Egy virtuális asszisztens beszámolója. Így dolgozik neked, veled

    Working with laptop on the floor
    MinnerX - vendég poszt

    Egy virtuális asszisztens beszámolója. Így dolgozik neked, veled

    Working with laptop on the floor

    Szerző: Márkodi Szilvia virtuális asszisztens

    Minden vállalkozó – főleg az első néhány évben – küzd az idővel. Pedig az idő mindannyiunk egyik legfontosabb tőkéje.  Szeretne fejlődni, növelni bevételét, miközben mindent egyedül csinál a vállalkozásában, és nincs ideje önmagára, a családjára. Miért? Ő a mindenhez értő, mindent tudó Business(wo)man. Nem engedheti meg magának, hogy alkalmazottat vegyen fel, és egyedül küzd, főleg, ha környezete még nem is hisz benne. Pedig van megoldás… a napjainkban divatos jelzővel illetett VA, vagyis virtuális asszisztens.

    Milánnal jó pár éve találkoztam, amikor egy ötlete kapcsán kedvet kaptam a vállalkozás alapításhoz. Azonban a tervek, az álmok a dobozban maradtak, s lépkedtem tovább az alkalmazotti világ lépcsősorán. Pályakezdő korom óta pénzügyi területen tanultam, és dolgoztam a ranglétra minden fokán. Az utóbbi években képeztem magam és gyakorlatot is szereztem a social media területén. Az adminisztráció, pénzügyes feladatok, tárgyalások szervezése, néhány HR-s feladat, követeléskezelés, banki utalások, azok feldolgozása, hitelkérelmek, vagy éppen egy kisebb pályázati csomag összeállítása, 8-10 fős csapat irányítása mind a feladataim közé tartozott.  Ezen feladatok elvégzéséhez szükséges volt kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel, könyvelővel, jogi képviselővel, külsős marketing céggel, bankkal, de képviseltem a cégem rendezvényeken, vagy éves közgyűléseken is.  

    Egy nyári napon láttam egy VA videót, kedvet kaptam, s pár héttel később Milán is feltette a nagy kérdést, lenne-e kedvem VA-ént munkát vállalni. Így cseppentem ebbe a világba. Másodhegedűsként.  Az első és legfontosabb, hogy azzal, akivel együtt dolgozom, emberileg jól megértsük egymást, illetve vállalkozásával azonosulni tudjak. Ez a közös munkát nagyon megkönnyíti. Csak akkor tudunk együtt dolgozni, ha a Vállalkozó határozottan eldöntötte valóban szüksége van másik kézre, hogy a szálakat mozgatni tudja. Ő képes legyen felmérni, melyek azok a feladatok, amelyeket delegálni tud, és bizalommal van az átadott feladatokat illetően. Ezután a munkafolyamatokat kell megbeszélni, hogy az érthető, átlátható, egyszerű és nem utolsó sorban eredményes legyen.

    Hogyan tudod növelni vállalkozói szabadidőd, még ha nincs is alkalmazottad?

    Munkáim rendkívül szerteágazóak voltak. Az első üzleti partner keresés, tárgyalás egyeztetés, amelyhez az összeállított anyagot készítettem, úgy lett egész, hogy közben párszor közösen ötletelve finomítottuk. Partner voltam, nem beosztott. Egyes esetekben, ahol az online számlázás lehetővé teszi, hogy a könyvelővel én tartsam a kapcsolatot, a könyvelési anyag összeállítása és egyeztetése kapcsán. Tudom, sokszor volt már szó róla, hogy a VA ne csináljon marketing anyagot, mert arra ott vannak a szakértők. Viszont vannak olyan kis vállalkozások, akik egyszerűen nem képesek azt megfizetni, viszont nincs sem idejük, sem készségük arra, hogy az online jelenlétüket biztosítsák. Őket abban tudom támogatni, hogy segítek blogcikket írni, összegyűjtök pl. idézeteket, képeket, ötleteket a posztokhoz, vagy meg is csinálom a terveket, de nem posztolok, és nem kezelek hirdetéskezelő fiókot sem. Ha a vállalkozás növekedéséhez, vagy forgóeszköz bővítéshez pénzre van szüksége, segítek a legjobb ajánlat megkeresésében, és a kérelem beadásától a felhasznált pénz elszámolásáig, mindent végig viszek.

    Mindez kinek, miért jó? A Vállalkozónak azért, mert időt nyer. Valóban arra tud koncentrálni, hogy pénzt csináljon, vagy lesz ideje önmagára, családjára. Ép testben, ép lélek. Mindenkinek szüksége van az énidőre, amikor edzi testét, vagy elméjét. Az is fontos, hogy a szeretteinknek megfelelő mennyiségű időt adjunk az életünkből. Így lesz meg a balance a magán- és üzleti élet között. Másodsorban nincs magas munkabér költség, járulék fizetés, ami egy alkalmazott esetén kötelező. Mivel az időt pontosan mérjük, a VA-nek, mint megbízottnak, csak annyit fizet, amennyi feladatot elvégzett. Nekem pedig azért jó, mert mindig változatos a munkám, és nem kötnek gúzsba a munkaviszonnyal járó kötöttségek. Ha pedig sikeres a vállalkozás, annak én is örülök, mert a Vállalkozó sikere, az én sikerem is!

    Próbáld ki milyen velem dolgozni! Itt vedd fel velem a kapcsolatot: m.szilvia.va@gmail.com

    Márkodi Szilvia, virtuális asszisztens

    Milán itt írt a távoli asszisztensekről: Ezt a munkát csinálja egy virtuális asszisztens. Nem helyetted dolgozik, hanem…

    Fotó: Envato License

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX
    Working with laptop on the floor

    Szerző: Márkodi Szilvia virtuális asszisztens

    Minden vállalkozó – főleg az első néhány évben – küzd az idővel. Pedig az idő mindannyiunk egyik legfontosabb tőkéje.  Szeretne fejlődni, növelni bevételét, miközben mindent egyedül csinál a vállalkozásában, és nincs ideje önmagára, a családjára. Miért? Ő a mindenhez értő, mindent tudó Business(wo)man. Nem engedheti meg magának, hogy alkalmazottat vegyen fel, és egyedül küzd, főleg, ha környezete még nem is hisz benne. Pedig van megoldás… a napjainkban divatos jelzővel illetett VA, vagyis virtuális asszisztens.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Tóth Farkas Gáspár WUP Coffee

    Sokan találkozhattatok már velünk a Minneren és Minneres rendezvényen is és most szeretnék nektek beszámolni róla, hogy kicsit több mint 4 hónap után hova jutottunk el. Prémium kávémárkámmal új kávéélményt nyújtok magánszemélyeknek és vendéglátóhelyek vendégeinek. (kávézók, éttermek).

    A nyár amúgy sem egy könnyű időszak egy vállalkozás életében, főleg ha azt akkor indítják el, szóval az első néhány hónap nagyon nehezen telt. Nem tudtam időpontot egyeztetni senkivel, ha sikerült, akkor is gyakran olyannal találkoztam, aki nem döntéshozó volt, mert az éppen nyaralt.

    Úgy éreztem, hogy nem jutok egyről a kettőre.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Jobbágy András, a weboldal készítéssel foglalkozó Honlapszaki.hu tulajdonosa, bloggere.

    Az internet telis-tele vállalkozói weboldalakkal, ám kevés köztük az olyan, ami valódi sikert hoz a tulajdonosának. Az ok általában a tudatos tervezés, és néhány alapvető kérdés végiggondolásának a hiányában rejlik.

    Első lépés: az alapkérdések megválaszolása

    A legtöbben, amikor felmerül egy saját honlap igénye, a külcsín, a weboldal kinézete felől ragadják meg a kérdést. Tudják ezt jól a honlap készítéssel foglalkozó vállalkozások is, nincs is hiány a látványos grafikai tervekből. A baj akkor kezdődik, amikor utólag kiderül, hogy a csodálatos designnal felvértezett honlap egy kanyi vasat sem hoz a tulajdonosnak. Ilyenkor sokan továbblépnek egy másik szakemberhez, aki jó esetben feltesz majd néhány egyszerű kérdést:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Csiki Anita, prémium baba ruhák, Zapi márka

    Milán üzleti tanácsadásán még tavasszal vettem részt. Előzetesen emailben vázoltam fel számára vállalkozásom részleteit, és azokat a kérdéseket, amelyeket foglalkoztattak. Mondanom sem kell, feladtam neki a leckét, hiszen gyermekruhával kapcsolatos kérdéseket eddig nem nagyon kapott!

    Sokat mosolyogtunk, amikor előhúztam a „csillámpónis” kelméket a táskámból. A márkámban ettől függetlenül is bíztam, hiszen tudtam, hogy a prémium kategóriás egyedi ruházatra szükség van a piacon.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

    Az elmúlt időszakban pár Google Cégem fiókot optimalizáltam és weboldalakat helyi keresőoptimalizáltam is.

    Vannak mindig visszatérő hiányosságok, beállítási hibák a Google Cégem fiókokban.

    Ezeket most összegyűjtöttem neked, tekintsd egy checklist-nek ezt, menj végig a pontokon és közben nyisd meg a Google Cégem profilodat:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Kocsis Ferenc Árpád, Biztosító Magazin

    Ma épp 2 éve – 2017 október 1-én indítottam útjára a Biztosító Magazin-t! Ezúton is köszönöm, hogy azóta sokan követitek az oldalt.

    A tegnapi nap folyamán olyan sokan néztétek meg a cikkeket, hogy a napi oldalmegtekintések száma most először meghaladta a tízezret!!

    Nagyon köszönöm ezt nektek, hiszen ez a legszebb ajándék a Biztosító Magazin szülinapján!!

    PS: Az ötleteket, valamint az induláskori és az azóta nyújtott “Business Support” segítséget pedig köszönöm Mándó Milán-nak, a Minner alapítójának. Szinten köszönet illeti Modesto Tamást, aki pedig inspirációival, meglátásaival nyújt folyamatosan támogatást.

    Üdv,
    Kocsis Ferenc

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Felhívás szerzője: Valkai József, éppen újabb vállalkozásán dolgozik

    Egy speciális AirBnB-s ötlet megvalósításához keresek olyan leendő vállalkozót, cégtársat, partnert, aki segít a gyakorlati megvalósításban, az ötletelésben, egy vállalkozás felépítésében és még örömét is leli benne. : ) Nem tőkéstársat keresek, hanem olyan embert, aki a vállalkozás megvalósításában lesz partner. A projekt célja megteremteni egy piacteret bérlő és bérbeadó számára, ahol könnyedén, azonnal és egyszerűen lehessen rövidtávú iroda, tárgyaló, stb foglalásokat eszközölni egész Magyarország területén. Fővárosban élek, lelkes, 41 éves leendő vállalkozó vagyok….mondhatni “alkalmazottból vállalkozó”! Informatikával foglalkoztam mindig is, informatikai megoldásokat kínálok ügyfeleimnek széles körben. Az alkalmazotti lét közben külföldön is dolgoztam már.

    Ezzel a vállalkozási ötlettel a Minner is foglalkozott már: A tárgyaló bérlés Airbnb-je. Rád vár, hogy megvalósítsd!

    Ha cég vagy és szeretnél majd külső tárgyalót bérelni a jövőben, akkor ide kattints, ez egy felmérés, amiben segíted a munkámat.

    Cégtársam lennél ebben a vállalkozásban? Akkor töltsd ki ezt az űrlapot!

    (Fontos! Magánszemélyként kérlek erre, nem adom át harmadik félnek az információkat – Valkai József )

    Fotó: Envato License

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

    Frissítés! (A Google algoritmus változásának hatása)

    Egy Sistrix cikk szerint, amely weboldalak organikus forgalmának változásait vizsgálta a múlt keddi (2019. 09. 24.) Google alap-algoritmus frissítés után, a hír-, és az egészségügyi témájú oldalaknál láthatóak nagyobb mértékben növekedés és csökkenés.

    Ezért megnéztem a hazai legnagyobb organikus forgalmat fogadó weboldalakat ezeken a területeken. Az organikus forgalom becsléséhez a Semrush online SEO szoftvert használtam.

    Az ábrákon a piros vonal jelöli szeptember 25.-t, ezen a napon magyar idő szerint este indul el az algoritmus és másnaptól láthatóak a változások.

    Egészségügy:

    Tavaly volt egy nagyobb algoritmus frissítés (Medic Update) az egészségügyi szektornál és azóta is erre eléggé kihatnak az alap-algoritmus frissítések (az idén márciusi is kihatott).

    hazipatika.com

    Itt organikus forgalom emelkedése történt:

    webbeteg.hu

    Itt nagy változás nem történt, de inkább kisebb mértékű forgalomcsökkenés vehető ki a grafikonból:

    egeszsegkalauz.hu

    A 3 egészségügyi oldal közül talán itt történt a legnagyobb arányú növekedés:

    Híroldalak:

    Itt pár nagyobb forgalmú híroldalt néztem meg a Semrush szoftverrel. A piros vonalak itt is szeptember 25-t jelölik, a következő napon (26-án) láthatóak a változások.

    index.hu

    Egy kisebb mértékű növekedés látható az organikus forgalomban:

    24.hu

    Itt is kisebb növekedés, de stabilabb és inkább emelkedik az organikus forgalom az index.hu-hoz képest:

    blikk.hu

    Az előző vizsgált híroldalakhoz képest itt már egy jobban kivehető organikus forgalomnövekedés figyelhető meg:

    hvg.hu

    A vizsgált híroldalak közül a hvg.hu-nál látható a legnagyobb arányú organikus forgalomnövekedés:

    A Minner.hu -n 10%-os organikus növekedés mérhető.

    A Google Twitteren bejelentette kedden (2019.09.24.), hogy az újabb alap-algoritmus frissítést hamarosan elindítja. Ezt pár órával később, magyar idő szerint este 8 órakor meg is tette:

    A Google egész évben algoritmus frissítéseket végez el, legtöbb esetben csak később közli ezeket. Az elemző programokban lehet látni hirtelen organikus forgalom csökkenést vagy növekedést, és érezni, hogy itt valami gyorsan változott, tehát a Google ügyködött megint….

    Ezeket a nagyobb ‘core update’, sok mindenre kiterjedő alap-algoritmus frissítéseket most már előre bejelenti a Google (most pár órával előtte tette meg). 

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Haláchy Nóra, MarketingFlow, marketing szakértő, kivitelező

    Ez a cikk lehet, hogy fog egy kis port kavarni, viszont szükség van a laikusok számára is kézzelfogható tényekre, hogy el tudják dönteni: mire fizetik a marketingügynökség díját, és vajon tényleg mindent megtesznek-e?

    A cikk olvasása után lehet, kirúgom a marketingügynökségem?

    Ha 2 hete dolgozol valakivel együtt, akkor rá nem vonatkoznak ezek, mert a rendszerépítés időt vesz igénybe. De ha hosszabb idő után még mindig az összes ponton megbukik a szolgáltatód, attól még lehet, hogy Te, mint megrendelő nem támogatod ezen célok elérésében őt. Ügyelj rá, hogy Neked ezeket a törekvések megtörténtét, véghezvitelét segítened kell azzal, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű információt adsz. 

    Rajtad is múlik

    Remélem, nem akarsz havi 20.000 Ft-ért mindent (is). Nem csak a szolgáltatónak kell megfelelőnek lennie, de Neked is fel kell nőnöd ahhoz, hogy igényed legyen magas szintű szolgáltatásra.

    Ha megvan benned az igényesség, akkor biztosan fogsz megfelelő szolgáltatót találni, mert nagyon sok jó szakember van, aki az igényes ügyfelet keresi, hogy végre magas színvonalon szolgáltasson.

    Amennyiben PPC szolgáltatást veszel igénybe, az alábbiakat kell csekkolnod:

    1. Soha nem hangzott el a “konverzió” szó

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Working with laptop on the floor

    Szerző: Márkodi Szilvia virtuális asszisztens

    Minden vállalkozó – főleg az első néhány évben – küzd az idővel. Pedig az idő mindannyiunk egyik legfontosabb tőkéje.  Szeretne fejlődni, növelni bevételét, miközben mindent egyedül csinál a vállalkozásában, és nincs ideje önmagára, a családjára. Miért? Ő a mindenhez értő, mindent tudó Business(wo)man. Nem engedheti meg magának, hogy alkalmazottat vegyen fel, és egyedül küzd, főleg, ha környezete még nem is hisz benne. Pedig van megoldás… a napjainkban divatos jelzővel illetett VA, vagyis virtuális asszisztens.

    Milánnal jó pár éve találkoztam, amikor egy ötlete kapcsán kedvet kaptam a vállalkozás alapításhoz. Azonban a tervek, az álmok a dobozban maradtak, s lépkedtem tovább az alkalmazotti világ lépcsősorán. Pályakezdő korom óta pénzügyi területen tanultam, és dolgoztam a ranglétra minden fokán. Az utóbbi években képeztem magam és gyakorlatot is szereztem a social media területén. Az adminisztráció, pénzügyes feladatok, tárgyalások szervezése, néhány HR-s feladat, követeléskezelés, banki utalások, azok feldolgozása, hitelkérelmek, vagy éppen egy kisebb pályázati csomag összeállítása, 8-10 fős csapat irányítása mind a feladataim közé tartozott.  Ezen feladatok elvégzéséhez szükséges volt kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel, könyvelővel, jogi képviselővel, külsős marketing céggel, bankkal, de képviseltem a cégem rendezvényeken, vagy éves közgyűléseken is.  

    Egy nyári napon láttam egy VA videót, kedvet kaptam, s pár héttel később Milán is feltette a nagy kérdést, lenne-e kedvem VA-ént munkát vállalni. Így cseppentem ebbe a világba. Másodhegedűsként.  Az első és legfontosabb, hogy azzal, akivel együtt dolgozom, emberileg jól megértsük egymást, illetve vállalkozásával azonosulni tudjak. Ez a közös munkát nagyon megkönnyíti. Csak akkor tudunk együtt dolgozni, ha a Vállalkozó határozottan eldöntötte valóban szüksége van másik kézre, hogy a szálakat mozgatni tudja. Ő képes legyen felmérni, melyek azok a feladatok, amelyeket delegálni tud, és bizalommal van az átadott feladatokat illetően. Ezután a munkafolyamatokat kell megbeszélni, hogy az érthető, átlátható, egyszerű és nem utolsó sorban eredményes legyen.

    Hogyan tudod növelni vállalkozói szabadidőd, még ha nincs is alkalmazottad?

    Munkáim rendkívül szerteágazóak voltak. Az első üzleti partner keresés, tárgyalás egyeztetés, amelyhez az összeállított anyagot készítettem, úgy lett egész, hogy közben párszor közösen ötletelve finomítottuk. Partner voltam, nem beosztott. Egyes esetekben, ahol az online számlázás lehetővé teszi, hogy a könyvelővel én tartsam a kapcsolatot, a könyvelési anyag összeállítása és egyeztetése kapcsán. Tudom, sokszor volt már szó róla, hogy a VA ne csináljon marketing anyagot, mert arra ott vannak a szakértők. Viszont vannak olyan kis vállalkozások, akik egyszerűen nem képesek azt megfizetni, viszont nincs sem idejük, sem készségük arra, hogy az online jelenlétüket biztosítsák. Őket abban tudom támogatni, hogy segítek blogcikket írni, összegyűjtök pl. idézeteket, képeket, ötleteket a posztokhoz, vagy meg is csinálom a terveket, de nem posztolok, és nem kezelek hirdetéskezelő fiókot sem. Ha a vállalkozás növekedéséhez, vagy forgóeszköz bővítéshez pénzre van szüksége, segítek a legjobb ajánlat megkeresésében, és a kérelem beadásától a felhasznált pénz elszámolásáig, mindent végig viszek.

    Mindez kinek, miért jó? A Vállalkozónak azért, mert időt nyer. Valóban arra tud koncentrálni, hogy pénzt csináljon, vagy lesz ideje önmagára, családjára. Ép testben, ép lélek. Mindenkinek szüksége van az énidőre, amikor edzi testét, vagy elméjét. Az is fontos, hogy a szeretteinknek megfelelő mennyiségű időt adjunk az életünkből. Így lesz meg a balance a magán- és üzleti élet között. Másodsorban nincs magas munkabér költség, járulék fizetés, ami egy alkalmazott esetén kötelező. Mivel az időt pontosan mérjük, a VA-nek, mint megbízottnak, csak annyit fizet, amennyi feladatot elvégzett. Nekem pedig azért jó, mert mindig változatos a munkám, és nem kötnek gúzsba a munkaviszonnyal járó kötöttségek. Ha pedig sikeres a vállalkozás, annak én is örülök, mert a Vállalkozó sikere, az én sikerem is!

    Próbáld ki milyen velem dolgozni! Itt vedd fel velem a kapcsolatot: m.szilvia.va@gmail.com

    Márkodi Szilvia, virtuális asszisztens

    Milán itt írt a távoli asszisztensekről: Ezt a munkát csinálja egy virtuális asszisztens. Nem helyetted dolgozik, hanem…

    Fotó: Envato License

    Miskolc / Pécs / Debrecen / Szeged / Győr / Budapest - üzleti tanácsadás

    Találkozzunk a te városodban! A Minner a következő 2 hónapban a fenti városokban tart üzleti tanácsadói órákat! Használd ki! Részleteket!