Hogyan négyszereztem a bevételem rövid idő alatt?

    MinnerX - vendég poszt

    Hogyan négyszereztem a bevételem rövid idő alatt?

    Cikk szerzője: Csiki Anita, prémium baba ruhák, Zapi márka

    Milán üzleti tanácsadásán még tavasszal vettem részt. Előzetesen emailben vázoltam fel számára vállalkozásom részleteit, és azokat a kérdéseket, amelyeket foglalkoztattak. Mondanom sem kell, feladtam neki a leckét, hiszen gyermekruhával kapcsolatos kérdéseket eddig nem nagyon kapott!

    Sokat mosolyogtunk, amikor előhúztam a „csillámpónis” kelméket a táskámból. A márkámban ettől függetlenül is bíztam, hiszen tudtam, hogy a prémium kategóriás egyedi ruházatra szükség van a piacon.

    A Zapi márkát pár éve álmodtam meg: a vágyam és egyben a célom az volt mindvégig, hogy top kategóriás termékeket állíthassak elő a vásárlóimnak, mindezt elérhető áron.

    A márkát Milán tanácsadását követően 3 részre bontottam: Basic, Luxury, és Shine. Az első a készleten lévő termékeimet jelentette, amelyet bárki online meg tudott vásárolni. A második az egyedi tervezésű ruhákat, amelyet kizárólag a vásárló igényeinek megfelelően készítettem el, akár méretre is. A legutolsó pedig a személyes kedvencemmé vált: ez az én igazolásom, amellyel garantálni tudom, hogy az adott modell garantáltan nem készül el más számára. Egy igazolás, amely egyediségről biztosít, ráadásul az adott terméket értékállóvá teszi. Tehát volt egy termékfejlesztésünk és így az árazásba is bele tudtunk nyúlni, aminek köszönhetően kiszámíthatóbb a bevétel és természetesen a profit.

    Az üzletem úgy éreztem, hogy jó, ellenben nagyon stagnált. Milánnak jeleztem ezt a problémát, és nem tudtam eldönteni, hogy miként is nőhetnék nagyobbra? Rengeteg mindenen rágtuk át magunkat: időszakos kollekció tervezés, továbbá e köré egy teljes program. Olyan oldalakon való hirdetés, ahol az ember hirtelen nem is gondolná… Mindegyikbe belecsipegettem, és érezhető volt a változás, ám még mindig nem az a hatalmas bumm, amit kerestem.

    Tisztában vagyok azzal, hogy elvakultan nem szabad hinni egy vállalkozásban, de itt tudtam, hogy valami hiba még mindig van, és lehet ezt jobban csinálni. Ekkor már 2 budapesti belvárosi top kategóriás üzletben is megtalálható volt a termékem. Olyan helyeken, amelyekre sokan vágynak. Eszembe sem jutott, hogy mégis a lokalizációval van a probléma…

    Mígnem, az élet egy olyan lehetőséget sodort elém, amire azonnal IGENt mondtam!

    Mindkét csodaszép helyről kivittem a márkámat, és beköltöztettem a Fashion Streetre. Most ott tartok, hogy egyedüli designer vagyok, aki jelenleg baba/gyermektermékekkel egy olyan üzletben képviselteti magát, ahol kifejezetten keresik a márkát és a terméket. A vásárlóink akár pezsgővel a kezükben is nézegethetik a termékeimet, és olyan impulzív élményt tudok számukra biztosítani, ami már-már életérzésnek minősül.

    Az üzletváltás pedig egy hatalmas lehetőséget is hozott még az életembe: novemberben egy óriási divatbemutatón képviseltethetem magam, és prezentálhatom a ruháimat. Ezen az eseményen hazai celebek, influencerek, és a divat iránt érdeklődők lesznek jelen. A bemutatón egy óriási LED fal lesz végig a modelleim mögött, ahol a márkám, és akár a Te vállalkozásod is kint lehet…

    Szeretnél Te is Velem együtt gondolkozni? Közös kollekciót megálmodni, esetleg szponzorálni egy top kategóriás eseményen? Keress fel, és beszéljünk!

    Te még nem beszéltél Milánnal az üzleti terveidről? Ne várj, ne gondolkozz!

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX
    Working with laptop on the floor

    Szerző: Márkodi Szilvia virtuális asszisztens

    Minden vállalkozó – főleg az első néhány évben – küzd az idővel. Pedig az idő mindannyiunk egyik legfontosabb tőkéje.  Szeretne fejlődni, növelni bevételét, miközben mindent egyedül csinál a vállalkozásában, és nincs ideje önmagára, a családjára. Miért? Ő a mindenhez értő, mindent tudó Business(wo)man. Nem engedheti meg magának, hogy alkalmazottat vegyen fel, és egyedül küzd, főleg, ha környezete még nem is hisz benne. Pedig van megoldás… a napjainkban divatos jelzővel illetett VA, vagyis virtuális asszisztens.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Tóth Farkas Gáspár WUP Coffee

    Sokan találkozhattatok már velünk a Minneren és Minneres rendezvényen is és most szeretnék nektek beszámolni róla, hogy kicsit több mint 4 hónap után hova jutottunk el. Prémium kávémárkámmal új kávéélményt nyújtok magánszemélyeknek és vendéglátóhelyek vendégeinek. (kávézók, éttermek).

    A nyár amúgy sem egy könnyű időszak egy vállalkozás életében, főleg ha azt akkor indítják el, szóval az első néhány hónap nagyon nehezen telt. Nem tudtam időpontot egyeztetni senkivel, ha sikerült, akkor is gyakran olyannal találkoztam, aki nem döntéshozó volt, mert az éppen nyaralt.

    Úgy éreztem, hogy nem jutok egyről a kettőre.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Jobbágy András, a weboldal készítéssel foglalkozó Honlapszaki.hu tulajdonosa, bloggere.

    Az internet telis-tele vállalkozói weboldalakkal, ám kevés köztük az olyan, ami valódi sikert hoz a tulajdonosának. Az ok általában a tudatos tervezés, és néhány alapvető kérdés végiggondolásának a hiányában rejlik.

    Első lépés: az alapkérdések megválaszolása

    A legtöbben, amikor felmerül egy saját honlap igénye, a külcsín, a weboldal kinézete felől ragadják meg a kérdést. Tudják ezt jól a honlap készítéssel foglalkozó vállalkozások is, nincs is hiány a látványos grafikai tervekből. A baj akkor kezdődik, amikor utólag kiderül, hogy a csodálatos designnal felvértezett honlap egy kanyi vasat sem hoz a tulajdonosnak. Ilyenkor sokan továbblépnek egy másik szakemberhez, aki jó esetben feltesz majd néhány egyszerű kérdést:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Csiki Anita, prémium baba ruhák, Zapi márka

    Milán üzleti tanácsadásán még tavasszal vettem részt. Előzetesen emailben vázoltam fel számára vállalkozásom részleteit, és azokat a kérdéseket, amelyeket foglalkoztattak. Mondanom sem kell, feladtam neki a leckét, hiszen gyermekruhával kapcsolatos kérdéseket eddig nem nagyon kapott!

    Sokat mosolyogtunk, amikor előhúztam a „csillámpónis” kelméket a táskámból. A márkámban ettől függetlenül is bíztam, hiszen tudtam, hogy a prémium kategóriás egyedi ruházatra szükség van a piacon.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

    Az elmúlt időszakban pár Google Cégem fiókot optimalizáltam és weboldalakat helyi keresőoptimalizáltam is.

    Vannak mindig visszatérő hiányosságok, beállítási hibák a Google Cégem fiókokban.

    Ezeket most összegyűjtöttem neked, tekintsd egy checklist-nek ezt, menj végig a pontokon és közben nyisd meg a Google Cégem profilodat:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Kocsis Ferenc Árpád, Biztosító Magazin

    Ma épp 2 éve – 2017 október 1-én indítottam útjára a Biztosító Magazin-t! Ezúton is köszönöm, hogy azóta sokan követitek az oldalt.

    A tegnapi nap folyamán olyan sokan néztétek meg a cikkeket, hogy a napi oldalmegtekintések száma most először meghaladta a tízezret!!

    Nagyon köszönöm ezt nektek, hiszen ez a legszebb ajándék a Biztosító Magazin szülinapján!!

    PS: Az ötleteket, valamint az induláskori és az azóta nyújtott “Business Support” segítséget pedig köszönöm Mándó Milán-nak, a Minner alapítójának. Szinten köszönet illeti Modesto Tamást, aki pedig inspirációival, meglátásaival nyújt folyamatosan támogatást.

    Üdv,
    Kocsis Ferenc

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Felhívás szerzője: Valkai József, éppen újabb vállalkozásán dolgozik

    Egy speciális AirBnB-s ötlet megvalósításához keresek olyan leendő vállalkozót, cégtársat, partnert, aki segít a gyakorlati megvalósításban, az ötletelésben, egy vállalkozás felépítésében és még örömét is leli benne. : ) Nem tőkéstársat keresek, hanem olyan embert, aki a vállalkozás megvalósításában lesz partner. A projekt célja megteremteni egy piacteret bérlő és bérbeadó számára, ahol könnyedén, azonnal és egyszerűen lehessen rövidtávú iroda, tárgyaló, stb foglalásokat eszközölni egész Magyarország területén. Fővárosban élek, lelkes, 41 éves leendő vállalkozó vagyok….mondhatni “alkalmazottból vállalkozó”! Informatikával foglalkoztam mindig is, informatikai megoldásokat kínálok ügyfeleimnek széles körben. Az alkalmazotti lét közben külföldön is dolgoztam már.

    Ezzel a vállalkozási ötlettel a Minner is foglalkozott már: A tárgyaló bérlés Airbnb-je. Rád vár, hogy megvalósítsd!

    Ha cég vagy és szeretnél majd külső tárgyalót bérelni a jövőben, akkor ide kattints, ez egy felmérés, amiben segíted a munkámat.

    Cégtársam lennél ebben a vállalkozásban? Akkor töltsd ki ezt az űrlapot!

    (Fontos! Magánszemélyként kérlek erre, nem adom át harmadik félnek az információkat – Valkai József )

    Fotó: Envato License

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Martincsek Zsolt, online marketing freelancer, keresőoptimalizálás a fő területe – SEO szakértő.

    Frissítés! (A Google algoritmus változásának hatása)

    Egy Sistrix cikk szerint, amely weboldalak organikus forgalmának változásait vizsgálta a múlt keddi (2019. 09. 24.) Google alap-algoritmus frissítés után, a hír-, és az egészségügyi témájú oldalaknál láthatóak nagyobb mértékben növekedés és csökkenés.

    Ezért megnéztem a hazai legnagyobb organikus forgalmat fogadó weboldalakat ezeken a területeken. Az organikus forgalom becsléséhez a Semrush online SEO szoftvert használtam.

    Az ábrákon a piros vonal jelöli szeptember 25.-t, ezen a napon magyar idő szerint este indul el az algoritmus és másnaptól láthatóak a változások.

    Egészségügy:

    Tavaly volt egy nagyobb algoritmus frissítés (Medic Update) az egészségügyi szektornál és azóta is erre eléggé kihatnak az alap-algoritmus frissítések (az idén márciusi is kihatott).

    hazipatika.com

    Itt organikus forgalom emelkedése történt:

    webbeteg.hu

    Itt nagy változás nem történt, de inkább kisebb mértékű forgalomcsökkenés vehető ki a grafikonból:

    egeszsegkalauz.hu

    A 3 egészségügyi oldal közül talán itt történt a legnagyobb arányú növekedés:

    Híroldalak:

    Itt pár nagyobb forgalmú híroldalt néztem meg a Semrush szoftverrel. A piros vonalak itt is szeptember 25-t jelölik, a következő napon (26-án) láthatóak a változások.

    index.hu

    Egy kisebb mértékű növekedés látható az organikus forgalomban:

    24.hu

    Itt is kisebb növekedés, de stabilabb és inkább emelkedik az organikus forgalom az index.hu-hoz képest:

    blikk.hu

    Az előző vizsgált híroldalakhoz képest itt már egy jobban kivehető organikus forgalomnövekedés figyelhető meg:

    hvg.hu

    A vizsgált híroldalak közül a hvg.hu-nál látható a legnagyobb arányú organikus forgalomnövekedés:

    A Minner.hu -n 10%-os organikus növekedés mérhető.

    A Google Twitteren bejelentette kedden (2019.09.24.), hogy az újabb alap-algoritmus frissítést hamarosan elindítja. Ezt pár órával később, magyar idő szerint este 8 órakor meg is tette:

    A Google egész évben algoritmus frissítéseket végez el, legtöbb esetben csak később közli ezeket. Az elemző programokban lehet látni hirtelen organikus forgalom csökkenést vagy növekedést, és érezni, hogy itt valami gyorsan változott, tehát a Google ügyködött megint….

    Ezeket a nagyobb ‘core update’, sok mindenre kiterjedő alap-algoritmus frissítéseket most már előre bejelenti a Google (most pár órával előtte tette meg). 

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Haláchy Nóra, MarketingFlow, marketing szakértő, kivitelező

    Ez a cikk lehet, hogy fog egy kis port kavarni, viszont szükség van a laikusok számára is kézzelfogható tényekre, hogy el tudják dönteni: mire fizetik a marketingügynökség díját, és vajon tényleg mindent megtesznek-e?

    A cikk olvasása után lehet, kirúgom a marketingügynökségem?

    Ha 2 hete dolgozol valakivel együtt, akkor rá nem vonatkoznak ezek, mert a rendszerépítés időt vesz igénybe. De ha hosszabb idő után még mindig az összes ponton megbukik a szolgáltatód, attól még lehet, hogy Te, mint megrendelő nem támogatod ezen célok elérésében őt. Ügyelj rá, hogy Neked ezeket a törekvések megtörténtét, véghezvitelét segítened kell azzal, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű információt adsz. 

    Rajtad is múlik

    Remélem, nem akarsz havi 20.000 Ft-ért mindent (is). Nem csak a szolgáltatónak kell megfelelőnek lennie, de Neked is fel kell nőnöd ahhoz, hogy igényed legyen magas szintű szolgáltatásra.

    Ha megvan benned az igényesség, akkor biztosan fogsz megfelelő szolgáltatót találni, mert nagyon sok jó szakember van, aki az igényes ügyfelet keresi, hogy végre magas színvonalon szolgáltasson.

    Amennyiben PPC szolgáltatást veszel igénybe, az alábbiakat kell csekkolnod:

    1. Soha nem hangzott el a “konverzió” szó

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Cikk szerzője: Csiki Anita, prémium baba ruhák, Zapi márka

    Milán üzleti tanácsadásán még tavasszal vettem részt. Előzetesen emailben vázoltam fel számára vállalkozásom részleteit, és azokat a kérdéseket, amelyeket foglalkoztattak. Mondanom sem kell, feladtam neki a leckét, hiszen gyermekruhával kapcsolatos kérdéseket eddig nem nagyon kapott!

    Sokat mosolyogtunk, amikor előhúztam a „csillámpónis” kelméket a táskámból. A márkámban ettől függetlenül is bíztam, hiszen tudtam, hogy a prémium kategóriás egyedi ruházatra szükség van a piacon.

    A Zapi márkát pár éve álmodtam meg: a vágyam és egyben a célom az volt mindvégig, hogy top kategóriás termékeket állíthassak elő a vásárlóimnak, mindezt elérhető áron.

    A márkát Milán tanácsadását követően 3 részre bontottam: Basic, Luxury, és Shine. Az első a készleten lévő termékeimet jelentette, amelyet bárki online meg tudott vásárolni. A második az egyedi tervezésű ruhákat, amelyet kizárólag a vásárló igényeinek megfelelően készítettem el, akár méretre is. A legutolsó pedig a személyes kedvencemmé vált: ez az én igazolásom, amellyel garantálni tudom, hogy az adott modell garantáltan nem készül el más számára. Egy igazolás, amely egyediségről biztosít, ráadásul az adott terméket értékállóvá teszi. Tehát volt egy termékfejlesztésünk és így az árazásba is bele tudtunk nyúlni, aminek köszönhetően kiszámíthatóbb a bevétel és természetesen a profit.

    Az üzletem úgy éreztem, hogy jó, ellenben nagyon stagnált. Milánnak jeleztem ezt a problémát, és nem tudtam eldönteni, hogy miként is nőhetnék nagyobbra? Rengeteg mindenen rágtuk át magunkat: időszakos kollekció tervezés, továbbá e köré egy teljes program. Olyan oldalakon való hirdetés, ahol az ember hirtelen nem is gondolná… Mindegyikbe belecsipegettem, és érezhető volt a változás, ám még mindig nem az a hatalmas bumm, amit kerestem.

    Tisztában vagyok azzal, hogy elvakultan nem szabad hinni egy vállalkozásban, de itt tudtam, hogy valami hiba még mindig van, és lehet ezt jobban csinálni. Ekkor már 2 budapesti belvárosi top kategóriás üzletben is megtalálható volt a termékem. Olyan helyeken, amelyekre sokan vágynak. Eszembe sem jutott, hogy mégis a lokalizációval van a probléma…

    Mígnem, az élet egy olyan lehetőséget sodort elém, amire azonnal IGENt mondtam!

    Mindkét csodaszép helyről kivittem a márkámat, és beköltöztettem a Fashion Streetre. Most ott tartok, hogy egyedüli designer vagyok, aki jelenleg baba/gyermektermékekkel egy olyan üzletben képviselteti magát, ahol kifejezetten keresik a márkát és a terméket. A vásárlóink akár pezsgővel a kezükben is nézegethetik a termékeimet, és olyan impulzív élményt tudok számukra biztosítani, ami már-már életérzésnek minősül.

    Az üzletváltás pedig egy hatalmas lehetőséget is hozott még az életembe: novemberben egy óriási divatbemutatón képviseltethetem magam, és prezentálhatom a ruháimat. Ezen az eseményen hazai celebek, influencerek, és a divat iránt érdeklődők lesznek jelen. A bemutatón egy óriási LED fal lesz végig a modelleim mögött, ahol a márkám, és akár a Te vállalkozásod is kint lehet…

    Szeretnél Te is Velem együtt gondolkozni? Közös kollekciót megálmodni, esetleg szponzorálni egy top kategóriás eseményen? Keress fel, és beszéljünk!

    Te még nem beszéltél Milánnal az üzleti terveidről? Ne várj, ne gondolkozz!

    Miskolc / Pécs / Debrecen / Szeged / Győr / Budapest - üzleti tanácsadás

    Találkozzunk a te városodban! A Minner a következő 2 hónapban a fenti városokban tart üzleti tanácsadói órákat! Használd ki! Részleteket!