#ne_szórakozz #egy_igazi #véleményvezérrel – A Ferrari esete egy influencerrel

    MinnerX - vendég poszt

    #ne_szórakozz #egy_igazi #véleményvezérrel – A Ferrari esete egy influencerrel

    Szerző: Kovács László vagyok a Follow Marketing alapítója, Instagram specialista. 

    Tudod milyen hatalma van egy igazi véleményvezérnek? Mondom!

    Philipp Plein a Philipp Plein világmárka (ruha) tulajdonosa közzétett egy képet, ahol a cipői a méregzöld Ferrariján nyaraltak.

    Tudnod kell róla, hogy ő nem szerénykedik a vagyonával. Az Instán folyamatosan az arcodba tolja, hogy milyen tehetős és ezt 1.800.000 ember követi.

    Visszatérve a Ferrarihoz: Louis C. Camilleri (Ferrari CEO) írt egy levelet Plein-nek, hogy 48 órán belül le kell vennie a tartalmat, mert nem illik ez a magatartás az autómárkához.

    Nem is kellett több PP egójának: a „My Ferrari, my rules” szlogennel hadjáratot indított Louis és az olasz luxusmárka ellen.

    Megkérte a kevéske -1,8 millió- követőjét, hogy mutassák meg, mekkora ereje van a Philipp Plein tábornak: rakják ki Instagram storiesba a saját luxusautójukat és az azon lévő cipőjüket, majd használják a #ppkicksgang keresőcímkét és tageljék be @philippplein accountját, aki továbbosztja a saját oldalán.

    A tábor nem húzta az időt: több 100 storie került ki az esetről. Hírlapok írnak a „botrányról” és volt, aki konkrétan kirakta a Lamborghini-s adásvételi szerződést – ezzel üzenve a Ferrarinak. Egyébként Philipp Plein jogot tanult, de tanulmányai közben elkezdett luxusholmikat tervezni, most pedig a 275. leggazdagabb ember Svájcban.

    Más influencerek is beálltak mögé és hangoztatták, hogy Ferrari helyett Lambo vásárlás lesz.

    Mi a tanulság ebből?

    Ne szórakozz egy ekkora influencerrel, vagy írj egy olyan levelet neki, ami nem támadásról szól. Lehet, hogy Tiéd a Ferrari (vagy bármely nagymárka), de a külföldi véleményvezéreknek tényleg iszonyatosan nagy ereje van.

    Philipp Plein nem buta, tudta, hogyha összehívja a népet egy közös utálkozásra és fancyskedésre, akkor mindenki vevő lesz rá.

    Ez volt a hétvégi kis sztori. Ha hétvégére sem hagyod abba a munkát, akkor te is szembesülhetsz ilyen problémákkal, mint Plein és Louis… 🙂

    További friss sztorikért iratkozz fel hírlevelünkre: https://www.followmarketing.hu/ingyenes/

    és kövesd a Follow Marketing Instagram oldalát

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    Szerző: Fodor Bence Balázs, az Ijjatek.hu alapítója.

    Minden cégvezető a hatékony, és motivált munkaerőről álmodik, akik egy igazi csapatként küzdenek a célokért.  A cégen belül viszont lehetnek átszervezések, létszámcsökkentések és növekedések egyaránt. Így viszont megbomlanak a jól összeszokott csapatok/részlegek és ez minden bizonnyal a számokban is megfog látszani.

    Hogyan érhetem el, hogy az újonnan alakult részleg jobban megismerje egymást, és összekovácsolódjanak?

    A varázsszó a csapatépítés!

    Igen.. máris látlak magam előtt, ahogy fogod a fejed.. “Jajj, csak a gyerekes játékokat ne.. ”

    Ezeket tegyük félre, és gondoljunk valami extrémebbre, amihez tényleg összefogás kell és kitartás.

    Gondoljunk egy új játékra, ami pár éve robbant be Amerikából, ez az Archery tag. Vagy hívjuk magyarul Ijjátéknak.

    Egy kis ízelítő a hangulatról! (videó)

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Doleschall Anita, Printeraktív Nyomda Webshop, online is lehet nyomdai anyagot rendelni. 

    Vállalkozásindítás előtt számos elintéznivalónk akad.  De mielőtt elvesznénk a bürokrácia útvesztőjében fontos, hogy tudatosan megtervezett marketingstratégiánk legyen, és ahhoz, hogy ez sikeres legyen, az arculati elemekről sem feledkezhetünk meg.

    Fontos, hogy az emberek tudjanak valamit hozzád kötni, ezért kell egy logo, egy olyan szimbólum, amit az emberek könnyen megjegyeznek.

    De mivel a személyes benyomás is fontos, ezért célszerű rendelkezned egy hatásos névjegykártyával, amit személyes találkozókon oda tudsz adni.

    Vállalkozás indítás előtt szánj időt az arculattervezésre!

    A tudatos arculattervezés azért fontos, mert:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Dallos Zoltán, marketing szakértő, a DLX MEDIA Kft. alapítója, és az Alkalmazottból Vállalkozó c. Könyv szerzője.

    Nap, mint nap hallani, hogy már lassan minden területen munkaerőhiány van, az IT szakembertől kezdve a takarítóig. A saját tapasztalataim azonban azt mutatják, hogy egy kis odafigyeléssel megtalálhatjuk a megfelelő embert a megfelelő helyre.

    Nyilvánvalóan vannak olyan munkakörök, amelyekre a legmodernebb toborzási technikákkal is nehéz megfelelő jelöltet találni, de ha megfogadod a tanácsaimat, akkor megkönnyíted a dolgodat és még pénzt is takaríthatsz meg a toborzási költségeiden.

    Tudtad, hogy a felmondások mögött nem a céggel való elégedetlenség áll, hanem sokkal inkább a főnökkel való nem megelégedettség? És ugyanez elmondható akkor is, mikor jelentkezik valaki egy munkahelyre, azt fogja nézni, hogy tud-e a vezetővel azonosulni, tudnak-e együttműködni hosszútávon.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Barti Magdolna a Látszol blog írója

    A minap láttam egy óriásplakátot, amin egy viszonylag ismert celeb fotója volt fehér háttérrel és mellette egy felirat, hogy ő is abba az üzletbe jár. Ezt nyilván azonnal elhitte mindenki, aki elolvasta. Gondolom. Aki mégsem, az legfeljebb röhögött egy jót, így elsőre. Mennyire hiteles ez az üzenet egy semmi háttérrel? 

    De mennyire fontos a hitelesség? Fontos ez egyáltalán?

    A másik kérdés, ami felmerül bennem, a felelősség kérdése. Van e felelőssége az influenszernek, a celebnek vagy egyáltalán annak, aki “közkinccsé” teszi a gondolatait, véleményét, akár csak egy komment formájában is?

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    40 év felett karrier, tanfolyamok

    Winter Ádám, TanfolyamOKJ.hu

    Egy kutatás szerint a mai pályakezdőknek átlagosan 14 munkahelyük lesz életük során. Sokszor nem csak munkahelyet, hanem pályát is kell módosítani ahhoz, hogy piacképes tudással rendelkezzünk.

    Ráadásul a pályamódosítással időnként az is együtt jár, hogy az eddig alkalmazottként dolgozók inkább vállalkozóként szeretnének érvényesülni.

    A szakmaváltás nem csak a fiatalok útkeresésének hozadéka, egyáltalán nem ritka, hogy már a negyvenes éveikben járó munkavállalók kezdenek új karrierbe, új vállalkozásba.

    Bár korábban a pályamódosítás egy leépítés vagy a munkahely megszűnésének következménye volt, ma már sokan a jobb érvényesülési esélyek, a magasabb fizetés, az érdeklődés megváltozása, kötetlenebb munkaidő, vagy nagyobb önállóság igénye miatt váltanak.

    Bármelyik okból is kerül sor a pályamódosításra, fontos, hogy azt körültekintően végezzük, hogy ne legyen csalódás a vége.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Szerző: Kozákné Zsuzsa – pedagógus, emberi erőforrás tanácsadó, kamaszmentor

    Egy könyvajánlóval készültem most nektek, ki tudja. lehet újra kezdők lesztek egyszer még! De legfőképpen a gyermeked kezébe érdemes adnod ezt a könyvet.

    Daniel H.Pink: Johnny Bunk kalandjai

    Egy szuper könyv zanzáját hoztam el nektek! A könyv műfaja: karriermanga, amely a munka világában való érvényesüléshez ad tanácsokat. A fejezetek végén összefoglalt tanulságok, amelyeket egy fiatal srác munkahelyi csetlés-botlásaiból tanulhatunk (kiegészítve saját gondolatokkal):

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Tanai Levente vagyok, jelenleg még egyetemista (remélem már csak fél évig), de már 3 éve foglalkozom marketinggel és lassan 5 éve rendezvényszervezéssel.

    Sziasztok, újra itt a UniCard!

    Az előző cikkben bemutattuk miről is szól a vállalkozásunk és szerencsére napról napra jobban állunk!

    De kicsit nézzünk a dolgok mögé, miért is akarunk kedvezményt szolgáltatni az egyetemistáknak?

    https://www.vg.hu/penzugy/ennyit-koltenek-elelmiszerre-magyar-egyetemistak-606819/

    A cikk és a kép is 2016-os, de a számítások alapján egy átlagos egyetemista évente 3.688.700Ft-ot költ el, vagyis inkább úgy mondom, hogy ennyit kell elköltenie. Ez havi több mint 300.000 Ft-ot jelent.

    Na de hol tud spórolni egy fiatal?

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Feer Marianna, HR szakértő, bérszámfejtő specialista

    Tudtad, hogy regisztrált munkanélkülieket alkalmazhatsz teljes bérköltség támogatással?

    A támogatás összege a minimálbér kétszerese (298.000 Ft) és annak a SZOCHO-ja lehet havonta, de ennél kevesebb is kérhető.

    25 éven aluliak alkalmazásához az „Ifjúsági Garancia” programban lehet pályázni, más esetekben az „Út a munkaerőpiacra” kiemelt munkaerőpiaci programban.

    A VEKOP pályázatok speciálisan Közép-Magyarország hatáskörűek, az ország többi részén a GINOP pályázatokat kell keresni.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Winter Ádám, TanfolyamOKJ.hu

    A Minner.hu cikkekből és a Minner Extra Facebook posztokból egyértelműen kitűnik, hogy nem csak aktív vállalkozók olvassák a portált:

    A látogatók jelentős része még csak tervezgeti vállalkozás indítását.

    Az olvasók között sokan vannak, akik még azt sem döntötték el, mi lesz a vállalkozásuk profilja, pontosan milyen szolgáltatást fognak nyújtani.

    Ha Te is ebbe a kategóriába tartozol, akkor ez a cikk Neked szól:

    Most azokhoz az olvasókhoz szólunk, akik még nem döntötték el, milyen területen fognak vállalkozni.

    Összegyűjtöttünk pár olyan tanfolyamot, melyekkel olyan szakképesítést vagy kompetenciát sajátíthatsz el, amivel vállalkozóként nagy sikered lehet.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Szerző: Kovács László vagyok a Follow Marketing alapítója, Instagram specialista. 

    Tudod milyen hatalma van egy igazi véleményvezérnek? Mondom!

    Philipp Plein a Philipp Plein világmárka (ruha) tulajdonosa közzétett egy képet, ahol a cipői a méregzöld Ferrariján nyaraltak.

    Tudnod kell róla, hogy ő nem szerénykedik a vagyonával. Az Instán folyamatosan az arcodba tolja, hogy milyen tehetős és ezt 1.800.000 ember követi.

    Visszatérve a Ferrarihoz: Louis C. Camilleri (Ferrari CEO) írt egy levelet Plein-nek, hogy 48 órán belül le kell vennie a tartalmat, mert nem illik ez a magatartás az autómárkához.

    Nem is kellett több PP egójának: a „My Ferrari, my rules” szlogennel hadjáratot indított Louis és az olasz luxusmárka ellen.

    Megkérte a kevéske -1,8 millió- követőjét, hogy mutassák meg, mekkora ereje van a Philipp Plein tábornak: rakják ki Instagram storiesba a saját luxusautójukat és az azon lévő cipőjüket, majd használják a #ppkicksgang keresőcímkét és tageljék be @philippplein accountját, aki továbbosztja a saját oldalán.

    A tábor nem húzta az időt: több 100 storie került ki az esetről. Hírlapok írnak a „botrányról” és volt, aki konkrétan kirakta a Lamborghini-s adásvételi szerződést – ezzel üzenve a Ferrarinak. Egyébként Philipp Plein jogot tanult, de tanulmányai közben elkezdett luxusholmikat tervezni, most pedig a 275. leggazdagabb ember Svájcban.

    Más influencerek is beálltak mögé és hangoztatták, hogy Ferrari helyett Lambo vásárlás lesz.

    Mi a tanulság ebből?

    Ne szórakozz egy ekkora influencerrel, vagy írj egy olyan levelet neki, ami nem támadásról szól. Lehet, hogy Tiéd a Ferrari (vagy bármely nagymárka), de a külföldi véleményvezéreknek tényleg iszonyatosan nagy ereje van.

    Philipp Plein nem buta, tudta, hogyha összehívja a népet egy közös utálkozásra és fancyskedésre, akkor mindenki vevő lesz rá.

    Ez volt a hétvégi kis sztori. Ha hétvégére sem hagyod abba a munkát, akkor te is szembesülhetsz ilyen problémákkal, mint Plein és Louis… 🙂

    További friss sztorikért iratkozz fel hírlevelünkre: https://www.followmarketing.hu/ingyenes/

    és kövesd a Follow Marketing Instagram oldalát

    Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Képezd magad most! Otthonról! Online! Kattints ide!