Hogyan építsünk sikeres üzleti honlapot? A legfontosabb lépések

    MinnerX - vendég poszt

    Hogyan építsünk sikeres üzleti honlapot? A legfontosabb lépések

    Szerző: Jobbágy András, a weboldal készítéssel foglalkozó Honlapszaki.hu tulajdonosa, bloggere.

    Az internet telis-tele vállalkozói weboldalakkal, ám kevés köztük az olyan, ami valódi sikert hoz a tulajdonosának. Az ok általában a tudatos tervezés, és néhány alapvető kérdés végiggondolásának a hiányában rejlik.

    Első lépés: az alapkérdések megválaszolása

    A legtöbben, amikor felmerül egy saját honlap igénye, a külcsín, a weboldal kinézete felől ragadják meg a kérdést. Tudják ezt jól a honlap készítéssel foglalkozó vállalkozások is, nincs is hiány a látványos grafikai tervekből. A baj akkor kezdődik, amikor utólag kiderül, hogy a csodálatos designnal felvértezett honlap egy kanyi vasat sem hoz a tulajdonosnak. Ilyenkor sokan továbblépnek egy másik szakemberhez, aki jó esetben feltesz majd néhány egyszerű kérdést:

    Mi a honlap üzleti célja? Ki a célközönsége? Hogyan akarjuk elérni a célcsoportot?

    Minden esetben innen kellene indulnia egy üzleti célú honlap megtervezésének. Ha ezekre a kérdésekre nincs kidolgozott, tűpontos válasz, minden további lépés csak idő- és pénzkidobás. 

    Például egy honlap célja lehet egy termék vagy szolgáltatás értékesítése, az egyszerű bemutatkozás és a bizalom erősítése, esetleg adományok gyűjtése egy alapítvány vagy ügy számára. Vagy csak minél egyszerűbben és olcsóbban kell valami, mert múlt hónapban nyertünk egy pályázaton, ahol előírás a saját weboldal.

    A másik kérdés, hogy ki lesz a honlap célközönsége, milyen társadalmi és fogyasztói csoportokat akarunk elérni. És hogyan, milyen online marketing eszközök segítségével. Fizetett hirdetésekkel? Erős tartalommarketinggel és keresőoptimalizálással? Ha már ezeket tisztáztuk, akkor egy átfogó képünk lesz arról is, milyen funkciókra (webshop, szakmai blog, VIP-rész, stb.) lesz szükségünk az új honlapon.

    Második lépés: WordPress vs. egyedi fejlesztés?

    Ha tudjuk mi az üzleti cél, kikből áll a célcsoport, és hogyan fogjuk elérni őket, akkor költségkeretet kell rendelnünk az egészhez.

    Nem az a kérdés, hogy mennyibe kerüljön a honlap, hanem, hogy mennyi pénzünk van az egész projektre (honlap+célcsoport elérése). 

    Például, ha van 400 ezer forintom, és fizetett hirdetésekkel akarom elérni a célcsoportot, akkor nem költhetek 350 ezer forintot csak a honlapra. Szerencsére ma már némi tanulás és pénz árán saját magunk is építhetünk profi weboldalt. (Ha ebbe az irányba indulnál tovább, segíthet a kezdőknek írt honlap készítés útmutatóm.)

    Itt jön be az a nagyon gyakori dilemma, hogy WordPress weboldalt, vagy egyedi fejlesztésű honlapot válasszunk inkább. Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie. Az én véleményem az, hogy nagyon ritka az olyan eset, ahol a végeredményt nézve indokolt az egyedi fejlesztésbe beletolt plusz pénz.

    Egy vállalkozói weboldalt ugyanis nem az tesz sikeressé, hogy egyedi kódon fut, vagy grafikus tervezte a megjelenést, hanem hogy betölti-e a neki rendelt üzleti célt. Ez pedig a tudatos tervezésen és a kimagasló tartalmon múlik leginkább, nem a technikai háttéren.

    Vigyázat, nem azt mondom, hogy egy slendrián módon, ingyenes cuccokból összekattintott WordPress honlap jobb, mint egy egyedi fejlesztésű. Hanem azt, hogy egy szakértő módon megtervezett és kivitelezett, prémium eszközökkel körülbástyázott WordPress honlap ugyanannyi sikert hozhat a tulajdonosának, mint egy sokkal drágább, hosszú hónapok munkájával nulláról lekódoltatott weblap.

    Harmadik lépés: az induló tartalom összeállítása

    Sokan a már összerakott honlaphoz próbálnak utólag elégséges tartalmat összeizzadni. Ez hatalmas hiba, mert egy honlap – és úgy általában, az egész internet – lelke, szíve és hajtóereje a tartalom (= szöveg, képek, videók, podcast, zene, stb.) Gondolj bele, egy zenekart sem lehet eladni csak egy szép designnal. Ha nem jó a zene, vagy legalábbis nem rezonál eléggé a közönség elvárásaira, örökre marad a garázs színpadnak.

    A tartalom az első, és ahhoz kell hozzárendelnünk a honlap felépítését és a designt is. Még a technikai kivitelezés előtt meg kell válaszolnunk egy sor kérdést, például, hogy milyen tartalom fogadja majd a felhasználót a főoldalon? Mik azok a legfontosabb információk, amit elakarunk mondani a vállalkozásunkról, magunkról, a termékünkről vagy szolgáltatásunkról?

    A legjobb, ha a válaszokat részletesen kidolgozzuk, mert így sokkal gyorsabban haladhat majd a kivitelezés. (A honlap fejlesztők legtöbb ideje általában azzal telik el, hogy várják a tartalmat a megrendelőtől.)

    Negyedik lépés: kivitelezés

    Ha a WordPress mellett döntöttünk, ez az a pont, ahol választanunk kell egy sablont (létezik sok elfogadható ingyenes sablon, de ha komolyan pénzt akarunk keresni a honlapunkkal, érdemes egy prémium fizetős sablont választani), és kiválogatni a szükséges funkciókat ellátó bővítményeket (plugin). 

    A sablon (angolul theme) lesz a felelős többek között a honlap külső megjelenéséért is. Hadd adjak egyetlen tanácsot a designnal kapcsolatban:

    Sosem az a jó design, ami a honlap tulajdonosának tetszik. Hanem az, ami a célcsoport igényeire, elképzeléseire rezonál. Mivel azonban sokszor nehéz belőni, hogy milyen weboldalt szeretne az adott csoport, ezért a legbiztosabb választás, ha sallangmentes, minimalista és letisztult megjelenésre törekszünk. 

    Miután kész a honlap

    Akkor nincs más hátra, mint odafigyelni a felhasználói visszajelzésekre (tesztelés!), és nem felejtkezni meg a weboldal rendszeres karbantartásáról sem.

    Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést, remélem hasznosnak találtad. Ha elakadnál, kérdésed lenne vagy segítségre lenne szükséged, nyugodtan keress meg.

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX
    Working with laptop on the floor

    Szerző: Márkodi Szilvia virtuális asszisztens

    Minden vállalkozó – főleg az első néhány évben – küzd az idővel. Pedig az idő mindannyiunk egyik legfontosabb tőkéje.  Szeretne fejlődni, növelni bevételét, miközben mindent egyedül csinál a vállalkozásában, és nincs ideje önmagára, a családjára. Miért? Ő a mindenhez értő, mindent tudó Business(wo)man. Nem engedheti meg magának, hogy alkalmazottat vegyen fel, és egyedül küzd, főleg, ha környezete még nem is hisz benne. Pedig van megoldás… a napjainkban divatos jelzővel illetett VA, vagyis virtuális asszisztens.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Tóth Farkas Gáspár WUP Coffee

    Sokan találkozhattatok már velünk a Minneren és Minneres rendezvényen is és most szeretnék nektek beszámolni róla, hogy kicsit több mint 4 hónap után hova jutottunk el. Prémium kávémárkámmal új kávéélményt nyújtok magánszemélyeknek és vendéglátóhelyek vendégeinek. (kávézók, éttermek).

    A nyár amúgy sem egy könnyű időszak egy vállalkozás életében, főleg ha azt akkor indítják el, szóval az első néhány hónap nagyon nehezen telt. Nem tudtam időpontot egyeztetni senkivel, ha sikerült, akkor is gyakran olyannal találkoztam, aki nem döntéshozó volt, mert az éppen nyaralt.

    Úgy éreztem, hogy nem jutok egyről a kettőre.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Jobbágy András, a weboldal készítéssel foglalkozó Honlapszaki.hu tulajdonosa, bloggere.

    Az internet telis-tele vállalkozói weboldalakkal, ám kevés köztük az olyan, ami valódi sikert hoz a tulajdonosának. Az ok általában a tudatos tervezés, és néhány alapvető kérdés végiggondolásának a hiányában rejlik.

    Első lépés: az alapkérdések megválaszolása

    A legtöbben, amikor felmerül egy saját honlap igénye, a külcsín, a weboldal kinézete felől ragadják meg a kérdést. Tudják ezt jól a honlap készítéssel foglalkozó vállalkozások is, nincs is hiány a látványos grafikai tervekből. A baj akkor kezdődik, amikor utólag kiderül, hogy a csodálatos designnal felvértezett honlap egy kanyi vasat sem hoz a tulajdonosnak. Ilyenkor sokan továbblépnek egy másik szakemberhez, aki jó esetben feltesz majd néhány egyszerű kérdést:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Csiki Anita, prémium baba ruhák, Zapi márka

    Milán üzleti tanácsadásán még tavasszal vettem részt. Előzetesen emailben vázoltam fel számára vállalkozásom részleteit, és azokat a kérdéseket, amelyeket foglalkoztattak. Mondanom sem kell, feladtam neki a leckét, hiszen gyermekruhával kapcsolatos kérdéseket eddig nem nagyon kapott!

    Sokat mosolyogtunk, amikor előhúztam a „csillámpónis” kelméket a táskámból. A márkámban ettől függetlenül is bíztam, hiszen tudtam, hogy a prémium kategóriás egyedi ruházatra szükség van a piacon.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

    Az elmúlt időszakban pár Google Cégem fiókot optimalizáltam és weboldalakat helyi keresőoptimalizáltam is.

    Vannak mindig visszatérő hiányosságok, beállítási hibák a Google Cégem fiókokban.

    Ezeket most összegyűjtöttem neked, tekintsd egy checklist-nek ezt, menj végig a pontokon és közben nyisd meg a Google Cégem profilodat:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Kocsis Ferenc Árpád, Biztosító Magazin

    Ma épp 2 éve – 2017 október 1-én indítottam útjára a Biztosító Magazin-t! Ezúton is köszönöm, hogy azóta sokan követitek az oldalt.

    A tegnapi nap folyamán olyan sokan néztétek meg a cikkeket, hogy a napi oldalmegtekintések száma most először meghaladta a tízezret!!

    Nagyon köszönöm ezt nektek, hiszen ez a legszebb ajándék a Biztosító Magazin szülinapján!!

    PS: Az ötleteket, valamint az induláskori és az azóta nyújtott “Business Support” segítséget pedig köszönöm Mándó Milán-nak, a Minner alapítójának. Szinten köszönet illeti Modesto Tamást, aki pedig inspirációival, meglátásaival nyújt folyamatosan támogatást.

    Üdv,
    Kocsis Ferenc

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Felhívás szerzője: Valkai József, éppen újabb vállalkozásán dolgozik

    Egy speciális AirBnB-s ötlet megvalósításához keresek olyan leendő vállalkozót, cégtársat, partnert, aki segít a gyakorlati megvalósításban, az ötletelésben, egy vállalkozás felépítésében és még örömét is leli benne. : ) Nem tőkéstársat keresek, hanem olyan embert, aki a vállalkozás megvalósításában lesz partner. A projekt célja megteremteni egy piacteret bérlő és bérbeadó számára, ahol könnyedén, azonnal és egyszerűen lehessen rövidtávú iroda, tárgyaló, stb foglalásokat eszközölni egész Magyarország területén. Fővárosban élek, lelkes, 41 éves leendő vállalkozó vagyok….mondhatni “alkalmazottból vállalkozó”! Informatikával foglalkoztam mindig is, informatikai megoldásokat kínálok ügyfeleimnek széles körben. Az alkalmazotti lét közben külföldön is dolgoztam már.

    Ezzel a vállalkozási ötlettel a Minner is foglalkozott már: A tárgyaló bérlés Airbnb-je. Rád vár, hogy megvalósítsd!

    Ha cég vagy és szeretnél majd külső tárgyalót bérelni a jövőben, akkor ide kattints, ez egy felmérés, amiben segíted a munkámat.

    Cégtársam lennél ebben a vállalkozásban? Akkor töltsd ki ezt az űrlapot!

    (Fontos! Magánszemélyként kérlek erre, nem adom át harmadik félnek az információkat – Valkai József )

    Fotó: Envato License

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

    Frissítés! (A Google algoritmus változásának hatása)

    Egy Sistrix cikk szerint, amely weboldalak organikus forgalmának változásait vizsgálta a múlt keddi (2019. 09. 24.) Google alap-algoritmus frissítés után, a hír-, és az egészségügyi témájú oldalaknál láthatóak nagyobb mértékben növekedés és csökkenés.

    Ezért megnéztem a hazai legnagyobb organikus forgalmat fogadó weboldalakat ezeken a területeken. Az organikus forgalom becsléséhez a Semrush online SEO szoftvert használtam.

    Az ábrákon a piros vonal jelöli szeptember 25.-t, ezen a napon magyar idő szerint este indul el az algoritmus és másnaptól láthatóak a változások.

    Egészségügy:

    Tavaly volt egy nagyobb algoritmus frissítés (Medic Update) az egészségügyi szektornál és azóta is erre eléggé kihatnak az alap-algoritmus frissítések (az idén márciusi is kihatott).

    hazipatika.com

    Itt organikus forgalom emelkedése történt:

    webbeteg.hu

    Itt nagy változás nem történt, de inkább kisebb mértékű forgalomcsökkenés vehető ki a grafikonból:

    egeszsegkalauz.hu

    A 3 egészségügyi oldal közül talán itt történt a legnagyobb arányú növekedés:

    Híroldalak:

    Itt pár nagyobb forgalmú híroldalt néztem meg a Semrush szoftverrel. A piros vonalak itt is szeptember 25-t jelölik, a következő napon (26-án) láthatóak a változások.

    index.hu

    Egy kisebb mértékű növekedés látható az organikus forgalomban:

    24.hu

    Itt is kisebb növekedés, de stabilabb és inkább emelkedik az organikus forgalom az index.hu-hoz képest:

    blikk.hu

    Az előző vizsgált híroldalakhoz képest itt már egy jobban kivehető organikus forgalomnövekedés figyelhető meg:

    hvg.hu

    A vizsgált híroldalak közül a hvg.hu-nál látható a legnagyobb arányú organikus forgalomnövekedés:

    A Minner.hu -n 10%-os organikus növekedés mérhető.

    A Google Twitteren bejelentette kedden (2019.09.24.), hogy az újabb alap-algoritmus frissítést hamarosan elindítja. Ezt pár órával később, magyar idő szerint este 8 órakor meg is tette:

    A Google egész évben algoritmus frissítéseket végez el, legtöbb esetben csak később közli ezeket. Az elemző programokban lehet látni hirtelen organikus forgalom csökkenést vagy növekedést, és érezni, hogy itt valami gyorsan változott, tehát a Google ügyködött megint….

    Ezeket a nagyobb ‘core update’, sok mindenre kiterjedő alap-algoritmus frissítéseket most már előre bejelenti a Google (most pár órával előtte tette meg). 

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Haláchy Nóra, MarketingFlow, marketing szakértő, kivitelező

    Ez a cikk lehet, hogy fog egy kis port kavarni, viszont szükség van a laikusok számára is kézzelfogható tényekre, hogy el tudják dönteni: mire fizetik a marketingügynökség díját, és vajon tényleg mindent megtesznek-e?

    A cikk olvasása után lehet, kirúgom a marketingügynökségem?

    Ha 2 hete dolgozol valakivel együtt, akkor rá nem vonatkoznak ezek, mert a rendszerépítés időt vesz igénybe. De ha hosszabb idő után még mindig az összes ponton megbukik a szolgáltatód, attól még lehet, hogy Te, mint megrendelő nem támogatod ezen célok elérésében őt. Ügyelj rá, hogy Neked ezeket a törekvések megtörténtét, véghezvitelét segítened kell azzal, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű információt adsz. 

    Rajtad is múlik

    Remélem, nem akarsz havi 20.000 Ft-ért mindent (is). Nem csak a szolgáltatónak kell megfelelőnek lennie, de Neked is fel kell nőnöd ahhoz, hogy igényed legyen magas szintű szolgáltatásra.

    Ha megvan benned az igényesség, akkor biztosan fogsz megfelelő szolgáltatót találni, mert nagyon sok jó szakember van, aki az igényes ügyfelet keresi, hogy végre magas színvonalon szolgáltasson.

    Amennyiben PPC szolgáltatást veszel igénybe, az alábbiakat kell csekkolnod:

    1. Soha nem hangzott el a “konverzió” szó

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Szerző: Jobbágy András, a weboldal készítéssel foglalkozó Honlapszaki.hu tulajdonosa, bloggere.

    Az internet telis-tele vállalkozói weboldalakkal, ám kevés köztük az olyan, ami valódi sikert hoz a tulajdonosának. Az ok általában a tudatos tervezés, és néhány alapvető kérdés végiggondolásának a hiányában rejlik.

    Első lépés: az alapkérdések megválaszolása

    A legtöbben, amikor felmerül egy saját honlap igénye, a külcsín, a weboldal kinézete felől ragadják meg a kérdést. Tudják ezt jól a honlap készítéssel foglalkozó vállalkozások is, nincs is hiány a látványos grafikai tervekből. A baj akkor kezdődik, amikor utólag kiderül, hogy a csodálatos designnal felvértezett honlap egy kanyi vasat sem hoz a tulajdonosnak. Ilyenkor sokan továbblépnek egy másik szakemberhez, aki jó esetben feltesz majd néhány egyszerű kérdést:

    Mi a honlap üzleti célja? Ki a célközönsége? Hogyan akarjuk elérni a célcsoportot?

    Minden esetben innen kellene indulnia egy üzleti célú honlap megtervezésének. Ha ezekre a kérdésekre nincs kidolgozott, tűpontos válasz, minden további lépés csak idő- és pénzkidobás. 

    Például egy honlap célja lehet egy termék vagy szolgáltatás értékesítése, az egyszerű bemutatkozás és a bizalom erősítése, esetleg adományok gyűjtése egy alapítvány vagy ügy számára. Vagy csak minél egyszerűbben és olcsóbban kell valami, mert múlt hónapban nyertünk egy pályázaton, ahol előírás a saját weboldal.

    A másik kérdés, hogy ki lesz a honlap célközönsége, milyen társadalmi és fogyasztói csoportokat akarunk elérni. És hogyan, milyen online marketing eszközök segítségével. Fizetett hirdetésekkel? Erős tartalommarketinggel és keresőoptimalizálással? Ha már ezeket tisztáztuk, akkor egy átfogó képünk lesz arról is, milyen funkciókra (webshop, szakmai blog, VIP-rész, stb.) lesz szükségünk az új honlapon.

    Második lépés: WordPress vs. egyedi fejlesztés?

    Ha tudjuk mi az üzleti cél, kikből áll a célcsoport, és hogyan fogjuk elérni őket, akkor költségkeretet kell rendelnünk az egészhez.

    Nem az a kérdés, hogy mennyibe kerüljön a honlap, hanem, hogy mennyi pénzünk van az egész projektre (honlap+célcsoport elérése). 

    Például, ha van 400 ezer forintom, és fizetett hirdetésekkel akarom elérni a célcsoportot, akkor nem költhetek 350 ezer forintot csak a honlapra. Szerencsére ma már némi tanulás és pénz árán saját magunk is építhetünk profi weboldalt. (Ha ebbe az irányba indulnál tovább, segíthet a kezdőknek írt honlap készítés útmutatóm.)

    Itt jön be az a nagyon gyakori dilemma, hogy WordPress weboldalt, vagy egyedi fejlesztésű honlapot válasszunk inkább. Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie. Az én véleményem az, hogy nagyon ritka az olyan eset, ahol a végeredményt nézve indokolt az egyedi fejlesztésbe beletolt plusz pénz.

    Egy vállalkozói weboldalt ugyanis nem az tesz sikeressé, hogy egyedi kódon fut, vagy grafikus tervezte a megjelenést, hanem hogy betölti-e a neki rendelt üzleti célt. Ez pedig a tudatos tervezésen és a kimagasló tartalmon múlik leginkább, nem a technikai háttéren.

    Vigyázat, nem azt mondom, hogy egy slendrián módon, ingyenes cuccokból összekattintott WordPress honlap jobb, mint egy egyedi fejlesztésű. Hanem azt, hogy egy szakértő módon megtervezett és kivitelezett, prémium eszközökkel körülbástyázott WordPress honlap ugyanannyi sikert hozhat a tulajdonosának, mint egy sokkal drágább, hosszú hónapok munkájával nulláról lekódoltatott weblap.

    Harmadik lépés: az induló tartalom összeállítása

    Sokan a már összerakott honlaphoz próbálnak utólag elégséges tartalmat összeizzadni. Ez hatalmas hiba, mert egy honlap – és úgy általában, az egész internet – lelke, szíve és hajtóereje a tartalom (= szöveg, képek, videók, podcast, zene, stb.) Gondolj bele, egy zenekart sem lehet eladni csak egy szép designnal. Ha nem jó a zene, vagy legalábbis nem rezonál eléggé a közönség elvárásaira, örökre marad a garázs színpadnak.

    A tartalom az első, és ahhoz kell hozzárendelnünk a honlap felépítését és a designt is. Még a technikai kivitelezés előtt meg kell válaszolnunk egy sor kérdést, például, hogy milyen tartalom fogadja majd a felhasználót a főoldalon? Mik azok a legfontosabb információk, amit elakarunk mondani a vállalkozásunkról, magunkról, a termékünkről vagy szolgáltatásunkról?

    A legjobb, ha a válaszokat részletesen kidolgozzuk, mert így sokkal gyorsabban haladhat majd a kivitelezés. (A honlap fejlesztők legtöbb ideje általában azzal telik el, hogy várják a tartalmat a megrendelőtől.)

    Negyedik lépés: kivitelezés

    Ha a WordPress mellett döntöttünk, ez az a pont, ahol választanunk kell egy sablont (létezik sok elfogadható ingyenes sablon, de ha komolyan pénzt akarunk keresni a honlapunkkal, érdemes egy prémium fizetős sablont választani), és kiválogatni a szükséges funkciókat ellátó bővítményeket (plugin). 

    A sablon (angolul theme) lesz a felelős többek között a honlap külső megjelenéséért is. Hadd adjak egyetlen tanácsot a designnal kapcsolatban:

    Sosem az a jó design, ami a honlap tulajdonosának tetszik. Hanem az, ami a célcsoport igényeire, elképzeléseire rezonál. Mivel azonban sokszor nehéz belőni, hogy milyen weboldalt szeretne az adott csoport, ezért a legbiztosabb választás, ha sallangmentes, minimalista és letisztult megjelenésre törekszünk. 

    Miután kész a honlap

    Akkor nincs más hátra, mint odafigyelni a felhasználói visszajelzésekre (tesztelés!), és nem felejtkezni meg a weboldal rendszeres karbantartásáról sem.

    Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést, remélem hasznosnak találtad. Ha elakadnál, kérdésed lenne vagy segítségre lenne szükséged, nyugodtan keress meg.

    Miskolc / Pécs / Debrecen / Szeged / Győr / Budapest - üzleti tanácsadás

    Találkozzunk a te városodban! A Minner a következő 2 hónapban a fenti városokban tart üzleti tanácsadói órákat! Használd ki! Részleteket!