Elveszik a robotok a munkát? Kiderült egy kutatásból, hogy nem.

    MinnerInstant

    Elveszik a robotok a munkát? Kiderült egy kutatásból, hogy nem.

    Egy 2017-es felmérés szerint az EU-ban az emberek 72%-a tart attól, hogy elveszik a robotok, vagy a mesterséges-intelligencia az emberek munkáját. Ipari robotok már a 80-as évek óta jelen vannak, sőt a 2000-es években igazából már ott voltak a megfelelő iparágakban. Ez azért fontos, mert egy kutatásban 1995 és 2005 közötti időszakot vizsgáltak Arra jutottak, hogy a a robotok minimális mértékben ugyan, de munkahelyeket teremtettek az európai gazdaságban. Ennek oka főleg az, hogy legtöbb esetben a munkavállaló új feladatot kapott, hiszen legtöbb esetben ez a kapacitás növekedését vonja maga után. Forrás: G7

    Kiemelt instant posztok:

    MinnerInstant

    Az Umbroll márka weboldala szerepelt a Milliárdos forgalmuk van, mint csinálnak online cikksorozatban. Kiemeltük pozitív példaként, hogy jól használják a weboldalt az online marketingre úgy, hogy több millió forint értékben értékesítik termékeiket. Árnyékolástechnológiával (pergola, terasztető) foglalkozik. 2021-es véet 2,8 milliárd forgalommal zárta, 280 millió forint éves profit mellett. Persze ez a szám is óriási, hát még az, hogy 50%-kal meghaladta a tavalyi éves adat a 2020-asat (előtte is nőtt évről-évre).

    A weboldalukat szezonban havonta 20 000-en látogatják!!! umbroll.hu

    A weboldalon mit változtattak? Természetesen lett új blokk a weboldalon, de minden a mentén változott, ahogy azt a korábbi cikksorozatunkban leírtuk.

    MinnerInstant

    Akár észrevesszük őket akár nem, a filmek tele vannak márkákkal. Gyakran azért is kellenek, hogy valósághű környezetet teremtsenek, de majdnem minden esetben van mögöttük gazdasági érdek is. Hollywood a filmgyártás kezdete óta él ezzel a bevételi forrással. Apró érdekesség, hogy az 1920-as évek nagy gazdasági válsága teremtette meg ezt, amikor kellett az extra pénz, hogy tudjanak filmeket készíteni.

    A filmes termékelhelyezés a reklámokkal szemben kikerülhetetlen és érzelmileg is sokkal nyitottabbak vagyunk filmnézés közben. A nagy cégek pontosan tudják mennyire hatékony eszköz, és ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a számok. Egy kutatócég listázott minden egyes megjelenő márkát 2021 legnézetteb filmjeiben, szóval jöjjön pár érdekes adat:

    • Több, mint 1200 vállalat jelent meg.
    • Összesen kb. 2,7 milliárd dollárt költöttek, aminek 55%-a a top 10 filmnek ment.
    • 277 millióval a Ne nézz fel! kapta a legtöbb ilyen bevételt.
    • A Ford jelent meg a legtöbbször, 39 alkalommal
    • A Dell töltötte a legtöbb időt a képernyőn.
    • A Nike produkálta a legdrágább megjelenést. 94 millió dollárt fizetett azért, hogy a Space Jam: Új Kezdet-ben 1 óra 13 percet töltsön a képernyőn. (Elég durva egy 1 óra 55 perces filmben.)

    Forrás: thehustle.co

    MinnerInstant

    De ez még semmi! 1 milliárd dollár forgalma van egy évben a cégnek. Fontosabb statisztikák:

    • 3 millió előfizetéjük van, akik havonta átlagosan 19 dollárt fizetnek a képszerkesztő szolgáltatásáért, 
    • és így 1 milliárd dollár forgalma van a cégnek
    • A Fortune 500 (legjobb, legnagyobb teljesítményű cégek) vállalkozások 85%-a használja (rosszul mondtam a podcastban ott csak 75%-ot mondtam.
    • 75 millióan használják már a Canva-t 190 országban (ebből 3 millió előfizető)

    Továbbiak erről a Minner hírszemléjében. Átbeszéltük részletesebben: Hírszemle: Lidl az USA-ban, Apple szereld magad, 3 millió Canva előfizető, munkaidő után keres a főnök [podcast]

    További instant posztok:

    MinnerInstant

    Elmúlt 30 napban igazán felpörgettem a Minner Facebook oldalán az interakciók számát. Neked is feltűnt? Az eddigi átlagos néhány lájk, kommentet elérő posztok felkúsztak 40-80 kommentre, sőt nem ritka a 100 feletti kommentek száma, lájkokban pedig egy-egy poszt esetében a 40-200 lájk között tudunk elérni. De hogy lesz ebből pénz?

    Hát igen mindig meg lehet újulni. 8 év alatt többször voltak ilyen fellendülések, de egyébként 30 napig nehezen tartottam fent, most más koncepciót alkalmazok. És itt nem állok meg!

    Június hónapban a forgalmunk 27%-ot nőtt. Amennyire tudtuk visszamértük, hogy ezt a forgalom növekedést hogyan értük el. A vásárlói visszajelzések alapján a 27%-os forgalom növekedés 72%-a tudható be a nagyobb közösségi média aktivitásunknak, a többi a korábbi Minner7 eseménynek és a kezdő vállalkozók napja eseménynek tudható be.

    És akkor jöjjön a napi 1%-os feladatom. Tudod napi 30 percet javítom a vállalkozásomat, a Minnert. Arra gondoltam, hogy ezt vigyük feljebb.

    Tudod miért? Mert azt érzik az emberek, hogy: huhh itt aztán valami történik. Figyeljünk a Minnerre. Beszélgetve az ügyfelekkel, ez valóban így van.

    • Már elkezdtem megtanítani a FB algoritmusnak, hogy képes posztoknál is nálunk nagy az interakciók száma. Eddig főleg ilyen szöveges, hátteres posztokat alkalmaztam, amit a FB felkínált. De utóbbiakat nem lehet hirdetni, képeset is.
    • Fel akarom vinni az átlag lájkot posztonként úgy, hogy többnél is legyen 300 lájk, és 100 komment. Sőt távoli cél, hogy ez felmenjen 500-800 lájkra és 200 komment fölé.
    • Láthatóan már belejöttek a kommentelésbe a követők.
    • Összeírtam témákat, amelyek jól kapcsolódnak hozzánk és tudunk vele új követőket, embereket is szerezni, és persze eszméletlen sok interakciót lehet velük elérni.
    • A Pandóra trükköt is be fogom vetni (Nem ismered? Nos csak ügyfeleink ismerik, képzés vásárlók, tanácsadás résztvevők – kerülj te is közéjük!).
    • Erre épülő marketing stratégiát is most felállítok, megfelelő konverziós céllal. Első ötletem persze, hogy hírlevélre tereljük őket, de egyébként már az, hogy többet olvassák a Minnert már jó, tudtunk már most több látogatót átterelni.
    • Használom a remarketing stratégiában is. Facebook marketing képzésben van egy stratégia erre.

    Tudod miben haladtunk?! Emlékszel az új termékoldal, nálunk képzés oldal megújító napi 1%-os alprojektre? Nos már egyik képzésnél készen is vagyunk (90%-ban még jön egy plusz csavar bele). Átfogó marketing online képzés. Alapok + haladó

    A napi 1%-os esettanulmány többi posztját megtalálod itt egyben: Napi 1%-ot fejlődik a Minner. Élő esettanulmány

    Fotó: Canva

    MinnerInstant

    Dolgozok nagyban a kezdő vállalkozók hírlevél sorozatán. Amiben egyébként ahogy csinálom úgy változtatok a levelek tartalmán, sorrendjén. Az első és egyben meghatározó levél szövegezése 100%-ban kész. Aztán mikor azon gondolkodtam, hogy oké egy ilyen ütős hírlevél után mit kapjon, akkor jöttem rá, hogy kezdő vállalkozóknak szánt központi oldalt is frissítenem kell. A friss Mándó Milán tanácsai kezdő vállalkozóknak szóló cikksorozatot oda még nem tettem be.

    Hát így fejlődik a Minner. Ez a napi 1% csoda, mondhatjuk akár ezt is.

    Tudtad? Van ilyen:

    Ez jó lesz! A cél, hogy a hírlevélsorozatra több ezer ember feliratkozzon. Nem kapkodom el. A pénteki határidőt nem tudtam tartani ezzel kapcsolatban. De ahogy előtte már írtam lehet nem is mértem fel rendesen a rá szánt időt. A napi 30 perc kevés így 4-5 nap alatt egy minőségi hírlevélsorozathoz. 5 automata levél, linkkekkel kb 8-10 óra. Így most hétvégén kicsit többször leülök 1-2 órára, hogy haladjak.

    MinnerInstant

    A tegnapi napon bevetett Tanácsadás menüpontról már több mint 23-an átkattintottak és átlagosan 9 percet töltöttek a MinnerAkadémián, és 2 már meg is nézte, hogy tud fizetni (megrendelem gombra kattintott, de nem fejezte be). Ó, hogy nem régebben tettem be! Ezt UTM paraméterrel tudom mérni, követni.

    Na, de természetesen hajtom a kezdő vállalkozó hírlevél sorozatot. Rájöttem csinálom azt, ami könnyebb, vagyis a 2 és 3 levél. Az elsőnek valami igazán lenyűgözőnek kell lennie. Szóval míg a 2. és 3. megvan, ma nekiesetem az elsőnek. Eszternek pitcheltem, hogy legyen valaki, akivel ötletelni tudok, és ne gondoljam túl. És bámm! Ez lett a felütés, a bevezető:

    Ezt a levelet azért kapod, mert valószínűleg vállalkozás indítás előtt állsz, vagy éppen most taposod az első időszakod. 8 évvel ezelőtt én is a helyedbe voltam. Szia! Én Mándó Milán vagyok, a Minner.hu alapítója. Szeretném megosztani vele azt a felismerést, hogyha a mai tudásommal indítanám el a vállalkozásomat, akkor az első napon teljesen máshogy nézne ki. 

    Érdekel a válasz igaz? Ha tudni akarod kérdezd meg chaten!

    Még gyúrnom kell ezt természetesen. Második bekezdés már sztorizós, de hamar lecsapom, levágom a történetet és ahogy megszoktad tőlem egyből jönnek a tények. Hm lehet meg is hagyom, igaz, ezt kapja később is. Alig várom beinduljon! Na befejezem az első levelet, de félek a pénteki határidő csúszni fog.

    A napi 1%-os esettanulmány többi posztját megtalálod itt egyben: Napi 1%-ot fejlődik a Minner. Élő esettanulmány

    MinnerInstant

    Mai nap futottunk a csapattal több napi 1%-ot is, és bele is számolom a napomba.

    • 1,5 órán dolgoztunk azon, hogy újra strukturáljuk a Minnerakadémia képzések promóciós oldalát. Sikerült. Egyik új kedvenc részem a miért ne vedd meg ezt a képzést, vagyis a nem neked szól, ha … Következő 2 hónapban mindegyiket lecseréljük. Tudod ez korábbi napi 1%-os felismerés volt. Nos ez merőben felfogja pörgetni az eladásokat. Még a CTA gombokat is megváltoztatjuk.
    • És ami ma igazán nagy ugrás, a menüt változtattam kicsit. Belekerült a Tanácsadás, mert már ennek régóta ott lenne a helye. Hiszen heti 3-5 konzultációm van, keresik az emberek. Nos még könnyebben megtalálják, és egyébként a menüpont való kattintás a képzésekre is nagy mennyiségben történik. Így jobbra mellé került. UTM paraméterrel mérni is fogom, számításaim szerint ez idén 30-40 további üzleti konzultációt fog eredményezni. Összegben 1-1,2 millió forintot.
    MinnerInstant

    Húú de jó lesz! A héten kész lesz az 5-7 e-mailből álló cikksorzat. Ez motivál, miközben rájövök azért legyen komolyabb, minthogy kiküldök néhány cikket hírlevélben.

    • Ma dolgozok a tárgymezőkön az első három hírlevélnél.
    • Átstrukturáltam, először ismerjen meg engem, az én céljaimat, miért indítottam el a vállalkozásomat, de úgy röviden. Ez a welcome e-mail lényegében.
    • Második e-mailben jönnek a további hasznos cikkek.
    • Pénteket jelöltem meg azt az időpontot, hogy elinduljon.
    • Közben lemértem, elég a footerbe betenni a fő feliratkozó hírlevelet. Így könnyű lesz és nem zavar be, hogy egy cikken belül két hírlevél űrlap kerül. Ugye így csak egy lesz a kezdő vállalkozóknak szánt cikkekben.
    • Egyébként ennél a projektnél látom, hogy 30 perc nem sokra elég 🙂 DE apránként összeáll. Péééntek! Meglesz!

    A napi 1%-os esettanulmány többi posztját megtalálod itt egyben: Napi 1%-ot fejlődik a Minner. Élő esettanulmány

    MinnerInstant

    Nos automatizmust beállítani könnyű. Na, de mi legyen a levelekben! Azt a piszok nehéz megcsinálni. A cél persze az, hogy betereljem majd a funnelbe, hogy rávegyem koncentráljon a Minnerre 2 hétig. 2 naponta kap e-mailt miután feliratkozott.

    Nos ezt gyúrom most, haladok ahogy tudok.

    MinnerInstant

    A 29. napon ránéztem, hogy mit kellene csinálom, hogy a tudástár részt kellene szerkeszteni, hát elfogott egyfajta félelem, vagy hogy is fogalmazzak. Még nagy falatnak látom, nincsenekek meg a főbb támpontok ezért félek neki kezdeni. A 17. napon kezdtem felvetni, hogy létre kellene hoznom egy ilyet.

    Na inkább ráfekszem arra, amihez jobban van kedvem és az eddigiekre is jobban építkezik. Ez pedig bármi, ami hírlevél – hírlevél ajánlói rendszer tengelyen mozog. Hírlevél ajánlói rendszer elindítva, működik. Feliratkozó box minden cikk végén betéve.

    Na és akkor most jön egy újabb feladat:

    • Van egy kezdő vállalkozó cikksorozat. Mándó Milán tanácsai kezdő vállalkozóknak.
    • Ezt reklámozzuk most a kezdő vállalkozóknak.
    • A cél kezdő vállalkozóknak szóló hírlevél sorozatot létrehozni. Beágyazni a feliratkozást csak erre a kezdő vállalkozó hírlevélre a cikkbe.
    • Amibe most beleütköztem még problémába. A fenti cikksorozatban szintén van feliratkozó box a nagy Minner hétfői hírlevélre, szóval be kell állítani, hogy ezek majd kivételek legyenek 🙂 – Meg lehet oldani szerencsére.
    • Mai napi 1% challenge lépései:
      • Feliratkozó form létrehozása, hiszen ebből indul ki majd az automatizmus. – Egyszerűen lemásoltam a korábbi cikk űrlapot és beállítottam, hogy a kezdő vállalkozók hírlevélre iratkoztassa fel azokat, akik azt töltik ki. 🙂 Persze a welcome e-mail és a feliratokat módosítani kell.
      • A Mailerlite-ba beállítani az automatizmust, legalább az első leveleket. 2 naponta kap egy új e-mailt. A cél ma az első e-mailt megcsinálni, és felrajzolni az e-maileket is.
      • Ezt képzéseknél is meg akarjuk csinálni, úgy hogy jó lenne valami rendszert is beletenni.

    A napi 1%-os esettanulmány többi posztját megtalálod itt egyben: Napi 1%-ot fejlődik a Minner. Élő esettanulmány

    MinnerInstant

    Ma Biros Levente Szemléletváltó napján (Meglökő nap) voltam. Reggel 10 és 17 között. Így ma annyira ide-oda cikáznak a gondolataim, hogy a napi 1%-ra nem fogok időt szánni. Tudom félóra, de így is annyi új nézőpontot kaptam, ötletet, hogy bőven túl teljesítem. Azért nézzünk csak bele picit!

    Az új nézőpontok, segítettek benne, hogy megerősítsenek abban, hogy jó irányba kapirgálok a Minnernél.

    MinnerInstant

    Ahogy már olvashattad, átnyálazva több hírlevél ajánlói rendszer esettanulmányát. Nos ezekben benne volt, hogy érdemes az ajánló rendszer mellett mi magunknak is begyújtani a rakétákat és gyűjteni feliratkozót, mert a kettő együtt hozza legjobb eredményt. Ajánlói rendszer elindítását végigkövethetted már a napi 1% beszámolómban, jól is teljesít, van aki egymaga hozott 1,5 alatt 21 követőt!!! Wow!

    Szóval a hírlevélküldő szoftverben létrehoztam egy új formot, hogy külön mérni is tudjam a cikkekből származó feliratkozókat. Lásd az alábbi képen. És így legalább a cikkekbe is bele illik a szöveg.

    Minden cikk végén megjelenik, és a főoldalon is most még megjelenik. Sőt jobb ötletem támadt miközben ezt leírtam. A footerbe (lábléc, lapalján lévő nagy sáv kellene valahogy beletennem. Tesztelem. Huhh ezt már régen meg kellett volna tenni! Na megcsinálom, de a footerbe másik kódot kell. Na jó azt még alakítanom kell!

    És most kampányolni is fogok a feliratkozó gyűjtésre! Napi 1%? Dehogy is, ez sokkal több volt.

    Olvasd végig mi mindent csináltam az elmúlt 27 napban! A napi 1%-os esettanulmány többi posztját megtalálod itt egyben: Napi 1%-ot fejlődik a Minner. Élő esettanulmány

    Válassz egy képzést és csinálj belőle napi feladatokat! Például indítsd be a Tiktok csatornád, e-mail marketingedet, fejleszt a marketingedet, importálj Kínából, regisztrálj az Amazon.com -ra, legyenek jobb szövegeid! Indíts el valamit! minnerakademia.hu

    MinnerInstant

    Egy szórólap kampány költségeit főként a darabszám és a terjesztés helye befolyásolja. Na meg, hogy mi az, amit te szeretnél csinálni és mivel bízol meg külsős céget.

    • Első lépés a tervezés. Ez történhet mondjuk Canva-ban, amiben grafikusi tudás nélkül elfogadható képeket tudsz készíteni, hála a rengeteg sablonnak. Ha valami egyedibbre vágytok is sok mindent lehet összeollózni benne. A Canva ingyenes része kicsit korlátozott, de a pro verzió is csak 13 dollár egyszeri használatra (1 havi díj). A másik opció a terveztetés, ami pár cégnél az ár része, de inkább kapott anyagból dolgoznak.
    • Következhet a gyártás. Ennél valószínűleg olcsóbban és drágábban is találtok majd, gondolkodni, kalkulálni viszont jó kiindulás. Pl. vékonyabb lapra nyomtatni olcsóbb. Minden ár nettó és kétoldalas szórólaphoz van. Egy oldalast nem csinálunk!
    Darabszám/MéretA6A5A4Hajtott
    100 db7600 ft8800 ft12 000 ft9900 ft
    1000 db20 750 ft24 700 ft33 000 ft27 700 ft
    10 000 db73 600 ft145 500 ft278 000 ft97 850 ft
    50 000 db346 800 ft681 250 ft1 362 500 ft458 400 ft
    Forrás: promoprint.hu
    • Végül jön a terjesztés. Nem mindegy, hogy Budapesten, megyeszékhelyen, vidéken akarunk szórólapozni. Persze ehhez választunk mennyiséget is. Budapesten 937 ezer lakás van, Fejér megyében 179 ezer. Pest belvárosban egy szórólapos diákmunka nettó 1000 ft/óra, vidéken valószínűleg kevesebb. (Én ennyiért találtam, lehet ez nagyon éhbér). Egy lakótelepen pár óra alatt is kiszórható akár 5000 szórólap. Kertvárosban vagy falvakat végigautózva viszont egész napos munka lehet 2000 darab kiosztása is.

    Na de megéri ez egyáltalán? Szórólap matek. Megéri a szórólap marketing?

    Érdekel még, mi mennyibe kerül?
    Mennyibe kerül a TV reklám spot?
    Mennyibe kerül egy reklámcikk az online médiában?

    MinnerInstant

    Valahogy így kellene működnie egyébként is nem? Nos a napi 1% challenge-em magyarázatánál nem tudom elégszer ragozni, hogy a cél tehát az, hogy naponta javítsak valamit a vállalkozásomon, vagy felkészüljek a javítással. Ezek az apró fejlesztések összeadódnak, egymásra épülve kamatos kamattal hozzák el a cégfejlődését. Ezt láthattad is az elmúlt 24 napban. Napi 30 percet foglalkozok a vállalkozásom fejlesztésével, és itt beszámolok nektek róla, vezetve a fejlődést is.

    A mai nap olyan dolgot találtam ki, ami úgy gondolom a megvalósításkor 500-1000%-ot is fog hozni. Kezdem úgy érezni, hogy a napi 1%-os dolgot úgy is mutathatnám be, hogy lényegében az innovációt, cégfejlesztést napi rutinná teszem.

    Na, de a mai nap! Már a 9. napon volt egy napi 1%-os feladat, hogyha már az 1. nap annyi hirdetés szöveget összeírtam, abból kiindulva frissítettem a személyes tanácsadás promóciós oldalát. Utána láthattad is, hogy a konverzióra hatással is volt mind. Nos néhány napja érlelődött bennem a gondolat, hogy mi lenne, ha a videós képzéseink promóciós oldalát (“termékoldal”‘) mind-mind lecserélnénk, sőt teljesen újragondolnánk!

    Ma munkatársammal Eszterrel ültem össze – aki a Minnerakadémia oktatásszervezője -, hogy összeállítsunk egy tervet. Abból indulunk ki, hogy oké, volt eddig valami, elértünk vele X eredményt, akkor most frissítsük.

    • Cseréljük le a szövegeket teljesen – a szövegírónk kurzusa most ismét jól fog jönni, jó pár sablonja van a témában, amiből könnyű kiindulni (lásd itt).
    • Nézzük meg a betűméretet és elrendezést
    • Tegyünk bele több piktogramot, képet ahová tudunk,
    • Első három pontnál lévő dolgoknál kutassuk, hogy másnál mi vált be.
    • Szedjük elő a fókuszcsoportos interjúknál, hogy mit mondtak a promóciós oldalról a vásárlónk (vannak meglepő dolgok). Szedjük elő a kérdéseket, amit az elmúlt 2 évben feltettek a képzésekkel kapcsolatban. Ezek is segíthetnek.
    • Tervezzük meg, hogy lecseréljük az összes promóciós videót augusztus 31-ig – jó ha újat látnak az emberek (képzések beltartalma is frissült közben)
    • Készítsünk extra videókat a promóciós oldalak intróinál, főleg ott, ahol külsős szakértő van. Mi beszéljünk.
    • Tervezzük meg azt, hogy milyen hírlevél, e-mail automatizmust tudnánk beletenni – például űrlap, érdeklődő feliratkozik és kap 1 hét alatt 3 levelet. A még gondolkodókat megfogjuk. Ezt külön-külön minden képzésre – ez melós lesz!
    • Eszter ötlete az, hogy ez alapján legyen egy külön Minnerakadémia hírlevél. Nekem erre az ötletem az, hogy nevezzük el napi 1% hírlevélnek – na ezen még ötletelünk! Ez adja magát!

    Nem lehet az a munka végeredménye, amit most látunk! Teljesen más nézőpontot kell alkalmaznunk!

    És bele is vágtunk! Igen itt delegálás is történt. Hiszen napi 1%-ot fejlesztem a cégem, ezt más is csinálhatja. Eszter kutatómunkát vállalata, és hogy egyik képzésnél kipróbál ezt-azt. A szövegelrendezést, logikai felépítést pedig jövő hétre toltuk. Én az e-mail automatizmust fogom, de Esztert is bevonom, meg akarom tanítani neki. Le se írom ez már milyen napi 1%-hoz kapcsolódik. Készíteni akarok egyébként is egy infografikát a beszámolókhoz.

    Vágj bele te is egy napi 1%-os projektbe! Válassz egy képzést a MinneAkadémián, azt pont jó challenge-et, feladatokat ad számodra. Tudod! Azonnal használható tudást kapsz. Kattints ide!

    A napi 1%-os esettanulmány többi posztját megtalálod itt egyben: Napi 1%-ot fejlődik a Minner. Élő esettanulmány

    MinnerInstant

    Az amerikai FreeWater nevű cég ingyen osztogat ásványvizet. Az üzleti modelljükben ugyanis nem a víz a termék, hanem a palackokon/dobozokon lévő címke. Kiadják reklámfelületként!

    Forrás: freewater.io

    A FreeWater vizei igazából céges merch-ként működnek. Mivel hétköznapi fogyasztási cikk, mindenki örül neki, nem olyan, mint egy stresszlabda. A cég elmondása alapján olcsóbb, mint egy levélkampány, és 10x eredményesebb. Az emberek szívesen veszik el, örülnek neki és emiatt a kampányodhoz is befogadóan állnak hozzá. QR kóddal vagy NFC chippel még forgalmat terelni is lehet a vízzel.

    Az alapító célja, hogy területileg is tovább bővüljön, illetve hogy több nélkülözhetetlen fogyasztási cikket is bevonjon. Jelenleg 30 cent profitot ér el egy alumínium palackos vagy kartondobozos vízen. Fenntarthatósági kokból nincs műanyag kiszerelés és minden 30 centből 10-et jótékonyságra fordítanak.

    Ez a modell azért működik ilyen jól ennél a piacnál, mert egyébként a palackos vízen több ezer % haszon van, mondhatni szinte a műanyagot veszi meg a fogyasztó.

    Forrás: blog.hubspot.com

    MinnerInstant

    Wow Ezt nézzétek! Beérik a napi 30 perces munka? Lesz itt napi 1%? A képen azt látod, hogy egy hírlevél feliratkozónk úgy 1,5 hét alatt elérte azt, hogy 19 embernek ajánlott a Minner hírlevelet. Wow! Ennyi feliratkozót hozott nekünk. Már üzleti ebéd mérföldkőnél tart, és lassan eléri a legnagyobb nyereményt. 4 mérföldkőből teljesített 3-at már. Sok vállalkozó regisztrált miatta a Minner hírlevélre.

    Napi 1% = napi 30 percben fejlesztem a cégemet, és ezzel az a célom, hogy napi 1%-ot javuljon a cégem, ami kamatos kamattal még több is lesz.

    Most amivel fejlesztem, hogy értesítőt küld akkor, ha már közel van valaki adott mérföldkőhöz. És ösztönzöm e-mailben arra, hogy elérje a szintet. Juhhú! A rendszer működik, automatizmust még azért tesztelgetem. Mailerlite könnyű, de néha megviccel. És szerintem még ki kell forrnia, hogy miben tudom ösztönözni, hogy segítem, hová tegye ki. Például beszéltem Szabolccsal, megkérdeztem, hogy ő hogyan érte el a 19-et ilyen gyorsan. Az már jó támpont. Jó volt vele beszélgetni.

    Ajánlói rendszer korábbi napi 1%-os lépései: 

    A napi 1%-os esettanulmány többi posztját megtalálod itt egyben: Napi 1%-ot fejlődik a Minner. Élő esettanulmány

    MinnerInstant

    A Google márciusban jelentette be, hogy megszűnteti a felhasználók személyes böngészési adatait követő sütik használatát. Legalábbis a Chrome böngészőben, de előtte a Mozilla és az Apple is meglépte már ezt.

    A Google is beállt a sorba és úgy döntött a felhasználók adatainak védelmét helyezi inkább előtérbe. 2013 óta elég forró téma, hogy a tech cégek visszaélnek a felhasználók adataival és igazáből ők a termék, amit eladnak. Szóval a Google is búcsút int a sütiknek, de mi lesz ezután?

    Természetesen az adataid továbbra is gyűjteni fogja és személyre szabja a reklámokat is, csak nem mindegy hogyan. Az új Topics API a viselkedésed alapján csoportokba sorol majd és a hirdetők ezeket célozhatják meg. A lényeg, hogy teljesen anonim lesz egy ilyen csoport. Továbbra is el fognak érni pl. a Burger King reklámok, mert a BK kedvelők csoportjában leszel majd, de nem fogják tudni, hogy Kovács István érdeklődik az BK iránt. Egy csoport ismeretlen embert célozhatnak majd a hirdetők. A gyakorlat nem sokat változik, de a személyiségi jogaidat nem sértik.

    Forrás: match2one.com

    MinnerInstant

    A Hogyan adj tökéletes címet a landing oldaladnak? után nézzük meg, hogy néz ki a jó CTA, azaz call to action. A CTA funkciója, hogy elősegítse a vásárló kattintását. A következő lépést, legyen az regisztráció, ajánlatkérés, kapcsolatfelvétel, akármi.

    A legtöbb CTA el is akad ennyinél. Egy gomb rajta annyival, hogy “Kapcsolatfelvétel” vagy “Írj nekünk”, de ezeknél sokkal vonzóbb szöveget is ki lehet rá találni. Az első lehetőséged, hogy nem a konkrét cselekvést írod rá a gombra, hanem az értéket, amit a terméked/szolgáltatásod nyújt. Ez általában már megjelenik az oldalad címében, így ha az előző cikket olvastad könnyű dolgod lesz.

    Cím: Vegyél fel podcastet stúdió minőségben – CTA: Induljon a felvétel!

    A második jó megoldás az ellenállás kezelése. Gondolj bele, mi lehet a legnagyobb akadálya a kattintásnak és cáfolj rá.

    • “Nincs nekem időm erre” – Próbáld ki, alig 5 perc alatt.
    • “Tuti kéri a bankkártya adataimat” – Próbáld ki kártyaadatok nélkül.
    • “Biztos drága lesz” – Vágj bele, csak 299 ft-ért.

    Még nem tudod mi is pontosan egy landing oldal? Mi a landing page, promóciós oldal? Mi szerepel rajta, hogy néz ki, milyen a felépítése?

    Tanulnál még a témában? Itt a Marketing szövegírás képzés a MinnerAkadémián

    Forrás: marketingexamples.com

    További, ám még friss, ropogós rövid üzleti posztok a Minner Instantban, kattints ide!

    Jó, hogy olvasol!
    Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!