Hajóbaleset margójára – Mire figyelünk?

    MinnerInstant

    Hajóbaleset margójára – Mire figyelünk?

    Bár sejtheted mire akarok célozni. Először is egy kis feladat! Nézd meg ezeket a cikk címeket. Melyikre kattintaná rá?

    A többség a francia mentőhajó-balesetre. Tudod miért? Mert most felerősödött bennünk az észlelése, sőt azt is gondoljuk, hogy több ilyen hajós baleset van mostanában, több hajó-szerencsétlenség. A figyelmünk jobban ráirányul. Fura lesz a párhuzam, de ez most jól szemlélteti, hogy a marketingedben miért is érdemes kampányokban gondolkodnod, mert így éred el, hogy amikor már többször látják adott témát (ami köré felfűzted a kampányt) sokkal nagyobb arányban kattintanak, és sokkal hatékonyabb, mintha ide-oda kapkodnál a reklámjaid témájában. Lásd a Facebook marketing elemzéseimben azoknak a cégeknek teljesít jól a kommunikációjuk, akik kampányokban gondolkodnak.

    Legfrissebb Minner Instant posztok:

    MinnerInstant

    Facebook tisztogatás Magyarországon

    Semmi pánik! Elvileg azokat a felhasználókat függesztette fel, akik inaktívak voltak, vagy nem azonosították még magukat (személyi). Tudod, kell az adat!

    MinnerInstant

    A gyümölcsök 1/3-a a szemétben végzi? Mennyi alkohol lehetne belőlük!

    Na, de fordítsuk komolyra a szót! Európában a zöldségek és gyümölcsök 1/3-a landol a kukában azért, mert szépséghibás.

    Az Edinburghi Egyetem 2018-as kutatása szerint az európai termelők által termesztett zöldségekből és gyümölcsökből évi több mint 50 millió tonna, a megtermelt mennyiség több mint egyharmada landol a kukákban esztétikai kifogások miatt. Van erre egy jó vállalkozás ötlet, ami bevált az USA-ban már: A tökéletlen, szépséghibás zöldségekből, gyümölcsökből csináltak óriási bizniszt.

    MinnerInstant

    Domain eladási toplista – Mennyiért lehet eladni egy domaint

    Top 25 eladott domain nemzetközi piacon (ami nyilvánosságra került):

    1. CarInsurance.com — $49.7 millió dollár
    2. Insurance.com — $35.6 millió dollár
    3. VacationRentals.com — $35 millió dollár
    4. PrivateJet.com — $30.18 millió dollár
    5. Internet.com — $18 millió dollár millió dollár
    6. 360.com — $17 millió dollár
    7. Insure.com — $16 mimillió dollár
    8. Fund.com — £9.99 millió dollár
    9. Sex.com — $14 millió dollár
    10. Sex.com — $13 millió dollár
    11. Hotels.com — $11 millió dollár
    12. Porn.com — $9.5 millió dollár
    13. Shoes.com — $9 millió dollár
    14. Porno.com — $8.8 millió dollár
    15. Fb.com — $8.5 millió dollár
    16. We.com — $8 millió dollár
    17. Business.com — $7.5 millió dollár
    18. Diamond.com — $7.5 millió dollár
    19. Beer.com — $7 millió dollár
    20. Z.com — $6.8 millió dollár
    21. iCloud.com — $6 millió dollár
    22. Israel.com — $5.8 millió dollár
    23. Casino.com — $5.5 millió dollár
    24. Slots.com — $5.5 millió dollár
    25. Toys.com — $5.1 millió dollár
    MinnerInstant

    Mert többet is ki lehet hozni bármilyen üzletből

    MinnerInstant

    Nyerő lottó stratégia? Mi segíthet, hogy többször nyerj?

    Ismét 1 milliárd forint felett van az ötös lottó várható főnyereménye. Hamarosan jönnek a huhogók, hogy biztosan csalás… Nos mikor ezt a témát körbe jártam, akkor ráleltem olyan statisztikákra is, amit kutatók, matematikusok tettek közzé egy tanulmányban. Egy példa:

    • A páros és páratlan számok taktikája:
      Számít-e, hogy az öt számon belül hogyan oszlanak el a páros és páratlan számok? A kutatók szerint: A legjobb taktika tehát, ha kettő vagy három páros számot játszunk, mivel ennek a legnagyobb a valószínűsége. Ez egy praktikus tanács, amivel tényleg lehet növelni a nyerési esélyünket.
    • További ilyen eredmények, amit az alábbi belinkelt cikkben találsz:
      • Kihúzták már ugyanazt az öt számot?
      • Hogyan válasszunk számokat? A számok elhelyezkedésének egyenletessége
      • A korábban már kisorsolt számok újrajátszásának taktikája nem vezet meggazdagodáshoz.

    A cikk, amiben megtalálod a többi okosságot: Csalás a lottósorsolás itthon? Ki viszi el a pénzt? Nézzük a számokat

    MinnerInstant

    Újra 9000 dollár a bitcoin a Facebook miatt

    Amióta kiderült, hogy a Facebook saját kriptovalután dolgozik, vagyis már ténylegesen el is kezdte, a bitcoin árfolyama folyamatosan emelkedik.  Már több nagyobb céggel elkezdett dolgozni, több kriptotőzsdével is. A kriptobefektetők úgy gondolják, hogy a Facebook pozitív hatással lesz a többi kriptovaluta árfolyamára. Egyébként ezzel a Facebook nagyon sokat fog keresni. Persze lehet a bitcoinon keresztül is megfogni majd az emelkedést, de a BTC-nek konkurenciája is lesz a Facebook coin. Én maradok a FB részvénynél.

    MinnerInstant

    Ennyit érsz a Facebooknak havonta. Ennyi bevétele van a Facebooknak belőled, a magyarokból

    MinnerInstant

    Ezt a képet a föld lakosságának a 10%-a látta már

    Igaz, már egyre kevesebb fogja, azért még van itt-ott XP. Ezt a képet láttad már, igaz? A világ legnézettebb fotója eddig a Microsoft XP alapértelmezett háttérképe. Több mint 1 milliárdan látták már. A képet Charles O’Rear készítette 1996-ban, egy Mamiya RZ67 fényképezőgéppel. A kép a Sonoma-völgyben készült, Kalifornia államban. Ide kattintva eléred a Google térképen az előbb említett helyet.

    MinnerInstant

    Vannak ám itt történések!

    Instant Minner: Szóval azon kapom magam, hogy már szinte minden városba van jelentkező a #MinnerBusinessTrip-re, és akkor itt a nyakunkon már a Befektetőkereső show döntő is (június 21, jöhetsz nézőnek)., a MinnerX látogatottsága pedig egekben. Utóbbiba ti külditek be a tartalmakat, nagyon is aktívan, a látogatók pedig imádják.

    Továbbiak itt!

    Bár sejtheted mire akarok célozni. Először is egy kis feladat! Nézd meg ezeket a cikk címeket. Melyikre kattintaná rá?

    A többség a francia mentőhajó-balesetre. Tudod miért? Mert most felerősödött bennünk az észlelése, sőt azt is gondoljuk, hogy több ilyen hajós baleset van mostanában, több hajó-szerencsétlenség. A figyelmünk jobban ráirányul. Fura lesz a párhuzam, de ez most jól szemlélteti, hogy a marketingedben miért is érdemes kampányokban gondolkodnod, mert így éred el, hogy amikor már többször látják adott témát (ami köré felfűzted a kampányt) sokkal nagyobb arányban kattintanak, és sokkal hatékonyabb, mintha ide-oda kapkodnál a reklámjaid témájában. Lásd a Facebook marketing elemzéseimben azoknak a cégeknek teljesít jól a kommunikációjuk, akik kampányokban gondolkodnak.

    Több száz millió a tét! Befektető kereső show döntő. Június 21. Ez nem egy unalmas üzleti rendezvény! Kattints ide!