3+1 eszköz, amit webshopos vállalkozónak használnia kellene (de nem teszed)

    MinnerX - vendég poszt

    3+1 eszköz, amit webshopos vállalkozónak használnia kellene (de nem teszed)

    Szerző: Németh Márton vagyok jelenleg magyar, német és angol nyelvű webshopok építésével, valamint chatbotok tervezésével foglalkozok csapatommal együtt. A shop lift egyik alapítója.

    Emlékezz mikor először elkezdtél gondolkodni azon, hogy vállalkozásodnak kéne egy webshop. És ezt mennyire jól tetted, mivel 2018-ban még csupán 4.6 millió Magyar vásárolt online, addig ez a szám 2019-ben elérte az 5.4 milliós tábort a felmérések szerint.

    (De, ami számodra érdekesebb az az, hogy egy átlagos vásárlás során szektortól függően 11.000-től 20.000 Ft-ig terjedő összeget költenek a vásárlók.)

    De a megvalósítás valahol félre csúszott és nem jutott rá elég idő, esetleg a kivitelezők akiket megbíztál ugyan szép oldalt készítettek csak épp olyat nem, ami el is ad. A kosárba még csak-csak beteszik a termékeket, de fizetni már csak töredékük fog.

    A Baymard Institute  által készített felmérés alapján a vásárlók 67.97%-a nem fejezi be a megkezdett vásárlást. Ez számokban 4.6 trillió dollár kiesést jelent világszerte. (Most kezdődhet a matek, hogy nálad mekkora kiesés az, ha a vásárlóid 67%-át elveszted.)

    De most nézzük azt a 3+1 eszközt, amivel egy nagyobb szeletét hasíthatod ki az éves 360 milliárd forint forgalmat lebonyolító e-kereskedelmi szektornak és visszaszerezheted a lepattanó vásárlóidat.

    1 Felugró ablakok

    A felugró ablakok egészséges mértékben való használatával te is visszaszerezheted az irányítást üzleted felett.

    Az Avon ezzel a módszerrel 16,5%-kal tudta csökkenteni a kosárelhagyást. (És ehhez nem kell multinak lenni, a te webshopodban ugyan úgy működik.)

    Ha a kosárból fizetés nélkül a kurzoromat az x fele kezdem el vinni, akkor már fel is ugrik ez az ablak és felkínál nekem egy ingyenes dezodort, ha 5000-Ft felett költök. (Ez már is egy olyan dolog, ami miatt elgondolkodok a vásárlás befejezésén.)

    Arról, hogy hogyan használd ezt a módszert a webshopodban bővebben itt olvashatsz.

    2 Retargeting hirdetés

    Amik nem mások, mint azok a Facebook hirdetések, amikkel azokat az embereket célzod kik már jártak korábban az oldaladon. Ez nem csak hatékony és olcsó de elengedhetetlen része is az online kereskedelemnek.

    Látogatóid átlagosan 2,8% lesz vásárló, így kérlek jusson eszedbe, ha retargeting hirdetések nélkül vezeted a webshopodat akkor egész egyszerűen a pénzed égeted el.

    Eszerint a felmérés szerint 70%-kal nagyobb az esélye annak, hogy egy látogatóból vásárló lesz kizárólag a retargeting hirdetéseknek köszönhetően.

    Ha erről szeretnél bővebben olvasni vagy tudni szeretnéd, hogy a te webshopodban működnek-e ezek a hirdetések akkor itt tudsz több infót elérni.

    3, Kosárelhagyási emailok

    Az összes e-kereskedelmi forgalom 28%-a érkezik a jól megírt és jókor kiküldött kosárelhagyási e-mailekből.

    Ezeket előzőleg egy programba ütemezzük be, ami automatikusan kiküld emaileket a kosárelhagyás utáni 6. 24. és 48. órában. Nem érdemes zaklatásba átcsúszni, három darab email elég szokott lenni ahhoz, hogy a már elveszettnek tűnő vásárlónkat visszahozzuk a kasszához.

    Ezek az emailok egyrészt emlékeztető jellegűek másrészt sürgetik is a vásárlódat.

    Arról, hogy hogyan tudsz te is ilyen emailokat írni és használni itt olvashatsz bővebben.

    (De persze ahhoz, hogy emailokat küldj valahonnan email címeket is kell szerezned. Erről itt olvashatsz.)

    +1 Chatbotok

    A legerősebb fegyvert hagytam a végére. Hazánkban még nagyon kevesen használják (éppen ezért instant verseny előny neked.) annak ellenére, hogy az Aldi adminisztrációs költségeit 30%-kal tudta csökkenteni.

    A lényeg, hogy időt takarít meg neked! (Nem is keveset, ha sok kérdés érkezik be hozzád akkor napi 1-2 órát is akár.)

    A chatbot lényegében egy bolti eladó és ügyfélszolgálatos egyben, aki a nap 24 órájában kiszolgálja az ügyfeleidet. (És még enni se kér, de még szabit sem vesz ki.)

    A chatbot rákérdezhet az érdeklődőnél, hogy mit is keres, és így az előre beprogramozott válaszok segítségével pontosan olyan terméket mutat neki, amit tényleg érdekli.

    És kinek hasznos egy ilyen bolti asszisztens és eladó? Éttermeknek, jegyeladóknak, lokális vállalkozásoknak és persze webshopoknak.

    Ez egy olyan platform, ahol csak te és a vásárlód van, így könnyedén tudsz neki promóciókat eljuttatni. A kosárelhagyás után automatikusan szólni is tudsz nekik akár csak egy emailban. (Azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy ezt jóval többen 90%-a nyitja meg.)

    Ha van olyan dolog a cégedben, amit egy robot is meg tud csinálni, azt hadd csinálja egy robot.
    Chatbotokról itt olvashatsz bővebben.

    Érdekesnek találod? Lesd meg a mi chatbotunkat működés közben. (Ha ez nem lenne elég akkor ott további ehhez hasonló értékes tartalmakat osztok meg.) Itt találod.

    De várj még mivel ez nem volt minden, ha többi pénztermelő marketing eszköz érdekel webshopokhoz akkor olvasd el a teljes cikket ebben a témában mivel van még 7 olyan eszköz, amit itt meg említeni sem tudtam.  Szóval irány a teljes blog cikk.

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    Ami bennünk, az körülöttünk. Ugyanez igaz a munkahelyi környezetünkre is. Ahhoz pedig, hogy hatékonyan és kiegyensúlyozottan tudjuk dolgozni, sok egyéb feltétel mellett a munkakörnyezet kialakítása az egyik legfontosabb szempont – melyet az általunk készített felmérés is alátámaszt. De lássuk a szakértőnk tanácsait…

    Szerző: Végvári Zsuzsi –  Az OFFISEVEN munkakörnyezet tanácsadással és kialakítással foglalkozik

    1. Tiszta asztal!

    Káoszban jól dolgozni nem lehet. Ezért különösen fontos, hogy csak az legyen előtted, amire épp szükséged van és az asztalodon lévő dokumentumok sem halomban, hanem rendezetten álljanak. Így mindig tudni fogod, hova is nyúlj, amikor szükséged van valamire.

    1. Legyen világosság!

    A megfelelő világítás létfontosságú az irodai munkához. Nem csupán a szemünk egészségének megőrzésében van nagy szerepe, a hangulatunkra is hat. A legjobb a természetes fény, azonban vannak munkaállomások, ahol ez sajnos nem kivitelezhető, de egy jól megválasztott lámpa és máris megoldottuk a helyzetet.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Fodor Bence Balázs, az Ijjatek.hu alapítója.

    Minden cégvezető a hatékony, és motivált munkaerőről álmodik, akik egy igazi csapatként küzdenek a célokért.  A cégen belül viszont lehetnek átszervezések, létszámcsökkentések és növekedések egyaránt. Így viszont megbomlanak a jól összeszokott csapatok/részlegek és ez minden bizonnyal a számokban is megfog látszani.

    Hogyan érhetem el, hogy az újonnan alakult részleg jobban megismerje egymást, és összekovácsolódjanak?

    A varázsszó a csapatépítés!

    Igen.. máris látlak magam előtt, ahogy fogod a fejed.. “Jajj, csak a gyerekes játékokat ne.. ”

    Ezeket tegyük félre, és gondoljunk valami extrémebbre, amihez tényleg összefogás kell és kitartás.

    Gondoljunk egy új játékra, ami pár éve robbant be Amerikából, ez az Archery tag. Vagy hívjuk magyarul Ijjátéknak.

    Egy kis ízelítő a hangulatról! (videó)

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Doleschall Anita, Printeraktív Nyomda Webshop, online is lehet nyomdai anyagot rendelni. 

    Vállalkozásindítás előtt számos elintéznivalónk akad.  De mielőtt elvesznénk a bürokrácia útvesztőjében fontos, hogy tudatosan megtervezett marketingstratégiánk legyen, és ahhoz, hogy ez sikeres legyen, az arculati elemekről sem feledkezhetünk meg.

    Fontos, hogy az emberek tudjanak valamit hozzád kötni, ezért kell egy logo, egy olyan szimbólum, amit az emberek könnyen megjegyeznek.

    De mivel a személyes benyomás is fontos, ezért célszerű rendelkezned egy hatásos névjegykártyával, amit személyes találkozókon oda tudsz adni.

    Vállalkozás indítás előtt szánj időt az arculattervezésre!

    A tudatos arculattervezés azért fontos, mert:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Dallos Zoltán, marketing szakértő, a DLX MEDIA Kft. alapítója, és az Alkalmazottból Vállalkozó c. Könyv szerzője.

    Nap, mint nap hallani, hogy már lassan minden területen munkaerőhiány van, az IT szakembertől kezdve a takarítóig. A saját tapasztalataim azonban azt mutatják, hogy egy kis odafigyeléssel megtalálhatjuk a megfelelő embert a megfelelő helyre.

    Nyilvánvalóan vannak olyan munkakörök, amelyekre a legmodernebb toborzási technikákkal is nehéz megfelelő jelöltet találni, de ha megfogadod a tanácsaimat, akkor megkönnyíted a dolgodat és még pénzt is takaríthatsz meg a toborzási költségeiden.

    Tudtad, hogy a felmondások mögött nem a céggel való elégedetlenség áll, hanem sokkal inkább a főnökkel való nem megelégedettség? És ugyanez elmondható akkor is, mikor jelentkezik valaki egy munkahelyre, azt fogja nézni, hogy tud-e a vezetővel azonosulni, tudnak-e együttműködni hosszútávon.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Barti Magdolna a Látszol blog írója

    A minap láttam egy óriásplakátot, amin egy viszonylag ismert celeb fotója volt fehér háttérrel és mellette egy felirat, hogy ő is abba az üzletbe jár. Ezt nyilván azonnal elhitte mindenki, aki elolvasta. Gondolom. Aki mégsem, az legfeljebb röhögött egy jót, így elsőre. Mennyire hiteles ez az üzenet egy semmi háttérrel? 

    De mennyire fontos a hitelesség? Fontos ez egyáltalán?

    A másik kérdés, ami felmerül bennem, a felelősség kérdése. Van e felelőssége az influenszernek, a celebnek vagy egyáltalán annak, aki “közkinccsé” teszi a gondolatait, véleményét, akár csak egy komment formájában is?

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    40 év felett karrier, tanfolyamok

    Winter Ádám, TanfolyamOKJ.hu

    Egy kutatás szerint a mai pályakezdőknek átlagosan 14 munkahelyük lesz életük során. Sokszor nem csak munkahelyet, hanem pályát is kell módosítani ahhoz, hogy piacképes tudással rendelkezzünk.

    Ráadásul a pályamódosítással időnként az is együtt jár, hogy az eddig alkalmazottként dolgozók inkább vállalkozóként szeretnének érvényesülni.

    A szakmaváltás nem csak a fiatalok útkeresésének hozadéka, egyáltalán nem ritka, hogy már a negyvenes éveikben járó munkavállalók kezdenek új karrierbe, új vállalkozásba.

    Bár korábban a pályamódosítás egy leépítés vagy a munkahely megszűnésének következménye volt, ma már sokan a jobb érvényesülési esélyek, a magasabb fizetés, az érdeklődés megváltozása, kötetlenebb munkaidő, vagy nagyobb önállóság igénye miatt váltanak.

    Bármelyik okból is kerül sor a pályamódosításra, fontos, hogy azt körültekintően végezzük, hogy ne legyen csalódás a vége.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Kozákné Zsuzsa – pedagógus, emberi erőforrás tanácsadó, kamaszmentor

    Egy könyvajánlóval készültem most nektek, ki tudja. lehet újra kezdők lesztek egyszer még! De legfőképpen a gyermeked kezébe érdemes adnod ezt a könyvet.

    Daniel H.Pink: Johnny Bunk kalandjai

    Egy szuper könyv zanzáját hoztam el nektek! A könyv műfaja: karriermanga, amely a munka világában való érvényesüléshez ad tanácsokat. A fejezetek végén összefoglalt tanulságok, amelyeket egy fiatal srác munkahelyi csetlés-botlásaiból tanulhatunk (kiegészítve saját gondolatokkal):

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Tanai Levente vagyok, jelenleg még egyetemista (remélem már csak fél évig), de már 3 éve foglalkozom marketinggel és lassan 5 éve rendezvényszervezéssel.

    Sziasztok, újra itt a UniCard!

    Az előző cikkben bemutattuk miről is szól a vállalkozásunk és szerencsére napról napra jobban állunk!

    De kicsit nézzünk a dolgok mögé, miért is akarunk kedvezményt szolgáltatni az egyetemistáknak?

    https://www.vg.hu/penzugy/ennyit-koltenek-elelmiszerre-magyar-egyetemistak-606819/

    A cikk és a kép is 2016-os, de a számítások alapján egy átlagos egyetemista évente 3.688.700Ft-ot költ el, vagyis inkább úgy mondom, hogy ennyit kell elköltenie. Ez havi több mint 300.000 Ft-ot jelent.

    Na de hol tud spórolni egy fiatal?

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Feer Marianna, HR szakértő, bérszámfejtő specialista

    Tudtad, hogy regisztrált munkanélkülieket alkalmazhatsz teljes bérköltség támogatással?

    A támogatás összege a minimálbér kétszerese (298.000 Ft) és annak a SZOCHO-ja lehet havonta, de ennél kevesebb is kérhető.

    25 éven aluliak alkalmazásához az „Ifjúsági Garancia” programban lehet pályázni, más esetekben az „Út a munkaerőpiacra” kiemelt munkaerőpiaci programban.

    A VEKOP pályázatok speciálisan Közép-Magyarország hatáskörűek, az ország többi részén a GINOP pályázatokat kell keresni.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Szerző: Németh Márton vagyok jelenleg magyar, német és angol nyelvű webshopok építésével, valamint chatbotok tervezésével foglalkozok csapatommal együtt. A shop lift egyik alapítója.

    Emlékezz mikor először elkezdtél gondolkodni azon, hogy vállalkozásodnak kéne egy webshop. És ezt mennyire jól tetted, mivel 2018-ban még csupán 4.6 millió Magyar vásárolt online, addig ez a szám 2019-ben elérte az 5.4 milliós tábort a felmérések szerint.

    (De, ami számodra érdekesebb az az, hogy egy átlagos vásárlás során szektortól függően 11.000-től 20.000 Ft-ig terjedő összeget költenek a vásárlók.)

    De a megvalósítás valahol félre csúszott és nem jutott rá elég idő, esetleg a kivitelezők akiket megbíztál ugyan szép oldalt készítettek csak épp olyat nem, ami el is ad. A kosárba még csak-csak beteszik a termékeket, de fizetni már csak töredékük fog.

    A Baymard Institute  által készített felmérés alapján a vásárlók 67.97%-a nem fejezi be a megkezdett vásárlást. Ez számokban 4.6 trillió dollár kiesést jelent világszerte. (Most kezdődhet a matek, hogy nálad mekkora kiesés az, ha a vásárlóid 67%-át elveszted.)

    De most nézzük azt a 3+1 eszközt, amivel egy nagyobb szeletét hasíthatod ki az éves 360 milliárd forint forgalmat lebonyolító e-kereskedelmi szektornak és visszaszerezheted a lepattanó vásárlóidat.

    1 Felugró ablakok

    A felugró ablakok egészséges mértékben való használatával te is visszaszerezheted az irányítást üzleted felett.

    Az Avon ezzel a módszerrel 16,5%-kal tudta csökkenteni a kosárelhagyást. (És ehhez nem kell multinak lenni, a te webshopodban ugyan úgy működik.)

    Ha a kosárból fizetés nélkül a kurzoromat az x fele kezdem el vinni, akkor már fel is ugrik ez az ablak és felkínál nekem egy ingyenes dezodort, ha 5000-Ft felett költök. (Ez már is egy olyan dolog, ami miatt elgondolkodok a vásárlás befejezésén.)

    Arról, hogy hogyan használd ezt a módszert a webshopodban bővebben itt olvashatsz.

    2 Retargeting hirdetés

    Amik nem mások, mint azok a Facebook hirdetések, amikkel azokat az embereket célzod kik már jártak korábban az oldaladon. Ez nem csak hatékony és olcsó de elengedhetetlen része is az online kereskedelemnek.

    Látogatóid átlagosan 2,8% lesz vásárló, így kérlek jusson eszedbe, ha retargeting hirdetések nélkül vezeted a webshopodat akkor egész egyszerűen a pénzed égeted el.

    Eszerint a felmérés szerint 70%-kal nagyobb az esélye annak, hogy egy látogatóból vásárló lesz kizárólag a retargeting hirdetéseknek köszönhetően.

    Ha erről szeretnél bővebben olvasni vagy tudni szeretnéd, hogy a te webshopodban működnek-e ezek a hirdetések akkor itt tudsz több infót elérni.

    3, Kosárelhagyási emailok

    Az összes e-kereskedelmi forgalom 28%-a érkezik a jól megírt és jókor kiküldött kosárelhagyási e-mailekből.

    Ezeket előzőleg egy programba ütemezzük be, ami automatikusan kiküld emaileket a kosárelhagyás utáni 6. 24. és 48. órában. Nem érdemes zaklatásba átcsúszni, három darab email elég szokott lenni ahhoz, hogy a már elveszettnek tűnő vásárlónkat visszahozzuk a kasszához.

    Ezek az emailok egyrészt emlékeztető jellegűek másrészt sürgetik is a vásárlódat.

    Arról, hogy hogyan tudsz te is ilyen emailokat írni és használni itt olvashatsz bővebben.

    (De persze ahhoz, hogy emailokat küldj valahonnan email címeket is kell szerezned. Erről itt olvashatsz.)

    +1 Chatbotok

    A legerősebb fegyvert hagytam a végére. Hazánkban még nagyon kevesen használják (éppen ezért instant verseny előny neked.) annak ellenére, hogy az Aldi adminisztrációs költségeit 30%-kal tudta csökkenteni.

    A lényeg, hogy időt takarít meg neked! (Nem is keveset, ha sok kérdés érkezik be hozzád akkor napi 1-2 órát is akár.)

    A chatbot lényegében egy bolti eladó és ügyfélszolgálatos egyben, aki a nap 24 órájában kiszolgálja az ügyfeleidet. (És még enni se kér, de még szabit sem vesz ki.)

    A chatbot rákérdezhet az érdeklődőnél, hogy mit is keres, és így az előre beprogramozott válaszok segítségével pontosan olyan terméket mutat neki, amit tényleg érdekli.

    És kinek hasznos egy ilyen bolti asszisztens és eladó? Éttermeknek, jegyeladóknak, lokális vállalkozásoknak és persze webshopoknak.

    Ez egy olyan platform, ahol csak te és a vásárlód van, így könnyedén tudsz neki promóciókat eljuttatni. A kosárelhagyás után automatikusan szólni is tudsz nekik akár csak egy emailban. (Azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy ezt jóval többen 90%-a nyitja meg.)

    Ha van olyan dolog a cégedben, amit egy robot is meg tud csinálni, azt hadd csinálja egy robot.
    Chatbotokról itt olvashatsz bővebben.

    Érdekesnek találod? Lesd meg a mi chatbotunkat működés közben. (Ha ez nem lenne elég akkor ott további ehhez hasonló értékes tartalmakat osztok meg.) Itt találod.

    De várj még mivel ez nem volt minden, ha többi pénztermelő marketing eszköz érdekel webshopokhoz akkor olvasd el a teljes cikket ebben a témában mivel van még 7 olyan eszköz, amit itt meg említeni sem tudtam.  Szóval irány a teljes blog cikk.

    2020-as vállalkozási ötletek szeptember 30-tól a Minner hírlevélben!

    Iratkozz fel most! A hétfőnként kiküldött Minner hírlevélben az üzleti hírszemle mellett a 2020-as üzleti ötleteket, trendeket is első kézből olvashatod! Feliratkozás