Az amerikaiak 29%-a tudja csak, hogy Facebooké az Instagram és a Whatsapp

    MinnerInstant

    Az amerikaiak 29%-a tudja csak, hogy Facebooké az Instagram és a Whatsapp

    Tudod, amikor mondják egymásnak. Én ott hagytam a Facebookot, helyette Instagramozok. Vagy másik: én Whatsappon vagyok csak fenn… És akkor a harmadik okos mondja nekik: Ti hülyék, de hát az is a Facebooké. Bizony a többség, még ha nagyon aktív ügyfeled, vevőd, akkor sem tud mindent a cégedről. Én ezt nap mint nap tapasztalom, de csak azért, mert figyelem. Kitalálod igaz, hogy erre is van Minner cikk. DE előtte képzeld, hogy Mark Zuckerberg idén augusztustól az Instagram és a Whatsapp (sőt az Oculus anyagaiba) hoz is hozzá tette, hogy from Facebook. Például az App Storeban, és a Play Storeban, kiadványokban. Tudod miért? Hát pont azért, amit fent írtam.

    A cikk, amit el kell olvasnod: Még néha a legelvetemültebb, legaktívabb vásárlóid, ügyfeleid sem tudják, mi mindent “árulsz”, mit csinálsz

    Forrás: BusinessInsider
    Fotó: JD Lasica/Flickr

    Legfrissebb Minner Instant posztok:

    MinnerInstant

    Az év színe egy ügyes marketingfogás

    A 2000-es években indult el ez a marketing fogás. Lényegében egy-egy árnyalatot kiemelnek, és egy évig többet foglalkoznak vele. Az év színét előszeretettel használják a divatiparban, vagy különböző kiadványokban. És természetesen a cég kihasználja, hogy így minden évben írnak a média oldalak az év színéről. Ez tehát márkaépítés célt szolgál.

    +információ a kékhez: A 100 legjobb márka 33%-a használj a kék színt a logójában – Ez nem azt jelenti, hogy egyből rohanj megváltoztatni a logódat, arculatodat, hanem ez a statisztika főleg azoknak szól, akik új cégben gondolkodnak, akkor érdemes lehet a kék színt dominánssá tenni a logón. Forrás: Interbrand

    Elmerülnél a marketingben úgy igazán? Akkor ez kell neked: 50+ cikk marketingről, vevőszerzésről. Esettanulmányok, ötletek, tippek

    MinnerInstant

    Először az USA adat: A mostani Black Friday-en 7,4 milliárd dollárt költöttek az amerikaiak csak online vásárlásokkal, mintegy 2,9 milliárd dollárnyi összeget mobiltelefonról költöttek el, ami abszolút csúcsnak számít. Forrás HVG
    Aztán a magyar: eMAG Black Friday 2019: 250 000 eladott termék

    • A tavalyinál 75 százalékkal több kártyás fizetés, az összes rendelés 34,85 százalékát kártyával fizették a vásárlók
    • A mobileszközök uralják az e-kereskedelmet: a látogatók 70 százaléka mobilról érkezett

    A leggyorsabb rendelések:

    • Asus X540NA-GQ007 15,6″ HD laptop, Intel® Celeron® Dual Core™ N3350, 4GB, 500GB HDD, Intel HD Graphics 500, Endless, Magyar billentyűzet, Barna – 200 darab kelt el 26 másodperc alatt
    • Apple iPhone 8 Mobiltelefon, Kártyafüggetlen, 64GB, LTE, Ezüst – 85 darab kelt el 38 másodperc alatt
    • Sencor SMW 6420DS Mikrohullámú sütő, 20L, 700W, 5 fokozat, Digitális, Rozsdamentes acél – 125 darab kelt el 1 perc és 7 másodperc alatt
    • Bosch EasyDrill 1200 Akkus fúrócsavarozó, 12V, 2×1.5Ah – 130 darab kelt el 1 perc és 57 másodperc alatt – Forrás: Emag

    Ez is érdekelhet: 30+ cikk a sikeres webáruház üzemeltetésről. Haladó anyagok, esettanulmányok

    MinnerInstant

    Bár a kép picit csalóka, mert a többi platós típussal kellett volna talán összehasonlítani, de tény azoknál is az lenne, hogy egymásra hasonlítanak a gyártók autói, míg a Tesla szó szerint éles különbséggel van jelen.

    MinnerInstant

    Steve Jobs avatási beszéde sok embert inspirált már. Nézd meg te is! (magyar feliratos)

    MinnerInstant

    Youtube és az organikus elérés? Mindenki a Facebookkal izmozik, pedig ott a Youtube, ahol szintén lehet követőtábort építeni, kevesebb tartalom is kell, és a feliratkozók nagyobb részét fogjuk elérni. Hát még az organikus keresőből származó találatok. Hajrá!

    MinnerInstant

    #vicc – A főnök az újdonsült eladófiút tanítja a kasszánál. Egy nő érkezik oda egy függönytisztító mosószerrel a kosarában. Mire a főnök:
    -Hölgyem, vegyen meg egy Sidolint is, különben nem fogják látni, hogy milyen szép fehéren ragyognak a függönyei!
    A nő nem tud ellenállni a meggyőző érvnek, és valóban vesz egy dobozzal.
    -Látod fiam, így kell eladni az árut. Most próbáld meg te is!
    Egy újabb nő érkezik a kasszához egy intimbetéttel. Eladófiú:
    -Hölgyem, vegyen még egy Sidolint is!
    -Hát minek?
    -Ha már nem kefélhet, legalább pucoljon ablakot!

    MinnerInstant

    A kis baki valószínűleg nem tervezett volt, de jót tett az eladásoknak, sőt azért is felkapta a média és persze az emberek, mert elég szokatlan formája van az autónak.

    Fotó: USA Today Robert Hanashiro

    MinnerInstant

    A HelloPay Zrt. megengedhetetlen pszichés nyomást gyakorolt a fogyasztókra a 10 százalékos borravaló- és adomány-mérték alapbeállításként történő alkalmazásával az általa biztosított terminálokon – állapította meg a Gazdasági Versnyhivatal. A GVH a jogsértés miatt 20 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást. VG.hu

    MinnerInstant

    A Growww Digital több száz webáruház Google Ads fiókját vizsgálva azt állapította meg, hogy a Google Shopping kattintási arányok már 47% volt novemberben. Tehát az összes kattintásból ennyi már a Shopping súlya a webshopoknál. Ez a régióban 70%-körülinél van most, tehát a plafont már tudjuk. Google Shopping cikk itt: A Google Shopping óriási árversenyt okoz Magyarországon. Csak az ár számít

    l

    Google Shopping-kampányokat is futtató Google Ads fiókok Shopping kampányainak kattintási részaránya Magyarországon a 2019 július–novemberi időszakra1
    1Forrás: ROIminer.com/audit, 132 magyar Google Ads-fiók adatai alapján . Growww Digita

    MinnerInstant

    Látod! Bár közösségi finanszírozó oldalon hirdették meg a terméküket, de ugyanúgy van beharangozó kampányuk. Egy táskát árulnak egyébként, de még csak arról szól a promó, hogy hamarosan lesz. Azok a közösségi finanszírozások, ahol volt ilyen előpromóció, feliratkozógyűjtés sokkal több vevőt szereztek. Cikk erről: Mi az a közösségi finanszírozás? Hogyan lehet így pénzt gyűjteni egy ötletre, termékre, startuphoz?

    MinnerInstant

    Az Amazon alapítója beszél ebben az 1997-es videóban, hogy miért és hogyan építette akkor az Amazont. Például a könyveket azért választotta, mert sokkal nagyobb volt a választék belőlük, mint más termékből. A motivációja az volt, hogy akkor látta, hogy több ezer százalékkal nő évente a web használat. 3 évvel az Amazon indulása utána adta az interjút egy könyvtári konferencián készült

    Forrás: Business Insider

    MinnerInstant

    A 2015-ben leírt (2019-ben aktualizált) bérelj kertet, tyúkot ötlet Bács-Kiskun megyében megvalósították. Már több száz “előfizetőjük” van, akik havidíjat fizetnek, hogy a termésből kapjanak. Tehát a vállalkozó, a gazda folyamatosan kap pénzt az előfizetőktől, ők pedig terményt (sőt a kockázatot is megosztják). Természetesen máshol is meg lehet ezt valósítani!

    Fotó: Anurag Arora / Unsplash

    MinnerInstant

    A G7.hu -n van egy jó cikk erről. Egy kis részlet: A kedvezményt egyáltalán nem kötelező szépen egyenletesen elteríteni az összes termékre, és mindent ugyanolyan arányban olcsóbban adni. Simán megcsinálhatja a kereskedő azt is, hogy a visszatérítésből neki járó pénz egy részét egy adott napon, mondjuk a Fekete Pénteken írja jóvá. a nagyobb kereskedők mostanra már az előző évben úgy tárgyalják le az éves árazási kondíciókat, hogy a novemberi akciókat és tervezett forgalomnövekedést is beépítik a folyamatba – mondta lapunknak Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító vezérigazgatója. A cikk itt van, olvasd el! Ezért érdemes elhagyni egy picit a Minnert!

    MinnerInstant

    A válasz egyszerű. Leiratkoztattam azokat, akik inaktívak voltak (értsd nem kattintottak gombokra, nem válaszoltak…) már több mint 5 hónapja. Már kaptak több üzenetet is, amire egyébként is reagálhattak volna (kb. 2 üzenet ment ki mindenkinek azóta). Ideje volt törölni őket, továbbá készülök már a 2020-as chatbot változásokra. Erről itt beszéltem, írtam: Így készülj fel a Facebook 2020-as chatbot változásaira – podcast

    Tudod, amikor mondják egymásnak. Én ott hagytam a Facebookot, helyette Instagramozok. Vagy másik: én Whatsappon vagyok csak fenn… És akkor a harmadik okos mondja nekik: Ti hülyék, de hát az is a Facebooké. Bizony a többség, még ha nagyon aktív ügyfeled, vevőd, akkor sem tud mindent a cégedről. Én ezt nap mint nap tapasztalom, de csak azért, mert figyelem. Kitalálod igaz, hogy erre is van Minner cikk. DE előtte képzeld, hogy Mark Zuckerberg idén augusztustól az Instagram és a Whatsapp (sőt az Oculus anyagaiba) hoz is hozzá tette, hogy from Facebook. Például az App Storeban, és a Play Storeban, kiadványokban. Tudod miért? Hát pont azért, amit fent írtam.

    A cikk, amit el kell olvasnod: Még néha a legelvetemültebb, legaktívabb vásárlóid, ügyfeleid sem tudják, mi mindent “árulsz”, mit csinálsz

    Forrás: BusinessInsider
    Fotó: JD Lasica/Flickr

    Miskolc / Pécs / Debrecen / Szeged / Győr / Budapest - üzleti tanácsadás

    Találkozzunk a te városodban! A Minner a következő 2 hónapban a fenti városokban tart üzleti tanácsadói órákat! Használd ki! Részleteket!