A hulladékmentes tisztítószerek bérgyártása. Helyi vállalkozás helyett franchise

    MinnerX - vendég poszt

    A hulladékmentes tisztítószerek bérgyártása. Helyi vállalkozás helyett franchise

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, semmiszemet.hu, hulladékmentes tisztítószerek

    Mikor Milánnal beszéltünk a podcast-ben a tisztítószerek bérgyártásáról már gondoltunk rá, hogy viszonteladókat is bevonunk de egyelőre még csak egy helyi kisvállalkozásként gondoltunk magunkra.

    Mikor elkezdtük a az említett “éles tesztet” a piaci igény felmérésére, láttuk, hogy mekkora a valódi igény a termékekre főként a környezetbarát megoldás miatt. Közben indirekt módon az is kiderült, hogy a termékeket az általunk alkotott hulladékmentes konstrukcióban a viszonteladói oldalról is sokan jó üzletnek látják.

    Az első 3 hétben végül 327.560 Ft értékben sikerült 8-9 havi tisztítószer csomagokat értékesíteni.

    Mindezt úgy, hogy az értékesítés szakmailag a béka segge alatt volt, semmi sales funnel, nem volt százezrekért megírt “mindent is” eladó marketing szöveg sőt.. még csak normális fotók se voltak arról, hogy tulajdonképp, hogyan néznek ki a termékek.

    Mindössze egy “szerintem jó lesz” sales oldal és egy Facebook hirdetés volt 2 db futtatott hirdetéssel mindkettő azonnali vásárlásra ösztönözve.

    Tudtam, hogy ez így nagyon amatőr és, hogy iszonyat drága lesz megszerezni így egy vásárlót, de ha így vevők rá akkor egy profi értékesítési rendszert mögé rakva az isten lábát fogjuk meg. Összesítve 1500 forintba került egy vásárló

    Nem kerestük őket mégis jöttek

    Mikor lefutottak a hirdetések látván az eredményeket 5-6 viszonteladó is megkeresett minket. Nagyrészt Minner-ről mégegyszer örök hálánk neki!! <3

    Ennél a pontnál láttam a lehetőséget egy sokkal nagyobb üzletben mint, amúgy gondoltam, hogy lehet ez…

    Lementem az irodánkba és elkezdtem egy olyan rendszert tervezni, ami egységesíti az egész értékesítést, legyen az az ország bármely pontján. Persze nem saját kútfőből, rengeteget kutattam, lestem el más nemrég indult franchise vállalkozástól ötleteket.

    Most ott tartunk, hogy a béta verziója ennek a rendszernek 90%-ban kész. Nov 18-án már éles lesz.

    Valójában egy mindenhol alkalmazható értékesítési tölcsért hoztunk létre.

    1. Egy központi webshopba érkeznek be a rendelések, ahol a központ(azaz mi) továbbítjuk a régiók felé a rendeléseket egy saját rendszeren belül így a vásárlók ugyanazt a webshopot látják Miskolcon mint Budapesten. Ugyan azon az értékesítési folyamaton mehetnek végig, amit mi minden esetben előre letesztelünk és így adjuk használatra készen a partnereknek
    2. A viszonteladónak, annyi a dolga, hogy felveszi a rendelést és kézbesíti, és ezt, ha lehetne triplán vastagon emelném ki. Úgy értem az alap vállalkozói teendőkön kívül, tényleg ennyi a dolga. Nem kell törnie a fejét, hogy hogyan adja el, még csak nem is kell értenie a marketinghez, mert mi olyan kulcsrakész marketinget, üzleti alapelveket adunk számára, aminek a betartásával biztos, hogy profitábilis lesz az üzlete.
    3. Tehát csatlakozás után már az első héten bevételt termel neki az üzlet.

    Hihetetlenül izgulok már, hogy milyen lesz élesben ez a rendszer. Sok reményt fűzök hozzá!

    Ha érdekelne a viszonteladói partnerség kérlek írj bátran a hello@semmiszemet.hu e-mail címre, hogy éppen mivel foglalkozol és, melyik régióban tudnád képviselni az üzletet. Küldök neked egy összefoglalót, hogy mire van szükség az együttműködéshez!

    Köszönöm a lehetőséget a Minner-nek illetve mindenkit buzdítanék, hogy olvassa a Minnert, mert olyan ötleteket/tudást oszt meg veletek, ami milliókat ér csak csinálni kell!

    Az indulás előtt készítettük Milánnal ezt a podcastot: Ilyen egy bérgyártással készülő termék indulása – podcast

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    Cikk szerzője: Szabó Péter a Reklámanimáció.hu -tól.

    A Reklám Animációnál rengeteg kabala figurát tervezünk és mivel tombol a Black Friday-láz, úgy gondoltuk, hogy nincs is ennél jobb alkalom elemezni a különböző reklám animációs figurákat. Ha nem barlangban éltél, minden bizonnyal te is találkoztál már az Alza kabalájával, Alzakkal, aki “szerethető, fülbemászó hangjával”, sokak szívébe lopta be magát. Miért sikeres? Mi kell ahhoz, hogy egy ilyen kabala forgalmat generáljon? Vajon megismételhető-e az Alza sikere? Ezeket szedtük össze a blogunkban.

    Ismerős ez a figura? Egészen biztosan megjegyezted már. Nem csak az Alza, hanem más márkák is előszeretettel használnak animációs figurákat. Nem meglepő, hogy Black Friday alatt is behozta a figurát. Ha nem működne, szerinted használnák? Erről írunk részletesebben a cikkünkben, olvasd el a Reklámanimáció blogjában!

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Komjáti Dávid – Komjit Security

    Ki ne hallott volna még olyan cégről, akit valamilyen hacker támadás ért, és emiatt nem működött a weboldala, vagy konkrét anyagi kár érte? Ezek mindennapos történések, de valahogy mégsem érzi magát veszélyben a legtöbb vállalkozó.

    “Velem ez nem történhet meg” – vagy mégis?

    A legnagyobb tévhit, hogy azt gondolják sokan: “Miért pont az én oldalamat törnék fel? Nincs is ott semmi fontos, értékes, így nem is kell erre figyelnem”. Érdemes lenne elfogadni, hogy olyan weboldalak is a célkeresztben lehetnek, akiknek csak azért törik fel az oldalát, mert megtehetik. A motiváció nem mindig a haszonszerzés, tehát hamis biztonságérzetet adhat, ha azt gondoljuk, velünk ez nem történhet meg.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, semmiszemet.hu, hulladékmentes tisztítószerek

    Mikor Milánnal beszéltünk a podcast-ben a tisztítószerek bérgyártásáról már gondoltunk rá, hogy viszonteladókat is bevonunk de egyelőre még csak egy helyi kisvállalkozásként gondoltunk magunkra.

    Mikor elkezdtük a az említett “éles tesztet” a piaci igény felmérésére, láttuk, hogy mekkora a valódi igény a termékekre főként a környezetbarát megoldás miatt. Közben indirekt módon az is kiderült, hogy a termékeket az általunk alkotott hulladékmentes konstrukcióban a viszonteladói oldalról is sokan jó üzletnek látják.

    Az első 3 hétben végül 327.560 Ft értékben sikerült 8-9 havi tisztítószer csomagokat értékesíteni.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Antal Ildikó, Athé ékszergyertyák

    A Karácsonyi ajándékvásárlás nálunk és a környezetünkben lévő cégeknél úgy szokott kinézni, hogy november elején elkezd motoszkálni a fejünkben a gondolat, hogy közeleg a Karácsony, de idén időben elkezdünk a témával foglalkozni, nem az utolsó pillanatra hagyjuk és mi fogjuk a legjobb ajándékokat adni. Közben ezerrel nyomjuk a saját karácsonyi kampányainkat, óriás pörgés van és egyre égetőbb a probléma, hogy valaki találja már ki, hogy mit fogunk venni a kiemelt partnereinknek és munkatársainknak, akik ráadásul nők! Aztán szembesülünk a problémával, hogy a nőknek nem is olyan könnyű olyan ajándékot venni, ami nem sablonos és tényleg örülni is fognak neki. A nagy rákészülés után pedig azt vesszük észre, hogy a Karácsony előtti héten vagyunk és nem hogy ajándék nincsen, de még ötlet sem. Online megrendelni már necces, mert nem biztos, hogy megérkezik Karácsony előtt, ezért utolsó pillanatban beszaladunk egy plázába, de ami ott vár attól inkább kiszaladnánk. Idén viszont már most tudjuk, mit fogunk adni a hölgyeknek!

    Amikor mi ajándékot keresünk, ezeknek a tulajdonságnak szeretnénk ha megfelelne:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Tóth Farkas Gáspár WUP Coffee

    Sokan találkozhattatok már velünk a Minneren és Minneres rendezvényen is és most szeretnék nektek beszámolni róla, hogy kicsit több mint 4 hónap után hova jutottunk el. Prémium kávémárkámmal új kávéélményt nyújtok magánszemélyeknek és vendéglátóhelyek vendégeinek. (kávézók, éttermek).

    A nyár amúgy sem egy könnyű időszak egy vállalkozás életében, főleg ha azt akkor indítják el, szóval az első néhány hónap nagyon nehezen telt. Nem tudtam időpontot egyeztetni senkivel, ha sikerült, akkor is gyakran olyannal találkoztam, aki nem döntéshozó volt, mert az éppen nyaralt.

    Úgy éreztem, hogy nem jutok egyről a kettőre.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Jobbágy András, a weboldal készítéssel foglalkozó Honlapszaki.hu tulajdonosa, bloggere.

    Az internet telis-tele vállalkozói weboldalakkal, ám kevés köztük az olyan, ami valódi sikert hoz a tulajdonosának. Az ok általában a tudatos tervezés, és néhány alapvető kérdés végiggondolásának a hiányában rejlik.

    Első lépés: az alapkérdések megválaszolása

    A legtöbben, amikor felmerül egy saját honlap igénye, a külcsín, a weboldal kinézete felől ragadják meg a kérdést. Tudják ezt jól a honlap készítéssel foglalkozó vállalkozások is, nincs is hiány a látványos grafikai tervekből. A baj akkor kezdődik, amikor utólag kiderül, hogy a csodálatos designnal felvértezett honlap egy kanyi vasat sem hoz a tulajdonosnak. Ilyenkor sokan továbblépnek egy másik szakemberhez, aki jó esetben feltesz majd néhány egyszerű kérdést:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Csiki Anita, prémium baba ruhák, Zapi márka

    Milán üzleti tanácsadásán még tavasszal vettem részt. Előzetesen emailben vázoltam fel számára vállalkozásom részleteit, és azokat a kérdéseket, amelyeket foglalkoztattak. Mondanom sem kell, feladtam neki a leckét, hiszen gyermekruhával kapcsolatos kérdéseket eddig nem nagyon kapott!

    Sokat mosolyogtunk, amikor előhúztam a „csillámpónis” kelméket a táskámból. A márkámban ettől függetlenül is bíztam, hiszen tudtam, hogy a prémium kategóriás egyedi ruházatra szükség van a piacon.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

    Az elmúlt időszakban pár Google Cégem fiókot optimalizáltam és weboldalakat helyi keresőoptimalizáltam is.

    Vannak mindig visszatérő hiányosságok, beállítási hibák a Google Cégem fiókokban.

    Ezeket most összegyűjtöttem neked, tekintsd egy checklist-nek ezt, menj végig a pontokon és közben nyisd meg a Google Cégem profilodat:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Kocsis Ferenc Árpád, Biztosító Magazin

    Ma épp 2 éve – 2017 október 1-én indítottam útjára a Biztosító Magazin-t! Ezúton is köszönöm, hogy azóta sokan követitek az oldalt.

    A tegnapi nap folyamán olyan sokan néztétek meg a cikkeket, hogy a napi oldalmegtekintések száma most először meghaladta a tízezret!!

    Nagyon köszönöm ezt nektek, hiszen ez a legszebb ajándék a Biztosító Magazin szülinapján!!

    PS: Az ötleteket, valamint az induláskori és az azóta nyújtott “Business Support” segítséget pedig köszönöm Mándó Milán-nak, a Minner alapítójának. Szinten köszönet illeti Modesto Tamást, aki pedig inspirációival, meglátásaival nyújt folyamatosan támogatást.

    Üdv,
    Kocsis Ferenc

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, semmiszemet.hu, hulladékmentes tisztítószerek

    Mikor Milánnal beszéltünk a podcast-ben a tisztítószerek bérgyártásáról már gondoltunk rá, hogy viszonteladókat is bevonunk de egyelőre még csak egy helyi kisvállalkozásként gondoltunk magunkra.

    Mikor elkezdtük a az említett “éles tesztet” a piaci igény felmérésére, láttuk, hogy mekkora a valódi igény a termékekre főként a környezetbarát megoldás miatt. Közben indirekt módon az is kiderült, hogy a termékeket az általunk alkotott hulladékmentes konstrukcióban a viszonteladói oldalról is sokan jó üzletnek látják.

    Az első 3 hétben végül 327.560 Ft értékben sikerült 8-9 havi tisztítószer csomagokat értékesíteni.

    Mindezt úgy, hogy az értékesítés szakmailag a béka segge alatt volt, semmi sales funnel, nem volt százezrekért megírt “mindent is” eladó marketing szöveg sőt.. még csak normális fotók se voltak arról, hogy tulajdonképp, hogyan néznek ki a termékek.

    Mindössze egy “szerintem jó lesz” sales oldal és egy Facebook hirdetés volt 2 db futtatott hirdetéssel mindkettő azonnali vásárlásra ösztönözve.

    Tudtam, hogy ez így nagyon amatőr és, hogy iszonyat drága lesz megszerezni így egy vásárlót, de ha így vevők rá akkor egy profi értékesítési rendszert mögé rakva az isten lábát fogjuk meg. Összesítve 1500 forintba került egy vásárló

    Nem kerestük őket mégis jöttek

    Mikor lefutottak a hirdetések látván az eredményeket 5-6 viszonteladó is megkeresett minket. Nagyrészt Minner-ről mégegyszer örök hálánk neki!! <3

    Ennél a pontnál láttam a lehetőséget egy sokkal nagyobb üzletben mint, amúgy gondoltam, hogy lehet ez…

    Lementem az irodánkba és elkezdtem egy olyan rendszert tervezni, ami egységesíti az egész értékesítést, legyen az az ország bármely pontján. Persze nem saját kútfőből, rengeteget kutattam, lestem el más nemrég indult franchise vállalkozástól ötleteket.

    Most ott tartunk, hogy a béta verziója ennek a rendszernek 90%-ban kész. Nov 18-án már éles lesz.

    Valójában egy mindenhol alkalmazható értékesítési tölcsért hoztunk létre.

    1. Egy központi webshopba érkeznek be a rendelések, ahol a központ(azaz mi) továbbítjuk a régiók felé a rendeléseket egy saját rendszeren belül így a vásárlók ugyanazt a webshopot látják Miskolcon mint Budapesten. Ugyan azon az értékesítési folyamaton mehetnek végig, amit mi minden esetben előre letesztelünk és így adjuk használatra készen a partnereknek
    2. A viszonteladónak, annyi a dolga, hogy felveszi a rendelést és kézbesíti, és ezt, ha lehetne triplán vastagon emelném ki. Úgy értem az alap vállalkozói teendőkön kívül, tényleg ennyi a dolga. Nem kell törnie a fejét, hogy hogyan adja el, még csak nem is kell értenie a marketinghez, mert mi olyan kulcsrakész marketinget, üzleti alapelveket adunk számára, aminek a betartásával biztos, hogy profitábilis lesz az üzlete.
    3. Tehát csatlakozás után már az első héten bevételt termel neki az üzlet.

    Hihetetlenül izgulok már, hogy milyen lesz élesben ez a rendszer. Sok reményt fűzök hozzá!

    Ha érdekelne a viszonteladói partnerség kérlek írj bátran a hello@semmiszemet.hu e-mail címre, hogy éppen mivel foglalkozol és, melyik régióban tudnád képviselni az üzletet. Küldök neked egy összefoglalót, hogy mire van szükség az együttműködéshez!

    Köszönöm a lehetőséget a Minner-nek illetve mindenkit buzdítanék, hogy olvassa a Minnert, mert olyan ötleteket/tudást oszt meg veletek, ami milliókat ér csak csinálni kell!

    Az indulás előtt készítettük Milánnal ezt a podcastot: Ilyen egy bérgyártással készülő termék indulása – podcast

    Köszi, hogy olvasol! Gyere vissza többször is! Sikeres 2020-at!