Lehetséges ma egy blogposzt számára közel százötvenezres elérést organikusan teljesíteni? Igen!

    MinnerX - vendég poszt

    Lehetséges ma egy blogposzt számára közel százötvenezres elérést organikusan teljesíteni? Igen!

    Cikk szerzője: Dobóné Somogyi Eszter, Esztiteka.blog.hu

    Megcsináltam! Sőt ez az esettanulmány bizonyítja, hogy a Facebook is segít ebben! A legnépszerűbb tartalmamra több százezer látogatót hozott. Először ismerd meg az ívet, hogy jutottam el addig, hogy egy szülőknek szóló blog ilyen óriási olvasottságot érjen el.

    Dobóné Somogyi Eszter vagyok, az Esztiteka.blog.hu négy évvel ezelőtt indult felület. Az elején egy egyszerű én blog volt, ami a személyes hangvétele miatt hamar népszerűvé vált az olvasók körében, és az Index2 is lehozta a cikkek közel 80%-át. Ezután jelentkeztem a Minner blogger képzésére, mert kíváncsi voltam, mit lehet kihozni valójában egy blogból. A tanultakat igyekeztem hasznosítani, és Milánnak egy mondata nagyon megragadott:

    Ne arról írj, amiről szívesen írnál, hanem arról, amiről olvasni akarnak.

    A képzés után különös figyelmet fordítottam arra, hogy rendszeresen és kiszámíthatóan kerüljenek fel posztok a felületre, így heti három posztot gyártottam egy éven keresztül. Aminek köszönhetően egyre nőtt az oldalam kedvelőinek a száma, és nem mellesleg egyre többen kerestek meg, hogy szeretnének szponzorált tartalmakat kérni tőlem.

    Aztán egy magánéleti tragédia kicsit megtépázta a blog felfutását. Ezért ismét visszatértem az én blog íráshoz, hogy kiírjam magamból és feldolgozzam a történteket. Mi mindenre nem jó egy blog… És ez számomra is meglepő fordulatot hozott, mert fél év kihagyás után több mint tízezren olvasták azt a cikket, amit erről írtam, és rengeteg levelet kaptam a blog közösségi felületén keresztül, így a facebook oldal követőtábora is elkezdett átformálódni, közösséggé válni. Ez a cikk ma is az ötödik legtöbbet olvasott cikk a blogon.

    És ez segített abban is, hogy megláttam mire van igénye az embereknek. Mi az, amiről szívesen olvasnak.

    Mindez két változást hozott a blogom életébe:

    –  Egyrészt elkezdtem tudatosan tanulni az írást. Ennek egy mellék szála, hogy írom első regényemet, és a szerkesztőmtől is rengeteget tanulok, amit a blog posztok megírásában is tudok kamatoztatni.  

    – Másrészt bátrabban posztolok különböző formájú tartalmakat. Elengedtem a kezdeti öndefiníciót, ami úgy hangzott, hogy kisgyerekes anyuka blog vagyok, egy a sok közül, és újradefiniáltam a blogot. Ami nem szól másról, mint az életről, amit az írás szenvedélyén át mutatok meg az olvasóknak. Ezzel az olvasótábor is elkezdett kibővüli.

    Ez pedig utat nyitott annak, hogy elkezdtem a novelláimat is közölni a blogfelületemen, mert már nem érzetem, hogy ne lenne helyük rajta. Az első novellám december elején került ki, ez egy kedves karácsonyi történet, ami négy hét alatt átlépte a tízezer olvasót, amit organikusan, Facebook megosztásoknak köszönhetően értem el. Ezután kedvet kaptam még egy novellám közléséhez is, és ez elhozta számomra azt, amire minden blogger és író vágyik, hogy önálló éltre kelt a poszt, és meghaladta a százezer olvasót! Mostanra már majdnem százötvenezren olvasták. Ez az a cikk: Anya illata

    De hogyan lehetséges ez?

    •  Amire ez a novella kikerült, már volt egy stabil olvasótábora a blognak, akik ismerték és szerették a stílusomat, és akiknek igénye volt az ilyen jellegű, mély érzéseket átadó írásokra.
    • A novellának volt egy előfutára, amit nagyon sokan olvastak, és ők szinte követelték, hogy osszam meg még több novellámat is.
    • Beharangoztam egy posztban, hogy érkezik, így tudták mikor számítsanak rá
    • És kértem, hogy osszák meg, hadd olvassák minél többen, így megosztották az ismerőseikkel, akik pedig tovább osztották.
    • A megosztásoknak köszönhetően a poszt bekerült a témájához kapcsolódó tematikus csoportokba, ahonnan az érintettség miatt újabb emberek százai osztották tovább.  

    Olyan jó ránézni a statisztikákra, itt például éppen 152-en olvasták egy időben a cikkeket:

    Mi állhat a novella sikere mögött: Rövid és tömör. Ami a mai online fogyasztás egyik kulcskérdése. Egy kisfiú tragédiájáról szól, akinek csodával határos módon oldódik meg az élete. Storytelling, vagyis történetmesélés. Igyekeztem érzelmileg minél jobban bevonni az olvasót a történetbe.  A célom a novellával egyébként az örökbefogadás népszerűsítése volt, de túlnőtt minden várakozásomon.

    Miért lényeges ez a blogomon megjelenő szpozorált tartalmak szempontjából?

    A novelláknak köszönhetően végképp kitágult az olvasó közönségem, ráadásul nagyon sok átkattintást hoznak a blogon belül, ami a többi cikk olvasottságát is nagyban növeli. Az utóbbi időben, több szálláshely weboldalának újraszövegezéséhez nyújtottam tanácsadást, hogy hogyan tudnák vonzóvá tenni a tartalmaikat, és ennek a folyamatnak a vége, hogy jelenleg egy három részes szponzorált cikksorozaton dolgozom, ami egy matematikai szoftvert mutat be.

    Linkek, hogy elmélyülj még jobban benne:

    1. https://esztiteka.blog.hu/
    2. https://esztiteka.blog.hu/2017/11/04/a_halal_arnyekaban_mehen_kivuli_terhesseg_miatt_eletmento_mutet_lett_a_vege
    3. https://esztiteka.blog.hu/2019/12/09/emma_karacsonya
    4. https://esztiteka.blog.hu/2020/01/30/anya_illata
    5. https://esztiteka.blog.hu/2020/05/07/darts_matek_telitalalat_az_onlien_matematika_oktatasban

    Fotó: Envato license

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    Cikk szerzője: Szabó László, X-Presso

    Mostantól mi is hozzájárulhatunk, hogy a leterhelt egészségügyi dolgozók országszerte megkapják a nekik kijáró kávéadagot – köszönhetően a #kaveztasdadokitkezdeményezésnek.

    Egyik reggel magam alatt voltam, és azon gondolkodtam, hogy valamilyen formában szeretnék segíteni a rászorulóknak. Épp ekkor kerestek fel a Debreceni Ultra Szurkolók, hogy szeretnének a kórházi dolgozóknak kávét venni. Innen már egyenes út vezetett az ötlet kidolgozásához.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Markó Tamás, Énhatékony

    Régen minden IS szép volt

    Amikor még nem öreg 29 éves voltam, akkor bizony hajtott még a fiatalos lendület. Emlékszem, hogy egyetem mellett simán ment az, hogy egyszerre voltam egy kutatási csoport vezetője, 2 gyakornoki munkát vállaltam és még volt időm élni is emellett. Ma már azért már nem teljesen így van. Lehet itt arcoskodni, meg menősködni saját magam előtt, hogy mennyi minden plusz munkát be tudok vállalni, de bizony hamar kipurcanok, a szervezetem pedig gyorsan büntet. Az utóbbi néhány évben azt figyeltem meg magamon, hogyha a fejem tetejére is állok, bizony hosszú távon, napi szinten nem tudok egy bizonyos óraszámnál jelentősen többet munkával foglalkozni. Ez nálam napi nettó 5.5 óra (mi a csuda az a nettó idő? Minden perc, amit ténylegesen munkavégzéssel töltöttem, pihi, kaja, Facebook, chit-chat nincs benne). Mi történik, ha ezt tartósan átlépem? Hiába a pluszmunka, a többi napon már nincs energiám a tervezett sem megcsinálni. Elfáradok, nincs utána már kedvem a magánéleti, szabadidős dolgokkal foglalkozni, ami pedig önmagában egy negatív spirált eredményez azzal ugyebár, hogy felborul a work-life balance.

    Oké, de hogy jött 5,5-ös érték, honnan tudom ezt én ilyen pontosan?

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Érdi Róbert: Visual Up – Kreatív Ügynökség

    2020 januárjában alkottam meg a Visual Up gondolatát és alapjait annak reményében, hogy már idén nyáron elkezdhetem bevezetni a saját brandemet és megmérni a piacon milyen irányba fog elindulni teljes gőzzel 2021 kezdetén. Két egyetemi társammal, barátommal indultunk el közös szakmai eredményeinket és tapasztalatainkat összetéve egy cél érdekébe, hogy elindítsunk egy olyan vizuális edukációt a magyar piacon, amely megszünteti a szürke, érdektelen és stock-ok uralta piaci kommunikációt.

    Nem telt el három hónap sem amikor a koronavírus egy erős éket vert a tervezési folyamatban.

    Feltettük egymásnak a kérdést; ennyi lenne, a vírus mindent és mindenkit ellehetetlenít? Tudtuk, hogy itt nem lehet vége és megállni sem szabad, így egy új piaci szemléleten és a szolgáltatásaink megreformálásán kezdtünk dolgozni.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Dobóné Somogyi Eszter, Esztiteka.blog.hu

    Megcsináltam! Sőt ez az esettanulmány bizonyítja, hogy a Facebook is segít ebben! A legnépszerűbb tartalmamra több százezer látogatót hozott. Először ismerd meg az ívet, hogy jutottam el addig, hogy egy szülőknek szóló blog ilyen óriási olvasottságot érjen el.

    Dobóné Somogyi Eszter vagyok, az Esztiteka.blog.hu négy évvel ezelőtt indult felület. Az elején egy egyszerű én blog volt, ami a személyes hangvétele miatt hamar népszerűvé vált az olvasók körében, és az Index2 is lehozta a cikkek közel 80%-át. Ezután jelentkeztem a Minner blogger képzésére, mert kíváncsi voltam, mit lehet kihozni valójában egy blogból. A tanultakat igyekeztem hasznosítani, és Milánnak egy mondata nagyon megragadott:

    Ne arról írj, amiről szívesen írnál, hanem arról, amiről olvasni akarnak.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Dr. Francsics Ilona – A te pénzügyi képviselőd

    Milyen esetben lehetséges, hogy díjmentes balesetbiztosításhoz juss? A jelenlegi helyzetben a cégeknek felelőssége van abban, hogy jövőképet, támogatást nyújtsanak, ha ehhez megvannak az eszközeik. A biztosítók alapvetően rendelkeznek ezekkel az eszközökkel a profiljukból adódóan.

    És így érkeztünk el a fenti kérdés megválaszolásához, hogy milyen esetben lehetséges, hogy díjmentes balesetbiztosításhoz juss, mely egy biztos pont lehet Számodra és családodnak a jelenlegi helyzetben.

    Akkor lássuk a részleteket, röviden!

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Nagy Márton, MDelta Electronics Hardware Design

    Mivel az első írásommal elég komoly érdeklődést keltettem (NYÁK gyártás, prototípusgyártás, specifikációk 1. rész) és egyben némi bizonytalanságot fedeztem fel a tevékenységi körünkre vonatkozóan – szorri, az én hibám, annyi minden van bennem, hogy néha nehéz felállítani a helyes sorrendet…de valahogyan el kell kezdeni, így jobbnak látom nem a 2. résszel, hanem némi profil leírással folytatni.

    Tehát, mik is azok a megoldandó problémák ill. projektek amivel az MDelta – Electronics – ot megkeresik az ügyfelek ?

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Duchai Márta, Értékeléstuning

    Számos általános kommunikációs és marketing anyag kering a neten és a közösségi médiában, amelyek próbálnak a jelenlegi helyzetre reagálni. A turizmus szektor egyedisége és mély érintettsége speciális gondolatokat igényel, hiszen itt várhatóak a legkomolyabb változtatások nagy átrendeződésekkel és ezzel együtt még fontos lehetőségekkel is. A mostani időszakot kommunikáció szempontjából egy pre-opening időszakkal állíthatjuk párhuzamba – annak minden bizonytalanságával, izgatottságával és szépségével, valamint milliónyi teendőjével. Hogy hogyan kommunikáljunk és mit tegyünk, hogy a “nyitás” zökkenőmentes lehessen és ne az utolsó helyek egyikéről induljunk majd a nagy versenyben, erre hivatott vállalkozni ez a cikk.    

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Markó Tamás, Énhatékony

    Vállalkozóként, vezetőként megesik velünk, hogy sokszor azt sem tudjuk hol áll a fejünk. 

    • Be kéne fizetni az iparűzési adót? Hűha, mikor is kell azt? Hogy is csináltam tavaly? 
    • Kiment már az új bloggcik? Basszus, ezt elfelejtettem beütemezni, na mindegy, majd holnap… Persze, ha szembe jut (nem fog).  Na mindegy, most megyek tüzet oltani. 
    • De jó lenne, ha lenne már végre egy virtuális asszisztensem. Na mindegy, most megyek tüzet oltani. 
    • Amúgy jövő hétre már meg kéne lennie a marketingtervnek. Na mindegy, most megyek tüzet oltani. 

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    A cikk szerzője: Bánki Tamás, Musico Hungary

    Izgalmas időszak jön: a 40. üzleti ötlet megvalósítása nevű cikk végén írtam, hogy még jelentkezni fogok, hogy hogyan haladunk. Ennek most jött el az ideje. Az előző cikkben szó volt róla, hogy tartunk egy megnyitó ünnepséget, ahol közösen ünnepeljük meg a vállalkozásom, a Musico indulását. Itt kapott zöld jelzést a webáruházunk is, ahol a felhasználók jogilag rendezett zenékből és hanganyagokból tudnak válogatni. Legyen az vállalkozó, youtuber, zenész, énekes, szinte mindnek szüksége van olyan zenékre/hangokra, amik jogilag rendben vannak. A jelenleg elérhető ingyenes zenéket egyre többen használják, így elveszik a lehetőséget az igazi egyedi megjelenéstől. Nálunk ennek az ellenkezőjével találkozhatnak a felhasználóink, hiszen szerződött zeneszerzőink és partnereink segítségével az egyedi igények kielégítésén dolgozunk, hogy minél inkább ki lehessen tűnni a reklámzajban.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Új vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem kell kezdőnek lenned!

    Olvasd el a Minner friss üzleti ötleteit Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner ötletekre!! (A menüben is megtalálod)