Hova jutott a WUP Coffee az első 4 hónapban?

    MinnerX - vendég poszt

    Hova jutott a WUP Coffee az első 4 hónapban?

    Szerző: Tóth Farkas Gáspár WUP Coffee

    Sokan találkozhattatok már velünk a Minneren és Minneres rendezvényen is és most szeretnék nektek beszámolni róla, hogy kicsit több mint 4 hónap után hova jutottunk el. Prémium kávémárkámmal új kávéélményt nyújtok magánszemélyeknek és vendéglátóhelyek vendégeinek. (kávézók, éttermek).

    A nyár amúgy sem egy könnyű időszak egy vállalkozás életében, főleg ha azt akkor indítják el, szóval az első néhány hónap nagyon nehezen telt. Nem tudtam időpontot egyeztetni senkivel, ha sikerült, akkor is gyakran olyannal találkoztam, aki nem döntéshozó volt, mert az éppen nyaralt.

    Úgy éreztem, hogy nem jutok egyről a kettőre.

    Nem tudtam, hogy azért van-e, mert nyár van vagy mert egy friss vállalkozásról van szó, esetleg  mert egy olyan piacra próbáltunk meg betörni, ami valljuk be, egy eléggé nehéz és telített piac. Hatalmas a verseny és olyan piaci szereplőkkel kell versenyre kelnünk, akikkel szinte lehetetlen.

    Augusztus végén volt néhány hét, amikor a több hónapos toporgás után, teljesen kilátástalannak tűnt a helyzet és nem tudtam, hogy merre tovább mivel az addigi próbálkozásaim nem jártak nagy sikerrel. Az online megjelenésre erősítsek-e rá hirdetésekkel, influencerekkel dolgozzak-e együtt, esetleg az eseményeken való kávéztatással próbáljam meg elérni az embereket vagy keressek partnereket. Ezekben a hónapokban rengeteget utaztam, így kevés időm volt sajnos az új partnerekkel való kapcsolatfelvételre viszont ismerőseimtől jött egy ötlet, hogy próbáljam ki milyen egy virtuális asszisztenssel közösen dolgozni. Sok terhet le tud venni az ember válláról és hatékonyabban is lehet haladni a dolgokkal. Nem sokkal ezután már meg is tettem a következő lépést és fel is vettem eggyel a kapcsolatot.

    A feladata az új lehetséges partnerekkel való kapcsolatfelvétel volt és időpontok egyeztetése egy találkozóra/kóstolóra. A munka első néhány hetében kialakítottuk, hogy kiket kell keresni, milyen szövegekkel és átadtam minden olyan fontos információt neki, amivel jól be tudta mutatni a céget, a működésünket és azt, hogy mivel nyújtunk mást mint a többi kávés cég. Fontos az is, hogy mivel eddig ezeket a feladatokat én csináltam, így meg kellett tanulnom ezeket kiszervezni, ellenőrizni és adott esetben, ha valami nem vált be, akkor újra gondolni és tanácsokkal segíteni a virtuális asszisztenst. Amellett, hogy több időm és energiám maradt a kreatív dolgokkal foglalkozni, sok új ötletet is kaptam az új csapattagtól.

    Részben ennek a lépésnek köszönhetően, részben pedig annak, hogy Instagramon „találkoztam” egy frissen nyíló kávézóval, szeptemberben és október elején a már meglévő partner (Pilot Cafe) mellé két újabb hely csatlakozott. A Cereal Beast és a La Panne Cafe. Mind a kettő nagyon érdekes és különleges hely. Az előbbi Budapest, vagy talán az ország, első olyan kávézója, ahol speciális külföldi müzliket is kérhetsz reggeliként és magadnak rakhatod össze, hogy a rengeteg típusból melyik kerüljön a táladba. Az utóbbiban kifejezetten a prémium süteményeken, csokikon és kávékon van a hangsúly egy roppant ízlésesen berendezett alagsori kávézóban. Érdemes mind a három helyet meglátogatni, mert a maguk piacán kiemelkedően jók és büszkék is vagyunk, hogy ilyen partnereink lehetnek már az elején!

    Az elmúlt héten a Marketing Commando rendezvényén, a Marketing Expo VIP részében kávéztattunk. Ez nem csak azért volt számunkra hatalmas dolog, mert lényegében az ország marketing rendezvénye, hanem mert olyan embereket és cégeket (jövőbeli partnereket) ismerhettünk meg, akiktől rengeteg energiát, támogatást és jó szót kaptunk a WUP Coffeeval kapcsolatban, amit ezúton is szeretnék megköszönni!

    Összegezve az első négy hónapot: Nem volt egyszerű egyáltalán elindítani egy prémium kávémárkát. De jelenleg már 3 budapesti kávézóban és több irodában is a mi kávénkkal dobják fel a vendégek és kollégák napjait. Ez nagyon jó érzés és nagy lendületet adott a továbbiakhoz!

    Rengeteg tervünk, ötletünk van a jövővel kapcsolatban. Folytatjuk az új potenciális partnerekkel a megbeszéléseket és biztos vagyok benne, hogy hamarosan újra fogtok rólunk hallani! Addig is, ha esetleg szeretnétek az irodátokba egy jó kávét vagy van olyan az ismerősi körödben akinek tudnátok ajánlani minket, ne habozzatok megtenni!

    Sikeres vállalkozást neked is!

    Tóth Farkas Gáspár, WUP Coffee

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    Cikk szerzője: Szabó László, X-Presso

    Mostantól mi is hozzájárulhatunk, hogy a leterhelt egészségügyi dolgozók országszerte megkapják a nekik kijáró kávéadagot – köszönhetően a #kaveztasdadokitkezdeményezésnek.

    Egyik reggel magam alatt voltam, és azon gondolkodtam, hogy valamilyen formában szeretnék segíteni a rászorulóknak. Épp ekkor kerestek fel a Debreceni Ultra Szurkolók, hogy szeretnének a kórházi dolgozóknak kávét venni. Innen már egyenes út vezetett az ötlet kidolgozásához.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Markó Tamás, Énhatékony

    Régen minden IS szép volt

    Amikor még nem öreg 29 éves voltam, akkor bizony hajtott még a fiatalos lendület. Emlékszem, hogy egyetem mellett simán ment az, hogy egyszerre voltam egy kutatási csoport vezetője, 2 gyakornoki munkát vállaltam és még volt időm élni is emellett. Ma már azért már nem teljesen így van. Lehet itt arcoskodni, meg menősködni saját magam előtt, hogy mennyi minden plusz munkát be tudok vállalni, de bizony hamar kipurcanok, a szervezetem pedig gyorsan büntet. Az utóbbi néhány évben azt figyeltem meg magamon, hogyha a fejem tetejére is állok, bizony hosszú távon, napi szinten nem tudok egy bizonyos óraszámnál jelentősen többet munkával foglalkozni. Ez nálam napi nettó 5.5 óra (mi a csuda az a nettó idő? Minden perc, amit ténylegesen munkavégzéssel töltöttem, pihi, kaja, Facebook, chit-chat nincs benne). Mi történik, ha ezt tartósan átlépem? Hiába a pluszmunka, a többi napon már nincs energiám a tervezett sem megcsinálni. Elfáradok, nincs utána már kedvem a magánéleti, szabadidős dolgokkal foglalkozni, ami pedig önmagában egy negatív spirált eredményez azzal ugyebár, hogy felborul a work-life balance.

    Oké, de hogy jött 5,5-ös érték, honnan tudom ezt én ilyen pontosan?

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Érdi Róbert: Visual Up – Kreatív Ügynökség

    2020 januárjában alkottam meg a Visual Up gondolatát és alapjait annak reményében, hogy már idén nyáron elkezdhetem bevezetni a saját brandemet és megmérni a piacon milyen irányba fog elindulni teljes gőzzel 2021 kezdetén. Két egyetemi társammal, barátommal indultunk el közös szakmai eredményeinket és tapasztalatainkat összetéve egy cél érdekébe, hogy elindítsunk egy olyan vizuális edukációt a magyar piacon, amely megszünteti a szürke, érdektelen és stock-ok uralta piaci kommunikációt.

    Nem telt el három hónap sem amikor a koronavírus egy erős éket vert a tervezési folyamatban.

    Feltettük egymásnak a kérdést; ennyi lenne, a vírus mindent és mindenkit ellehetetlenít? Tudtuk, hogy itt nem lehet vége és megállni sem szabad, így egy új piaci szemléleten és a szolgáltatásaink megreformálásán kezdtünk dolgozni.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Dobóné Somogyi Eszter, Esztiteka.blog.hu

    Megcsináltam! Sőt ez az esettanulmány bizonyítja, hogy a Facebook is segít ebben! A legnépszerűbb tartalmamra több százezer látogatót hozott. Először ismerd meg az ívet, hogy jutottam el addig, hogy egy szülőknek szóló blog ilyen óriási olvasottságot érjen el.

    Dobóné Somogyi Eszter vagyok, az Esztiteka.blog.hu négy évvel ezelőtt indult felület. Az elején egy egyszerű én blog volt, ami a személyes hangvétele miatt hamar népszerűvé vált az olvasók körében, és az Index2 is lehozta a cikkek közel 80%-át. Ezután jelentkeztem a Minner blogger képzésére, mert kíváncsi voltam, mit lehet kihozni valójában egy blogból. A tanultakat igyekeztem hasznosítani, és Milánnak egy mondata nagyon megragadott:

    Ne arról írj, amiről szívesen írnál, hanem arról, amiről olvasni akarnak.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Dr. Francsics Ilona – A te pénzügyi képviselőd

    Milyen esetben lehetséges, hogy díjmentes balesetbiztosításhoz juss? A jelenlegi helyzetben a cégeknek felelőssége van abban, hogy jövőképet, támogatást nyújtsanak, ha ehhez megvannak az eszközeik. A biztosítók alapvetően rendelkeznek ezekkel az eszközökkel a profiljukból adódóan.

    És így érkeztünk el a fenti kérdés megválaszolásához, hogy milyen esetben lehetséges, hogy díjmentes balesetbiztosításhoz juss, mely egy biztos pont lehet Számodra és családodnak a jelenlegi helyzetben.

    Akkor lássuk a részleteket, röviden!

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Nagy Márton, MDelta Electronics Hardware Design

    Mivel az első írásommal elég komoly érdeklődést keltettem (NYÁK gyártás, prototípusgyártás, specifikációk 1. rész) és egyben némi bizonytalanságot fedeztem fel a tevékenységi körünkre vonatkozóan – szorri, az én hibám, annyi minden van bennem, hogy néha nehéz felállítani a helyes sorrendet…de valahogyan el kell kezdeni, így jobbnak látom nem a 2. résszel, hanem némi profil leírással folytatni.

    Tehát, mik is azok a megoldandó problémák ill. projektek amivel az MDelta – Electronics – ot megkeresik az ügyfelek ?

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Duchai Márta, Értékeléstuning

    Számos általános kommunikációs és marketing anyag kering a neten és a közösségi médiában, amelyek próbálnak a jelenlegi helyzetre reagálni. A turizmus szektor egyedisége és mély érintettsége speciális gondolatokat igényel, hiszen itt várhatóak a legkomolyabb változtatások nagy átrendeződésekkel és ezzel együtt még fontos lehetőségekkel is. A mostani időszakot kommunikáció szempontjából egy pre-opening időszakkal állíthatjuk párhuzamba – annak minden bizonytalanságával, izgatottságával és szépségével, valamint milliónyi teendőjével. Hogy hogyan kommunikáljunk és mit tegyünk, hogy a “nyitás” zökkenőmentes lehessen és ne az utolsó helyek egyikéről induljunk majd a nagy versenyben, erre hivatott vállalkozni ez a cikk.    

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Markó Tamás, Énhatékony

    Vállalkozóként, vezetőként megesik velünk, hogy sokszor azt sem tudjuk hol áll a fejünk. 

    • Be kéne fizetni az iparűzési adót? Hűha, mikor is kell azt? Hogy is csináltam tavaly? 
    • Kiment már az új bloggcik? Basszus, ezt elfelejtettem beütemezni, na mindegy, majd holnap… Persze, ha szembe jut (nem fog).  Na mindegy, most megyek tüzet oltani. 
    • De jó lenne, ha lenne már végre egy virtuális asszisztensem. Na mindegy, most megyek tüzet oltani. 
    • Amúgy jövő hétre már meg kéne lennie a marketingtervnek. Na mindegy, most megyek tüzet oltani. 

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    A cikk szerzője: Bánki Tamás, Musico Hungary

    Izgalmas időszak jön: a 40. üzleti ötlet megvalósítása nevű cikk végén írtam, hogy még jelentkezni fogok, hogy hogyan haladunk. Ennek most jött el az ideje. Az előző cikkben szó volt róla, hogy tartunk egy megnyitó ünnepséget, ahol közösen ünnepeljük meg a vállalkozásom, a Musico indulását. Itt kapott zöld jelzést a webáruházunk is, ahol a felhasználók jogilag rendezett zenékből és hanganyagokból tudnak válogatni. Legyen az vállalkozó, youtuber, zenész, énekes, szinte mindnek szüksége van olyan zenékre/hangokra, amik jogilag rendben vannak. A jelenleg elérhető ingyenes zenéket egyre többen használják, így elveszik a lehetőséget az igazi egyedi megjelenéstől. Nálunk ennek az ellenkezőjével találkozhatnak a felhasználóink, hiszen szerződött zeneszerzőink és partnereink segítségével az egyedi igények kielégítésén dolgozunk, hogy minél inkább ki lehessen tűnni a reklámzajban.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!