A hulladékmentes tisztítószerek bérgyártása. Helyi vállalkozás helyett franchise

    MinnerX - vendég poszt

    A hulladékmentes tisztítószerek bérgyártása. Helyi vállalkozás helyett franchise

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, semmiszemet.hu, hulladékmentes tisztítószerek

    Mikor Milánnal beszéltünk a podcast-ben a tisztítószerek bérgyártásáról már gondoltunk rá, hogy viszonteladókat is bevonunk de egyelőre még csak egy helyi kisvállalkozásként gondoltunk magunkra.

    Mikor elkezdtük a az említett “éles tesztet” a piaci igény felmérésére, láttuk, hogy mekkora a valódi igény a termékekre főként a környezetbarát megoldás miatt. Közben indirekt módon az is kiderült, hogy a termékeket az általunk alkotott hulladékmentes konstrukcióban a viszonteladói oldalról is sokan jó üzletnek látják.

    Az első 3 hétben végül 327.560 Ft értékben sikerült 8-9 havi tisztítószer csomagokat értékesíteni.

    Mindezt úgy, hogy az értékesítés szakmailag a béka segge alatt volt, semmi sales funnel, nem volt százezrekért megírt “mindent is” eladó marketing szöveg sőt.. még csak normális fotók se voltak arról, hogy tulajdonképp, hogyan néznek ki a termékek.

    Mindössze egy “szerintem jó lesz” sales oldal és egy Facebook hirdetés volt 2 db futtatott hirdetéssel mindkettő azonnali vásárlásra ösztönözve.

    Tudtam, hogy ez így nagyon amatőr és, hogy iszonyat drága lesz megszerezni így egy vásárlót, de ha így vevők rá akkor egy profi értékesítési rendszert mögé rakva az isten lábát fogjuk meg. Összesítve 1500 forintba került egy vásárló

    Nem kerestük őket mégis jöttek

    Mikor lefutottak a hirdetések látván az eredményeket 5-6 viszonteladó is megkeresett minket. Nagyrészt Minner-ről mégegyszer örök hálánk neki!! <3

    Ennél a pontnál láttam a lehetőséget egy sokkal nagyobb üzletben mint, amúgy gondoltam, hogy lehet ez…

    Lementem az irodánkba és elkezdtem egy olyan rendszert tervezni, ami egységesíti az egész értékesítést, legyen az az ország bármely pontján. Persze nem saját kútfőből, rengeteget kutattam, lestem el más nemrég indult franchise vállalkozástól ötleteket.

    Most ott tartunk, hogy a béta verziója ennek a rendszernek 90%-ban kész. Nov 18-án már éles lesz.

    Valójában egy mindenhol alkalmazható értékesítési tölcsért hoztunk létre.

    1. Egy központi webshopba érkeznek be a rendelések, ahol a központ(azaz mi) továbbítjuk a régiók felé a rendeléseket egy saját rendszeren belül így a vásárlók ugyanazt a webshopot látják Miskolcon mint Budapesten. Ugyan azon az értékesítési folyamaton mehetnek végig, amit mi minden esetben előre letesztelünk és így adjuk használatra készen a partnereknek
    2. A viszonteladónak, annyi a dolga, hogy felveszi a rendelést és kézbesíti, és ezt, ha lehetne triplán vastagon emelném ki. Úgy értem az alap vállalkozói teendőkön kívül, tényleg ennyi a dolga. Nem kell törnie a fejét, hogy hogyan adja el, még csak nem is kell értenie a marketinghez, mert mi olyan kulcsrakész marketinget, üzleti alapelveket adunk számára, aminek a betartásával biztos, hogy profitábilis lesz az üzlete.
    3. Tehát csatlakozás után már az első héten bevételt termel neki az üzlet.

    Hihetetlenül izgulok már, hogy milyen lesz élesben ez a rendszer. Sok reményt fűzök hozzá!

    Ha érdekelne a viszonteladói partnerség kérlek írj bátran a hello@semmiszemet.hu e-mail címre, hogy éppen mivel foglalkozol és, melyik régióban tudnád képviselni az üzletet. Küldök neked egy összefoglalót, hogy mire van szükség az együttműködéshez!

    Köszönöm a lehetőséget a Minner-nek illetve mindenkit buzdítanék, hogy olvassa a Minnert, mert olyan ötleteket/tudást oszt meg veletek, ami milliókat ér csak csinálni kell!

    Az indulás előtt készítettük Milánnal ezt a podcastot: Ilyen egy bérgyártással készülő termék indulása – podcast

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    Cikk szerzője: Antal Ildikó, Athé ékszergyertyák

    A Karácsonyi ajándékvásárlás nálunk és a környezetünkben lévő cégeknél úgy szokott kinézni, hogy november elején elkezd motoszkálni a fejünkben a gondolat, hogy közeleg a Karácsony, de idén időben elkezdünk a témával foglalkozni, nem az utolsó pillanatra hagyjuk és mi fogjuk a legjobb ajándékokat adni. Közben ezerrel nyomjuk a saját karácsonyi kampányainkat, óriás pörgés van és egyre égetőbb a probléma, hogy valaki találja már ki, hogy mit fogunk venni a kiemelt partnereinknek és munkatársainknak, akik ráadásul nők! Aztán szembesülünk a problémával, hogy a nőknek nem is olyan könnyű olyan ajándékot venni, ami nem sablonos és tényleg örülni is fognak neki. A nagy rákészülés után pedig azt vesszük észre, hogy a Karácsony előtti héten vagyunk és nem hogy ajándék nincsen, de még ötlet sem. Online megrendelni már necces, mert nem biztos, hogy megérkezik Karácsony előtt, ezért utolsó pillanatban beszaladunk egy plázába, de ami ott vár attól inkább kiszaladnánk. Idén viszont már most tudjuk, mit fogunk adni a hölgyeknek!

    Amikor mi ajándékot keresünk, ezeknek a tulajdonságnak szeretnénk ha megfelelne:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Tóth Farkas Gáspár WUP Coffee

    Sokan találkozhattatok már velünk a Minneren és Minneres rendezvényen is és most szeretnék nektek beszámolni róla, hogy kicsit több mint 4 hónap után hova jutottunk el. Prémium kávémárkámmal új kávéélményt nyújtok magánszemélyeknek és vendéglátóhelyek vendégeinek. (kávézók, éttermek).

    A nyár amúgy sem egy könnyű időszak egy vállalkozás életében, főleg ha azt akkor indítják el, szóval az első néhány hónap nagyon nehezen telt. Nem tudtam időpontot egyeztetni senkivel, ha sikerült, akkor is gyakran olyannal találkoztam, aki nem döntéshozó volt, mert az éppen nyaralt.

    Úgy éreztem, hogy nem jutok egyről a kettőre.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Jobbágy András, a weboldal készítéssel foglalkozó Honlapszaki.hu tulajdonosa, bloggere.

    Az internet telis-tele vállalkozói weboldalakkal, ám kevés köztük az olyan, ami valódi sikert hoz a tulajdonosának. Az ok általában a tudatos tervezés, és néhány alapvető kérdés végiggondolásának a hiányában rejlik.

    Első lépés: az alapkérdések megválaszolása

    A legtöbben, amikor felmerül egy saját honlap igénye, a külcsín, a weboldal kinézete felől ragadják meg a kérdést. Tudják ezt jól a honlap készítéssel foglalkozó vállalkozások is, nincs is hiány a látványos grafikai tervekből. A baj akkor kezdődik, amikor utólag kiderül, hogy a csodálatos designnal felvértezett honlap egy kanyi vasat sem hoz a tulajdonosnak. Ilyenkor sokan továbblépnek egy másik szakemberhez, aki jó esetben feltesz majd néhány egyszerű kérdést:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Csiki Anita, prémium baba ruhák, Zapi márka

    Milán üzleti tanácsadásán még tavasszal vettem részt. Előzetesen emailben vázoltam fel számára vállalkozásom részleteit, és azokat a kérdéseket, amelyeket foglalkoztattak. Mondanom sem kell, feladtam neki a leckét, hiszen gyermekruhával kapcsolatos kérdéseket eddig nem nagyon kapott!

    Sokat mosolyogtunk, amikor előhúztam a „csillámpónis” kelméket a táskámból. A márkámban ettől függetlenül is bíztam, hiszen tudtam, hogy a prémium kategóriás egyedi ruházatra szükség van a piacon.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

    Az elmúlt időszakban pár Google Cégem fiókot optimalizáltam és weboldalakat helyi keresőoptimalizáltam is.

    Vannak mindig visszatérő hiányosságok, beállítási hibák a Google Cégem fiókokban.

    Ezeket most összegyűjtöttem neked, tekintsd egy checklist-nek ezt, menj végig a pontokon és közben nyisd meg a Google Cégem profilodat:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Kocsis Ferenc Árpád, Biztosító Magazin

    Ma épp 2 éve – 2017 október 1-én indítottam útjára a Biztosító Magazin-t! Ezúton is köszönöm, hogy azóta sokan követitek az oldalt.

    A tegnapi nap folyamán olyan sokan néztétek meg a cikkeket, hogy a napi oldalmegtekintések száma most először meghaladta a tízezret!!

    Nagyon köszönöm ezt nektek, hiszen ez a legszebb ajándék a Biztosító Magazin szülinapján!!

    PS: Az ötleteket, valamint az induláskori és az azóta nyújtott “Business Support” segítséget pedig köszönöm Mándó Milán-nak, a Minner alapítójának. Szinten köszönet illeti Modesto Tamást, aki pedig inspirációival, meglátásaival nyújt folyamatosan támogatást.

    Üdv,
    Kocsis Ferenc

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Felhívás szerzője: Valkai József, éppen újabb vállalkozásán dolgozik

    Egy speciális AirBnB-s ötlet megvalósításához keresek olyan leendő vállalkozót, cégtársat, partnert, aki segít a gyakorlati megvalósításban, az ötletelésben, egy vállalkozás felépítésében és még örömét is leli benne. : ) Nem tőkéstársat keresek, hanem olyan embert, aki a vállalkozás megvalósításában lesz partner. A projekt célja megteremteni egy piacteret bérlő és bérbeadó számára, ahol könnyedén, azonnal és egyszerűen lehessen rövidtávú iroda, tárgyaló, stb foglalásokat eszközölni egész Magyarország területén. Fővárosban élek, lelkes, 41 éves leendő vállalkozó vagyok….mondhatni “alkalmazottból vállalkozó”! Informatikával foglalkoztam mindig is, informatikai megoldásokat kínálok ügyfeleimnek széles körben. Az alkalmazotti lét közben külföldön is dolgoztam már.

    Ezzel a vállalkozási ötlettel a Minner is foglalkozott már: A tárgyaló bérlés Airbnb-je. Rád vár, hogy megvalósítsd!

    Ha cég vagy és szeretnél majd külső tárgyalót bérelni a jövőben, akkor ide kattints, ez egy felmérés, amiben segíted a munkámat.

    Cégtársam lennél ebben a vállalkozásban? Akkor töltsd ki ezt az űrlapot!

    (Fontos! Magánszemélyként kérlek erre, nem adom át harmadik félnek az információkat – Valkai József )

    Fotó: Envato License

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

    Frissítés! (A Google algoritmus változásának hatása)

    Egy Sistrix cikk szerint, amely weboldalak organikus forgalmának változásait vizsgálta a múlt keddi (2019. 09. 24.) Google alap-algoritmus frissítés után, a hír-, és az egészségügyi témájú oldalaknál láthatóak nagyobb mértékben növekedés és csökkenés.

    Ezért megnéztem a hazai legnagyobb organikus forgalmat fogadó weboldalakat ezeken a területeken. Az organikus forgalom becsléséhez a Semrush online SEO szoftvert használtam.

    Az ábrákon a piros vonal jelöli szeptember 25.-t, ezen a napon magyar idő szerint este indul el az algoritmus és másnaptól láthatóak a változások.

    Egészségügy:

    Tavaly volt egy nagyobb algoritmus frissítés (Medic Update) az egészségügyi szektornál és azóta is erre eléggé kihatnak az alap-algoritmus frissítések (az idén márciusi is kihatott).

    hazipatika.com

    Itt organikus forgalom emelkedése történt:

    webbeteg.hu

    Itt nagy változás nem történt, de inkább kisebb mértékű forgalomcsökkenés vehető ki a grafikonból:

    egeszsegkalauz.hu

    A 3 egészségügyi oldal közül talán itt történt a legnagyobb arányú növekedés:

    Híroldalak:

    Itt pár nagyobb forgalmú híroldalt néztem meg a Semrush szoftverrel. A piros vonalak itt is szeptember 25-t jelölik, a következő napon (26-án) láthatóak a változások.

    index.hu

    Egy kisebb mértékű növekedés látható az organikus forgalomban:

    24.hu

    Itt is kisebb növekedés, de stabilabb és inkább emelkedik az organikus forgalom az index.hu-hoz képest:

    blikk.hu

    Az előző vizsgált híroldalakhoz képest itt már egy jobban kivehető organikus forgalomnövekedés figyelhető meg:

    hvg.hu

    A vizsgált híroldalak közül a hvg.hu-nál látható a legnagyobb arányú organikus forgalomnövekedés:

    A Minner.hu -n 10%-os organikus növekedés mérhető.

    A Google Twitteren bejelentette kedden (2019.09.24.), hogy az újabb alap-algoritmus frissítést hamarosan elindítja. Ezt pár órával később, magyar idő szerint este 8 órakor meg is tette:

    A Google egész évben algoritmus frissítéseket végez el, legtöbb esetben csak később közli ezeket. Az elemző programokban lehet látni hirtelen organikus forgalom csökkenést vagy növekedést, és érezni, hogy itt valami gyorsan változott, tehát a Google ügyködött megint….

    Ezeket a nagyobb ‘core update’, sok mindenre kiterjedő alap-algoritmus frissítéseket most már előre bejelenti a Google (most pár órával előtte tette meg). 

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Haláchy Nóra, MarketingFlow, marketing szakértő, kivitelező

    Ez a cikk lehet, hogy fog egy kis port kavarni, viszont szükség van a laikusok számára is kézzelfogható tényekre, hogy el tudják dönteni: mire fizetik a marketingügynökség díját, és vajon tényleg mindent megtesznek-e?

    A cikk olvasása után lehet, kirúgom a marketingügynökségem?

    Ha 2 hete dolgozol valakivel együtt, akkor rá nem vonatkoznak ezek, mert a rendszerépítés időt vesz igénybe. De ha hosszabb idő után még mindig az összes ponton megbukik a szolgáltatód, attól még lehet, hogy Te, mint megrendelő nem támogatod ezen célok elérésében őt. Ügyelj rá, hogy Neked ezeket a törekvések megtörténtét, véghezvitelét segítened kell azzal, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű információt adsz. 

    Rajtad is múlik

    Remélem, nem akarsz havi 20.000 Ft-ért mindent (is). Nem csak a szolgáltatónak kell megfelelőnek lennie, de Neked is fel kell nőnöd ahhoz, hogy igényed legyen magas szintű szolgáltatásra.

    Ha megvan benned az igényesség, akkor biztosan fogsz megfelelő szolgáltatót találni, mert nagyon sok jó szakember van, aki az igényes ügyfelet keresi, hogy végre magas színvonalon szolgáltasson.

    Amennyiben PPC szolgáltatást veszel igénybe, az alábbiakat kell csekkolnod:

    1. Soha nem hangzott el a “konverzió” szó

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, semmiszemet.hu, hulladékmentes tisztítószerek

    Mikor Milánnal beszéltünk a podcast-ben a tisztítószerek bérgyártásáról már gondoltunk rá, hogy viszonteladókat is bevonunk de egyelőre még csak egy helyi kisvállalkozásként gondoltunk magunkra.

    Mikor elkezdtük a az említett “éles tesztet” a piaci igény felmérésére, láttuk, hogy mekkora a valódi igény a termékekre főként a környezetbarát megoldás miatt. Közben indirekt módon az is kiderült, hogy a termékeket az általunk alkotott hulladékmentes konstrukcióban a viszonteladói oldalról is sokan jó üzletnek látják.

    Az első 3 hétben végül 327.560 Ft értékben sikerült 8-9 havi tisztítószer csomagokat értékesíteni.

    Mindezt úgy, hogy az értékesítés szakmailag a béka segge alatt volt, semmi sales funnel, nem volt százezrekért megírt “mindent is” eladó marketing szöveg sőt.. még csak normális fotók se voltak arról, hogy tulajdonképp, hogyan néznek ki a termékek.

    Mindössze egy “szerintem jó lesz” sales oldal és egy Facebook hirdetés volt 2 db futtatott hirdetéssel mindkettő azonnali vásárlásra ösztönözve.

    Tudtam, hogy ez így nagyon amatőr és, hogy iszonyat drága lesz megszerezni így egy vásárlót, de ha így vevők rá akkor egy profi értékesítési rendszert mögé rakva az isten lábát fogjuk meg. Összesítve 1500 forintba került egy vásárló

    Nem kerestük őket mégis jöttek

    Mikor lefutottak a hirdetések látván az eredményeket 5-6 viszonteladó is megkeresett minket. Nagyrészt Minner-ről mégegyszer örök hálánk neki!! <3

    Ennél a pontnál láttam a lehetőséget egy sokkal nagyobb üzletben mint, amúgy gondoltam, hogy lehet ez…

    Lementem az irodánkba és elkezdtem egy olyan rendszert tervezni, ami egységesíti az egész értékesítést, legyen az az ország bármely pontján. Persze nem saját kútfőből, rengeteget kutattam, lestem el más nemrég indult franchise vállalkozástól ötleteket.

    Most ott tartunk, hogy a béta verziója ennek a rendszernek 90%-ban kész. Nov 18-án már éles lesz.

    Valójában egy mindenhol alkalmazható értékesítési tölcsért hoztunk létre.

    1. Egy központi webshopba érkeznek be a rendelések, ahol a központ(azaz mi) továbbítjuk a régiók felé a rendeléseket egy saját rendszeren belül így a vásárlók ugyanazt a webshopot látják Miskolcon mint Budapesten. Ugyan azon az értékesítési folyamaton mehetnek végig, amit mi minden esetben előre letesztelünk és így adjuk használatra készen a partnereknek
    2. A viszonteladónak, annyi a dolga, hogy felveszi a rendelést és kézbesíti, és ezt, ha lehetne triplán vastagon emelném ki. Úgy értem az alap vállalkozói teendőkön kívül, tényleg ennyi a dolga. Nem kell törnie a fejét, hogy hogyan adja el, még csak nem is kell értenie a marketinghez, mert mi olyan kulcsrakész marketinget, üzleti alapelveket adunk számára, aminek a betartásával biztos, hogy profitábilis lesz az üzlete.
    3. Tehát csatlakozás után már az első héten bevételt termel neki az üzlet.

    Hihetetlenül izgulok már, hogy milyen lesz élesben ez a rendszer. Sok reményt fűzök hozzá!

    Ha érdekelne a viszonteladói partnerség kérlek írj bátran a hello@semmiszemet.hu e-mail címre, hogy éppen mivel foglalkozol és, melyik régióban tudnád képviselni az üzletet. Küldök neked egy összefoglalót, hogy mire van szükség az együttműködéshez!

    Köszönöm a lehetőséget a Minner-nek illetve mindenkit buzdítanék, hogy olvassa a Minnert, mert olyan ötleteket/tudást oszt meg veletek, ami milliókat ér csak csinálni kell!

    Az indulás előtt készítettük Milánnal ezt a podcastot: Ilyen egy bérgyártással készülő termék indulása – podcast

    Facebook remarketing beállítása lépésről-lépésre. INGYENES tudásanyag

    Az ingyenes tudásanyag első részében a remarketing beállítását mutatom meg. Ez a Minner vlog, ahová hamarosan újabb hasonló anyagok kerülnek. Megnézem és beállítom a remarketingemet!