Így áll most a tisztítószer vállalkozásom, amit néhány hónapja indítottam

    MinnerX - vendég poszt

    Így áll most a tisztítószer vállalkozásom, amit néhány hónapja indítottam

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, Semmiszemét

    Tudod, én vagyok az, akivel korábban a Milán a bérgyártásos podcastot készítette. Egy új terméket dobtunk piacra, amiben az a különleges, hogy újratöltjük a flakonokat. Azóta sok víz lefolyt a Dunán! A start megvolt szeptember elején, óriási kilövéssel. Az első 5 nap alatt már 15 vásárlónál és 200 000 forgalomnál jártunk. Legutóbb pedig itt a MinnerX-ben arról írtam, hogy várjuk a viszonteladók jelentkezését. Azt hiszem nagy fába vágtuk a fejszénket… Több mint 55 jelentkező várja a találkozót, nagyon motiváltak, amit felemelő érzés tapasztalni.

    Éles váltás a piaci visszajelzések alapján

    Az előző cikkben írt alap tisztítószerek eladásai az első kampány után picit megtorpantak. Az emberek ki akarták próbálni a termékeket, nem akartak egyből 9-11 hónapra (kb. eddig tart ki egy 5l kiszerelés) elköteleződni. Plusz többször is visszaköszönt ugyanaz a kérdés: “Mikor lesz már mosószer?”

    Tehát a piacnak volt egy igénye: “Srácok! Mosószert akarunk és ki akarjuk próbálni”. Környezetbarát mosószert, hulladékmentes kivitelben, ami legalább olyan jó, mint amit most használunk.

    Nem mondom… itt egy nagyot kellett kockáztatnunk +1 termék bevezetésével, de a piacnak nem lehet ellentmondani.

    Akkor legyen mosószer

    Kiötlöttük a dizájnt, receptet, hogy minél jobban passzoljon az igényekhez. Így megszületett a “BioBubi”, mosószer és öblítő egyben, 100% természetes összetevők, bőr és bababarát és természetesen visszaválthatós flakonban.

    Elkészült az előrendelési sales oldal, megszabtunk 30.000(!) forintos büdzsét Facebook hirdetésekre és elrajtoltak a hirdetések. 50 rendelés volt a küszöb, ha annyi bejön megrendeljük a raklapnyi árut, bár erre még elő kellett teremteni a pénzt, de ezen már csak akkor akartunk gondolkodni, ha tényleg beigazolódik az igény.

    Az eredmény:

    2 hét alatt 144 rendelés. 10%-os konverzióval (konverzió: vásárló/látogató).

    70-75%-ban próba csomagot rendeltek a maradék rendelés pedig egyből nagy csomagot rendelt.

    Nincs mese… szerezzünk pénzt és jöhet a mosószer. Január 1-jén megérkezett az áru, néhány nap alatt ki is szállítottuk. Valami felemelő érzés volt látni, hogy milyen lelkesedéssel és széles mosollyal fogadnak minket, még úgy is, hogy egy baki miatt valaki több mint 1 hónapot várt. Ennek ellenére kivétel nélkül átvették.

    Apropo baki. Ne akard megspórolni a grafikust csak mert azt hiszed értesz a photoshophoz. Nem nyomdakész grafika elkészítése miatt 2 hét csúszást eredményezett nekünk, mert a decemberi utolsó gyártásról lemaradtunk.

    A próba csomagot rendelők 15%-a már 3-4 napon belül meg is rendelte az 5 literes kiszerelést, valamint  rengeteg e-mail kaptunk, hogy meg vannak elégedve a termékkel és váltani fognak ránk.

    Bevezettünk egy saját CRM rendszert, amit egy ismerősöm programozott le. A Minner cikkekből inspirálódtunk és tényleg jó, hogy követni tudjuk a vevők rendeléseit, jegyzetelni tudunk hozzá, nyomonkövetni a rendeléseket…

    Viszonteladói front

    Köszönöm, hogy ennyien jelentkeztetek. 7/7 napon át dolgozunk, hogy minél hamarabb elkezdhessétek az üzletet. Február elején biztosan több érdeklődővel is fogok találkozni és hamarosan helyzetjelentést is küldök mindenkinek. Innen üzenem, senki nincs elfelejtve!! 🙂
    Megfelelően ki akarom dolgozni a viszonteladói rendszert, hogy minden szereplője a legjobban járjon.

    Ebben a félévben legalább 5 új város a cél, de előbb egy “tesztalanyon”, “tesztvároson” fogunk mindent az apró részletekig kitapasztalni. Új még a terep nem akarunk elhamarkodva lépni. Ezért is kértem Milán segítségét, aki egy rendkívül tapasztalt és okos ember.

    A tudás, amit egy konzi keretein belül át tud adni százezreket-milliókat ér, csak könyörgöm… Ültessétek át a gyakorlatba, amit mond!!!

    Üdvözlettel
    Balázs, Semmiszemét.hu

    Még az indulás előtti podcast itt van, érdemes meghallgatni, szó van benne a bérgyártásról, az indulásunkról, piackutatásunkról. 9. perctől jön az a rész:

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    Cikk szerzője: Nagy Márton, MDelta Electronics Hardware Design

    Gondolkodtál már valamilyen hardver fejlesztésben? Okoseszköz, IoT megoldásban? Akkor ez a cikk jó támpontot fog adni neked!

    Örömmel tölt el, hogy Milán ötlete és a korábbi konzultációs beszélgetésünk eredményeképpen végül írhatok nektek egy kis technikai betekintést az elektronika bugyraiba, mellyel a vállalkozásom – MDelta – Electronics Hardware Design –  foglalkozik.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, Semmiszemét

    Tudod, én vagyok az, akivel korábban a Milán a bérgyártásos podcastot készítette. Egy új terméket dobtunk piacra, amiben az a különleges, hogy újratöltjük a flakonokat. Azóta sok víz lefolyt a Dunán! A start megvolt szeptember elején, óriási kilövéssel. Az első 5 nap alatt már 15 vásárlónál és 200 000 forgalomnál jártunk. Legutóbb pedig itt a MinnerX-ben arról írtam, hogy várjuk a viszonteladók jelentkezését. Azt hiszem nagy fába vágtuk a fejszénket… Több mint 55 jelentkező várja a találkozót, nagyon motiváltak, amit felemelő érzés tapasztalni.

    Éles váltás a piaci visszajelzések alapján

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Nagy Richárd, Fratelli Dekor

    Magyarországon sajnos sokszor abba a hibába futunk bele, hogy a dekorfesték hallatán az emberek nem arra gondolnak, amit ebben a formában valójában jelent. Pedig nem úri huncutság!

    Ez a kis rövid történet induljon Olaszországból…
    Cégünk egyik alapítója idestova 20 éve él és dolgozik Olaszországban mint vállalkozó. A vállalkozása a belsőépítészetre koncentrálódik (festés, gipszkartonszerelés). A „megrendelők” között rengeteg olyan ügyfél van, aki a lakását, irodáját, üzlethelyiségét szeretné egy szép dekorral egyedibbé, hangulatosabbá, otthonosabbá varázsolni.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX
    VR játékterem Győr

    A cikk szerzője: Kóbor Tamás, VR PLANET

    Egy jó ideje olvasom a Minnert. Nemcsak a cikkeket, hanem a vállalkozási ötleteket is. Az ötletek többszöri átolvasása után jött az ötlet, hogy nyissunk VR játéktermet Győrben (28. üzleti ötlet).

    Aztán sorjában jöttek a lépések: rengeteg információ gyűjtés, élőben kipróbálni (tapasztalat szerzés), meeting egy működő játékteremmel, informatikussal egyeztetni, aki végül üzlettársam lett. Ezek mind nagyon jó dolgok voltak és ennek is köszönhetjük, hogy nagyobb motivációval vágtunk bele. Ahogy szereztük be a különböző információkat, számoltunk, az egyre jobban hajtott minket előre. Csinálni kell!

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    A cikk szerzője: Bánki Tamás

    Remélem sokatoknak motivációt ad a vállalkozásom indulása! Tudjátok, ez még az az időszak, amikor minden olyan idegen, izgalmas. Érzed, hogy az álom megvalósul.

    Bánki Tamás vagyok, és 21 éve foglalkozom zenével. Kezdetben gitározni tanultam, majd a későbbiekben több hangszerrel is megismerkedtem és belekóstoltam a zeneszerzés világába is.  A zene iránti szenvedélyemet és tiszteletemet a zeneszerzésben tudom a leginkább kifejezni, és mindig is az volt az álmom, hogy a zeneiparban érvényesülni tudjak valamilyen formában. A jelenlegi gazdasági helyzet nem kecsegtetett túl sok jóval, mint feltörekvő zenész-előadó, viszont rengeteg aspektusa van ennek a műfajnak, így jött az ötlet, hogy olyan zenei anyagokat készítsek, amiket vállalatok, cégek tudnak felhasználni különböző marketing anyagaikhoz és reklámblokkjaikhoz. Az ötletnek az alapjait le is fektettem, és a kidolgozáskor láttam, hogy egyedül nem fogok tudni annyi anyagot gyártani, ami ki tudná szolgálni az igényeket. Ekkor Minneren szinte megtalált egy cikk, valahogy pont jókor (40. üzleti ötlet). Amiben nagyon jól volt feltárva az, hogy mekkora igény lehet egy zenei szignálokat értékesítő portálra. Ez újabb lendületet adott és sok inspirációt arra, hogy hogyan tudjak együtt dolgozni zeneszerzőkkel.

    Ez oly annyira jól sikerült, hogy kevesebb, mint egy hónap alatt már két szerzővel dolgozom együtt, akikkel már megkezdtük a stúdiómunkálatokat, valamint a bemutatkozó oldalunk el is indult. Itt többek között létrehoztunk egy akadémiát, ahova a zenét hozzánk hasonló szenvedéllyel szerető oktatók és dalszerzők tudnak regisztrálni, ezzel is elősegítve a zenei igényeket kielégítését. Arra törekedtünk, hogy mindkét oldalon győztes helyzet alakuljon ki, így az értékesített zenei anyagok után minden szerző jutalékot kap. Webáruházunk február 15-én kap zöld jelzést, amit egy megnyitóünnepség keretein belül tárunk a publikum elé. A rendezvénynek egy kiváló helyszín, az Ínyenc Kert étterem és kávézó ad majd otthon. Ugye! Azok a Minner tartalmak! Gondolom te is így vagy vele, ebben a megnyitó buliban inspirált a síkölcsönző vállalkozás megnyitóünnepsége (arról szóló cikk).

    Viszont addig sem lustálkodunk, hiszen az oldalunk megismertetése már folyamatban van, és a Facebookon igyekszünk minél több embert elérni. A számok nem hazudnak, így az első posztok után 24 óra alatt közel 3000 elérést magasabb, mint 36%-os interakció – és átkattintási arányt értünk el. Ezeknek a kidolgozásában Milán (Minner) is sokat segített precizitásával és hozzáértésével, amikor is egy üzleti tanácsadás keretein belül beszéltük át, hogy milyen eszközök is lennének megfelelők.  A közösen kidolgozott terveket igyekszünk tartani és bízunk a hasonlóan pozitív előrehaladásban.

    Még jelentkezem, hogy haladunk! Addig is kövesd a Facebook oldalunkat!

    Fotó: Jacek Dylag / Unsplash

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Winter Ádám, TanfolyamOKJ.hu

    A munkaerőpiac folyamatos változása miatt nehéz előre megmondani, milyen szakmákra lesz leginkább kereslet a jövőben, de az általános munkaerő-piaci trendekből és a törvényi változásokból következtethetünk arra, mely szakmákra mutatkozik majd nagyobb igény 2020-ban.

    Minden ember életében eljöhet az a pillanat, amikor gyorsan kell pályát módosítania, azonban a legtöbbeknek munka és család mellett nincs lehetőségük évekig koptatni az iskolapadot. Az OKJ-s képzések azonban lehetőséget biztosítanak arra, hogy rövid idő – felnőttképzésben akár néhány hónap – alatt keresett szakmát szerezzünk.

    Az OKJ-s szakmai végzettséget jelenleg felnőttképző intézményekben is meg lehet szerezni, az iskolarendszerű képzéseknél rövidebb idő alatt.

    A felnőttképzések nem ingyenesek, nem jár a jelentkezőknek diákigazolvány, de a szervező iskolák számos más előnyt nyújtanak a tanulóknak. Például többféle ütemezésben indulnak tanfolyamok, hogy munka mellett is be tudjanak járni a tanulók. Mivel ezek piaci alapon működő iskolák, így jobb körülmények közt, modernebb eszközökön sajátíthatják el a diákok a választott szakmát.

    A TanfolyamOKJ.hu összegyűjtötte, milyen képzéseket érdemes választaniuk azoknak, akik rövid idő alatt megszerezhető, keresett szakmát szeretnének 2020-ban.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Rovó Viktor, warnedbros.com

    Több érzékszervre hat egyszerre, történetet mesél, érzelmeket generál, könnyen fogyasztható. Hát persze, hogy a marketingvideókról van szó, és te is biztosan végignéztél ma már néhányat.

    Nem csoda, hiszen mára az online marketingkampányok közel 90%-ában fordulnak elő videók, így ha reklámoznád a branded, enélkül nehéz dolgod lesz. Az internetfelhasználók több mint fele néz videókat minden nap, mindez a világ mobilinternet forgalmának csaknem háromnegyedét teszi ki.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Dávid Ádám, a Hypestyle.hu webshop tulajdonosa és szabadúszó marketinges

    Sziasztok! Ádám vagyok, januártól időm nyílik Facebook és Instagram oldalak kezelését végezni.

    A story-m röviden:

    Van egy saját dropshipping webshopom, aminek a marketingjét én készítem. Egyetem mellett építettem fel. Most végeztem az egyetemen, felszabadult annyi időm, hogy másoknak is elvégezzem ezt, az olykor kényelmetlen és nehéz feladatot. Ha felmerült benned már, hogy: “Mit posztoljak?” akkor van értelme egyeztetnünk!

    Képzettségem, elvégzett tanfolyamok:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Szabó Péter a Reklámanimáció.hu -tól.

    A Reklám Animációnál rengeteg kabala figurát tervezünk és mivel tombol a Black Friday-láz, úgy gondoltuk, hogy nincs is ennél jobb alkalom elemezni a különböző reklám animációs figurákat. Ha nem barlangban éltél, minden bizonnyal te is találkoztál már az Alza kabalájával, Alzakkal, aki “szerethető, fülbemászó hangjával”, sokak szívébe lopta be magát. Miért sikeres? Mi kell ahhoz, hogy egy ilyen kabala forgalmat generáljon? Vajon megismételhető-e az Alza sikere? Ezeket szedtük össze a blogunkban.

    Ismerős ez a figura? Egészen biztosan megjegyezted már. Nem csak az Alza, hanem más márkák is előszeretettel használnak animációs figurákat. Nem meglepő, hogy Black Friday alatt is behozta a figurát. Ha nem működne, szerinted használnák? Erről írunk részletesebben a cikkünkben, olvasd el a Reklámanimáció blogjában!

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, Semmiszemét

    Tudod, én vagyok az, akivel korábban a Milán a bérgyártásos podcastot készítette. Egy új terméket dobtunk piacra, amiben az a különleges, hogy újratöltjük a flakonokat. Azóta sok víz lefolyt a Dunán! A start megvolt szeptember elején, óriási kilövéssel. Az első 5 nap alatt már 15 vásárlónál és 200 000 forgalomnál jártunk. Legutóbb pedig itt a MinnerX-ben arról írtam, hogy várjuk a viszonteladók jelentkezését. Azt hiszem nagy fába vágtuk a fejszénket… Több mint 55 jelentkező várja a találkozót, nagyon motiváltak, amit felemelő érzés tapasztalni.

    Éles váltás a piaci visszajelzések alapján

    Az előző cikkben írt alap tisztítószerek eladásai az első kampány után picit megtorpantak. Az emberek ki akarták próbálni a termékeket, nem akartak egyből 9-11 hónapra (kb. eddig tart ki egy 5l kiszerelés) elköteleződni. Plusz többször is visszaköszönt ugyanaz a kérdés: “Mikor lesz már mosószer?”

    Tehát a piacnak volt egy igénye: “Srácok! Mosószert akarunk és ki akarjuk próbálni”. Környezetbarát mosószert, hulladékmentes kivitelben, ami legalább olyan jó, mint amit most használunk.

    Nem mondom… itt egy nagyot kellett kockáztatnunk +1 termék bevezetésével, de a piacnak nem lehet ellentmondani.

    Akkor legyen mosószer

    Kiötlöttük a dizájnt, receptet, hogy minél jobban passzoljon az igényekhez. Így megszületett a “BioBubi”, mosószer és öblítő egyben, 100% természetes összetevők, bőr és bababarát és természetesen visszaválthatós flakonban.

    Elkészült az előrendelési sales oldal, megszabtunk 30.000(!) forintos büdzsét Facebook hirdetésekre és elrajtoltak a hirdetések. 50 rendelés volt a küszöb, ha annyi bejön megrendeljük a raklapnyi árut, bár erre még elő kellett teremteni a pénzt, de ezen már csak akkor akartunk gondolkodni, ha tényleg beigazolódik az igény.

    Az eredmény:

    2 hét alatt 144 rendelés. 10%-os konverzióval (konverzió: vásárló/látogató).

    70-75%-ban próba csomagot rendeltek a maradék rendelés pedig egyből nagy csomagot rendelt.

    Nincs mese… szerezzünk pénzt és jöhet a mosószer. Január 1-jén megérkezett az áru, néhány nap alatt ki is szállítottuk. Valami felemelő érzés volt látni, hogy milyen lelkesedéssel és széles mosollyal fogadnak minket, még úgy is, hogy egy baki miatt valaki több mint 1 hónapot várt. Ennek ellenére kivétel nélkül átvették.

    Apropo baki. Ne akard megspórolni a grafikust csak mert azt hiszed értesz a photoshophoz. Nem nyomdakész grafika elkészítése miatt 2 hét csúszást eredményezett nekünk, mert a decemberi utolsó gyártásról lemaradtunk.

    A próba csomagot rendelők 15%-a már 3-4 napon belül meg is rendelte az 5 literes kiszerelést, valamint  rengeteg e-mail kaptunk, hogy meg vannak elégedve a termékkel és váltani fognak ránk.

    Bevezettünk egy saját CRM rendszert, amit egy ismerősöm programozott le. A Minner cikkekből inspirálódtunk és tényleg jó, hogy követni tudjuk a vevők rendeléseit, jegyzetelni tudunk hozzá, nyomonkövetni a rendeléseket…

    Viszonteladói front

    Köszönöm, hogy ennyien jelentkeztetek. 7/7 napon át dolgozunk, hogy minél hamarabb elkezdhessétek az üzletet. Február elején biztosan több érdeklődővel is fogok találkozni és hamarosan helyzetjelentést is küldök mindenkinek. Innen üzenem, senki nincs elfelejtve!! 🙂
    Megfelelően ki akarom dolgozni a viszonteladói rendszert, hogy minden szereplője a legjobban járjon.

    Ebben a félévben legalább 5 új város a cél, de előbb egy “tesztalanyon”, “tesztvároson” fogunk mindent az apró részletekig kitapasztalni. Új még a terep nem akarunk elhamarkodva lépni. Ezért is kértem Milán segítségét, aki egy rendkívül tapasztalt és okos ember.

    A tudás, amit egy konzi keretein belül át tud adni százezreket-milliókat ér, csak könyörgöm… Ültessétek át a gyakorlatba, amit mond!!!

    Üdvözlettel
    Balázs, Semmiszemét.hu

    Még az indulás előtti podcast itt van, érdemes meghallgatni, szó van benne a bérgyártásról, az indulásunkról, piackutatásunkról. 9. perctől jön az a rész:

    Köszi, hogy olvasol! Gyere vissza többször is! Sikeres 2020-at!