltjük.

    1. Nasizzunk!

    Néhány falat az étkezések közt igenis jó szolgálatot tud tenni. Feldob és segíti a gondolkodást, persze csak akkor, ha tápanyagot is tartalmaz. A diófélék, szárított gyümölcsök és egyéb egészséges rágcsálnivalók pont ebben segítenek, szerezz be belőlük párat.

    1. Színezd újra!

    A színek hatással vannak ránk, a munkavégzésünkre és még ha a falakat nem is tudjuk olyan színűre festeni, amilyenre szeretnénk, beszerezhetünk néhány festményt, plakátot, amik nem csak személyesebbé varázsolják a környezetet, de motivációt és inspirációt is adhatnak.

    +1. Gondolj a holnapra!

    Ne hagyj ott csapot-papot, ahogy lejár a munkaidőd. Néhány perc csak, amíg összerakod a papírokat, elrendezed a tollaid, elmosod a bögréd, ugyanakkor ez a pár perc sokat segít abban, hogy jól induljon a másnapod, hiszen nem romeltakarítással kell töltened azt az időt, amikor a legproduktívabb vagy.

    Munkakörnyezet tanácsadás: www.offiseven.hu

    Fotó: Envato License

    Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Képezd magad most! Otthonról! Online! Kattints ide!