2020-as év színe a Pantone választásában a kék

    MinnerInstant

    2020-as év színe a Pantone választásában a kék

    Az év színe egy ügyes marketingfogás

    A 2000-es években indult el ez a marketing fogás. Lényegében egy-egy árnyalatot kiemelnek, és egy évig többet foglalkoznak vele. Az év színét előszeretettel használják a divatiparban, vagy különböző kiadványokban. És természetesen a cég kihasználja, hogy így minden évben írnak a média oldalak az év színéről. Ez tehát márkaépítés célt szolgál.

    +információ a kékhez: A 100 legjobb márka 33%-a használj a kék színt a logójában – Ez nem azt jelenti, hogy egyből rohanj megváltoztatni a logódat, arculatodat, hanem ez a statisztika főleg azoknak szól, akik új cégben gondolkodnak, akkor érdemes lehet a kék színt dominánssá tenni a logón. Forrás: Interbrand

    Elmerülnél a marketingben úgy igazán? Akkor ez kell neked: 50+ cikk marketingről, vevőszerzésről. Esettanulmányok, ötletek, tippek

    Kiemelt instant posztok:

    MinnerInstant

    Az új 2021-es KATA változás már alapból felborzolta a kedélyeket, és fájóbb lett mint sokan gondolták. Ha egy ügyféltől 3 millió forintot meghaladó összegű kifizetés történik a KATA-s részére,akkor már az az összeg is 40%-os büntető adót von maga után, és az a feletti rész is. Itt az egészben a legrosszabb, hogy ezt mind a megbízónak, az ügyfélnek kell bevallania és megfizetnie. Tehát 4 millió esetén adott évben az egész 4 milliós összegre vonatkozik a 40%-ék. A BKIK összefoglalóját, törvényszöveg értelmezését itt találod.

    További instant posztok