3+1 eszköz, amit webshopos vállalkozónak használnia kellene (de nem teszed)

    MinnerX - vendég poszt

    3+1 eszköz, amit webshopos vállalkozónak használnia kellene (de nem teszed)

    Szerző: Németh Márton vagyok jelenleg magyar, német és angol nyelvű webshopok építésével, valamint chatbotok tervezésével foglalkozok csapatommal együtt. A shop lift egyik alapítója.

    Emlékezz mikor először elkezdtél gondolkodni azon, hogy vállalkozásodnak kéne egy webshop. És ezt mennyire jól tetted, mivel 2018-ban még csupán 4.6 millió Magyar vásárolt online, addig ez a szám 2019-ben elérte az 5.4 milliós tábort a felmérések szerint.

    (De, ami számodra érdekesebb az az, hogy egy átlagos vásárlás során szektortól függően 11.000-től 20.000 Ft-ig terjedő összeget költenek a vásárlók.)

    De a megvalósítás valahol félre csúszott és nem jutott rá elég idő, esetleg a kivitelezők akiket megbíztál ugyan szép oldalt készítettek csak épp olyat nem, ami el is ad. A kosárba még csak-csak beteszik a termékeket, de fizetni már csak töredékük fog.

    A Baymard Institute  által készített felmérés alapján a vásárlók 67.97%-a nem fejezi be a megkezdett vásárlást. Ez számokban 4.6 trillió dollár kiesést jelent világszerte. (Most kezdődhet a matek, hogy nálad mekkora kiesés az, ha a vásárlóid 67%-át elveszted.)

    De most nézzük azt a 3+1 eszközt, amivel egy nagyobb szeletét hasíthatod ki az éves 360 milliárd forint forgalmat lebonyolító e-kereskedelmi szektornak és visszaszerezheted a lepattanó vásárlóidat.

    1 Felugró ablakok

    A felugró ablakok egészséges mértékben való használatával te is visszaszerezheted az irányítást üzleted felett.

    Az Avon ezzel a módszerrel 16,5%-kal tudta csökkenteni a kosárelhagyást. (És ehhez nem kell multinak lenni, a te webshopodban ugyan úgy működik.)

    Ha a kosárból fizetés nélkül a kurzoromat az x fele kezdem el vinni, akkor már fel is ugrik ez az ablak és felkínál nekem egy ingyenes dezodort, ha 5000-Ft felett költök. (Ez már is egy olyan dolog, ami miatt elgondolkodok a vásárlás befejezésén.)

    Arról, hogy hogyan használd ezt a módszert a webshopodban bővebben itt olvashatsz.

    2 Retargeting hirdetés

    Amik nem mások, mint azok a Facebook hirdetések, amikkel azokat az embereket célzod kik már jártak korábban az oldaladon. Ez nem csak hatékony és olcsó de elengedhetetlen része is az online kereskedelemnek.

    Látogatóid átlagosan 2,8% lesz vásárló, így kérlek jusson eszedbe, ha retargeting hirdetések nélkül vezeted a webshopodat akkor egész egyszerűen a pénzed égeted el.

    Eszerint a felmérés szerint 70%-kal nagyobb az esélye annak, hogy egy látogatóból vásárló lesz kizárólag a retargeting hirdetéseknek köszönhetően.

    Ha erről szeretnél bővebben olvasni vagy tudni szeretnéd, hogy a te webshopodban működnek-e ezek a hirdetések akkor itt tudsz több infót elérni.

    3, Kosárelhagyási emailok

    Az összes e-kereskedelmi forgalom 28%-a érkezik a jól megírt és jókor kiküldött kosárelhagyási e-mailekből.

    Ezeket előzőleg egy programba ütemezzük be, ami automatikusan kiküld emaileket a kosárelhagyás utáni 6. 24. és 48. órában. Nem érdemes zaklatásba átcsúszni, három darab email elég szokott lenni ahhoz, hogy a már elveszettnek tűnő vásárlónkat visszahozzuk a kasszához.

    Ezek az emailok egyrészt emlékeztető jellegűek másrészt sürgetik is a vásárlódat.

    Arról, hogy hogyan tudsz te is ilyen emailokat írni és használni itt olvashatsz bővebben.

    (De persze ahhoz, hogy emailokat küldj valahonnan email címeket is kell szerezned. Erről itt olvashatsz.)

    +1 Chatbotok

    A legerősebb fegyvert hagytam a végére. Hazánkban még nagyon kevesen használják (éppen ezért instant verseny előny neked.) annak ellenére, hogy az Aldi adminisztrációs költségeit 30%-kal tudta csökkenteni.

    A lényeg, hogy időt takarít meg neked! (Nem is keveset, ha sok kérdés érkezik be hozzád akkor napi 1-2 órát is akár.)

    A chatbot lényegében egy bolti eladó és ügyfélszolgálatos egyben, aki a nap 24 órájában kiszolgálja az ügyfeleidet. (És még enni se kér, de még szabit sem vesz ki.)

    A chatbot rákérdezhet az érdeklődőnél, hogy mit is keres, és így az előre beprogramozott válaszok segítségével pontosan olyan terméket mutat neki, amit tényleg érdekli.

    És kinek hasznos egy ilyen bolti asszisztens és eladó? Éttermeknek, jegyeladóknak, lokális vállalkozásoknak és persze webshopoknak.

    Ez egy olyan platform, ahol csak te és a vásárlód van, így könnyedén tudsz neki promóciókat eljuttatni. A kosárelhagyás után automatikusan szólni is tudsz nekik akár csak egy emailban. (Azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy ezt jóval többen 90%-a nyitja meg.)

    Ha van olyan dolog a cégedben, amit egy robot is meg tud csinálni, azt hadd csinálja egy robot.
    Chatbotokról itt olvashatsz bővebben.

    Érdekesnek találod? Lesd meg a mi chatbotunkat működés közben. (Ha ez nem lenne elég akkor ott további ehhez hasonló értékes tartalmakat osztok meg.) Itt találod.

    De várj még mivel ez nem volt minden, ha többi pénztermelő marketing eszköz érdekel webshopokhoz akkor olvasd el a teljes cikket ebben a témában mivel van még 7 olyan eszköz, amit itt meg említeni sem tudtam.  Szóval irány a teljes blog cikk.

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    Cikk szerzője: Winter Ádám, TanfolyamOKJ.hu

    A munkaerőpiac folyamatos változása miatt nehéz előre megmondani, milyen szakmákra lesz leginkább kereslet a jövőben, de az általános munkaerő-piaci trendekből és a törvényi változásokból következtethetünk arra, mely szakmákra mutatkozik majd nagyobb igény 2020-ban.

    Minden ember életében eljöhet az a pillanat, amikor gyorsan kell pályát módosítania, azonban a legtöbbeknek munka és család mellett nincs lehetőségük évekig koptatni az iskolapadot. Az OKJ-s képzések azonban lehetőséget biztosítanak arra, hogy rövid idő – felnőttképzésben akár néhány hónap – alatt keresett szakmát szerezzünk.

    Az OKJ-s szakmai végzettséget jelenleg felnőttképző intézményekben is meg lehet szerezni, az iskolarendszerű képzéseknél rövidebb idő alatt.

    A felnőttképzések nem ingyenesek, nem jár a jelentkezőknek diákigazolvány, de a szervező iskolák számos más előnyt nyújtanak a tanulóknak. Például többféle ütemezésben indulnak tanfolyamok, hogy munka mellett is be tudjanak járni a tanulók. Mivel ezek piaci alapon működő iskolák, így jobb körülmények közt, modernebb eszközökön sajátíthatják el a diákok a választott szakmát.

    A TanfolyamOKJ.hu összegyűjtötte, milyen képzéseket érdemes választaniuk azoknak, akik rövid idő alatt megszerezhető, keresett szakmát szeretnének 2020-ban.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Rovó Viktor, warnedbros.com

    Több érzékszervre hat egyszerre, történetet mesél, érzelmeket generál, könnyen fogyasztható. Hát persze, hogy a marketingvideókról van szó, és te is biztosan végignéztél ma már néhányat.

    Nem csoda, hiszen mára az online marketingkampányok közel 90%-ában fordulnak elő videók, így ha reklámoznád a branded, enélkül nehéz dolgod lesz. Az internetfelhasználók több mint fele néz videókat minden nap, mindez a világ mobilinternet forgalmának csaknem háromnegyedét teszi ki.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Dávid Ádám, a Hypestyle.hu webshop tulajdonosa és szabadúszó marketinges

    Sziasztok! Ádám vagyok, januártól időm nyílik Facebook és Instagram oldalak kezelését végezni.

    A story-m röviden:

    Van egy saját dropshipping webshopom, aminek a marketingjét én készítem. Egyetem mellett építettem fel. Most végeztem az egyetemen, felszabadult annyi időm, hogy másoknak is elvégezzem ezt, az olykor kényelmetlen és nehéz feladatot. Ha felmerült benned már, hogy: “Mit posztoljak?” akkor van értelme egyeztetnünk!

    Képzettségem, elvégzett tanfolyamok:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Szabó Péter a Reklámanimáció.hu -tól.

    A Reklám Animációnál rengeteg kabala figurát tervezünk és mivel tombol a Black Friday-láz, úgy gondoltuk, hogy nincs is ennél jobb alkalom elemezni a különböző reklám animációs figurákat. Ha nem barlangban éltél, minden bizonnyal te is találkoztál már az Alza kabalájával, Alzakkal, aki “szerethető, fülbemászó hangjával”, sokak szívébe lopta be magát. Miért sikeres? Mi kell ahhoz, hogy egy ilyen kabala forgalmat generáljon? Vajon megismételhető-e az Alza sikere? Ezeket szedtük össze a blogunkban.

    Ismerős ez a figura? Egészen biztosan megjegyezted már. Nem csak az Alza, hanem más márkák is előszeretettel használnak animációs figurákat. Nem meglepő, hogy Black Friday alatt is behozta a figurát. Ha nem működne, szerinted használnák? Erről írunk részletesebben a cikkünkben, olvasd el a Reklámanimáció blogjában!

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Komjáti Dávid – Komjit Security

    Ki ne hallott volna még olyan cégről, akit valamilyen hacker támadás ért, és emiatt nem működött a weboldala, vagy konkrét anyagi kár érte? Ezek mindennapos történések, de valahogy mégsem érzi magát veszélyben a legtöbb vállalkozó.

    “Velem ez nem történhet meg” – vagy mégis?

    A legnagyobb tévhit, hogy azt gondolják sokan: “Miért pont az én oldalamat törnék fel? Nincs is ott semmi fontos, értékes, így nem is kell erre figyelnem”. Érdemes lenne elfogadni, hogy olyan weboldalak is a célkeresztben lehetnek, akiknek csak azért törik fel az oldalát, mert megtehetik. A motiváció nem mindig a haszonszerzés, tehát hamis biztonságérzetet adhat, ha azt gondoljuk, velünk ez nem történhet meg.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, semmiszemet.hu, hulladékmentes tisztítószerek

    Mikor Milánnal beszéltünk a podcast-ben a tisztítószerek bérgyártásáról már gondoltunk rá, hogy viszonteladókat is bevonunk de egyelőre még csak egy helyi kisvállalkozásként gondoltunk magunkra.

    Mikor elkezdtük a az említett “éles tesztet” a piaci igény felmérésére, láttuk, hogy mekkora a valódi igény a termékekre főként a környezetbarát megoldás miatt. Közben indirekt módon az is kiderült, hogy a termékeket az általunk alkotott hulladékmentes konstrukcióban a viszonteladói oldalról is sokan jó üzletnek látják.

    Az első 3 hétben végül 327.560 Ft értékben sikerült 8-9 havi tisztítószer csomagokat értékesíteni.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Antal Ildikó, Athé ékszergyertyák

    A Karácsonyi ajándékvásárlás nálunk és a környezetünkben lévő cégeknél úgy szokott kinézni, hogy november elején elkezd motoszkálni a fejünkben a gondolat, hogy közeleg a Karácsony, de idén időben elkezdünk a témával foglalkozni, nem az utolsó pillanatra hagyjuk és mi fogjuk a legjobb ajándékokat adni. Közben ezerrel nyomjuk a saját karácsonyi kampányainkat, óriás pörgés van és egyre égetőbb a probléma, hogy valaki találja már ki, hogy mit fogunk venni a kiemelt partnereinknek és munkatársainknak, akik ráadásul nők! Aztán szembesülünk a problémával, hogy a nőknek nem is olyan könnyű olyan ajándékot venni, ami nem sablonos és tényleg örülni is fognak neki. A nagy rákészülés után pedig azt vesszük észre, hogy a Karácsony előtti héten vagyunk és nem hogy ajándék nincsen, de még ötlet sem. Online megrendelni már necces, mert nem biztos, hogy megérkezik Karácsony előtt, ezért utolsó pillanatban beszaladunk egy plázába, de ami ott vár attól inkább kiszaladnánk. Idén viszont már most tudjuk, mit fogunk adni a hölgyeknek!

    Amikor mi ajándékot keresünk, ezeknek a tulajdonságnak szeretnénk ha megfelelne:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Tóth Farkas Gáspár WUP Coffee

    Sokan találkozhattatok már velünk a Minneren és Minneres rendezvényen is és most szeretnék nektek beszámolni róla, hogy kicsit több mint 4 hónap után hova jutottunk el. Prémium kávémárkámmal új kávéélményt nyújtok magánszemélyeknek és vendéglátóhelyek vendégeinek. (kávézók, éttermek).

    A nyár amúgy sem egy könnyű időszak egy vállalkozás életében, főleg ha azt akkor indítják el, szóval az első néhány hónap nagyon nehezen telt. Nem tudtam időpontot egyeztetni senkivel, ha sikerült, akkor is gyakran olyannal találkoztam, aki nem döntéshozó volt, mert az éppen nyaralt.

    Úgy éreztem, hogy nem jutok egyről a kettőre.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Jobbágy András, a weboldal készítéssel foglalkozó Honlapszaki.hu tulajdonosa, bloggere.

    Az internet telis-tele vállalkozói weboldalakkal, ám kevés köztük az olyan, ami valódi sikert hoz a tulajdonosának. Az ok általában a tudatos tervezés, és néhány alapvető kérdés végiggondolásának a hiányában rejlik.

    Első lépés: az alapkérdések megválaszolása

    A legtöbben, amikor felmerül egy saját honlap igénye, a külcsín, a weboldal kinézete felől ragadják meg a kérdést. Tudják ezt jól a honlap készítéssel foglalkozó vállalkozások is, nincs is hiány a látványos grafikai tervekből. A baj akkor kezdődik, amikor utólag kiderül, hogy a csodálatos designnal felvértezett honlap egy kanyi vasat sem hoz a tulajdonosnak. Ilyenkor sokan továbblépnek egy másik szakemberhez, aki jó esetben feltesz majd néhány egyszerű kérdést:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Szerző: Németh Márton vagyok jelenleg magyar, német és angol nyelvű webshopok építésével, valamint chatbotok tervezésével foglalkozok csapatommal együtt. A shop lift egyik alapítója.

    Emlékezz mikor először elkezdtél gondolkodni azon, hogy vállalkozásodnak kéne egy webshop. És ezt mennyire jól tetted, mivel 2018-ban még csupán 4.6 millió Magyar vásárolt online, addig ez a szám 2019-ben elérte az 5.4 milliós tábort a felmérések szerint.

    (De, ami számodra érdekesebb az az, hogy egy átlagos vásárlás során szektortól függően 11.000-től 20.000 Ft-ig terjedő összeget költenek a vásárlók.)

    De a megvalósítás valahol félre csúszott és nem jutott rá elég idő, esetleg a kivitelezők akiket megbíztál ugyan szép oldalt készítettek csak épp olyat nem, ami el is ad. A kosárba még csak-csak beteszik a termékeket, de fizetni már csak töredékük fog.

    A Baymard Institute  által készített felmérés alapján a vásárlók 67.97%-a nem fejezi be a megkezdett vásárlást. Ez számokban 4.6 trillió dollár kiesést jelent világszerte. (Most kezdődhet a matek, hogy nálad mekkora kiesés az, ha a vásárlóid 67%-át elveszted.)

    De most nézzük azt a 3+1 eszközt, amivel egy nagyobb szeletét hasíthatod ki az éves 360 milliárd forint forgalmat lebonyolító e-kereskedelmi szektornak és visszaszerezheted a lepattanó vásárlóidat.

    1 Felugró ablakok

    A felugró ablakok egészséges mértékben való használatával te is visszaszerezheted az irányítást üzleted felett.

    Az Avon ezzel a módszerrel 16,5%-kal tudta csökkenteni a kosárelhagyást. (És ehhez nem kell multinak lenni, a te webshopodban ugyan úgy működik.)

    Ha a kosárból fizetés nélkül a kurzoromat az x fele kezdem el vinni, akkor már fel is ugrik ez az ablak és felkínál nekem egy ingyenes dezodort, ha 5000-Ft felett költök. (Ez már is egy olyan dolog, ami miatt elgondolkodok a vásárlás befejezésén.)

    Arról, hogy hogyan használd ezt a módszert a webshopodban bővebben itt olvashatsz.

    2 Retargeting hirdetés

    Amik nem mások, mint azok a Facebook hirdetések, amikkel azokat az embereket célzod kik már jártak korábban az oldaladon. Ez nem csak hatékony és olcsó de elengedhetetlen része is az online kereskedelemnek.

    Látogatóid átlagosan 2,8% lesz vásárló, így kérlek jusson eszedbe, ha retargeting hirdetések nélkül vezeted a webshopodat akkor egész egyszerűen a pénzed égeted el.

    Eszerint a felmérés szerint 70%-kal nagyobb az esélye annak, hogy egy látogatóból vásárló lesz kizárólag a retargeting hirdetéseknek köszönhetően.

    Ha erről szeretnél bővebben olvasni vagy tudni szeretnéd, hogy a te webshopodban működnek-e ezek a hirdetések akkor itt tudsz több infót elérni.

    3, Kosárelhagyási emailok

    Az összes e-kereskedelmi forgalom 28%-a érkezik a jól megírt és jókor kiküldött kosárelhagyási e-mailekből.

    Ezeket előzőleg egy programba ütemezzük be, ami automatikusan kiküld emaileket a kosárelhagyás utáni 6. 24. és 48. órában. Nem érdemes zaklatásba átcsúszni, három darab email elég szokott lenni ahhoz, hogy a már elveszettnek tűnő vásárlónkat visszahozzuk a kasszához.

    Ezek az emailok egyrészt emlékeztető jellegűek másrészt sürgetik is a vásárlódat.

    Arról, hogy hogyan tudsz te is ilyen emailokat írni és használni itt olvashatsz bővebben.

    (De persze ahhoz, hogy emailokat küldj valahonnan email címeket is kell szerezned. Erről itt olvashatsz.)

    +1 Chatbotok

    A legerősebb fegyvert hagytam a végére. Hazánkban még nagyon kevesen használják (éppen ezért instant verseny előny neked.) annak ellenére, hogy az Aldi adminisztrációs költségeit 30%-kal tudta csökkenteni.

    A lényeg, hogy időt takarít meg neked! (Nem is keveset, ha sok kérdés érkezik be hozzád akkor napi 1-2 órát is akár.)

    A chatbot lényegében egy bolti eladó és ügyfélszolgálatos egyben, aki a nap 24 órájában kiszolgálja az ügyfeleidet. (És még enni se kér, de még szabit sem vesz ki.)

    A chatbot rákérdezhet az érdeklődőnél, hogy mit is keres, és így az előre beprogramozott válaszok segítségével pontosan olyan terméket mutat neki, amit tényleg érdekli.

    És kinek hasznos egy ilyen bolti asszisztens és eladó? Éttermeknek, jegyeladóknak, lokális vállalkozásoknak és persze webshopoknak.

    Ez egy olyan platform, ahol csak te és a vásárlód van, így könnyedén tudsz neki promóciókat eljuttatni. A kosárelhagyás után automatikusan szólni is tudsz nekik akár csak egy emailban. (Azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy ezt jóval többen 90%-a nyitja meg.)

    Ha van olyan dolog a cégedben, amit egy robot is meg tud csinálni, azt hadd csinálja egy robot.
    Chatbotokról itt olvashatsz bővebben.

    Érdekesnek találod? Lesd meg a mi chatbotunkat működés közben. (Ha ez nem lenne elég akkor ott további ehhez hasonló értékes tartalmakat osztok meg.) Itt találod.

    De várj még mivel ez nem volt minden, ha többi pénztermelő marketing eszköz érdekel webshopokhoz akkor olvasd el a teljes cikket ebben a témában mivel van még 7 olyan eszköz, amit itt meg említeni sem tudtam.  Szóval irány a teljes blog cikk.

    Köszi, hogy olvasol! Gyere vissza többször is! Sikeres 2020-at!