Úgyis tudom, mit néztél az előbb a neten…

    MinnerX - vendég poszt

    Úgyis tudom, mit néztél az előbb a neten…

    Cikk szerzője: Rovó Viktor, warnedbros.com

    Több érzékszervre hat egyszerre, történetet mesél, érzelmeket generál, könnyen fogyasztható. Hát persze, hogy a marketingvideókról van szó, és te is biztosan végignéztél ma már néhányat.

    Nem csoda, hiszen mára az online marketingkampányok közel 90%-ában fordulnak elő videók, így ha reklámoznád a branded, enélkül nehéz dolgod lesz. Az internetfelhasználók több mint fele néz videókat minden nap, mindez a világ mobilinternet forgalmának csaknem háromnegyedét teszi ki.

    Ha marketinges vagy, mindenképp előkelő helyen szerepel a feladataid között, hogy eldöntsd, mik lesznek a nyerő tartalmak. Aki igazi átütő eredményt szeretne elérni, annak egész biztosan nem elég a szöveg és a képek – a kiemelkedő minőségű vidók évek óta kulcsszerepet játszanak a marketingkampányokban.

    Mindezt a Warnedbros.com-nál jól tudjuk, ezért vállalkozásunk első számú célja, hogy a megrendeléstől számított 24 órán belül megfizethető videókat hozzunk létre. A mai gyorsan változó piacon nem lehet az időt húzni.

    A videók jobban kifejezik, mit képvisel a branded

    Míg a képek a vásárlóknak csak egy-egy vizuális ingert adnak, a videóban lehetőség nyílik a storytellingre, azaz történet átadására. A szöveges tartalmakkal ellentétben a videóban szereplő egyének testbeszéde, arckifejezése, öltözködése mélyebb szinten közvetít üzeneteket, nagyobb eséllyel generál érzelmeket, miközben könnyebben fogyasztható a néző számára.

    Így aztán az átlagos felhasználó havonta mintegy kétszáz videót néz meg, és még a vezető pozícióban lévő fogyasztók 60%-a is azt állítja, hogy ha ugyanarról a témáról szöveges és videós tartalom is elérhető, nagyobb eséllyel fogja a videót választani. Ráadásul a közösségi média feedek görgetése közben akaratlanul is valamivel hosszabban időzünk a videóknál. Lehet, hogy egy kép üzenetét akár másodpercek alatt felfogjuk, de aztán sokszor el is felejtjük, míg a videó tartósabb benyomást gyakorol ránk.

    A verseny a szöveggel szemben még egyértelműbben dől el: az agyunk a képi (tehát fotókból és videókból származó) ingereket hatvanezerszer gyorsabban dolgozza fel a szövegnél. Az agyunk által begyűjtött információ 90%-a vizuális.

    Az eredmény: több interakció a tartalmaiddal

    Akár hiszed, akár nem, a videókra 1200%-kal több megosztás jut, mint a szövegre és a képekre együttvéve. A hozzászólások számát illetően is a videók győznek, míg a videókat tartalmazó weboldalakon átlagosan 88%-kal több időt töltünk.

    Ám ami a lényeg: a videós hirdetések anyagilag is sokkal jobban megtérülnek. A képekkel összehasonlítva akár 20-30%-kal több vásárlást eredményezhet egy videó pontosan ugyanannyi interakcióból – de mint láttuk, az interakciók száma is magasabb lesz.

    Már a Minnernek is készítettünk videós anyagokat, posztokat!

    Fiatal a célközönséged? Akkor fontos tudnod, hogy az Y és Z generációsok fele szinte csak videókat néz a mobiltelefonján, és sokkal jobban is figyel rá, mint a tévés reklámokra. A fogyasztók kétharmada szerint videók alapján megnyugtatóbb döntést lehet hozni online vásárlásaikat illetően, mintha csak egy képet láttak volna a termékről.

    A különböző platformok és a keresőmotorok is szeretik

    A Google algoritmusai egyre nagyobb mértékben preferálják a videótartalommal rendelkező oldalakat, miközben még az emailekben mért átkattintási ráta is 200-300%-kal ugrik meg a videót tartalmazó levelek esetében a csak szöveges emailekkel összehasonlítva.

    A Facebook sem kivétel, évek óta egyre inkább a videókat részesíti előnyben, és még az Instagramon is, ahová évekig kizárólag képeket lehetett feltölteni, évente 90-100%-kal nő a videós tartalmak aránya. Eközben a fogyasztók is egyértelműen azt jelzik vissza, hogy még több videót lenne jó látni az általuk kedvelt brandektől.

    A leghatékonyabbnak a rövid videók számítanak:egy maximum két-három perces bemutató a terméked használatáról és tulajdonságairól, vagy egy vicces összeállítás a céged dolgozóiról óriási lökést adhat a márkádba vetett bizalomnak.

    Ész nélkül persze ez sem megy, mert legyünk őszinték, az unalmas videókat simán felülmúlhatja akár egy-egy szuper fotó. Ha valóban szeretnéd kihasználni a videós marketingben rejlő erőt, a Warnedbros.com-nál örömmel állunk rendelkezésedre a vállalkozásodhoz legjobban passzoló tartalom előállításában.

    Ezt a videót képzeld el a Facebook hírfolyamban! Nagyon látványos és felkapja az ember rá a fejét, figyelmét:

    Fotó: Envato License

    Mi ez a MinnerX? Én is beküldenék ilyen posztot!

    Legfrissebb MinnerX posztokhoz

    MinnerX

    A cikk szerzője: Bánki Tamás, Musico Hungary

    Izgalmas időszak jön: a 40. üzleti ötlet megvalósítása nevű cikk végén írtam, hogy még jelentkezni fogok, hogy hogyan haladunk. Ennek most jött el az ideje. Az előző cikkben szó volt róla, hogy tartunk egy megnyitó ünnepséget, ahol közösen ünnepeljük meg a vállalkozásom, a Musico indulását. Itt kapott zöld jelzést a webáruházunk is, ahol a felhasználók jogilag rendezett zenékből és hanganyagokból tudnak válogatni. Legyen az vállalkozó, youtuber, zenész, énekes, szinte mindnek szüksége van olyan zenékre/hangokra, amik jogilag rendben vannak. A jelenleg elérhető ingyenes zenéket egyre többen használják, így elveszik a lehetőséget az igazi egyedi megjelenéstől. Nálunk ennek az ellenkezőjével találkozhatnak a felhasználóink, hiszen szerződött zeneszerzőink és partnereink segítségével az egyedi igények kielégítésén dolgozunk, hogy minél inkább ki lehessen tűnni a reklámzajban.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Füssi Gábor, Everigo.eu 

    Biztosan olvastad már Milán cikkét arról, hogy például a csehek dupla akkora kosárértékkel rendelkeznek, mint a magyar vásárlók. Képzeld el, hogy a cégeddel azt a piacot is ki tudnád szolgálni! Ha webshopod van, akkor egészen biztosan most azonnal foglalkozz a témával!

    A legtöbb cég tisztában van azzal, hogy hatalmas áttörést, előrelépést  jelenthet a nemzetközi piac, mégis úgy vélik, hogy ez egy elérhetetlen vágy, megvalósíthatatlan elképzelés. Pedig – köszönhetően a szolgáltatásainknak –  akár a Te céged is nemzetközivé válhat. 

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Schiller Attila, olaszcipők.hu – Le Scarpe Italiane

    Ismerve a többi Minner vállalkozót, egészen biztosan te is talpon vagy egész nap. Egy olasz mondás szerint a cipőd és az ágyad legyen a legkényelmesebb, mert abban töltöd a legtöbb időt. És milyen igaz! Ha olyan cipőt keresel, ami nem jön szemben az utcán és még kényelmes is, akkor találtunk egy tökéletes helyet.

    Feltörekvő vállalkozásként nemrég megnyitottuk webshopunkat is. Már több éve üzemel üzlethelyiségünk, és úgy döntöttünk online térben is minél több emberhez eljuttatjuk ezeket a minőségi, trendi olasz cipőket. Érdemes figyelni és vásárolni, mert Magyarországra hozzuk a legfrissebb olasz cipő divatot. Világmárkákat a lehető legkedvezőbb áron értékesítünk már 15 éve töretlenül. Nálunk az elegáns és sportos stílus is képviselteti magát!

    Milyen márkát válassz? Amikor rákattintasz az olaszcipők.hu -ra, akkor valószínűleg több számodra ismeretlen világmárka kerül eléd. Ezek mind prémium olasz márkák, amit előszeretettel hordanak prémium ügyfeleink. Mind közül kiemelkedik a Lorenzi, majd nézd meg cipőiket! Ha segítség kell, hogy milyen cipőt érdemes venni, bátran keress minket!

    A vállalkozásod egyedi, legyél te is az! > olaszcipok.hu

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Gellén Bettina, Budapest Wrecking Room

    A vőlegényemmel megcsináltuk a Minner 151. vállalkozási ötletét vagyis a dühöngőt. A vendégeink védőfelszerelésbe öltözve, megfelelő ütő eszközökkel verhetnek szét dolgokat, tárgyakat. Ne gondold azt, hogy olyan könnyű egyhuzamban 15 percnél tovább ütni tárgyakat! A törésről videó készül, amit a vendég megkap.
    Mit mondjak, nem volt sétagalopp, de a gyerekbetegségeken lassan túl vagyunk.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzői: Minner közösség

    Ez most egy rendkívüli poszt, mert a Minner vállalkozók közösen adták az információt. Megkérdeztem, hogy áremelés esetén mit tapasztaltatok. Forgalom növekedést vagy csökkenést. A válaszok:

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Nagy Márton, MDelta Electronics Hardware Design

    Gondolkodtál már valamilyen hardver fejlesztésben? Okoseszköz, IoT megoldásban? Akkor ez a cikk jó támpontot fog adni neked!

    Örömmel tölt el, hogy Milán ötlete és a korábbi konzultációs beszélgetésünk eredményeképpen végül írhatok nektek egy kis technikai betekintést az elektronika bugyraiba, mellyel a vállalkozásom – MDelta – Electronics Hardware Design –  foglalkozik.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Háromfai Balázs, Semmiszemét

    Tudod, én vagyok az, akivel korábban a Milán a bérgyártásos podcastot készítette. Egy új terméket dobtunk piacra, amiben az a különleges, hogy újratöltjük a flakonokat. Azóta sok víz lefolyt a Dunán! A start megvolt szeptember elején, óriási kilövéssel. Az első 5 nap alatt már 15 vásárlónál és 200 000 forgalomnál jártunk. Legutóbb pedig itt a MinnerX-ben arról írtam, hogy várjuk a viszonteladók jelentkezését. Azt hiszem nagy fába vágtuk a fejszénket… Több mint 55 jelentkező várja a találkozót, nagyon motiváltak, amit felemelő érzés tapasztalni.

    Éles váltás a piaci visszajelzések alapján

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX

    Cikk szerzője: Nagy Richárd, Fratelli Dekor

    Magyarországon sajnos sokszor abba a hibába futunk bele, hogy a dekorfesték hallatán az emberek nem arra gondolnak, amit ebben a formában valójában jelent. Pedig nem úri huncutság!

    Ez a kis rövid történet induljon Olaszországból…
    Cégünk egyik alapítója idestova 20 éve él és dolgozik Olaszországban mint vállalkozó. A vállalkozása a belsőépítészetre koncentrálódik (festés, gipszkartonszerelés). A „megrendelők” között rengeteg olyan ügyfél van, aki a lakását, irodáját, üzlethelyiségét szeretné egy szép dekorral egyedibbé, hangulatosabbá, otthonosabbá varázsolni.

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    MinnerX
    VR játékterem Győr

    A cikk szerzője: Kóbor Tamás, VR PLANET

    Egy jó ideje olvasom a Minnert. Nemcsak a cikkeket, hanem a vállalkozási ötleteket is. Az ötletek többszöri átolvasása után jött az ötlet, hogy nyissunk VR játéktermet Győrben (28. üzleti ötlet).

    Aztán sorjában jöttek a lépések: rengeteg információ gyűjtés, élőben kipróbálni (tapasztalat szerzés), meeting egy működő játékteremmel, informatikussal egyeztetni, aki végül üzlettársam lett. Ezek mind nagyon jó dolgok voltak és ennek is köszönhetjük, hogy nagyobb motivációval vágtunk bele. Ahogy szereztük be a különböző információkat, számoltunk, az egyre jobban hajtott minket előre. Csinálni kell!

    Ő tesz azért, hogy sikeres legyen! Képzi magát. Tegyél te is így! Üzleti képzések a MinnerAkadémián. Vágj bele most, utána pedig várunk ide a MinnerX-be! Kattints ide!

    Cikk szerzője: Rovó Viktor, warnedbros.com

    Több érzékszervre hat egyszerre, történetet mesél, érzelmeket generál, könnyen fogyasztható. Hát persze, hogy a marketingvideókról van szó, és te is biztosan végignéztél ma már néhányat.

    Nem csoda, hiszen mára az online marketingkampányok közel 90%-ában fordulnak elő videók, így ha reklámoznád a branded, enélkül nehéz dolgod lesz. Az internetfelhasználók több mint fele néz videókat minden nap, mindez a világ mobilinternet forgalmának csaknem háromnegyedét teszi ki.

    Ha marketinges vagy, mindenképp előkelő helyen szerepel a feladataid között, hogy eldöntsd, mik lesznek a nyerő tartalmak. Aki igazi átütő eredményt szeretne elérni, annak egész biztosan nem elég a szöveg és a képek – a kiemelkedő minőségű vidók évek óta kulcsszerepet játszanak a marketingkampányokban.

    Mindezt a Warnedbros.com-nál jól tudjuk, ezért vállalkozásunk első számú célja, hogy a megrendeléstől számított 24 órán belül megfizethető videókat hozzunk létre. A mai gyorsan változó piacon nem lehet az időt húzni.

    A videók jobban kifejezik, mit képvisel a branded

    Míg a képek a vásárlóknak csak egy-egy vizuális ingert adnak, a videóban lehetőség nyílik a storytellingre, azaz történet átadására. A szöveges tartalmakkal ellentétben a videóban szereplő egyének testbeszéde, arckifejezése, öltözködése mélyebb szinten közvetít üzeneteket, nagyobb eséllyel generál érzelmeket, miközben könnyebben fogyasztható a néző számára.

    Így aztán az átlagos felhasználó havonta mintegy kétszáz videót néz meg, és még a vezető pozícióban lévő fogyasztók 60%-a is azt állítja, hogy ha ugyanarról a témáról szöveges és videós tartalom is elérhető, nagyobb eséllyel fogja a videót választani. Ráadásul a közösségi média feedek görgetése közben akaratlanul is valamivel hosszabban időzünk a videóknál. Lehet, hogy egy kép üzenetét akár másodpercek alatt felfogjuk, de aztán sokszor el is felejtjük, míg a videó tartósabb benyomást gyakorol ránk.

    A verseny a szöveggel szemben még egyértelműbben dől el: az agyunk a képi (tehát fotókból és videókból származó) ingereket hatvanezerszer gyorsabban dolgozza fel a szövegnél. Az agyunk által begyűjtött információ 90%-a vizuális.

    Az eredmény: több interakció a tartalmaiddal

    Akár hiszed, akár nem, a videókra 1200%-kal több megosztás jut, mint a szövegre és a képekre együttvéve. A hozzászólások számát illetően is a videók győznek, míg a videókat tartalmazó weboldalakon átlagosan 88%-kal több időt töltünk.

    Ám ami a lényeg: a videós hirdetések anyagilag is sokkal jobban megtérülnek. A képekkel összehasonlítva akár 20-30%-kal több vásárlást eredményezhet egy videó pontosan ugyanannyi interakcióból – de mint láttuk, az interakciók száma is magasabb lesz.

    Már a Minnernek is készítettünk videós anyagokat, posztokat!

    Fiatal a célközönséged? Akkor fontos tudnod, hogy az Y és Z generációsok fele szinte csak videókat néz a mobiltelefonján, és sokkal jobban is figyel rá, mint a tévés reklámokra. A fogyasztók kétharmada szerint videók alapján megnyugtatóbb döntést lehet hozni online vásárlásaikat illetően, mintha csak egy képet láttak volna a termékről.

    A különböző platformok és a keresőmotorok is szeretik

    A Google algoritmusai egyre nagyobb mértékben preferálják a videótartalommal rendelkező oldalakat, miközben még az emailekben mért átkattintási ráta is 200-300%-kal ugrik meg a videót tartalmazó levelek esetében a csak szöveges emailekkel összehasonlítva.

    A Facebook sem kivétel, évek óta egyre inkább a videókat részesíti előnyben, és még az Instagramon is, ahová évekig kizárólag képeket lehetett feltölteni, évente 90-100%-kal nő a videós tartalmak aránya. Eközben a fogyasztók is egyértelműen azt jelzik vissza, hogy még több videót lenne jó látni az általuk kedvelt brandektől.

    A leghatékonyabbnak a rövid videók számítanak:egy maximum két-három perces bemutató a terméked használatáról és tulajdonságairól, vagy egy vicces összeállítás a céged dolgozóiról óriási lökést adhat a márkádba vetett bizalomnak.

    Ész nélkül persze ez sem megy, mert legyünk őszinték, az unalmas videókat simán felülmúlhatja akár egy-egy szuper fotó. Ha valóban szeretnéd kihasználni a videós marketingben rejlő erőt, a Warnedbros.com-nál örömmel állunk rendelkezésedre a vállalkozásodhoz legjobban passzoló tartalom előállításában.

    Ezt a videót képzeld el a Facebook hírfolyamban! Nagyon látványos és felkapja az ember rá a fejét, figyelmét:

    Fotó: Envato License