Így áll most a tisztítószer vállalkozásom, amit néhány hónapja indítottam

    MinnerX - vendég poszt

    Így áll most a tisztítószer vállalkozásom, amit néhány hónapja indítottam

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, Semmiszemét

    Tudod, én vagyok az, akivel korábban a Milán a bérgyártásos podcastot készítette. Egy új terméket dobtunk piacra, amiben az a különleges, hogy újratöltjük a flakonokat. Azóta sok víz lefolyt a Dunán! A start megvolt szeptember elején, óriási kilövéssel. Az első 5 nap alatt már 15 vásárlónál és 200 000 forgalomnál jártunk. Legutóbb pedig itt a MinnerX-ben arról írtam, hogy várjuk a viszonteladók jelentkezését. Azt hiszem nagy fába vágtuk a fejszénket… Több mint 55 jelentkező várja a találkozót, nagyon motiváltak, amit felemelő érzés tapasztalni.

    Éles váltás a piaci visszajelzések alapján

    Az előző cikkben írt alap tisztítószerek eladásai az első kampány után picit megtorpantak. Az emberek ki akarták próbálni a termékeket, nem akartak egyből 9-11 hónapra (kb. eddig tart ki egy 5l kiszerelés) elköteleződni. Plusz többször is visszaköszönt ugyanaz a kérdés: “Mikor lesz már mosószer?”

    Tehát a piacnak volt egy igénye: “Srácok! Mosószert akarunk és ki akarjuk próbálni”. Környezetbarát mosószert, hulladékmentes kivitelben, ami legalább olyan jó, mint amit most használunk.

    Nem mondom… itt egy nagyot kellett kockáztatnunk +1 termék bevezetésével, de a piacnak nem lehet ellentmondani.

    Akkor legyen mosószer

    Kiötlöttük a dizájnt, receptet, hogy minél jobban passzoljon az igényekhez. Így megszületett a “BioBubi”, mosószer és öblítő egyben, 100% természetes összetevők, bőr és bababarát és természetesen visszaválthatós flakonban.

    Elkészült az előrendelési sales oldal, megszabtunk 30.000(!) forintos büdzsét Facebook hirdetésekre és elrajtoltak a hirdetések. 50 rendelés volt a küszöb, ha annyi bejön megrendeljük a raklapnyi árut, bár erre még elő kellett teremteni a pénzt, de ezen már csak akkor akartunk gondolkodni, ha tényleg beigazolódik az igény.

    Az eredmény:

    2 hét alatt 144 rendelés. 10%-os konverzióval (konverzió: vásárló/látogató).

    70-75%-ban próba csomagot rendeltek a maradék rendelés pedig egyből nagy csomagot rendelt.

    Nincs mese… szerezzünk pénzt és jöhet a mosószer. Január 1-jén megérkezett az áru, néhány nap alatt ki is szállítottuk. Valami felemelő érzés volt látni, hogy milyen lelkesedéssel és széles mosollyal fogadnak minket, még úgy is, hogy egy baki miatt valaki több mint 1 hónapot várt. Ennek ellenére kivétel nélkül átvették.

    Apropo baki. Ne akard megspórolni a grafikust csak mert azt hiszed értesz a photoshophoz. Nem nyomdakész grafika elkészítése miatt 2 hét csúszást eredményezett nekünk, mert a decemberi utolsó gyártásról lemaradtunk.

    A próba csomagot rendelők 15%-a már 3-4 napon belül meg is rendelte az 5 literes kiszerelést, valamint  rengeteg e-mail kaptunk, hogy meg vannak elégedve a termékkel és váltani fognak ránk.

    Bevezettünk egy saját CRM rendszert, amit egy ismerősöm programozott le. A Minner cikkekből inspirálódtunk és tényleg jó, hogy követni tudjuk a vevők rendeléseit, jegyzetelni tudunk hozzá, nyomonkövetni a rendeléseket…

    Viszonteladói front

    Köszönöm, hogy ennyien jelentkeztetek. 7/7 napon át dolgozunk, hogy minél hamarabb elkezdhessétek az üzletet. Február elején biztosan több érdeklődővel is fogok találkozni és hamarosan helyzetjelentést is küldök mindenkinek. Innen üzenem, senki nincs elfelejtve!! 🙂
    Megfelelően ki akarom dolgozni a viszonteladói rendszert, hogy minden szereplője a legjobban járjon.

    Ebben a félévben legalább 5 új város a cél, de előbb egy “tesztalanyon”, “tesztvároson” fogunk mindent az apró részletekig kitapasztalni. Új még a terep nem akarunk elhamarkodva lépni. Ezért is kértem Milán segítségét, aki egy rendkívül tapasztalt és okos ember.

    A tudás, amit egy konzi keretein belül át tud adni százezreket-milliókat ér, csak könyörgöm… Ültessétek át a gyakorlatba, amit mond!!!

    Üdvözlettel
    Balázs, Semmiszemét.hu

    Még az indulás előtti podcast itt van, érdemes meghallgatni, szó van benne a bérgyártásról, az indulásunkról, piackutatásunkról. 9. perctől jön az a rész:

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    A cikk szerzője: Bánki Tamás, Musico Hungary

    Izgalmas időszak jön: a 40. üzleti ötlet megvalósítása nevű cikk végén írtam, hogy még jelentkezni fogok, hogy hogyan haladunk. Ennek most jött el az ideje. Az előző cikkben szó volt róla, hogy tartunk egy megnyitó ünnepséget, ahol közösen ünnepeljük meg a vállalkozásom, a Musico indulását. Itt kapott zöld jelzést a webáruházunk is, ahol a felhasználók jogilag rendezett zenékből és hanganyagokból tudnak válogatni. Legyen az vállalkozó, youtuber, zenész, énekes, szinte mindnek szüksége van olyan zenékre/hangokra, amik jogilag rendben vannak. A jelenleg elérhető ingyenes zenéket egyre többen használják, így elveszik a lehetőséget az igazi egyedi megjelenéstől. Nálunk ennek az ellenkezőjével találkozhatnak a felhasználóink, hiszen szerződött zeneszerzőink és partnereink segítségével az egyedi igények kielégítésén dolgozunk, hogy minél inkább ki lehessen tűnni a reklámzajban.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Füssi Gábor, Everigo.eu 

    Biztosan olvastad már Milán cikkét arról, hogy például a csehek dupla akkora kosárértékkel rendelkeznek, mint a magyar vásárlók. Képzeld el, hogy a cégeddel azt a piacot is ki tudnád szolgálni! Ha webshopod van, akkor egészen biztosan most azonnal foglalkozz a témával!

    A legtöbb cég tisztában van azzal, hogy hatalmas áttörést, előrelépést  jelenthet a nemzetközi piac, mégis úgy vélik, hogy ez egy elérhetetlen vágy, megvalósíthatatlan elképzelés. Pedig – köszönhetően a szolgáltatásainknak –  akár a Te céged is nemzetközivé válhat. 

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Schiller Attila, olaszcipők.hu – Le Scarpe Italiane

    Ismerve a többi Minner vállalkozót, egészen biztosan te is talpon vagy egész nap. Egy olasz mondás szerint a cipőd és az ágyad legyen a legkényelmesebb, mert abban töltöd a legtöbb időt. És milyen igaz! Ha olyan cipőt keresel, ami nem jön szemben az utcán és még kényelmes is, akkor találtunk egy tökéletes helyet.

    Feltörekvő vállalkozásként nemrég megnyitottuk webshopunkat is. Már több éve üzemel üzlethelyiségünk, és úgy döntöttünk online térben is minél több emberhez eljuttatjuk ezeket a minőségi, trendi olasz cipőket. Érdemes figyelni és vásárolni, mert Magyarországra hozzuk a legfrissebb olasz cipő divatot. Világmárkákat a lehető legkedvezőbb áron értékesítünk már 15 éve töretlenül. Nálunk az elegáns és sportos stílus is képviselteti magát!

    Milyen márkát válassz? Amikor rákattintasz az olaszcipők.hu -ra, akkor valószínűleg több számodra ismeretlen világmárka kerül eléd. Ezek mind prémium olasz márkák, amit előszeretettel hordanak prémium ügyfeleink. Mind közül kiemelkedik a Lorenzi, majd nézd meg cipőiket! Ha segítség kell, hogy milyen cipőt érdemes venni, bátran keress minket!

    A vállalkozásod egyedi, legyél te is az! > olaszcipok.hu

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Gellén Bettina, Budapest Wrecking Room

    A vőlegényemmel megcsináltuk a Minner 151. vállalkozási ötletét vagyis a dühöngőt. A vendégeink védőfelszerelésbe öltözve, megfelelő ütő eszközökkel verhetnek szét dolgokat, tárgyakat. Ne gondold azt, hogy olyan könnyű egyhuzamban 15 percnél tovább ütni tárgyakat! A törésről videó készül, amit a vendég megkap.
    Mit mondjak, nem volt sétagalopp, de a gyerekbetegségeken lassan túl vagyunk.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzői: Minner közösség

    Ez most egy rendkívüli poszt, mert a Minner vállalkozók közösen adták az információt. Megkérdeztem, hogy áremelés esetén mit tapasztaltatok. Forgalom növekedést vagy csökkenést. A válaszok:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Nagy Márton, MDelta Electronics Hardware Design

    Gondolkodtál már valamilyen hardver fejlesztésben? Okoseszköz, IoT megoldásban? Akkor ez a cikk jó támpontot fog adni neked!

    Örömmel tölt el, hogy Milán ötlete és a korábbi konzultációs beszélgetésünk eredményeképpen végül írhatok nektek egy kis technikai betekintést az elektronika bugyraiba, mellyel a vállalkozásom – MDelta – Electronics Hardware Design –  foglalkozik.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, Semmiszemét

    Tudod, én vagyok az, akivel korábban a Milán a bérgyártásos podcastot készítette. Egy új terméket dobtunk piacra, amiben az a különleges, hogy újratöltjük a flakonokat. Azóta sok víz lefolyt a Dunán! A start megvolt szeptember elején, óriási kilövéssel. Az első 5 nap alatt már 15 vásárlónál és 200 000 forgalomnál jártunk. Legutóbb pedig itt a MinnerX-ben arról írtam, hogy várjuk a viszonteladók jelentkezését. Azt hiszem nagy fába vágtuk a fejszénket… Több mint 55 jelentkező várja a találkozót, nagyon motiváltak, amit felemelő érzés tapasztalni.

    Éles váltás a piaci visszajelzések alapján

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Nagy Richárd, Fratelli Dekor

    Magyarországon sajnos sokszor abba a hibába futunk bele, hogy a dekorfesték hallatán az emberek nem arra gondolnak, amit ebben a formában valójában jelent. Pedig nem úri huncutság!

    Ez a kis rövid történet induljon Olaszországból…
    Cégünk egyik alapítója idestova 20 éve él és dolgozik Olaszországban mint vállalkozó. A vállalkozása a belsőépítészetre koncentrálódik (festés, gipszkartonszerelés). A „megrendelők” között rengeteg olyan ügyfél van, aki a lakását, irodáját, üzlethelyiségét szeretné egy szép dekorral egyedibbé, hangulatosabbá, otthonosabbá varázsolni.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX
    VR játékterem Győr

    A cikk szerzője: Kóbor Tamás, VR PLANET

    Egy jó ideje olvasom a Minnert. Nemcsak a cikkeket, hanem a vállalkozási ötleteket is. Az ötletek többszöri átolvasása után jött az ötlet, hogy nyissunk VR játéktermet Győrben (28. üzleti ötlet).

    Aztán sorjában jöttek a lépések: rengeteg információ gyűjtés, élőben kipróbálni (tapasztalat szerzés), meeting egy működő játékteremmel, informatikussal egyeztetni, aki végül üzlettársam lett. Ezek mind nagyon jó dolgok voltak és ennek is köszönhetjük, hogy nagyobb motivációval vágtunk bele. Ahogy szereztük be a különböző információkat, számoltunk, az egyre jobban hajtott minket előre. Csinálni kell!

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, Semmiszemét

    Tudod, én vagyok az, akivel korábban a Milán a bérgyártásos podcastot készítette. Egy új terméket dobtunk piacra, amiben az a különleges, hogy újratöltjük a flakonokat. Azóta sok víz lefolyt a Dunán! A start megvolt szeptember elején, óriási kilövéssel. Az első 5 nap alatt már 15 vásárlónál és 200 000 forgalomnál jártunk. Legutóbb pedig itt a MinnerX-ben arról írtam, hogy várjuk a viszonteladók jelentkezését. Azt hiszem nagy fába vágtuk a fejszénket… Több mint 55 jelentkező várja a találkozót, nagyon motiváltak, amit felemelő érzés tapasztalni.

    Éles váltás a piaci visszajelzések alapján

    Az előző cikkben írt alap tisztítószerek eladásai az első kampány után picit megtorpantak. Az emberek ki akarták próbálni a termékeket, nem akartak egyből 9-11 hónapra (kb. eddig tart ki egy 5l kiszerelés) elköteleződni. Plusz többször is visszaköszönt ugyanaz a kérdés: “Mikor lesz már mosószer?”

    Tehát a piacnak volt egy igénye: “Srácok! Mosószert akarunk és ki akarjuk próbálni”. Környezetbarát mosószert, hulladékmentes kivitelben, ami legalább olyan jó, mint amit most használunk.

    Nem mondom… itt egy nagyot kellett kockáztatnunk +1 termék bevezetésével, de a piacnak nem lehet ellentmondani.

    Akkor legyen mosószer

    Kiötlöttük a dizájnt, receptet, hogy minél jobban passzoljon az igényekhez. Így megszületett a “BioBubi”, mosószer és öblítő egyben, 100% természetes összetevők, bőr és bababarát és természetesen visszaválthatós flakonban.

    Elkészült az előrendelési sales oldal, megszabtunk 30.000(!) forintos büdzsét Facebook hirdetésekre és elrajtoltak a hirdetések. 50 rendelés volt a küszöb, ha annyi bejön megrendeljük a raklapnyi árut, bár erre még elő kellett teremteni a pénzt, de ezen már csak akkor akartunk gondolkodni, ha tényleg beigazolódik az igény.

    Az eredmény:

    2 hét alatt 144 rendelés. 10%-os konverzióval (konverzió: vásárló/látogató).

    70-75%-ban próba csomagot rendeltek a maradék rendelés pedig egyből nagy csomagot rendelt.

    Nincs mese… szerezzünk pénzt és jöhet a mosószer. Január 1-jén megérkezett az áru, néhány nap alatt ki is szállítottuk. Valami felemelő érzés volt látni, hogy milyen lelkesedéssel és széles mosollyal fogadnak minket, még úgy is, hogy egy baki miatt valaki több mint 1 hónapot várt. Ennek ellenére kivétel nélkül átvették.

    Apropo baki. Ne akard megspórolni a grafikust csak mert azt hiszed értesz a photoshophoz. Nem nyomdakész grafika elkészítése miatt 2 hét csúszást eredményezett nekünk, mert a decemberi utolsó gyártásról lemaradtunk.

    A próba csomagot rendelők 15%-a már 3-4 napon belül meg is rendelte az 5 literes kiszerelést, valamint  rengeteg e-mail kaptunk, hogy meg vannak elégedve a termékkel és váltani fognak ránk.

    Bevezettünk egy saját CRM rendszert, amit egy ismerősöm programozott le. A Minner cikkekből inspirálódtunk és tényleg jó, hogy követni tudjuk a vevők rendeléseit, jegyzetelni tudunk hozzá, nyomonkövetni a rendeléseket…

    Viszonteladói front

    Köszönöm, hogy ennyien jelentkeztetek. 7/7 napon át dolgozunk, hogy minél hamarabb elkezdhessétek az üzletet. Február elején biztosan több érdeklődővel is fogok találkozni és hamarosan helyzetjelentést is küldök mindenkinek. Innen üzenem, senki nincs elfelejtve!! 🙂
    Megfelelően ki akarom dolgozni a viszonteladói rendszert, hogy minden szereplője a legjobban járjon.

    Ebben a félévben legalább 5 új város a cél, de előbb egy “tesztalanyon”, “tesztvároson” fogunk mindent az apró részletekig kitapasztalni. Új még a terep nem akarunk elhamarkodva lépni. Ezért is kértem Milán segítségét, aki egy rendkívül tapasztalt és okos ember.

    A tudás, amit egy konzi keretein belül át tud adni százezreket-milliókat ér, csak könyörgöm… Ültessétek át a gyakorlatba, amit mond!!!

    Üdvözlettel
    Balázs, Semmiszemét.hu

    Még az indulás előtti podcast itt van, érdemes meghallgatni, szó van benne a bérgyártásról, az indulásunkról, piackutatásunkról. 9. perctől jön az a rész:

    Köszi, hogy olvasol! Gyere vissza többször is! Sikeres 2020-at!