#ne_szórakozz #egy_igazi #véleményvezérrel – A Ferrari esete egy influencerrel

    MinnerX - vendég poszt

    #ne_szórakozz #egy_igazi #véleményvezérrel – A Ferrari esete egy influencerrel

    Szerző: Kovács László vagyok a Follow Marketing alapítója, Instagram specialista. 

    Tudod milyen hatalma van egy igazi véleményvezérnek? Mondom!

    Philipp Plein a Philipp Plein világmárka (ruha) tulajdonosa közzétett egy képet, ahol a cipői a méregzöld Ferrariján nyaraltak.

    Tudnod kell róla, hogy ő nem szerénykedik a vagyonával. Az Instán folyamatosan az arcodba tolja, hogy milyen tehetős és ezt 1.800.000 ember követi.

    Visszatérve a Ferrarihoz: Louis C. Camilleri (Ferrari CEO) írt egy levelet Plein-nek, hogy 48 órán belül le kell vennie a tartalmat, mert nem illik ez a magatartás az autómárkához.

    Nem is kellett több PP egójának: a „My Ferrari, my rules” szlogennel hadjáratot indított Louis és az olasz luxusmárka ellen.

    Megkérte a kevéske -1,8 millió- követőjét, hogy mutassák meg, mekkora ereje van a Philipp Plein tábornak: rakják ki Instagram storiesba a saját luxusautójukat és az azon lévő cipőjüket, majd használják a #ppkicksgang keresőcímkét és tageljék be @philippplein accountját, aki továbbosztja a saját oldalán.

    A tábor nem húzta az időt: több 100 storie került ki az esetről. Hírlapok írnak a „botrányról” és volt, aki konkrétan kirakta a Lamborghini-s adásvételi szerződést – ezzel üzenve a Ferrarinak. Egyébként Philipp Plein jogot tanult, de tanulmányai közben elkezdett luxusholmikat tervezni, most pedig a 275. leggazdagabb ember Svájcban.

    Más influencerek is beálltak mögé és hangoztatták, hogy Ferrari helyett Lambo vásárlás lesz.

    Mi a tanulság ebből?

    Ne szórakozz egy ekkora influencerrel, vagy írj egy olyan levelet neki, ami nem támadásról szól. Lehet, hogy Tiéd a Ferrari (vagy bármely nagymárka), de a külföldi véleményvezéreknek tényleg iszonyatosan nagy ereje van.

    Philipp Plein nem buta, tudta, hogyha összehívja a népet egy közös utálkozásra és fancyskedésre, akkor mindenki vevő lesz rá.

    Ez volt a hétvégi kis sztori. Ha hétvégére sem hagyod abba a munkát, akkor te is szembesülhetsz ilyen problémákkal, mint Plein és Louis… 🙂

    További friss sztorikért iratkozz fel hírlevelünkre: https://www.followmarketing.hu/ingyenes/

    és kövesd a Follow Marketing Instagram oldalát

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX
    VR játékterem Győr

    A cikk szerzője: Kóbor Tamás, VR PLANET

    Egy jó ideje olvasom a Minnert. Nemcsak a cikkeket, hanem a vállalkozási ötleteket is. Az ötletek többszöri átolvasása után jött az ötlet, hogy nyissunk VR játéktermet Győrben (28. üzleti ötlet).

    Aztán sorjában jöttek a lépések: rengeteg információ gyűjtés, élőben kipróbálni (tapasztalat szerzés), meeting egy működő játékteremmel, informatikussal egyeztetni, aki végül üzlettársam lett. Ezek mind nagyon jó dolgok voltak és ennek is köszönhetjük, hogy nagyobb motivációval vágtunk bele. Ahogy szereztük be a különböző információkat, számoltunk, az egyre jobban hajtott minket előre. Csinálni kell!

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    A cikk szerzője: Bánki Tamás

    Remélem sokatoknak motivációt ad a vállalkozásom indulása! Tudjátok, ez még az az időszak, amikor minden olyan idegen, izgalmas. Érzed, hogy az álom megvalósul.

    Bánki Tamás vagyok, és 21 éve foglalkozom zenével. Kezdetben gitározni tanultam, majd a későbbiekben több hangszerrel is megismerkedtem és belekóstoltam a zeneszerzés világába is.  A zene iránti szenvedélyemet és tiszteletemet a zeneszerzésben tudom a leginkább kifejezni, és mindig is az volt az álmom, hogy a zeneiparban érvényesülni tudjak valamilyen formában. A jelenlegi gazdasági helyzet nem kecsegtetett túl sok jóval, mint feltörekvő zenész-előadó, viszont rengeteg aspektusa van ennek a műfajnak, így jött az ötlet, hogy olyan zenei anyagokat készítsek, amiket vállalatok, cégek tudnak felhasználni különböző marketing anyagaikhoz és reklámblokkjaikhoz. Az ötletnek az alapjait le is fektettem, és a kidolgozáskor láttam, hogy egyedül nem fogok tudni annyi anyagot gyártani, ami ki tudná szolgálni az igényeket. Ekkor Minneren szinte megtalált egy cikk, valahogy pont jókor (40. üzleti ötlet). Amiben nagyon jól volt feltárva az, hogy mekkora igény lehet egy zenei szignálokat értékesítő portálra. Ez újabb lendületet adott és sok inspirációt arra, hogy hogyan tudjak együtt dolgozni zeneszerzőkkel.

    Ez oly annyira jól sikerült, hogy kevesebb, mint egy hónap alatt már két szerzővel dolgozom együtt, akikkel már megkezdtük a stúdiómunkálatokat, valamint a bemutatkozó oldalunk el is indult. Itt többek között létrehoztunk egy akadémiát, ahova a zenét hozzánk hasonló szenvedéllyel szerető oktatók és dalszerzők tudnak regisztrálni, ezzel is elősegítve a zenei igényeket kielégítését. Arra törekedtünk, hogy mindkét oldalon győztes helyzet alakuljon ki, így az értékesített zenei anyagok után minden szerző jutalékot kap. Webáruházunk február 15-én kap zöld jelzést, amit egy megnyitóünnepség keretein belül tárunk a publikum elé. A rendezvénynek egy kiváló helyszín, az Ínyenc Kert étterem és kávézó ad majd otthon. Ugye! Azok a Minner tartalmak! Gondolom te is így vagy vele, ebben a megnyitó buliban inspirált a síkölcsönző vállalkozás megnyitóünnepsége (arról szóló cikk).

    Viszont addig sem lustálkodunk, hiszen az oldalunk megismertetése már folyamatban van, és a Facebookon igyekszünk minél több embert elérni. A számok nem hazudnak, így az első posztok után 24 óra alatt közel 3000 elérést magasabb, mint 36%-os interakció – és átkattintási arányt értünk el. Ezeknek a kidolgozásában Milán (Minner) is sokat segített precizitásával és hozzáértésével, amikor is egy üzleti tanácsadás keretein belül beszéltük át, hogy milyen eszközök is lennének megfelelők.  A közösen kidolgozott terveket igyekszünk tartani és bízunk a hasonlóan pozitív előrehaladásban.

    Még jelentkezem, hogy haladunk! Addig is kövesd a Facebook oldalunkat!

    Fotó: Jacek Dylag / Unsplash

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Winter Ádám, TanfolyamOKJ.hu

    A munkaerőpiac folyamatos változása miatt nehéz előre megmondani, milyen szakmákra lesz leginkább kereslet a jövőben, de az általános munkaerő-piaci trendekből és a törvényi változásokból következtethetünk arra, mely szakmákra mutatkozik majd nagyobb igény 2020-ban.

    Minden ember életében eljöhet az a pillanat, amikor gyorsan kell pályát módosítania, azonban a legtöbbeknek munka és család mellett nincs lehetőségük évekig koptatni az iskolapadot. Az OKJ-s képzések azonban lehetőséget biztosítanak arra, hogy rövid idő – felnőttképzésben akár néhány hónap – alatt keresett szakmát szerezzünk.

    Az OKJ-s szakmai végzettséget jelenleg felnőttképző intézményekben is meg lehet szerezni, az iskolarendszerű képzéseknél rövidebb idő alatt.

    A felnőttképzések nem ingyenesek, nem jár a jelentkezőknek diákigazolvány, de a szervező iskolák számos más előnyt nyújtanak a tanulóknak. Például többféle ütemezésben indulnak tanfolyamok, hogy munka mellett is be tudjanak járni a tanulók. Mivel ezek piaci alapon működő iskolák, így jobb körülmények közt, modernebb eszközökön sajátíthatják el a diákok a választott szakmát.

    A TanfolyamOKJ.hu összegyűjtötte, milyen képzéseket érdemes választaniuk azoknak, akik rövid idő alatt megszerezhető, keresett szakmát szeretnének 2020-ban.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Rovó Viktor, warnedbros.com

    Több érzékszervre hat egyszerre, történetet mesél, érzelmeket generál, könnyen fogyasztható. Hát persze, hogy a marketingvideókról van szó, és te is biztosan végignéztél ma már néhányat.

    Nem csoda, hiszen mára az online marketingkampányok közel 90%-ában fordulnak elő videók, így ha reklámoznád a branded, enélkül nehéz dolgod lesz. Az internetfelhasználók több mint fele néz videókat minden nap, mindez a világ mobilinternet forgalmának csaknem háromnegyedét teszi ki.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Dávid Ádám, a Hypestyle.hu webshop tulajdonosa és szabadúszó marketinges

    Sziasztok! Ádám vagyok, januártól időm nyílik Facebook és Instagram oldalak kezelését végezni.

    A story-m röviden:

    Van egy saját dropshipping webshopom, aminek a marketingjét én készítem. Egyetem mellett építettem fel. Most végeztem az egyetemen, felszabadult annyi időm, hogy másoknak is elvégezzem ezt, az olykor kényelmetlen és nehéz feladatot. Ha felmerült benned már, hogy: “Mit posztoljak?” akkor van értelme egyeztetnünk!

    Képzettségem, elvégzett tanfolyamok:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Szabó Péter a Reklámanimáció.hu -tól.

    A Reklám Animációnál rengeteg kabala figurát tervezünk és mivel tombol a Black Friday-láz, úgy gondoltuk, hogy nincs is ennél jobb alkalom elemezni a különböző reklám animációs figurákat. Ha nem barlangban éltél, minden bizonnyal te is találkoztál már az Alza kabalájával, Alzakkal, aki “szerethető, fülbemászó hangjával”, sokak szívébe lopta be magát. Miért sikeres? Mi kell ahhoz, hogy egy ilyen kabala forgalmat generáljon? Vajon megismételhető-e az Alza sikere? Ezeket szedtük össze a blogunkban.

    Ismerős ez a figura? Egészen biztosan megjegyezted már. Nem csak az Alza, hanem más márkák is előszeretettel használnak animációs figurákat. Nem meglepő, hogy Black Friday alatt is behozta a figurát. Ha nem működne, szerinted használnák? Erről írunk részletesebben a cikkünkben, olvasd el a Reklámanimáció blogjában!

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Komjáti Dávid – Komjit Security

    Ki ne hallott volna még olyan cégről, akit valamilyen hacker támadás ért, és emiatt nem működött a weboldala, vagy konkrét anyagi kár érte? Ezek mindennapos történések, de valahogy mégsem érzi magát veszélyben a legtöbb vállalkozó.

    “Velem ez nem történhet meg” – vagy mégis?

    A legnagyobb tévhit, hogy azt gondolják sokan: “Miért pont az én oldalamat törnék fel? Nincs is ott semmi fontos, értékes, így nem is kell erre figyelnem”. Érdemes lenne elfogadni, hogy olyan weboldalak is a célkeresztben lehetnek, akiknek csak azért törik fel az oldalát, mert megtehetik. A motiváció nem mindig a haszonszerzés, tehát hamis biztonságérzetet adhat, ha azt gondoljuk, velünk ez nem történhet meg.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, semmiszemet.hu, hulladékmentes tisztítószerek

    Mikor Milánnal beszéltünk a podcast-ben a tisztítószerek bérgyártásáról már gondoltunk rá, hogy viszonteladókat is bevonunk de egyelőre még csak egy helyi kisvállalkozásként gondoltunk magunkra.

    Mikor elkezdtük a az említett “éles tesztet” a piaci igény felmérésére, láttuk, hogy mekkora a valódi igény a termékekre főként a környezetbarát megoldás miatt. Közben indirekt módon az is kiderült, hogy a termékeket az általunk alkotott hulladékmentes konstrukcióban a viszonteladói oldalról is sokan jó üzletnek látják.

    Az első 3 hétben végül 327.560 Ft értékben sikerült 8-9 havi tisztítószer csomagokat értékesíteni.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Antal Ildikó, Athé ékszergyertyák

    A Karácsonyi ajándékvásárlás nálunk és a környezetünkben lévő cégeknél úgy szokott kinézni, hogy november elején elkezd motoszkálni a fejünkben a gondolat, hogy közeleg a Karácsony, de idén időben elkezdünk a témával foglalkozni, nem az utolsó pillanatra hagyjuk és mi fogjuk a legjobb ajándékokat adni. Közben ezerrel nyomjuk a saját karácsonyi kampányainkat, óriás pörgés van és egyre égetőbb a probléma, hogy valaki találja már ki, hogy mit fogunk venni a kiemelt partnereinknek és munkatársainknak, akik ráadásul nők! Aztán szembesülünk a problémával, hogy a nőknek nem is olyan könnyű olyan ajándékot venni, ami nem sablonos és tényleg örülni is fognak neki. A nagy rákészülés után pedig azt vesszük észre, hogy a Karácsony előtti héten vagyunk és nem hogy ajándék nincsen, de még ötlet sem. Online megrendelni már necces, mert nem biztos, hogy megérkezik Karácsony előtt, ezért utolsó pillanatban beszaladunk egy plázába, de ami ott vár attól inkább kiszaladnánk. Idén viszont már most tudjuk, mit fogunk adni a hölgyeknek!

    Amikor mi ajándékot keresünk, ezeknek a tulajdonságnak szeretnénk ha megfelelne:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Szerző: Kovács László vagyok a Follow Marketing alapítója, Instagram specialista. 

    Tudod milyen hatalma van egy igazi véleményvezérnek? Mondom!

    Philipp Plein a Philipp Plein világmárka (ruha) tulajdonosa közzétett egy képet, ahol a cipői a méregzöld Ferrariján nyaraltak.

    Tudnod kell róla, hogy ő nem szerénykedik a vagyonával. Az Instán folyamatosan az arcodba tolja, hogy milyen tehetős és ezt 1.800.000 ember követi.

    Visszatérve a Ferrarihoz: Louis C. Camilleri (Ferrari CEO) írt egy levelet Plein-nek, hogy 48 órán belül le kell vennie a tartalmat, mert nem illik ez a magatartás az autómárkához.

    Nem is kellett több PP egójának: a „My Ferrari, my rules” szlogennel hadjáratot indított Louis és az olasz luxusmárka ellen.

    Megkérte a kevéske -1,8 millió- követőjét, hogy mutassák meg, mekkora ereje van a Philipp Plein tábornak: rakják ki Instagram storiesba a saját luxusautójukat és az azon lévő cipőjüket, majd használják a #ppkicksgang keresőcímkét és tageljék be @philippplein accountját, aki továbbosztja a saját oldalán.

    A tábor nem húzta az időt: több 100 storie került ki az esetről. Hírlapok írnak a „botrányról” és volt, aki konkrétan kirakta a Lamborghini-s adásvételi szerződést – ezzel üzenve a Ferrarinak. Egyébként Philipp Plein jogot tanult, de tanulmányai közben elkezdett luxusholmikat tervezni, most pedig a 275. leggazdagabb ember Svájcban.

    Más influencerek is beálltak mögé és hangoztatták, hogy Ferrari helyett Lambo vásárlás lesz.

    Mi a tanulság ebből?

    Ne szórakozz egy ekkora influencerrel, vagy írj egy olyan levelet neki, ami nem támadásról szól. Lehet, hogy Tiéd a Ferrari (vagy bármely nagymárka), de a külföldi véleményvezéreknek tényleg iszonyatosan nagy ereje van.

    Philipp Plein nem buta, tudta, hogyha összehívja a népet egy közös utálkozásra és fancyskedésre, akkor mindenki vevő lesz rá.

    Ez volt a hétvégi kis sztori. Ha hétvégére sem hagyod abba a munkát, akkor te is szembesülhetsz ilyen problémákkal, mint Plein és Louis… 🙂

    További friss sztorikért iratkozz fel hírlevelünkre: https://www.followmarketing.hu/ingyenes/

    és kövesd a Follow Marketing Instagram oldalát

    Köszi, hogy olvasol! Gyere vissza többször is! Sikeres 2020-at!