Így áll most a tisztítószer vállalkozásom, amit néhány hónapja indítottam

    MinnerX - vendég poszt

    Így áll most a tisztítószer vállalkozásom, amit néhány hónapja indítottam

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, Semmiszemét

    Tudod, én vagyok az, akivel korábban a Milán a bérgyártásos podcastot készítette. Egy új terméket dobtunk piacra, amiben az a különleges, hogy újratöltjük a flakonokat. Azóta sok víz lefolyt a Dunán! A start megvolt szeptember elején, óriási kilövéssel. Az első 5 nap alatt már 15 vásárlónál és 200 000 forgalomnál jártunk. Legutóbb pedig itt a MinnerX-ben arról írtam, hogy várjuk a viszonteladók jelentkezését. Azt hiszem nagy fába vágtuk a fejszénket… Több mint 55 jelentkező várja a találkozót, nagyon motiváltak, amit felemelő érzés tapasztalni.

    Éles váltás a piaci visszajelzések alapján

    Az előző cikkben írt alap tisztítószerek eladásai az első kampány után picit megtorpantak. Az emberek ki akarták próbálni a termékeket, nem akartak egyből 9-11 hónapra (kb. eddig tart ki egy 5l kiszerelés) elköteleződni. Plusz többször is visszaköszönt ugyanaz a kérdés: “Mikor lesz már mosószer?”

    Tehát a piacnak volt egy igénye: “Srácok! Mosószert akarunk és ki akarjuk próbálni”. Környezetbarát mosószert, hulladékmentes kivitelben, ami legalább olyan jó, mint amit most használunk.

    Nem mondom… itt egy nagyot kellett kockáztatnunk +1 termék bevezetésével, de a piacnak nem lehet ellentmondani.

    Akkor legyen mosószer

    Kiötlöttük a dizájnt, receptet, hogy minél jobban passzoljon az igényekhez. Így megszületett a “BioBubi”, mosószer és öblítő egyben, 100% természetes összetevők, bőr és bababarát és természetesen visszaválthatós flakonban.

    Elkészült az előrendelési sales oldal, megszabtunk 30.000(!) forintos büdzsét Facebook hirdetésekre és elrajtoltak a hirdetések. 50 rendelés volt a küszöb, ha annyi bejön megrendeljük a raklapnyi árut, bár erre még elő kellett teremteni a pénzt, de ezen már csak akkor akartunk gondolkodni, ha tényleg beigazolódik az igény.

    Az eredmény:

    2 hét alatt 144 rendelés. 10%-os konverzióval (konverzió: vásárló/látogató).

    70-75%-ban próba csomagot rendeltek a maradék rendelés pedig egyből nagy csomagot rendelt.

    Nincs mese… szerezzünk pénzt és jöhet a mosószer. Január 1-jén megérkezett az áru, néhány nap alatt ki is szállítottuk. Valami felemelő érzés volt látni, hogy milyen lelkesedéssel és széles mosollyal fogadnak minket, még úgy is, hogy egy baki miatt valaki több mint 1 hónapot várt. Ennek ellenére kivétel nélkül átvették.

    Apropo baki. Ne akard megspórolni a grafikust csak mert azt hiszed értesz a photoshophoz. Nem nyomdakész grafika elkészítése miatt 2 hét csúszást eredményezett nekünk, mert a decemberi utolsó gyártásról lemaradtunk.

    A próba csomagot rendelők 15%-a már 3-4 napon belül meg is rendelte az 5 literes kiszerelést, valamint  rengeteg e-mail kaptunk, hogy meg vannak elégedve a termékkel és váltani fognak ránk.

    Bevezettünk egy saját CRM rendszert, amit egy ismerősöm programozott le. A Minner cikkekből inspirálódtunk és tényleg jó, hogy követni tudjuk a vevők rendeléseit, jegyzetelni tudunk hozzá, nyomonkövetni a rendeléseket…

    Viszonteladói front

    Köszönöm, hogy ennyien jelentkeztetek. 7/7 napon át dolgozunk, hogy minél hamarabb elkezdhessétek az üzletet. Február elején biztosan több érdeklődővel is fogok találkozni és hamarosan helyzetjelentést is küldök mindenkinek. Innen üzenem, senki nincs elfelejtve!! 🙂
    Megfelelően ki akarom dolgozni a viszonteladói rendszert, hogy minden szereplője a legjobban járjon.

    Ebben a félévben legalább 5 új város a cél, de előbb egy “tesztalanyon”, “tesztvároson” fogunk mindent az apró részletekig kitapasztalni. Új még a terep nem akarunk elhamarkodva lépni. Ezért is kértem Milán segítségét, aki egy rendkívül tapasztalt és okos ember.

    A tudás, amit egy konzi keretein belül át tud adni százezreket-milliókat ér, csak könyörgöm… Ültessétek át a gyakorlatba, amit mond!!!

    Üdvözlettel
    Balázs, Semmiszemét.hu

    Még az indulás előtti podcast itt van, érdemes meghallgatni, szó van benne a bérgyártásról, az indulásunkról, piackutatásunkról. 9. perctől jön az a rész:

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    Cikk szerzője: Szabó László, X-Presso

    Mostantól mi is hozzájárulhatunk, hogy a leterhelt egészségügyi dolgozók országszerte megkapják a nekik kijáró kávéadagot – köszönhetően a #kaveztasdadokitkezdeményezésnek.

    Egyik reggel magam alatt voltam, és azon gondolkodtam, hogy valamilyen formában szeretnék segíteni a rászorulóknak. Épp ekkor kerestek fel a Debreceni Ultra Szurkolók, hogy szeretnének a kórházi dolgozóknak kávét venni. Innen már egyenes út vezetett az ötlet kidolgozásához.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Markó Tamás, Énhatékony

    Régen minden IS szép volt

    Amikor még nem öreg 29 éves voltam, akkor bizony hajtott még a fiatalos lendület. Emlékszem, hogy egyetem mellett simán ment az, hogy egyszerre voltam egy kutatási csoport vezetője, 2 gyakornoki munkát vállaltam és még volt időm élni is emellett. Ma már azért már nem teljesen így van. Lehet itt arcoskodni, meg menősködni saját magam előtt, hogy mennyi minden plusz munkát be tudok vállalni, de bizony hamar kipurcanok, a szervezetem pedig gyorsan büntet. Az utóbbi néhány évben azt figyeltem meg magamon, hogyha a fejem tetejére is állok, bizony hosszú távon, napi szinten nem tudok egy bizonyos óraszámnál jelentősen többet munkával foglalkozni. Ez nálam napi nettó 5.5 óra (mi a csuda az a nettó idő? Minden perc, amit ténylegesen munkavégzéssel töltöttem, pihi, kaja, Facebook, chit-chat nincs benne). Mi történik, ha ezt tartósan átlépem? Hiába a pluszmunka, a többi napon már nincs energiám a tervezett sem megcsinálni. Elfáradok, nincs utána már kedvem a magánéleti, szabadidős dolgokkal foglalkozni, ami pedig önmagában egy negatív spirált eredményez azzal ugyebár, hogy felborul a work-life balance.

    Oké, de hogy jött 5,5-ös érték, honnan tudom ezt én ilyen pontosan?

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Érdi Róbert: Visual Up – Kreatív Ügynökség

    2020 januárjában alkottam meg a Visual Up gondolatát és alapjait annak reményében, hogy már idén nyáron elkezdhetem bevezetni a saját brandemet és megmérni a piacon milyen irányba fog elindulni teljes gőzzel 2021 kezdetén. Két egyetemi társammal, barátommal indultunk el közös szakmai eredményeinket és tapasztalatainkat összetéve egy cél érdekébe, hogy elindítsunk egy olyan vizuális edukációt a magyar piacon, amely megszünteti a szürke, érdektelen és stock-ok uralta piaci kommunikációt.

    Nem telt el három hónap sem amikor a koronavírus egy erős éket vert a tervezési folyamatban.

    Feltettük egymásnak a kérdést; ennyi lenne, a vírus mindent és mindenkit ellehetetlenít? Tudtuk, hogy itt nem lehet vége és megállni sem szabad, így egy új piaci szemléleten és a szolgáltatásaink megreformálásán kezdtünk dolgozni.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Dobóné Somogyi Eszter, Esztiteka.blog.hu

    Megcsináltam! Sőt ez az esettanulmány bizonyítja, hogy a Facebook is segít ebben! A legnépszerűbb tartalmamra több százezer látogatót hozott. Először ismerd meg az ívet, hogy jutottam el addig, hogy egy szülőknek szóló blog ilyen óriási olvasottságot érjen el.

    Dobóné Somogyi Eszter vagyok, az Esztiteka.blog.hu négy évvel ezelőtt indult felület. Az elején egy egyszerű én blog volt, ami a személyes hangvétele miatt hamar népszerűvé vált az olvasók körében, és az Index2 is lehozta a cikkek közel 80%-át. Ezután jelentkeztem a Minner blogger képzésére, mert kíváncsi voltam, mit lehet kihozni valójában egy blogból. A tanultakat igyekeztem hasznosítani, és Milánnak egy mondata nagyon megragadott:

    Ne arról írj, amiről szívesen írnál, hanem arról, amiről olvasni akarnak.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Dr. Francsics Ilona – A te pénzügyi képviselőd

    Milyen esetben lehetséges, hogy díjmentes balesetbiztosításhoz juss? A jelenlegi helyzetben a cégeknek felelőssége van abban, hogy jövőképet, támogatást nyújtsanak, ha ehhez megvannak az eszközeik. A biztosítók alapvetően rendelkeznek ezekkel az eszközökkel a profiljukból adódóan.

    És így érkeztünk el a fenti kérdés megválaszolásához, hogy milyen esetben lehetséges, hogy díjmentes balesetbiztosításhoz juss, mely egy biztos pont lehet Számodra és családodnak a jelenlegi helyzetben.

    Akkor lássuk a részleteket, röviden!

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Nagy Márton, MDelta Electronics Hardware Design

    Mivel az első írásommal elég komoly érdeklődést keltettem (NYÁK gyártás, prototípusgyártás, specifikációk 1. rész) és egyben némi bizonytalanságot fedeztem fel a tevékenységi körünkre vonatkozóan – szorri, az én hibám, annyi minden van bennem, hogy néha nehéz felállítani a helyes sorrendet…de valahogyan el kell kezdeni, így jobbnak látom nem a 2. résszel, hanem némi profil leírással folytatni.

    Tehát, mik is azok a megoldandó problémák ill. projektek amivel az MDelta – Electronics – ot megkeresik az ügyfelek ?

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Duchai Márta, Értékeléstuning

    Számos általános kommunikációs és marketing anyag kering a neten és a közösségi médiában, amelyek próbálnak a jelenlegi helyzetre reagálni. A turizmus szektor egyedisége és mély érintettsége speciális gondolatokat igényel, hiszen itt várhatóak a legkomolyabb változtatások nagy átrendeződésekkel és ezzel együtt még fontos lehetőségekkel is. A mostani időszakot kommunikáció szempontjából egy pre-opening időszakkal állíthatjuk párhuzamba – annak minden bizonytalanságával, izgatottságával és szépségével, valamint milliónyi teendőjével. Hogy hogyan kommunikáljunk és mit tegyünk, hogy a “nyitás” zökkenőmentes lehessen és ne az utolsó helyek egyikéről induljunk majd a nagy versenyben, erre hivatott vállalkozni ez a cikk.    

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Markó Tamás, Énhatékony

    Vállalkozóként, vezetőként megesik velünk, hogy sokszor azt sem tudjuk hol áll a fejünk. 

    • Be kéne fizetni az iparűzési adót? Hűha, mikor is kell azt? Hogy is csináltam tavaly? 
    • Kiment már az új bloggcik? Basszus, ezt elfelejtettem beütemezni, na mindegy, majd holnap… Persze, ha szembe jut (nem fog).  Na mindegy, most megyek tüzet oltani. 
    • De jó lenne, ha lenne már végre egy virtuális asszisztensem. Na mindegy, most megyek tüzet oltani. 
    • Amúgy jövő hétre már meg kéne lennie a marketingtervnek. Na mindegy, most megyek tüzet oltani. 

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    A cikk szerzője: Bánki Tamás, Musico Hungary

    Izgalmas időszak jön: a 40. üzleti ötlet megvalósítása nevű cikk végén írtam, hogy még jelentkezni fogok, hogy hogyan haladunk. Ennek most jött el az ideje. Az előző cikkben szó volt róla, hogy tartunk egy megnyitó ünnepséget, ahol közösen ünnepeljük meg a vállalkozásom, a Musico indulását. Itt kapott zöld jelzést a webáruházunk is, ahol a felhasználók jogilag rendezett zenékből és hanganyagokból tudnak válogatni. Legyen az vállalkozó, youtuber, zenész, énekes, szinte mindnek szüksége van olyan zenékre/hangokra, amik jogilag rendben vannak. A jelenleg elérhető ingyenes zenéket egyre többen használják, így elveszik a lehetőséget az igazi egyedi megjelenéstől. Nálunk ennek az ellenkezőjével találkozhatnak a felhasználóink, hiszen szerződött zeneszerzőink és partnereink segítségével az egyedi igények kielégítésén dolgozunk, hogy minél inkább ki lehessen tűnni a reklámzajban.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Új vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem kell kezdőnek lenned!

    Olvasd el a Minner friss üzleti ötleteit Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner ötletekre!! (A menüben is megtalálod)