Az Opten ajánlatot kér? Miért nem lehet azonnal megvásárolni? Konverzióromboló pofon

    MinnerInstant

    Az Opten ajánlatot kér? Miért nem lehet azonnal megvásárolni? Konverzióromboló pofon

    Mi értelme egy olyan szolgáltatásnál egy konverzió romboló ajánlatkérést betenni, ahol nincs egyedi ajánlat? Ez nem egy webfejlesztő társaság, ez egy cégadatbázist online szolgáltató cég. Mikor felhívtak az ajánlatkérés gombra előhozott űrlap kitöltése után, elmondták, nincs különbség a díjcsomagok között. Miért nem lehet ezt kiválasztani online és megvenni? Már régen ügyfelük lehetnék, azonnal kifizettem volna. Telefonon sem kaptam új információt, jah de igen az árat, de miért úgy kell elmondani? Díjbekérőt küldtek… Az ilyen cégeket fogja megenni szépen lassan a konkurencia, mint a Bisnode, vagy az ifjú titán a Cégjelző. Úgy döntöttem nem is fizetek elő az Opten-re, nem csak időrabló, hanem saját maguknak is adnak egy konverzióromboló pofont. Nem fizetek elő a szolgáltatásukra, egyébként egy új cikksorozathoz kellett volna. helyette a Cégjelző lett a befutó, és mellette a Bisnode-ot is ki fogom próbálni (a Minner Extra csoportban sok jót írtak róla).

    Az ár kiírás kérdését pedig már megbeszéltük, szinte minden esetben ki kell írni, Optennél ez nem is lenne lehetetlen. Erről cikk: Ki kell írni a termék árát a weboldalra? Szolgáltatásnál is?

    Kiemelt instant posztok:

    MinnerInstant

    Már többször jött hasonló üzenet, de most 2 jött néhány órán belül:

    Kérlek vigyázzatok magatokra! Sajnos a hasznos tartalmak készítését, publikálását nem tudjuk visszafogni!

    Az említett cikkek a posztokban:

    MinnerInstant

    Emlékszel mit emeltem ki a Minner 2020-as ötleteknél a CBD termékek értékesítésénél? Azt, hogy még nagyon könnye be lehet kerülni a Google-ba, ha egy kicsit jobban odafigyelünk a keresőoptimalizálásra. A napokban egy Facebook csoportban egy CBD webshop tulajdonos posztlta az alábbit az alig 7 hónapos webshopjáról:

    A 2020-as ötletek listában a 6. üzleti ötlet szól a CBD piacról.

    Szépen validálj a piac a Minner ötleteit, de ez nem véletlen, hiszen ezek mind úgy készülnek, hogy előtte le vannak kutatva a területek. Néhány kisebb beszámoló, példa a fentihez hasonlóan

    Merülj alá te is a vállalkozási ötleteknek! Hátha új ötleted támad! Kattints ide!

    MinnerInstant

    A hétfői hírlevélben ismét egy számlacsalásos hírről kellett beszámolnom. Mint korábban láttátok, már egy csoporttagunk is átélte, hogy rossz helyre utalt, és nem vette észre, hogy csak kicsit különbözik az e-mailcím, amiről a számla jött. Sőt feltörték az e-mailjét, úgy sikerült becsatlakozni egy “e-mail folyamba”.Itt a hétfői hírlevél linkje, ahol el tudod olvasnihttp://eepurl.com/hcJag5

    Olvasd el a számlacsalásos esetet!

    A következő lépés, hogyha még nem tetted meg, iratkozz fel a hírlevélre, kattints ide!

    Eszembe jutott a jó headline-ról valami, egy korábbi cikk, ami anno több hétig lekötötte elmémet, és sokat segített: Reklámszöveg írása közben ezt a kérdést tedd fel magadnak – link: Reklámszöveg írása közben ezt a kérdést tedd fel magadnak

    MinnerInstant

    A GKI Digital és az Árukereső kutatásából kiderült, hogy 2020 első félévének online forgalma 34,8%-kal haladta meg a tavalyi év azonos időszakát, elérve a bruttó 355,1 milliárd forintos szintet – ezzel a mögöttünk álló időszak az elmúlt 5 év leggyorsabb növekedését hozta. A félév eredményein belül az első negyedév 21%-os, míg a második negyedév önmagában is impozáns 47%-os bővülést produkált. Ahogy már 2 éve folyamatosan kiemeljük a Minneren, hogy az FMCG szektorra érdemes fókuszálni, úgy ezt a trendet is jobban felerősítette a jelenlegi helyzet. A járvány következtében leginkább az online FMCG szektor tudott bővülni, az online élelmiszerek, drogériai és háztartási cikkek piaca 2020 második negyedévében – április, május, június során – +84%-kal növelte a forgalmát 2019 azonos időszakához mérve.

    Impozánsak ezek a statisztikák igaz? Bosszantó, hogy ebből alig tudnak kihasítani valamit a kisebb webáruházak csak azért, mert nem foglalkoznak eléggé az üzletmenettel. Nézd csak a 2020-as felméréseket:

    És a digitalizáció? Na igen! Ehhez ezt a két cikket ajánlom, ha nincs webáruházad:

    Forrás: GKI Digital és Árukereső

    MinnerInstant

    A Citibanknak van egy több évtizedre visszamenő mutatója, a pánik/eufória modell, amelyet olyan adatokból épít fel, mint a részvény-adásvételi opciók, a részvények esésére játszó (short) pozíciók és a tőzsdei hírlevelek ajánlásai.

    Jelenleg a mutató 1,1-es értéken áll, olyan magasan, mint utoljára körülbelül 20 éve. Ez ugyan a dotkomlufi csúcsán látott 1,5-től még messze van, de így is közel háromszor akkora, mint amit már az eufória tartomány kezdetének tart a Citibank. A pénzügyi csoport vezető amerikai részvénypiaci stratégája szerint sok alapkezelő fél attól, hogy jelentősen alulteljesíti a piaci átlagot, vagyis kimarad az emelkedésből, ezért egyre több részvényt vásárol.

    Tobias Levkovich hozzátette, a Fed támogatja a piacot, de amikor korábban hasonló szinten volt a tőzsdei eufória, azt szinte mindig lejtmenet követte a következő egy évben. Forrás G7.hu

    További instant posztok

    Új vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem kell kezdőnek lenned!

    Olvasd el a Minner friss üzleti ötleteit Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner ötletekre!! (A menüben is megtalálod)

    Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!