Már a nagy márkák is ott vannak a CBD piacon. pl. Garnier
A Gernier termékeinél arra lettem figyelmes, hogy Hemp felirat virít a flakonon, és kenderolajként hívják, továbbá bio termékcsaládjukban található. Ez a CBD és kender termékeknek is egy jó hír, mert a nagy márkák már TV reklámokban is hirdetik a kender termékeiket. Ez még inkább validálja, hogy ott a helye a 2020-as üzleti ötletek között a CBD termékeknek, sőt már Minner vállalkozók is szép sikereket tudnak felmutatni ezen a piacon.

Tudtad, hogy csak bejelentés köteles a CBD termékek forgalmazása itthon? Itt van róla információ: CBD termékek forgalmazása, engedélyezés, hatóságok, állásfoglalások
Kiemelt instant posztok:
2021. január 4-től már nem kell bejelenteni az új számlázó rendszer használatát a NAV-hoz, miután a 17/2020. (XII. 30.) PM rendelet 3.§ alapján hatályukat veszítették a 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet számlázó bejelentésére vonatkozó pontjai (11., 13. és 21. §). Tudtuk meg a számlázz.hu-tól.
Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:
Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük
- + az a Robert J. Shiller, a Yale Egyetem professzora, aki a 2000-es dotcomlufira és a 2008-as lakásválságra is felhívta a figyelmet;
- + Joseph Stiglitz, a Columbia Egyetem professzora, aki szerint egyenesen be kéne tiltani a bitcoint;
- + Paul Krugman, a New York Városi Egyetem professzora és a The New York Times rovatvezetője, aki szerint a bitcoin egy „tech-miszticizmusba csomagolt buborék a libertárius ideológia gubójában”,
- + továbbá Richard Thaler, James Heckman, Thomas Sargent, Angus Deaton és Oliver Hart.
- + Nouriel Roubini, a New York Egyetem professzora, a 2008-as válság másik előrejelzője minden létező lufi édesanyjának, sarlatánok és csalók kedvencének nevezte a bitcoint.

A Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.
Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).
Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…
További instant posztok:

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást
Olyan apróságokon is múlt, mint például: A versenyzőik számára minden hotelbe saját párnát és takarót visznek, hogy mindig a már általuk megszokott ágyneműben aludhassanak, vagy például az étrendjüket is javították folyamatosan.

Olvass erről részletesen itt: Arrébb teszel egy gombot, 1 millió forint. Bemész a bankba, 100 000 forint
2021. január 4-től már nem kell bejelenteni az új számlázó rendszer használatát a NAV-hoz, miután a 17/2020. (XII. 30.) PM rendelet 3.§ alapján hatályukat veszítették a 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet számlázó bejelentésére vonatkozó pontjai (11., 13. és 21. §). Tudtuk meg a számlázz.hu-tól.
vagyis, kihagyja a kereskedőket. Már a bevételének 33,1%-a származik ilyen értékesítésből.

Ezt hívják direct to consumer (DTC, vagy D2C), vagyis közvetlenül a fogyasztóknak ad el a cég. És még a profitjuk is magasabb. Részletesen erről ebben a cikkben olvashatsz: Mi lesz, ha a gyártód közvetlenül a vevődnek fog eladni?
Január 15-én lesz 20 éve, hogy elindult az online enciklopédia. Már több mint 55 millió szócikk található rajta, havonta 22 milliárdos nézettséget tud felmutatni. A Wikipédia adományokból tartja fenn magát, nincsenek rajta reklámok, bár a márkák is jelen vannak rajta.
A napokban nagyon népszerű lett a 444.hu egyik tartalma, ami a kiégésről szó. Igazán átfogó anyag lett, csak ajánlani tudom:
Fiatal felnőttek, akiknél a kiégés az alapállapot – 444.hu
És itt vannak erről a Minner anyagai is:
A K&H bank is használ robotizát folyamat-automatizáló megoldásokat (RPA) az irodai feladatokra, és ezzel nem szűntek meg állások, átalakultak, sőt a munkatársakat támogatják, továbbá új munkakörök is születtek. Benkő-Redl Angelika, a K&H csoport Customer & Process Excellence terület vezetője nyilatkozta az ithon.info oldalnak: Gyorsabban és olcsóbban tudunk automatizálni a UiPath segítségével, mintha belevágnánk egy informatikai fejlesztésbe.
A robot mindazokat a gyengeségeket kiküszöböli, ami ember voltunkból fakad: hibamentesen tud dolgozni, nincs alvásigénye, nagyon gyors, mindezek eredőjeként pedig rendkívül hatékony. Bár sokan félnek attól, hogy a robotok elveszik a munkájukat, ez cseppet sem így történik, épp ellenkezőleg: sokakat felszabadítanak a monoton feladatok alól, ezáltal a munka minősége alakul át, és tolódik el egy magasabb hozzáadott értékű feladatvégzés felé. – mondta a K&H vezetője.
Erről az üzleti trendről írtam már cikket is a Minneren, de a 2021-es vállalkozási ötletekbe is bekerült:
- A robot lemásolja azt, amit csinálsz a gépen. Taníthatod, amire akarod! Mi az az…
- 2021-es 3. üzleti ötlet: RPA – Robotizált folyamatautomatizálás
- A K&H-s interjút pedig itt találod teljes egészében az Ithon.info oldalán: Sikersztori a hazai pénzügyi világban: UiPath szoftver-robotokkal a folyamatautomatizálás útján
A világ legnagyobb e-kereskedelmi oldala, az “agyon-tesztelt” főoldalán ilyen szűk slider-t használ. Mi ez, ha nem egy hasznos, letesztelt tipp Jeff Bezos csapatától!

Na, de mi legyen még a weboldaladon? A MinnerAkadémia marketing képzésben egy új, 44 perces videó került fel erről weboldal stratégia témában: Átfogó marketing online képzés. Alapok + haladó
Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:
Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük
- + az a Robert J. Shiller, a Yale Egyetem professzora, aki a 2000-es dotcomlufira és a 2008-as lakásválságra is felhívta a figyelmet;
- + Joseph Stiglitz, a Columbia Egyetem professzora, aki szerint egyenesen be kéne tiltani a bitcoint;
- + Paul Krugman, a New York Városi Egyetem professzora és a The New York Times rovatvezetője, aki szerint a bitcoin egy „tech-miszticizmusba csomagolt buborék a libertárius ideológia gubójában”,
- + továbbá Richard Thaler, James Heckman, Thomas Sargent, Angus Deaton és Oliver Hart.
- + Nouriel Roubini, a New York Egyetem professzora, a 2008-as válság másik előrejelzője minden létező lufi édesanyjának, sarlatánok és csalók kedvencének nevezte a bitcoint.

A Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.
Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).
Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…
Módosítás következtében nem tartoznak a vállalati belső képzések körébe – azaz semmilyen adminisztráció nem terheli – a hat óránál rövidebb képzések, valamint szintén kikerültek a törvény hatálya alól a munkavállalók számára nyújtott munka- és tűzvédelmi képzések. További fontos könnyítést jelent a vállalkozások számára, hogy a képzésekhez kapcsolódó adatszolgáltatást elég negyedévente – tehát évente összesen négy alkalommal – teljesíteniük. A változásról itt van a minisztérium tájékoztatója.
Forrás: Napi.hu
Mikor a 2021-es ötleteket leírtam, akkor részben a 2. ötlet azért is jött (csomagolóanyag biznisz), mert szinte már mindennapra jut egy kérdés az általam is követett üzleti csoportokba (Facebook), ami erre irányul. Két dolog merül itt fel bennem ezzel kapcsolatban (meg szoktam köpködni a saját ötleteimet, következtetéseimet):
De előszőr egy ilyen minta poszt:

- Pozitív: Látszik, hogy van piaci igény, mert keresik az emberek a csomagolóanyagokat, szinte nap mint nap így ezekben az üzleti csoportokban. – Ez szuper, megerősít minket a piaci igényben.
- Negatív: Valójában csalóka lehet, mert az is lehet lustaságból teszik be a kérdést, mondván Google-nak használják az ilyen Facebook csoportokat, ami fals következtetésekre is vihet minket. – Beszéltem több ilyen posztolóval is, és igazából kiderült nincsenek elköteleződve még senkihez. 17 posztolóból 16 azt válaszolta nem tud választani sokszor, ezért fordul a csoportokhoz. Hiányos weboldalak, nehéz rendelési felület, bunkó kiszolgálás, ezeket tapasztalják.
Aztán látjátok, a friss céggel is lehet sikereket elérni. ezt mutatja a saját Linkedin posztom alá érkező üzleti ismerősöm kommentje, a friss Fiorex cégtől (nem is tudtam ezzel foglalkozik):

Irány a 2021-es 2. üzleti ötlet:
Befuccsolt az Amazon, a Berkshire Hathaway és a JPMorgan közös egészségügyi cége, a Haven, miután az alapító cégek dolgozóin kívül nem sikerült más kuncsaftokat behúznia.
Hiába a sok pénz, sőt még a tudás is náluk van!
Nem lehet mindig megtalálni a megfelelő összetevőket! A vállalkozást 2018-ban hozták létre azzal a céllal, hogy jobb egészségügyi szolgáltatást és biztosítást nyújtson alacsonyabb árakon a három vezető amerikai cég dolgozóinak – és potenciálisan később más amerikai cégeknek is.
Van-e kapcsolódó cikk: Naná! A Googlenak se jön be minden, hiába a temérdek tőke. Ez motiváljon téged is!
Forrás: Forbes

Új!!! Izgalmas példákkal készültem az Átfogó marketing alapok friss videójában. Az anyaghoz ismét friss videó került feltöltésre, ha korábban vetted meg a képzést, akkor is hozzáférsz az új anyaghoz. A címe előtt kapott egy ÚJ feliratot. Több weboldalt is elemeztem, és a legújabb, sikeres weboldal stratégiákat (kutatással alátámasztva) kapod meg a 44 perces új anyagban. Itt a képzés: Átfogó marketing online képzés. Alapok + haladó
Csak egyszer kell megvenned a MinnerAkadémia képzéseit! A frissítésekhez később te is hozzáférsz!